Huomenna alkaa pitkä paasto,-10 kiloa,tiedän että viisi siitä on pelkkää nestettä,ja olen varautunu parin kolmen viikon paastoon.Ketoosi tila ja lääkitys epäilyttää.Nostin tyroksiini puol tabua 0.1stä kädet vähän tärisee ja unta ei saa,Miten kroppa reagoi? Vai päättyykö tämäkin touhu ensiapuun? eli lääkärin määrämä annostus 0.1mg. Kokemuksia?
Paasto vajis ja tyroksiini?!!!
14
2508
Vastaukset
- ooona
Jos tuo on aito viesti eikä provo, sanoisin että vastuutonsa terveydellä leikkimistä.
Mutta luulen että on provo.- me2
Ja aloitin tänään paaston,verenpaine vielä kunnossa ja pulssikin vaikka mulla se heittelee,haluaisin asiallisia vastauksia.
- ooona
me2 kirjoitti:
Ja aloitin tänään paaston,verenpaine vielä kunnossa ja pulssikin vaikka mulla se heittelee,haluaisin asiallisia vastauksia.
Sitä pahempi jos olet tosissasi. Kuten sanoin, leikit terveydelläsi. Eikä terveys ole yksityisasia. Yhteiskunta - me veronmaksajat - kustantaa jälkiseurausten hoidon. Ja ne voivat olla pysyviä.
- me2
ooona kirjoitti:
Sitä pahempi jos olet tosissasi. Kuten sanoin, leikit terveydelläsi. Eikä terveys ole yksityisasia. Yhteiskunta - me veronmaksajat - kustantaa jälkiseurausten hoidon. Ja ne voivat olla pysyviä.
Sä vaan niinku ajattelet et mulle ihan sama delaatko sää vituttaa vaan silt kannalt et yhteiskunta maksaa mun hoidon!
Ja terveys on yksityisasia.Taidatkin olla joku köyhä luuseri joka ajattelee vaan pennejänsä ja sitä et joutuu pulittaa siit muutaman sentin!!!!!
- Tyroi
etkö keksi mitään muuta keinoa laihduttaa?
Pelkään kovasti, että tuo päätyy todellakin ensiapuun.
Mun itseni täytyy syödä hyvin säännöllisesti, jotta olo pysyisi ok:na. Tyroxin 1,25*0.1mg - myös
taitaa tällä me2 nimimerkillä esiintyvällä olla vajaatoimintaa myös AIVOTOIMINNASSA.
- bag_gie
et ole sitä paastoa aloittanut.
Mie jo aikanaan luin että vajaatoimintaisten ei pidä paastota, laittaa elimistön sekaisin eikä hoitotasapaino säily.
Muutenkin paasto ei painonpudottimena ole ratkaisu vaan ruokavalio elämäntavat liikunta.
kyseleppä tuolta ihmisten kokemuksia eri laihdutustavoista vajiksen yhteydessä
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/- me2
Kyllä aloitin paaston ja käyn myös kilpirauhas foorumilla,ja tiedoksi sulle kateelliselle jolla ei oo sen vertaa itsekuria että pystyis ite alottaa paaston,ei aivotoiminnassani ole vikaa sinun kyllä.
- bag_gie
me2 kirjoitti:
Kyllä aloitin paaston ja käyn myös kilpirauhas foorumilla,ja tiedoksi sulle kateelliselle jolla ei oo sen vertaa itsekuria että pystyis ite alottaa paaston,ei aivotoiminnassani ole vikaa sinun kyllä.
en missään vaiheessa ole epäillyt joten toivoakseni siekin pysyttelet asiallisena :)
Minua viisaammat kyllä ovat todenneet ettei paasto ole laihdutusta varten vaan elimistön puhdistamista.
Mutta onnea yrityksellesi jos se on ainoa keino pudottaa painoa - vast.
bag_gie kirjoitti:
en missään vaiheessa ole epäillyt joten toivoakseni siekin pysyttelet asiallisena :)
Minua viisaammat kyllä ovat todenneet ettei paasto ole laihdutusta varten vaan elimistön puhdistamista.
Mutta onnea yrityksellesi jos se on ainoa keino pudottaa painoaketjun aloittaja on trolli joka haluaa vain provosoida.
- bag_gie
vast. kirjoitti:
ketjun aloittaja on trolli joka haluaa vain provosoida.
tulokseen tulin itsekin
- hypotyreoosi mullakin
moikka!
0,1mg on se voimakkuus joka on purkin kyljessä.tarkoitat varmaankin että sinulle on määrätty ½ tablettia ja nyt olet sen itse nostanut kokonaiseen?Älä mene itse nostelemaan niitä!syöt aina sen verran sitä lääkettä kuin lääkäri on määrännyt ja lääkäri sitten sanoo kokeiden jälkeen jos annosta pitää nostaa.jos siis otat liikaa tyroksiinia vaikka vain 1/4 tablettia liikaa niin silloinkin oireet saattavat alkaa näkymään.mm.hikoilu,ärtyminen,sydämentykytys ja ylikierroksilla käyminen.luultavasti kun ensi kerralla menet labraan niin sulla on liikatoiminnan puolella sen takia että olet ottanu liikaa lääkettä.ja ½ tablettia enemmän kuin muulloin on tosi paha muutos sillä elimistö reagoi siihen nopeasti ja varmasti.joten syö sellaisia annoksia vaan mitä lääkäri on määrännyt!- hypotyreoosi on mulla
haluan vielä lisätä (olen siis sama kuin "hypotyreoosi mullakin") ettei paasto ole laihdutuskeino.terveelle ihmiselle suositeltava paaston pituus on noin enintään viikon verran.ei pidempään!paastoaminen on elimistön puhdistamista ei laihduttamista!kannattaa kysyä vaikka terkkarilta ennenkuin alat paastoamaan jollet eidä saatko varmasti sitä tehdä.itse en ainakan lähtisi ellen olisi varma että lääkitys pysyy siinä sivussa kohdallaan.
- me2
hypotyreoosi on mulla kirjoitti:
haluan vielä lisätä (olen siis sama kuin "hypotyreoosi mullakin") ettei paasto ole laihdutuskeino.terveelle ihmiselle suositeltava paaston pituus on noin enintään viikon verran.ei pidempään!paastoaminen on elimistön puhdistamista ei laihduttamista!kannattaa kysyä vaikka terkkarilta ennenkuin alat paastoamaan jollet eidä saatko varmasti sitä tehdä.itse en ainakan lähtisi ellen olisi varma että lääkitys pysyy siinä sivussa kohdallaan.
mikä lääkäri määräs on thyroxin 0.1mg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746