Huomenna alkaa pitkä paasto,-10 kiloa,tiedän että viisi siitä on pelkkää nestettä,ja olen varautunu parin kolmen viikon paastoon.Ketoosi tila ja lääkitys epäilyttää.Nostin tyroksiini puol tabua 0.1stä kädet vähän tärisee ja unta ei saa,Miten kroppa reagoi? Vai päättyykö tämäkin touhu ensiapuun? eli lääkärin määrämä annostus 0.1mg. Kokemuksia?
Paasto vajis ja tyroksiini?!!!
me2
142519
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 14
Vanhimmat
Jos tuo on aito viesti eikä provo, sanoisin että vastuutonsa terveydellä leikkimistä.
Mutta luulen että on provo.
Ja aloitin tänään paaston,verenpaine vielä kunnossa ja pulssikin vaikka mulla se heittelee,haluaisin asiallisia vastauksia.
Sitä pahempi jos olet tosissasi. Kuten sanoin, leikit terveydelläsi. Eikä terveys ole yksityisasia. Yhteiskunta - me veronmaksajat - kustantaa jälkiseurausten hoidon. Ja ne voivat olla pysyviä.
Sä vaan niinku ajattelet et mulle ihan sama delaatko sää vituttaa vaan silt kannalt et yhteiskunta maksaa mun hoidon!
Ja terveys on yksityisasia.Taidatkin olla joku köyhä luuseri joka ajattelee vaan pennejänsä ja sitä et joutuu pulittaa siit muutaman sentin!!!!!
etkö keksi mitään muuta keinoa laihduttaa?
Pelkään kovasti, että tuo päätyy todellakin ensiapuun.
Mun itseni täytyy syödä hyvin säännöllisesti, jotta olo pysyisi ok:na. Tyroxin 1,25*0.1mg
taitaa tällä me2 nimimerkillä esiintyvällä olla vajaatoimintaa myös AIVOTOIMINNASSA.
et ole sitä paastoa aloittanut.
Mie jo aikanaan luin että vajaatoimintaisten ei pidä paastota, laittaa elimistön sekaisin eikä hoitotasapaino säily.
Muutenkin paasto ei painonpudottimena ole ratkaisu vaan ruokavalio elämäntavat liikunta.
kyseleppä tuolta ihmisten kokemuksia eri laihdutustavoista vajiksen yhteydessä
http://www.kilpirauhas.info/foorumi/
Kyllä aloitin paaston ja käyn myös kilpirauhas foorumilla,ja tiedoksi sulle kateelliselle jolla ei oo sen vertaa itsekuria että pystyis ite alottaa paaston,ei aivotoiminnassani ole vikaa sinun kyllä.
en missään vaiheessa ole epäillyt joten toivoakseni siekin pysyttelet asiallisena :)
Minua viisaammat kyllä ovat todenneet ettei paasto ole laihdutusta varten vaan elimistön puhdistamista.
Mutta onnea yrityksellesi jos se on ainoa keino pudottaa painoa
ketjun aloittaja on trolli joka haluaa vain provosoida.
tulokseen tulin itsekin
moikka!
0,1mg on se voimakkuus joka on purkin kyljessä.tarkoitat varmaankin että sinulle on määrätty ½ tablettia ja nyt olet sen itse nostanut kokonaiseen?Älä mene itse nostelemaan niitä!syöt aina sen verran sitä lääkettä kuin lääkäri on määrännyt ja lääkäri sitten sanoo kokeiden jälkeen jos annosta pitää nostaa.jos siis otat liikaa tyroksiinia vaikka vain 1/4 tablettia liikaa niin silloinkin oireet saattavat alkaa näkymään.mm.hikoilu,ärtyminen,sydämentykytys ja ylikierroksilla käyminen.luultavasti kun ensi kerralla menet labraan niin sulla on liikatoiminnan puolella sen takia että olet ottanu liikaa lääkettä.ja ½ tablettia enemmän kuin muulloin on tosi paha muutos sillä elimistö reagoi siihen nopeasti ja varmasti.joten syö sellaisia annoksia vaan mitä lääkäri on määrännyt!
haluan vielä lisätä (olen siis sama kuin "hypotyreoosi mullakin") ettei paasto ole laihdutuskeino.terveelle ihmiselle suositeltava paaston pituus on noin enintään viikon verran.ei pidempään!paastoaminen on elimistön puhdistamista ei laihduttamista!kannattaa kysyä vaikka terkkarilta ennenkuin alat paastoamaan jollet eidä saatko varmasti sitä tehdä.itse en ainakan lähtisi ellen olisi varma että lääkitys pysyy siinä sivussa kohdallaan.
mikä lääkäri määräs on thyroxin 0.1mg