mikä ei ole alkanutkaan!
Eihän mitään voi lopettaa
23
448
Vastaukset
No eipä voi ei, mutta haittaakse?
- Anonyymi
Täällä pääsee vähemmällä vaivalla kun tuon sisäistää.
Anonyymi kirjoitti:
No miksi se pitää sisäistää? Entä jos ei halua sisäistää? No ei väkisin tietenkään voi. Sitten pitää ulkoistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti näin, eri asia sitten mikä on esim tuon naisena esiintyvän äijän mielenmaisema suhteessa ko kontekstiin
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti näin, eri asia sitten mikä on esim tuon naisena esiintyvän äijän mielenmaisema suhteessa ko kontekstiin
Oletko koskaan ajatellut, että entäs jos hän onkin miehenä esiintyvä nainen? :)
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut, että entäs jos hän onkin miehenä esiintyvä nainen? :)
11:29 kommentoija.
Hyvä kysymys! En kylläkään esiinny minään vaan olen nainen. Mitä sillä edes on väliä aloitukseni kaltaisissa kirjoituksissa jotka eivät ole erityisesti kenellekään suunnattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11:29 kommentoija.
Hyvä kysymys! En kylläkään esiinny minään vaan olen nainen. Mitä sillä edes on väliä aloitukseni kaltaisissa kirjoituksissa jotka eivät ole erityisesti kenellekään suunnattu.Jep, ei sinun varsin vakuuttavissa esityksissä muuten mitään mutta kun höperöille termi nainen on jotain spesifiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ei sinun varsin vakuuttavissa esityksissä muuten mitään mutta kun höperöille termi nainen on jotain spesifiä
Ryhtiä nyt hönöt🤦♀️
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No miksi se pitää sisäistää? Entä jos ei halua sisäistää? No ei väkisin tietenkään voi. Sitten pitää ulkoistaa.
Tulee turhia murheita jos kuvittelee jokaisen eroviestin koskevan itseään.
Anonyymi kirjoitti:
Tulee turhia murheita jos kuvittelee jokaisen eroviestin koskevan itseään.
Juu, koettu on... Pitää olla oikeassa mielentilassa, kun räpeltää palstalla. :)
- Anonyymi
Kaikkea mitä ootte tuhonnut ja hakannut minä hakkaan teitä. Ei vaan parisuhdetta. Vaan kaikkea.
- Anonyymi
Aloituksella ei ole mitään tekemistä sun kanssa mene ulos selvittämään pääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksella ei ole mitään tekemistä sun kanssa mene ulos selvittämään pääsi.
Oletko enimmäkseen itsekseen jutteleva äijä aivan varma, ettei ollut sun kommentti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko enimmäkseen itsekseen jutteleva äijä aivan varma, ettei ollut sun kommentti?
"plap lappa laa jäkäti jäk plap laa suu yhtä mittaan käy jäkäti plaa plaa plaa..."
- Anonyymi
Nerokasta.
- Anonyymi
Olen itsekin tyyttväinen kun tuon huomasin. Voin jättää puolet aloituksista lukematta.
- Anonyymi
Hmmm... Tarkoittaako tämä sitä että se nainen ei hylkää minua koskaan?
- Anonyymi
Hänestä en tiedä, mutta itse olen melko kauan ja melko vähällä ollut pökerryksissäni yhdestä miehestä. Tuskin tähän väliin mitään muuta tulee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä en tiedä, mutta itse olen melko kauan ja melko vähällä ollut pökerryksissäni yhdestä miehestä. Tuskin tähän väliin mitään muuta tulee!
Minäkin siitä yhdestä naisesta.
- Anonyymi
Eipä minullakaan jäänyt käteen muuta kuin hämmentynyt olotila ja ihmeellinen kaipuu 🤔
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta.
- Anonyymi
Joo, ihmisen ja eläimen välillä on vaisto luottamus, ihmisten välillä voi valita riitoja, johtuen tunteista. Voit todistaa eläimen tyytyväiseksi, vaan tunneyhteyden huomaat pöksyissäsi. Hillitse itsesi, ole avuksesi.
KYTÄT!!!!!!!!
https://m.youtube.com/watch?v=df-On_0vGZ4
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771