Kuusiokolo-avaimet tuhoaa Suomen

Anonyymi-ap

Terästä katoaa talouksien kaappeihin suunnaton määrä.
Joka taloudessa on varmaan keskimäärin ainakin kolme kuusiokolo-avaimta jotka tulleet mm. kasattavien huonekalujen mukana.
Suomessa kotitalouksia arvioni mukaan noin 2,8 milj. ja jokaisella taloudessa jos on keskimäärin kolme työkalua niin se tekee 8.2 miljoonaa kuusiokolo-avainta. Se on ISO määrä terästä minä lojuu käyttämättömänä ihmisten kaapeissa ja pöytälaatikoissa.

44

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko kuullut metallin kierrätyksestä koskaan? 😂

      • Anonyymi

        Olen kuullut, siksi huolestuttaakin koska näitä kuusiokolovavsinua ei viedä metallinkeräykseen vaan me lojuu ihmisten kaapeissa, 8,2miljoonasta kuusiokoloavaimesta tekisi monta rynnäkkökivääriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut, siksi huolestuttaakin koska näitä kuusiokolovavsinua ei viedä metallinkeräykseen vaan me lojuu ihmisten kaapeissa, 8,2miljoonasta kuusiokoloavaimesta tekisi monta rynnäkkökivääriä.

        Ja jokaista niistä pitäisi käyttää sinun ampumiseesi, mätäpää sönkkö.


    • Anonyymi

      Jummi jammi mie oonkin hamstraaja

    • Anonyymi

      Eikös ne ole jo vaihtuneet torxeihin.

      • Anonyymi

        Ei kun subuihin


    • Anonyymi

      Kasaileeko köyhät ostamiaan lastulevyhuonekaluja itse? Kyllä meille on hankittu kaikki valmiina. Ei ihme, että ne kantavat ABC:lläkin astiansa itse tiskiin.

      • Anonyymi

        Ja suostuvat marketeissa jonottamaan itsepalvelukassoille päästäkseen tekemään kassaparan työt🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suostuvat marketeissa jonottamaan itsepalvelukassoille päästäkseen tekemään kassaparan työt🙈

        Voi jes uusavuttomat ne taas jaksaa


      • Anonyymi

        Niinhän teille uusavuttomalle tulee kasattuina kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän teille uusavuttomalle tulee kasattuina kaikki.

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅


    • Anonyymi

      Ja ajelevat tojotoillaan noutamaan pakettejaan milloin mistäkin boksista, kun parilla erolla saisi kotiinkuljetuksen.

      • Anonyymi

        Ja sinä körötät ruisteisella ladalla talenttiin ostamaan halpis hyllyjä jipii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä körötät ruisteisella ladalla talenttiin ostamaan halpis hyllyjä jipii..

        Kerro terveisiä niille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro terveisiä niille.

        Mikset kerro jo hähähää


    • Anonyymi

      Kerron koko kertotaulun. Terveisiä vaan!

    • Anonyymi

      Ryrräkkökiväärillä on kiva ruiskia.

      • Anonyymi

        Suoritatko ryrräköitä kiväärisi kera, hähähähäää?


    • Anonyymi

      Peräti yksi kyseinen avain on kulkeutunut ostamani parvekepöydän mukana kotiini. Muiden kalusteideni ruuveihin käy ihan tavalliset meisselit, joko latta- tai ristipäällä ja olen sentään jo ikäihminen. Tosin uusia kalusteita ei ole tarvinnut vuosikymmeniin hommata kun ovat vielä ihan ehjiä ja siistejä. Parin vuoden välein sisustuksen laitto uusiksi on ihan turhaa rahan haaskausta ja senkin rahan voi käyttää johonkin mukavampaan.

      • Anonyymi

        Mikään ei ole mukavampaa kuin ostella uusia huonekaluja. Itse vaihtelen melko tiuhaan kalusteita, jotka sotkeentuvat erilaisista lähteistä, on virtsankarkailua, spermaläikkiä, erilaisia ruokatahroja, oksennusta ja märkiä pieruja ja kissojen raapimia. Parissa vuodessa menee aina uusiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole mukavampaa kuin ostella uusia huonekaluja. Itse vaihtelen melko tiuhaan kalusteita, jotka sotkeentuvat erilaisista lähteistä, on virtsankarkailua, spermaläikkiä, erilaisia ruokatahroja, oksennusta ja märkiä pieruja ja kissojen raapimia. Parissa vuodessa menee aina uusiksi.

        No jos haluat elää ja sotkea kuin sikolätissä, niin mikäs siinä. Minä olen oppinut elämään siistimmin joten ei ole tarvetta kalusteita vaihdella.


    • Anonyymi

      Mikä tuossa sitten vaivaa aloittajaa ? Teräksestä ei ole pulaa

      • Anonyymi

        Kyllä on teräksestä pula, mullakaan ei ole terästä niin paljon kun haluaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on teräksestä pula, mullakaan ei ole terästä niin paljon kun haluaisin.

        Nykyisin tekareissa käytetään muovisekoitetta!


    • Anonyymi

      Joo me köyhät kasataan kalut ite. Ja jonotetaan itepalvelukassoilla. Ja hamstrataan punalaputettuja lihatuotteta. Kassaan jää silti ylimääräistä vielä vaikka aakkosbaarin tiskipalautusten jälkeen. Sijoitamme varat pankkitilille. Josta rikkaat käyvät ne lunastamassa korkoa vastaan.

      • Anonyymi

        Voihan elämänsä elää surkeastikin.


    • Anonyymi

      Niin siis tossahan ei ole koko totuus. Ei pelkästään kuusiokolo avaimet vaan täytyy ottaa huomioon myös kuusiokolo pultit ja ruuvit. Se on todella iso määrä terästä mikä lojuu käyttämättöminä jossain. Tarttis varmaan tehdä jotain.

    • Anonyymi

      Miksi olet laittanut tavuviivan kuusiokoloavain sanaan?
      Eikö oppi ole mennyt perille koulussa? Hönö.

      • Anonyymi

        Kyllä meille koulussa opetettiin että väliviiva tulee. Kuusiokolo-avain. Muuten se luettaisiin kuusiokoloa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meille koulussa opetettiin että väliviiva tulee. Kuusiokolo-avain. Muuten se luettaisiin kuusiokoloa vain.

        Lisäyksenä vielä, ehkä nykyään sulle opettaneet noin mutta minä kävin kouluni -50 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, ehkä nykyään sulle opettaneet noin mutta minä kävin kouluni -50 luvulla.

        Juuri näin väli-viiva kuuluu olla.
        Keittelen tässä kaura-puuroa ja laitan
        sekaan mehu-keittoa.
        Sen jälkeen alan katsomaan tele-visiosta
        ampuma-hiihtoa.
        Hyvää lauantai-päivää sinulle.
        Terv. Jytä-Jykä69


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin väli-viiva kuuluu olla.
        Keittelen tässä kaura-puuroa ja laitan
        sekaan mehu-keittoa.
        Sen jälkeen alan katsomaan tele-visiosta
        ampuma-hiihtoa.
        Hyvää lauantai-päivää sinulle.
        Terv. Jytä-Jykä69

        Väärin. Väliviivaa käytetään silloin kun ensimmäinen sanan alku-osa päättyy vokaaliin esim kuusiokolo ja toinen alkaa myös vokaalilla eli avain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Väliviivaa käytetään silloin kun ensimmäinen sanan alku-osa päättyy vokaaliin esim kuusiokolo ja toinen alkaa myös vokaalilla eli avain.

        Väärin.
        Väliviivaa käytetään silloin kun yhdyssanan ensimmäisen sanan alku-osa päättyy samaan vokaaliin kuin millä toinen sana alkaa, esim. lauantai-ilta. Yhdyssanat tuntuu näille nykyhönöille olevan ylitsepääsemättömän vaikea asia.

        Laitapa Googleen hakusanaksi "kuusiokolo-avain" ja sen jälkeen "kuusiokoloavain", ja kerro kumpi haku tuotti enemmän osumia.
        Jäämme innolla odottamaan vastaustasi.

        -KeljonMies


    • Anonyymi

      Kuusi okoloavainta löytyi auton tava- ratilasta, pöljät!

    • Anonyymi

      Esimerkiksi aikanaan oli sellainen liikennemerkki kuin NÄKEMÄESTE.
      Ihmettelin 18 vuotiaaksi saakka mikä ihme on tuo MÄESTE..NÄKEMÄESTE.
      Sitten 18 v tajusin että se on NÄKEMÄ ESTE.
      Jos olisi silloin liikennemerkeissäkkn käytetty väliviivaa eli NÄKEMÄ-ESTE niin en olis tarvinnut miettiä 18 vuotta tuon merkin tarkoitusta.

    • Anonyymi

      Milloin käyttää väliviivaa?
      Yhdysmerkkiä käytetään erilaisten yhdyssanojen osien välissä. Yhdysmerkkiä tarvitaan esimerkiksi silloin, kun yhdyssanan osien rajalla on sama vokaali tai yhdyssanan toinen osa on numero, lyhenne tai erisnimi. Yhdyssanan osana voi kuitenkin olla myös sanaliitto, jolloin yhdysmerkin kanssa tarvitaan välilyönti.
      Jos väliviiva on pystyasennossa ja esim. kostea, tällöin ei käytetä välilyöntiä, vaan kirjoitetaan pohjaan saakka.

      • Anonyymi

        Eli näinkö kuusio-okolo-ovain?


    • Anonyymi

      Rautakaupan avainasiakkaisiin kuuluu ehdottomasti kuusiokoloavaimen ostaja. Vara-avaimen ostaja tulee toisena.

      • Anonyymi

        Ysimilliseen ei tartte mitään lupia ja saa kantaa mukana.


    • Anonyymi

      Silmämääräisesti vaikein huomata vähän käytetyt koloset.

    • Anonyymi

      Joku sanoi tuolla edellä ettei Suomessa ole teräspulaa, niin ei ole vielä mitä jos jatkuu edelleen tuo että huonekaluja yms laitteita kootaan kotona ja tuotteen mukana tulee kuusiokolo-avain tai vaihtoehtoisesti torx avain niin se jotka maailmanlaajuiseen teräksen pulaan ja varsinkin Suomessa.
      Kukaan ei halua luopua kuusiokoloavaimesta mitkä on tavallaan ilmaiseksi saaneet tuotteen mukana, niitä avaimia voi tarvita, voi mennä rikkikin niin on sitten vara-avaimia.
      Toinen tuote mikä tuhoaa myös Suomen teräksen riittävyyden on pussinsulkimet, niissä terästä ohuena lankana ja lisäksi muovia joka tuhoaa Suomen luontoa ja järviä sekä myös merta. Lisäksi pussinsulkimet aiheuttaa turhautuneisuutta ja masennusta aarteenetsijöille.

      • Anonyymi

        Viis järvistä ja meristä, kunhan eivät jätä niitä meidän kadulle.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1918
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1486
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe