kevät koittaa hit... eiku putinille

Anonyymi-ap

53

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep jep.se on sama kun tää ilmastonmuutos ettei suomessa ole enää talvisin lunta 😁

      • Anonyymi

        Voi olla, että putin ei kesää näe.


      • Anonyymi

        Joku doubleista on vielä hengissä. Kestää aikansa tappaa ne kaikki.


    • Anonyymi

      Eikö näiden pitäny lennellä siellä maalilennokkeina jo vuosi sitten?

    • Anonyymi

      Eivät osaa.noin vähillä lentotunneilla tehdä mitään Hyvä jos saavat ilmaan
      Pelkää rahan haaskausta Käy samalla tavalla kuin viimekesänä suurhyökkäyksessä Turpiin tulee

      • Anonyymi

        Kyllä.kuolleen kissan viime potkaisu


    • Anonyymi

      Venäjän romahtamisen seuraaminen tulee olemaan erittäin viihdyttävää. Kiitos Ukrainan, Suomi ja muut länsimaat eivät kovin paljoa asian eteen vielä ole tehneet. Mutta jäämme todella Isoon Kiitollisuusvelkaan Ukrainalle.

      • Anonyymi

        Juu, mä maksan velkani takaisin vodkapullo kerrallaan. Muuten ei kiinnosta pätkääkään


    • Anonyymi

      Sota voidaan päättää yhdellä murhalla.
      Let the lurking killer drones fly!

    • Anonyymi

      Saapas nähdä kestääkö ukrainan miehet kesään asti vai joutuuko nostamaan valkoisen lipun

    • Anonyymi

      Ryssällä ei ole enää lennostoa. Eikä laivastoa.

      • Anonyymi

        Ja sinä istut pirttisi pöydän ääressä katsellen ulos ja haaveilet omiasi.


    • Anonyymi

      Lukekaa myös muita uutisia.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18281467/kaikkien-pitaisi-osata-ampua-hyvin#comment-126550449
      Hyvä esimerkki Eurostoliiton toiminnasta: Ukrainan toivottomasta tilanteesta kertova linkki poistettiin.

      Jos LPR:ssa liehutetaan ukrilippua kaupungin talon edessä, haluavatko ne siellä, että Suomelle käy kuten Ukrainalle?
      Miettikää miltä näyttää, kun katukuvasta puuttuvat pääosin miehet. Eivätkö Ukrainan upseerit tiedä mikä on kokonaistilanne? Mikseivät he yritä eroon hirmuhallitsijasta, joka omistushaluisena syöttää maan miehet ylivoimaiselle viholliselle?

    • Anonyymi

      Onko tämä palsta täysin Nato- ja ateismipalstan trollin otteessa?!

    • Anonyymi

      Minkä takia Natopelle tulee tänne istuskelemaan LPR palstalle puhumaan valkoisten kristittyjen venäläisten tappounelmistaan??

      Eikö täällä saisi puhua LPR:n asioista?

      • Anonyymi

        "Eikö täällä saisi puhua LPR:n asioista?"

        Niistähän täällä puhutaan. Lappeenranta on ensimmäisten tuhottavien kaupunkien joukossa, kun ryssä tänne päättää tulla. Johtuen Lappeenrannan rajan läheisyydestä, se ehtii tuhoutua, ennen kuin NATO-joukot saavat rivinsä järjestykseen ja lähtevät vastahyökkäykseen. Ottavat haltuunsa ja takaisin ensin Lappeenrannan, sitten Viipurin, sitten Pietarin ja sen jälkeen Moskovan. Ja jatkavat sitten matkaansa. Koko maailma riemuitsee, kun venäjä tuhoutuu pikku hiljaa. Kukaan ei jää kaipaamaan venäjää ja venäläisiä.

        Mutta Lappeenranta, sille valitettavasti ehti käydä huonosti. Kurja juttu, mutta ei voi mitään. Toki Lappeenranta rakennetaan uudestaan. Uusi ja ehompi Lappeenranta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö täällä saisi puhua LPR:n asioista?"

        Niistähän täällä puhutaan. Lappeenranta on ensimmäisten tuhottavien kaupunkien joukossa, kun ryssä tänne päättää tulla. Johtuen Lappeenrannan rajan läheisyydestä, se ehtii tuhoutua, ennen kuin NATO-joukot saavat rivinsä järjestykseen ja lähtevät vastahyökkäykseen. Ottavat haltuunsa ja takaisin ensin Lappeenrannan, sitten Viipurin, sitten Pietarin ja sen jälkeen Moskovan. Ja jatkavat sitten matkaansa. Koko maailma riemuitsee, kun venäjä tuhoutuu pikku hiljaa. Kukaan ei jää kaipaamaan venäjää ja venäläisiä.

        Mutta Lappeenranta, sille valitettavasti ehti käydä huonosti. Kurja juttu, mutta ei voi mitään. Toki Lappeenranta rakennetaan uudestaan. Uusi ja ehompi Lappeenranta.

        Mutta mitä näkijät ovat sanoneet?

        Jouko Pihon sivuilta:

        8.7.2011
        Sari Krögerin uni toukokuussa 2011
        "Näin unen venäläisistä sotilaista, olivat heinäladossa ja toinen katsoi ikkunasta ulos. Joku meni kottikärryyn piiloon heinien sekaan, ja toinen sotilas työnsi kärryjä pois. En tiedä mikä soluttautuminen ja piileskely oli menossa, mutta tilanne tuntui siltä, että tämä tapahtuu Suomessa... Olen Venäjän suhteen todella rukousmuurilla - asun LPR:ssa, ja suuri osa autoilijoista täällä ja jo asukkaista on venäläisiä."

        4.5.2010
        Nimimerkin "Terveisiä Lappeenrannasta" uni 1990-luvun alkupuolella ja 2000-luvun taitteessa.
        "Olen joskus 1990-luvun alkupuolella nähnyt painajaisen ja samantyyppisen toistamiseen joskus 2000-luvun taitteessa. Unessani minä ja lapseni, jotka olivat vielä silloin pieniä, äitini ja siskoni pakenimme venäläisiä latoon. Venäläiset tulivat perässämme ja alkoivat ampua meitä kohti. Poikani oli silloin sylivauva ja oli sylissäni. Ensimmäinen ammus osui poikaani ja hänen läpi minuun, jonka jälkeen verilammikko levisi ympärillemme. Mutta yllätyksekseni meistä ei vuotanutkaan verta ja huomasin meidän olevan elossa."

        Nimimerkin "uskova nainen" näky keväällä 2010
        "Olin rukouksessa ja näin näyn, jossa Suomi oli jaettu kahtia akselilla Raahe, Kuopio-Lappeenranta. Rajan yläpuoli oli tyhjä, mutta rajan alaosa oli aivan kullassa, se säteili kirkkautta. Taivaalla lensi kotka, jolla oli suussaan iso kultainen sormus.
        Jälkeenpäin kun kerroin näystä muille, ymmärsin että kyseessä on Pähkinäsaaren rauhan aikainen raja. Tämän kesän aikana olen nähnyt näkyä, jossa tämän rajan alaosassa LPR:sta alaspäin minun on täytynyt taistella hengen miekalla Jeesuksen nimessä. Raja taipuu ja yrittää tunkeutua läpi, mutta Jeesuksen nimi ja miekka palauttavat sen aina takaisin tuohon maakaistaleeseen."
        (BTW, minä asun rajan alaosassa. Minun kaulassani on miekkakoru. Minulla on ollut vaikeaa.) Vert. 17.1.2012, Neljän uskonsisaren 12.1.2012 rukouksessa saama sanoma:
        "Olimme 12.1.2012 rukouksessa, 4 sisarta LPR:sta. Herra antoi sanoman meille: Minä valvon sanani toteutumista. Suomeen nousee 2 profeettaa, mies ja nainen. Valmistaa Suomen Siionin Elian voimassa. Repivät, nuhtelevat ja lohduttavat."

        Vielä laitan "nimimerkin Mira K-N uni 4.7.2012" kertoo, että LPR lähellä eräs tyyppi näki "kiertelevän aluksen". Arvelen, että kyseessä oli drooni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä näkijät ovat sanoneet?

        Jouko Pihon sivuilta:

        8.7.2011
        Sari Krögerin uni toukokuussa 2011
        "Näin unen venäläisistä sotilaista, olivat heinäladossa ja toinen katsoi ikkunasta ulos. Joku meni kottikärryyn piiloon heinien sekaan, ja toinen sotilas työnsi kärryjä pois. En tiedä mikä soluttautuminen ja piileskely oli menossa, mutta tilanne tuntui siltä, että tämä tapahtuu Suomessa... Olen Venäjän suhteen todella rukousmuurilla - asun LPR:ssa, ja suuri osa autoilijoista täällä ja jo asukkaista on venäläisiä."

        4.5.2010
        Nimimerkin "Terveisiä Lappeenrannasta" uni 1990-luvun alkupuolella ja 2000-luvun taitteessa.
        "Olen joskus 1990-luvun alkupuolella nähnyt painajaisen ja samantyyppisen toistamiseen joskus 2000-luvun taitteessa. Unessani minä ja lapseni, jotka olivat vielä silloin pieniä, äitini ja siskoni pakenimme venäläisiä latoon. Venäläiset tulivat perässämme ja alkoivat ampua meitä kohti. Poikani oli silloin sylivauva ja oli sylissäni. Ensimmäinen ammus osui poikaani ja hänen läpi minuun, jonka jälkeen verilammikko levisi ympärillemme. Mutta yllätyksekseni meistä ei vuotanutkaan verta ja huomasin meidän olevan elossa."

        Nimimerkin "uskova nainen" näky keväällä 2010
        "Olin rukouksessa ja näin näyn, jossa Suomi oli jaettu kahtia akselilla Raahe, Kuopio-Lappeenranta. Rajan yläpuoli oli tyhjä, mutta rajan alaosa oli aivan kullassa, se säteili kirkkautta. Taivaalla lensi kotka, jolla oli suussaan iso kultainen sormus.
        Jälkeenpäin kun kerroin näystä muille, ymmärsin että kyseessä on Pähkinäsaaren rauhan aikainen raja. Tämän kesän aikana olen nähnyt näkyä, jossa tämän rajan alaosassa LPR:sta alaspäin minun on täytynyt taistella hengen miekalla Jeesuksen nimessä. Raja taipuu ja yrittää tunkeutua läpi, mutta Jeesuksen nimi ja miekka palauttavat sen aina takaisin tuohon maakaistaleeseen."
        (BTW, minä asun rajan alaosassa. Minun kaulassani on miekkakoru. Minulla on ollut vaikeaa.) Vert. 17.1.2012, Neljän uskonsisaren 12.1.2012 rukouksessa saama sanoma:
        "Olimme 12.1.2012 rukouksessa, 4 sisarta LPR:sta. Herra antoi sanoman meille: Minä valvon sanani toteutumista. Suomeen nousee 2 profeettaa, mies ja nainen. Valmistaa Suomen Siionin Elian voimassa. Repivät, nuhtelevat ja lohduttavat."

        Vielä laitan "nimimerkin Mira K-N uni 4.7.2012" kertoo, että LPR lähellä eräs tyyppi näki "kiertelevän aluksen". Arvelen, että kyseessä oli drooni.

        Kaksi tietäjää tulee, mies ja nainen.
        Saattaisiko Jouko Piho olla niistä toinen? Toinen liittyy Karhuun - Karhu Pihoilla, ja näiden nimet viittaavat Venäjän Suomen valloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi tietäjää tulee, mies ja nainen.
        Saattaisiko Jouko Piho olla niistä toinen? Toinen liittyy Karhuun - Karhu Pihoilla, ja näiden nimet viittaavat Venäjän Suomen valloitukseen?

        Aloituksen nimi on kevät koittaa... Millaisia ennustuksia siitä?

        https://www.joukopiho.fi/~mbcyowtr/kolumbusfi/aloitussivu/sivu10.htm
        (sekä muut prof. sivut)

        Kauko Loukaksen profeetallinen runo 10.9.2009
        (Varoittaa Grönlantiin liittyvästä tulvasta)

        Jyrki Mannisen uni Venäjän Suomen valloituksesta 10.4.2011
        "Näin 6. kerran unen siitä, että Venäjä valloittaa Suomen. Olimme Suomen itärajalla juoksuhaudassa, minä ja asetoverini kiväärijoukkueesta. Oli kevät-talvi, ja lumet olivat jo sulamassa. Näimme venäläisten jalkaväen sotilaiden lähestyvän asemiamme....
        Olin jo antamaisillani tulikomennon omalle kivääriryhmälleni, koska venäläiset olivat jo aivan lähellä. Silloin, mieleeni tuli ajatus, että "nyt ei kannata ampua". Oikea käteni oli jo ylhäällä, ja jos olisin laskenut sen alas ja karjaissut "tulta!", olisimme ruvenneet ampumaan näitä venäläisiä sotilaita.
        Tässä vaiheessa ajatuksiini tuli, että "ihmisten tappaminen ei ole oikein", ja aivan viime hetkellä peruutin tulikomennon antamisen.
        Olimme edelleen juoksuhaudassamme. Itse olin juoksuhaudan oikeassa päässä, ja nousin siitä seisomaan. Nousin kummulle, ja rupesin kurotellen katselemaan, minkä verran venäläisiä oli tulossa meitä kohti.
        Se ryhmä venäläisiä sotilaita, joita olimme valmistautuneet ampumaan, olikin vasta ensimmäinen aalto venäläisistä. Tämän ensimmäisen pienen venäläisryhmän jälkeen sieltä olikin tulossa seuraava ryhmä, sitä seuraava, ja taas... Venäläisiä sotilaita oli tulossa valtava määrä. Heitä oli tulossa tuhansittain, niin kauas kuin silmä kantoi. Tajusin siinä samalla, että taistelumme pienellä ryhmällämme olisi ollut täysin hyödytöntä tällaista ylivoimaa vastaan."


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten ihmeessä venäjä voisi voittaa sodan tällaisella miehistö- ja kalustomenetystahdilla? Ihan mahdotonta. Eikä auta vaikka laittaisi millaisen sotateollisuusmoodin päälle. Presidentinvaalit tulevat liian myöhään. Putin voi tehdä epäsuosiolliset päätökset vasta niiden jälkeen.

      • Anonyymi

        Älkää enää puhuko mistään sodan voittamisesta! Samaa sanaa käyttivät kivikautiset alkuasukkaat!


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010261630.html

      "Venäjän ilmavoimat on osoittanut selviä rajoitteita mitään­sanomattomalla suorituksellaan Ukrainan sodassa. Se on epäonnistunut ilmaherruuden saamisessa, ei ole pystynyt heikentämään Ukrainan maassa sijaitsevaa ilmatorjuntaa riittävästi, ei ole tehnyt syvälle Ukrainan sotilaskohteisiin ulottuvia estohyökkäyksiä, eikä ole pystynyt tarjoamaan riittävää tulitukea etulinjan maajoukoille. "

      • Anonyymi

        Saattaa olla, ettei F-16:t ehdi tiputtamaan ryssän hävittäjiä tai muita koneita, koska Ukrainan IT ja ystävällinen tuli tuhoaa kaikki lentokelpoiset. Toki maassa olevia saattavat päästä tuhoamaan. Joka tapauksessa se on teurastusta, kun F-16:t pääsevät tositoimiin.


    • Anonyymi

      Venäjä on jo voittanut länsimaiden aloittaman taloussodan. EU näivettyy talouden kurjuuteen. USA painaa länsi Euroopan syvimpään alhoon. Heidän talous kukoistaa, kun saavat myydä kaasut ja pommit eurooppalaisille. Meillä vain kehutaan poliitikkoja, vaikka kurjistuminen vain jatkuu.
      Miksei voida tunnustaa, että talouslaman syy on venäjän pakotteet? Koska kansa tajuaisi lopulta, kuinka heitä on kusetettu, eliitti ruotsinkielisten porvarien ihanteiden toimesta.
      Stubb on tälle kaikelle hölmöilylle jatkoa. Suomesta tehdään venäjä vastainen ihannevaltio, jossa ei tavallisella ihmisellä ole varaa elää. Orjat hoitavat eliitin palvelemiseen.

      • Anonyymi

        Kyllä! Jenkit kairaa eurooppaa tyylikkäästi takalistoon


      • Anonyymi

        Mitä nopeammin Lappeenrannassa luovutaan haikailemasta helpon venäläisen rahan perään, sitä nopeammin saadaan Lappeenranta uuteen nousuun.

        Kannattaa lähteä siitä ajatuksesta, että raja pysyy kiinni ikuisesti. Jos raja joskus avataan (ei tapahdu meidän elinaikana), niin sehän on sitten positiivinen yllätys.


    • Anonyymi

      Kerroppa mitkä on talouden veturit, joilla talous saadaan nousuun ilman rajan avausta?
      Pelkkä uho Venäjää kohtaan ei auta, kun metsäteollisuus ajettiin alas ja turismi loppu, halpa öljy loppui, tavaran kauttakulku loppui. Pieni maa kärsii -15% vienti tappiot moisen hölmöilyn takia. Ei mikään valtio kestä sitä.
      Ei tule sitä talousnousun päivää.

      • Anonyymi

        Syyttäköön Itä sitten itseään, jos ei pärjää ilman venäläistä helppoa rahaa ja halpaa venäläistä energiaa. Muu Suomi pärjää. Aina on pärjätty. Turha on Idän vinkua mitään muulta Suomelta, jos itse ei edes yritä.

        Itäsuomalaisten pitäisi tehdä tutustumismatka Pohjanmaan lakeuksille. Siellä on aina pärjätty. Omilla avuilla. Siellä ollaan ylpeitä. Hyvällä tavalla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaltaisistaan ihminen saa ilonsa, ja saastainen levittää saastaa.


    • Anonyymi

      Itäsuomalaisethan ovat eläneet viime vuosiin asti kuten venäläiset. Ovat saaneet elannon sieltä ja samaistuneet venäläiseen väestöön. Rajan käynti on ollut molemminpuolista.
      Nyt kun raja on kiinni, eikä apuja rajan takaa tulekaan, niin eletään edelleen kuin venäläiset. Nyt vain apuja vongutaan lännestä. Itse ei osata muuta kuin seisoa tumputsuorina ja huutaa apua. Ja vielä syyttää entistä elättäjää, Venäjää kaikesta. Kuvitellaan lännen nyt auttavan kun pitäisi oikeasti alkaa tekemään jotain, eikä vain uskotella sen avuntukevan jostain.
      Kyllä se on Itä-Suomen tarinan loppu lähellä, eikä sinne enään kukaan investoi mitään.

      • Anonyymi

        Itäsuomalaisten pitää näyttää hieman aloitteellisuutta. Opintomatka Pohjanmaalle, siitä on hyvä aloittaa.


    • Anonyymi

      Helpoimmalla päästäisiin kun siirrettäisiin itäraja suosiolla kulkemaan Kotka, Kouvola, Kuopio, Kuusamo linjaa. Saisivat Karjalan siten takasin ja eivät valittais enää menetetystä maista .

      • Anonyymi

        Ehkä, mutta hallitus on kiinni uskottavuusideologiassa, joka julistaa, että ihmishenki on maa metrin arvoinen! Mitä se on?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvin voisi itärajan antaa Venäjälle suosiolla. Suomelle itäsuomests on vain kustannuksia, eikä sinne enää investoida muutenkaan. Ihmisetkin ovat jo tottuneet pelaamaan venäläisten kanssa ja muutenkin yhtä laiskoja kun venakot. voihan sitä muuttaa länteen jos ei huvita elää Venäjällä. Palkkioksi voisi pyytää ilmaisen öljyn seuraavaksi sadaksi vuodeksi.

      • Anonyymi

        Meinaatko, että Suomi suostuu senttiäkään luovuttamaan maataan, ennenkun vähintään 100.000 suomalaista on kaatunu sodassa? Niin mielettömäksi on meininki mennyt.
        Jos ihmishenki voidaan mitata kourallisella maata, niin mikä on sellaisen diktatuurin tai hihhuli maan nimitys?


    • Anonyymi

      Ryssä menettää Euroopan laitoikeiston tukea pikku hiljaa. Ryssä on avokätisesti tukenut Euroopan laita- ja äärioikeistoa, mutta ehkä siellä ajatellaan, että tässä vaiheessa ovat riittävän pitkään tukeneet ryssää vastapalvelukseksi ja nyt voi kääntää sitten kelkkansa.

      https://twitter.com/nexta_tv/status/1768190624954528019?

      • Anonyymi

        Miksi ryssittelet? Oletko katsonut tilastoja EU alueen vaarallisimmista kaupungeista? Ja miksi niin on? Kuka kuljettaa afrikasta porukkaa pohjoiseen ja miksi?


    • Anonyymi

      Taas huomattu, kuinka suomea kusetettu EU toimesta. Suomi estänyt venäläisen turismin tyystin, mutta vain muutama muu maa jonne viisumi kielto. Länsi ja etelä Eurooppa täysin avoin venäläisille, johon kelpaa venäläinen valuutta.
      Olemmeko ylpeitä päätöksestä ja kärsimme tyhjilleen jäivistä majoituksesta eteläkarjalassa.
      Onneksi nato tulee ja saadaan turvatakuut.!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      joo

    • Anonyymi

      jaa

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe