Uskotteko enteisiin

Anonyymi-ap

Minulle on sattunut monta kertaa niin, että jotain asiaa ajatellessani tai puhuessani siitä vaikkapa leikkisästi se alkaakin toteutua jollain tavoin.

Viime viikolla naapurini kehotti minua hankkimaan rollaattorin, koska olen jo kuusi vuotta kulkenut kahden kyynärsauvan varassa, enkä enää koskaan kuntoudu normaali kävelijäksi.

Annoin vihdoin periksi ja pyysin poikaani ostamaan minulle kunnollisen rollaattorin. Hän sitten ostikin arvo nimisen rollaattorin joka käy sisä- ja ulkokäyttöön.

Naapuri tuli katsomaan ja hyväksyi kapsituksen asialliseksi. Hän huomautti että olisin saanut sairaalan väline varastosta ilmaiseksi
.Minä siihen heitin sitten että pitäähän minulta jäädä jotain arvokasta perintöä lapsilleni, saavat sitten tytär ja poika riidellä kumpi saa äidin rollaattorin.

Seuraavana päivänä poikani kaatui pahasti jäisellä kadulla ja loukkasi selkänsä ja jalkansa aika pahasti.
Lainasin hänelle uutta rollaattoriani siksi aikaa kun saa kroppansa kuntoon.

19

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ajatella silloin vain mukavia, niin sattuu mukavia tapahtumia.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­y­m­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18267720

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Joskus kun ajattelee jotain ihmistä josta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään niin saattaakin soittaa tai nähdään kaupassa sattumalta.

      • Anonyymi

        Näen unessa, että missä mennään.
        Aikaisemmin nuorempana sain unessa tietää tarkalleen esim vastauksen koulun matematiikkatehtävään, että keneltä oli tulossa kirje ym.
        Paljon muutakin. Minua autetaan, tunnen selvään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen unessa, että missä mennään.
        Aikaisemmin nuorempana sain unessa tietää tarkalleen esim vastauksen koulun matematiikkatehtävään, että keneltä oli tulossa kirje ym.
        Paljon muutakin. Minua autetaan, tunnen selvään.

        Unessa aivosi käsittelivät sitä laskutehtäviä ja oikea tulos oli selvä. Siis omat aivosi sinua auttoivat ei kukaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unessa aivosi käsittelivät sitä laskutehtäviä ja oikea tulos oli selvä. Siis omat aivosi sinua auttoivat ei kukaan muu.

        Paitsi että en tiennyt, koska se oli matematiikan koe, ja en ollut nähnyt tätä ihan uutta tehtävää etukäteen. En tiennyt myöskään etukäteen, että joku vanha tuttu monen vuoden takaa kirjoittaisi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että en tiennyt, koska se oli matematiikan koe, ja en ollut nähnyt tätä ihan uutta tehtävää etukäteen. En tiennyt myöskään etukäteen, että joku vanha tuttu monen vuoden takaa kirjoittaisi minulle.

        Niinhän se on että usånia näkee jokainen , itsekkin olen nähnyt asioita jotka ovat sitten menneet kute; unessa, silti en halua uskoa mihinkään tuntemattomaan. Ainoastaan aivojen tuottamiin asioihin ,joita ehkä on ajatellut ja sitten tulevat uniin kuten pelot ja menetykset jne. Mutta jokainen; saa uskoa mihin haluaa, itse en halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on että usånia näkee jokainen , itsekkin olen nähnyt asioita jotka ovat sitten menneet kute; unessa, silti en halua uskoa mihinkään tuntemattomaan. Ainoastaan aivojen tuottamiin asioihin ,joita ehkä on ajatellut ja sitten tulevat uniin kuten pelot ja menetykset jne. Mutta jokainen; saa uskoa mihin haluaa, itse en halua

        Ihmettelen tätä peukuttajaa...


    • Anonyymi

      Ostin eilen 50% lisää Mantaa
      tänään se on nousussa noin 3%
      sisäinen tunne ja rahan haju eikun taju

    • Anonyymi

      Olin 48v sitten lähdössä ulkomaille viikon työmatkalle. Matka oli varattu jo 2 kk aikaisemmin
      ,Kun matkan alkuun oli enää pari viikkoa, minulle tuli voimakas tunne että minun täytyy ottaa kaksi lastani mukaani etten voi jättää heitä isänsä kanssa kotiin. Molemmat olivat jo koululaisia.
      Soitin matkan järjestäjälle ja hän sai järjestettyä paikat myös lapsilleni.
      Kun läksimme lasten kanssa iltayöstä ajamaan lentokentälle, mieheni jäi nukkumaan ja toivotti meille hyvää matkaa.
      Lentokoneessa huomasin takkini taskussa olevan myös mieheni auton avaimet ja hätäännyin miten saan toimitettua hänelle avaimet. Eihän se tietysti mitenkään onnistunut, edes puhelin yhteydet eivät toimineet siihen aikaan kun oli lankapuhelimet.
      Kun palasimme viikon kuluttua kotiin, postilaatikossa oli kirje poliisilta ja kehotus ottaa heti yhteyttä heihin.
      Soitin tietysti pahaa aavistaen kun mieheni ei ollut kotona ja näytti siltä ettei ollut moneen päivään ollut.
      Poliisi kertoi minulle mieheni kuolleen auto onnettomuudessa jo viisi päivää aiemmin. Hän oli kovalla vauhdilla törmännyt rekkaan.
      Autoonsa hän oli vaihdattanut lukon, jotta pääsi ajamaan ja oli mennyt kesämökille ja sieltä paluumatkalla törmäsi rekkaan.
      Minä olen nämä vuosikymmenet miettinyt ajoiko hän tahallaan kuolon kolarin.

      • Anonyymi

        No jos et ois ottanu lapsia mukaan niin oisivat voineet olla isänsä kanssa autossa.


      • Anonyymi

        Jos se oli itsari miehesi olisi törkimys
        pilasi rekkakuskin loppuelämän


    • Anonyymi

      Minä kutsun tällaisia tapahtumia sattumiksi enkä enteiksi.
      Olenkohan väärässä?

      • Anonyymi

        Kun puhutaan sattumasta sen vastakohta on mielestäni johdatus. Minä olen kokenut johdatusta tietoon ja sen löytämiseen viime vuosina.
        Joskus kun on harkittava asia tekeekö jotain yleensä niin sitä ajatellessa tulee fyysisiä oireita jotka ilmoittaa minulle, että ei kannata lähteä tai toteuttaa sitä asiaa. Näin ollut jo kymmeniä vuosia esim. asunnon osto/ vaihto. Parasta aikakin on ollut taas riesana terveyteen liittyviä.
        Miten enteen määrittäisi? Telepatiaa?


    • Anonyymi

      EN usko enyeisiin, ja sillä siisti !

      • Anonyymi

        Ei väliä.
        Ei sinulle mitään enteitä näytetäkään.


    • Anonyymi

      Yhtenä kesänä oltiin siskon kanssa rantatorilla. Ostimme jätskit ja lähdimme puiston penkille syömään niitä . Lokit lentelivät yllämme ja sanoin siskolle että toivottavasti lokki ei pasko päällemme. Ei mennyt kuin hetki niin juuri minun kesälierikkoni sai osuman.. Sisko nauroi kun hän säästyi pommitukselta.
      Se kesähattu meni sitten lähimpään roskikseen. Onneksi tukka ei likaantunut.

    • Anonyymi

      Minä näen että hallitus hajotetaan pian jos eivät itse älyä.

      • Anonyymi

        Tuo sairas härikkö riehuu monella eri palstalla.
        Tehkää ilmoitus ylöspidolle!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe