Haluaisin suudella, kouria, nuolla, imeä rintoja ja pitkän kaavan mukaan.
Olen aina rakastanut rintoja, kaiken kokoisia ja näköisiä ja kokemusta kaikenkokoisista;)
Löytyisikö naista joka arvostaisi miestä joka huomioisi ja palvoisi rintojasi?
: Morth38v
Haluaisin suudella, kouria, nuolla, imeä rintoja
26
641
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sussa miestä imemään DD kupin rintoja vaikka koko yön?
Kaarina19vDD- Anonyymi
Terve Kaarina:)
Millainen nainen olet muuten rintojen lisäksi ja mistä päin?:)
Morth38v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve Kaarina:)
Millainen nainen olet muuten rintojen lisäksi ja mistä päin?:)
Morth38vOlen 175cm, 65kiloa, vaalea tukka ja iloinen ihminen joka asustaa Mikkelissä.
Morth38v - Anonyymi
Kyllä imisin ja hyväilisin, sekä vähän muualtakin ja saisit samalla ratsastaa, kun imen ja hieron. M52 Nokia
- Anonyymi
Kävisinkö minä, pidän niiden imemisestä ja hyväilyistä, suudelmista muutenkin ja siinä samalla voisit vaikka ratsastaa tai antautua alle. M52 Nokia, mistä sinä Kaarina olet?
- Anonyymi
Jyväskylästä löytyisi intohimoinen rintojen palvoja myös, 180/90, 49v.
- Anonyymi
Oletko päässyt ikinä valtavien silikonitissien kimppuun? Täältä löytyisi sellaiset koettavaksi jos olet niin hyvä kuin annat ymmärtää. T: SilikoniNainen
- Anonyymi
En vielä muuta kuin fantasioissani
-m jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vielä muuta kuin fantasioissani
-m jklMillainen mies siltä löytyy? T: SilikoniNainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies siltä löytyy? T: SilikoniNainen
180/90, 48v, koleilunhaluinen taskattu, muutaman lävistysksen omaava mies
-m jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
180/90, 48v, koleilunhaluinen taskattu, muutaman lävistysksen omaava mies
-m jklAa sie et tainnut olla ap. T: SilikoniNainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa sie et tainnut olla ap. T: SilikoniNainen
En, vaan tuo toinen Jyväskyläläinen ihanien rintojen palvoja.
-m jkl - Anonyymi
Mistä päin olet? 24vee voisi kokea 🌝
- Anonyymi
Missäpäin silikoonitissit olisi tarjolla?
- Anonyymi
Kyllä minulle kävisi, mutta missäköhän SilikoniNainen asustaa, minä itse Pirkanmaalla ja pitäisin isoja hyvänä, M48
Kukapa ei haluaisi nauttia naisten rinnoista. Itse jo vanhempana 60v. nautin aikuisten rinnoista täysillä.
- Anonyymi
Täällä olis DD kupit tarjolla. N52
Saisit imee ja hieroo ja tehdä mitä haluat.
- Anonyymi
Sulle näyttää olevan tarjontaa:D Mutta osaatko arvostaa pienempiä rintoja vai oletko vain isojen perään?
Täällä olisi söpöt a-kupit hennossa kropassa.- Anonyymi
Totta kai osaan arvostaa kaikenkokoisia ja kaikenlaisia, millainen ja mistä olet?
Morth38v
- Anonyymi
Olen heikkona hentoihin naisiin 🥰
Kaikenlainen hierontaa ja hyväilyä olisi ihanaa antaa . Olen Turusta . - Anonyymi
Täällä olisi 23 vuotias punkneiti jonka kiinteät C-85 rinnat kaipaisi eritysitä huomiota Iisalmesta.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1207604- 545708
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72763Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081533Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2601155Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3321146Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321031