Pari kertaa lyhyessä ajassa ollut niin että jotain aivan tavanomaista on ollut meneillään, kunnes huomaan yhtäkkiä että suuni on aivan täynnä kuivaa jämähtänyttä ulostetta. Sitten kaivelen sitä hirveällä tarmolla ulos sieltä ja se ei meinaa millään irrota ja yritän pysyä rauhallisena, koska kuvottava maku pistää todella kiirehtimään. Toisella kerralla unessa oli myös toinen henkilö, en tunne häntä, jolle oli käynyt sama juttu ja huomasimme sen yhtä aikaa että voi ei suu on täynnä sitä itteesä. Mitä tämä meinaa??
Olen juuri aloittanut uuden ihmissuhteen ja alku on ollut hankala sellaisella tavalla mistä mulla ei ole aiempaa kokemusta. On joitain asioita joita haluaisin muuttaa elämässäni mutta ei mitään varsinaista hätää tai ahdinkoa.
Uloste unessa
4
860
Vastaukset
- Anonyymi
Uni liittyy pelkoon tai johonkin menneisyyteen, joka on jäänyt käsittelemättä.
Liittyykö tuo uni jotenkin tuohon uuteen ihmissuhteeseen?
Häpeän pelko, mutta mistä?
Oleko salannut, valehdellut ja pelkäät paljastuvasi?
Uni on aina tulkittavissa vain ihmisen omaan elämäntilanteeseen nähden. Yleisiä tulkintoja ei voi koskaan käyttää.- Anonyymi
Hei kiitos sinulle ja myös toiselle kommentoineelle. Uni ei ole liittynyt suoraan tähän ihmissuhteeseen. Mutta uskon että tuosta häpeästä on hyvä lähteä miettimään mistä on kyse. En päässyt itse unen tämän kanssa edes pohtimisen alkuun ennen näitä ehdotuksia.
- Anonyymi
Onko jotain fiiliksiä tai oletko sanonut jotain mikä hävettää tai ilettää itseäsi. Shitti voi liittyä myös talousasioihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915