Hiusten hoitoe

Anonyymi-ap

Kävin tänään parturissa täällä Vung Taulla Vietnamissa. Tiedän, että Pattayalla pääsee pää myös tissien väliin. Mutta minua kiinnosti enemmän leikkuu ja hinta. Maksoi aika tarkalleen 2 euroa. Tulee välittömästi mieleen, että hoidatan hiukset noin kahden viikon välein. Miten poijat sosiaalisessa hyvinvointi valtiossa ? Onko siellä parturi kotona ja valtion kannalta ekonominen valinta, että malli on sama... Muuten toiset nauraa.

Saatteko poijat paljon säästöön kuukaudessa. Monihan asuu Helsingissä ja käy hakemassa ruokaa hyvinvointi pisteiltä. Minulla jäisi siellä joku 500 euroa kuukaudessa käteen vuokran ja sähkön jälkeen.

Olen just kahvilla tässä lähistöllä [url=https://aijaa.com/wyEfuW][img]https://img.aijaa.com/m/00666/15220302.jpg[/img][/url] Kahvi ja Sooda on joku 1,70 euroa. Olen kateellinen, pojilla on ilmainen punaisen ristin palvelussa ja pullan kanssa. Mutta minä kuitenkin valitsin, että maksan itse. Luulen, että pärjään paremmin, kun saan 1600 dollaria netto-eläkkettä. Ja vuokra vain 160 dollaria.

Onhan Teillä pojat hyvä ja kaunis presidentti ja hieno hieno linna ... Kuinka usein pääsette sitä ulos katsomaan? On sr hieno se metro ja komea on penkki missä istua ja matkustaa.. minulla ei olisi varaa ajaa 4 euron kyytejä.

17

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hoidatan hiukset noin kahden viikon välein = narsistihomo

      • Anonyymi

        Taikka sitten se ainut ihmiskontakti joka poloisella on, jumalan ja jeesuksen kanssa kun keskustelu on kovin yksisuuntaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taikka sitten se ainut ihmiskontakti joka poloisella on, jumalan ja jeesuksen kanssa kun keskustelu on kovin yksisuuntaista.

        Eikö tämä Palsta ole juuri sitä varten...


    • Anonyymi

      Kyllä elämä on helppoa... Olen oikeasti onnellinen. Eikö suomalaiset ole maailman onnellisimpia. Nytkin nautin kahvin ja Soodan ja kohta pyrähdän syömään Saksalaiseen ravintolaan. Elämä on kivaa ja helppoa, kun on eläke Suomesta ja saan asua etuoikeutettuna ykkösluokan kansalaisena täällä Vietnamissa TK-eläkkeellä. 1600 dollaria kuussa tulee tilille joka kuukausi ja ehkä ensi vuonna enemmän.

      On lämmintä ja palmuja ja merta ja aurinkoa. On Mersuja on vaatteita on kauppoja, on lentoja on veneitä ja kaikkea yltä kyllin.

      • Anonyymi

        Tuon suuruisella eläkkeellä ei tule toimeen kuin kehitysmaassa. Sielläkin on varaa päivittäin vain yhteen riisikuppiin.


    • Anonyymi

      Pitää tällä viikolla ja viikonloppuna käydä maistelemassa iltapalaa ... Teillä se on Ilmainen... Hurstilla ja Kirkolla.. mutta menua ei, kait ole.. Täällä Vung Taulla saksalainen ravintola tarjoaa 5 - 6 euron aterioita... Minä taidan syödä täällä ja maksaa sen 6 dollaria päivässä. [url=https://aijaa.com/zuF2vS][img]https://img.aijaa.com/m/00277/15220319.jpg[/img][/url]

      • Anonyymi

        Iltapaloja maistelemalla pysyt hengissä ja tanakassa kunnossa? Ihmiset syö useimmat muulloinkin.


      • Anonyymi

        Kepatsia minäkin haen, jos ei muuta kerkiä. Hintaerokaan ei ole paha, siellä 6e ja täällä 10e, istuu yhteen sen kanssa, että siellä eläke vaan 1500 ja täällä 4000.


    • Anonyymi

      Se on totta, että me köyhät eläkeläiset joudumme muuttamaan pois Suomesta rahan vuoksi. Ei tällä minun eläkkeellä oliko se vajaa 1700 euroa brutto pärjää Suomessa.

      Mutta ne kymmenet muut ei edes pysty muuttamaan pois ja ovat ihan koiran asemassa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä kävin aamupäivällä ostamassa 50 neliöisen kaksion, käteisellä tietty kun en noille rahoille muutakaan käyttöä keksinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin aamupäivällä ostamassa 50 neliöisen kaksion, käteisellä tietty kun en noille rahoille muutakaan käyttöä keksinyt.

        Niitä saa nyt edullisesti esim. Huutokaupat.com ja ulosotto. Joku 5000 euros ja eikö siitä 10 % riitä ? Aluksi ja voi säätää sitten ja maksaa osissa loput.


    • Anonyymi

      Huomenta poijat. Tänään aamulla täällä ihan äsken maistelin ja söin yhden voisarven... [url=https://aijaa.com/f07rwD][img]https://img.aijaa.com/m/00647/15220779.jpg[/img][/url]

      Oli vähän turhan makea, mutta kyllä se hyvä oli. Aamupala on nyt sitten nautittu. Täällä Vietnamissa aurinko paistaa ja lämpöä on joku 30 astetta. Ihan hyvä keli.

      Tälläistä täälä ja vuokraa maksan sen 160 dollaria kuussa. Säästöön jää kyllä ihan kivasti joka kuukausi 1600 dollarin netto-eläkkeestä. Päivän voi pärjätä todella pienellä jos niin haluaa.

      • Anonyymi

        Tuo ei ole juustosarvi vaan jokin rahkapulla. Minulla on sinulle idea!
        Lähde Suomeen ja kerro psykiatrian osastolla lääkäreille mietteistäsi Nooan arkista, Aadamista, Eevelistä ja Kehvelistä, jäisistä mammuteista, hesalaisista vajakeista, hiusten föönauksesta, keskieläkkeestä ja säästämisestä seikkaperäisesti.
        Saat oman huoneen M1-kaavakkeella. Ne eivät voi veloittaa sinua eläkkeestäsi, kun olet tahdosta riippumattomassa hoidossa. Ruoka tulee ainakin neljästi päivässä ja varmaan välkkäpalaa tulee myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole juustosarvi vaan jokin rahkapulla. Minulla on sinulle idea!
        Lähde Suomeen ja kerro psykiatrian osastolla lääkäreille mietteistäsi Nooan arkista, Aadamista, Eevelistä ja Kehvelistä, jäisistä mammuteista, hesalaisista vajakeista, hiusten föönauksesta, keskieläkkeestä ja säästämisestä seikkaperäisesti.
        Saat oman huoneen M1-kaavakkeella. Ne eivät voi veloittaa sinua eläkkeestäsi, kun olet tahdosta riippumattomassa hoidossa. Ruoka tulee ainakin neljästi päivässä ja varmaan välkkäpalaa tulee myös

        Jää kaikki säästöön!


      • Anonyymi

        Eikö tätä hullua saa hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tätä hullua saa hoitoon.

        Hiljenee palsta kun samalla lähtee Pasanen sekä Senssu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe