tunteeko kukaan muu

minäTämänlainen

houkutusta vain jättää kaiken ja lähteä ja jonnekin minne tahansa pois? Minä tunnen!

23

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

ajatus käväissyt,mutta....
      Toivottavasti sinulla on kuitenkin muuten asiat kunnossa.

• Pirre*

mutta ei se ou oikkeesti niinkkää - heleppoo...

• taikanainen

suunnaton houkutus on lähteä litomaan tästä oravanpyörästä. Ja JOSKUS mä vielä sen teen...kait...luultavasti..ehkä... :))

• vaille 54

sanasi on oikeassa järjestyksessä.

• taikanainen
        vaille 54 kirjoitti:

sanasi on oikeassa järjestyksessä.

kuinka niin :))

• kukakoon
        taikanainen kirjoitti:

kuinka niin :))

haluta ja tahtoa, tehdä siirtoja nyt kohta tai heti. Siis monen monet kerrat olen lähtenyt"huomenna" ja se huominen tulee sen uskon!

• taikanainen
        kukakoon kirjoitti:

haluta ja tahtoa, tehdä siirtoja nyt kohta tai heti. Siis monen monet kerrat olen lähtenyt"huomenna" ja se huominen tulee sen uskon!

kuulostaa jotenkin tutulta :))

Vaan ainahan sitä kannattaa edes haaveilla...Kiva niitä on mielikuvitusmatkojakin tehdä.Lähteä vaikka appelsiineja poimimaan Marokkoon.

• Takila

Reppuun seteleitä - sultan - suola - sokeri - onkivehkeet - pakki - puukko - teltta

Reppu paatin kokkaan purjeet ylös ja menoks
      ja matkan aikana nautitaan tulevasta ja irtaannutaan menneistä.

Varokaa naikkoset meitä on monta karannutta liikenteessä ja meitä saa helliä ja vastalahjaksi annamme --ll-a

• taikanainen

niinpä tietenkin...
        Siinäkö se elämän muutos sitten olisi :)

• kukakoon

on e l ä m ä ..sen mukaanottaminen ja minulta ei puutu mitään.. vielä joskus, ehkä, kenties, luulisin, lähden ennenkuin täytyy kirjoittaa "vaille 55"( sillä vielä kirjoitin 54)

• ei kakkosluokkaa?

Takila,vainko kakkosluokkaa tarjoaisit vastalahjaksi? Minä antaisin sulle ihan ykköstä. jOSPA SINÄKIN?

• siihen kyllästynyt

kukas teitä nyt haluais kimppuunsa äheltämään. Kunpa jostakin löytyis mies joka on muutakin kuin pelkkä pili.

• päivää

aiotko vaihtaa toiselle keskustelupalstalle, se ajatus on käynyt minunkin mielessäni

• yopollo

on aina välillä paikallaan, mutta minne tahansa en lähtisi. Tämä ei suinkaan ole huonoin mahdollinen paikka.

• on joskus tuo tunne

Luulisin ... monet kerrat on ollut minullakin sama ajatus, mutta tässäpäs vain jökötän...

• Puskasta taas

paitsi en työpaikkaani.
      Asuin vajaan vuoden yksin, nyt nuorin lapsi asuu kanssani ja elämä maistuu hyvälle.
      Ystäviä en uudelta paikkakunnalta ole saanut, mutta en kaipaakaan, mulle riittää että metsä on lähellä.

• jätin

Minäpä jätin sen työn ... elämä maistuuu ,ei enää työpaikka kiusaamista eikä muitakaan velvoiteita ... kyllä ehdinkin olla jo työnantajan orja ihan tarpeeksi kauan ...

Miksiköhän sitä raataakin kuin hullu... Nyt saa paikkani joku nuori joka todella tarvii toimeentuloa , Toivottavasti kaikki osaa nauttia elämästäänkin ja asettaa arvot oikeille paikoilleen..

• Angiina

Lähtemiseen, jonkin taakseen jättämiseen, liitty aina vapauttavia elementtejä. Sillä, jos näin ei olisi, niin kuinka kukaan koskaan jättäisi mitään taakseen?! Eri asia sitten on, että vapauden vimma (se hetki, jolloin kaikki tuntuu olevan mahdollista!) ei koskaan kestä, kuin lyhyen siiveniskun verran. Sillä oikeasti elämä eletään korvien välissä. Ei olosuhteissa.

• hamppari

Se mitä teemme ja haluaisimme tehdä, ovat kaksi eri asiaa. Kaiken jättäminen taakse on kaunis kangastus mutta sitä emme koskaan tavoita/halua/uskalla tavoittaa. Kulkurin elämä on romantiikkaa mutta kulkurina eläminen on kaikkea muuta.
        Hetken halu vapauteen on kuin kurkistus siihen että elämässä saattaa olla jotain hyvääkin, monasti se tunne riittää ja matka jatkuu.

• Kummaa

Joka päivä

• Pitäähän sitä joskus lähteäkin... että voisi kokea myös takaisin palaamisen ihanuuden.;)

Oma kysymyksensä on tietysti, mistä lähtee ja mihin palaa. Entiseen palaamista kannattaa harkita vielä enemmän kuin lähtemistä.

Vähäksi ajaksi voin lähteä melkein minne tahansa, mutta pitemmäksi ajaksi lähtemistä pitää vähän suunnitella. Se vie joskus niin paljon aikaa, että lähtemisentarve ehtii haihtua mielestä.

Pitää myös miettiä, mitä haluaa ottaa mukaansa ja mitä jättää taakseen.

Lähdettäisiinkö vasta huomenna... tai ensi viikolla... ehkä?

• Pirre*

olisi helpompi kuin jääminen, minä olen kuin kissa, rakastan tätä paikkaa ja siedän sen ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      566
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      501
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe