On aika sanoa hyvästi

Anonyymi-ap

Lauantaina tulee 90 täyteen enkä enää saa tulla palstalle. Kyllä sitä on elämää tämän palstan jälkeenkin mutta ei kyllä face kiinnosta siellä seniilit vaan lähettelee hyvää huomenta ja hyvää unta meemejä joissa joku Karvinen tekee hassuja juttuja alasti

23

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä ole koskaan henkkareita kyselty. Kukaan ei oli liian nuori tai vanha.

    • Anonyymi

      Salaa täällä muutkin vääräikäiset kirjoittelevat. Älä tunnusta, ole kuin et olisikaan.
      Nim. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Onnittelut 🌺 ja pysy palstalla !

    • Anonyymi

      Olen 8 vuotta nuorempi mutta huomaan monen katsovan jo ikälopuksi paapan.
      Tuo mua naurattaa, kun käyn apteekissa ja ostan joskus nuhasumutetta niin tulee nuori nainen puhuttelemaan paappaa.

      Tuo esiin huolestuneesti, että sumute aiheuttaa riippuvuutta. Yritän joka kerta selittää, että täälä haudan reunalla se on pienin murhe elämässä. Käsken jälkikasvun panna arkkuun yhden pakkauksen ja varoitan, että ei sitten tyhjää pakkausta.

      Muistan sen vitsin kun veljekset laittoivat vaarille velkarahan arkkuun ja toinen selvisi siitä kirjoittamalla sekin rahasummalle.

      • Minulle tuli mieleen sellainen vanha vitsi, kun suku kokoontui vaarin kuolinvuoteelle ja kyseli viimeistä toivetta.
        Vaari siihen, haluan tuon Valmetin mukaani.
        Sukulaiset siinä päätään pyöritteli ja ihmetteli. Yks sitten kysäisi, että mitä sinä sillä.
        Vaari siihen, kah, ei oo niin isoo monttua vielä tullut vastaan, mistä Valmetilla ei ylös pääse.


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi toi hymyn poskilleni. Mukava, kun heitit pientä huumoria
        mukaan, vaikka se on palstalla kielletty. Olisikohan sumutteella osuutta
        asiaan, jään miettimään?


      • Anonyymi

        Huvittavaa minustakin, että lääkäri vastentahtoisesti kirjoittaa nukahtamislääkkeen meikäläiselle yheksänkymppiselle ja sanoo, että siitä tulee riippuvaiseksi jatkuvasti käytettynä.
        Onko sillä nyt niin väliä? Ihminen on riippuvainen unestakin.
        Eihän ne ole edes kalliita.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa minustakin, että lääkäri vastentahtoisesti kirjoittaa nukahtamislääkkeen meikäläiselle yheksänkymppiselle ja sanoo, että siitä tulee riippuvaiseksi jatkuvasti käytettynä.
        Onko sillä nyt niin väliä? Ihminen on riippuvainen unestakin.
        Eihän ne ole edes kalliita.
        Mkr.

        Minulla toimii pieni annos eli puolikas erästä tunnettua mietoa kolmio lääkettä kipulääkkeenä. En käytä mitään buranouta eikä vahvat kolmio lääkkeet ole hyvä kipuihin.
        Saan ko lääkkeellä paremmin unta. En käytä joka ilta. Aika kauan on ollut käytössä.
        Resepti on pian uusittava taas lääkäri käynnillä, edellisestä kulunut muutama vuosi. On se huvittavaa kun viimeksi halusin niin ne ehdotukset melamiinista ym kun lääkäri ei tiedä kroonisten kipujen taustaa niinpä otin vanhoja reseptejä mukaan 1990 luvulta ja sisätauti lääkärin kirjouttamat. En käytä enkö tarvitse ko lääkettä mihinkään muuhun kuin että saan unta enkä valvo kun en saa nukuttua ja seuraavia päivä on vaikea väsymyksen ja sydän rasituksen ja nivelkipujen takia. En ole tullut riippuvauseksi, en ole lisännyt annosta. Eikä minulla ole tarvetta ottaa rauhoittavia jos jokin asia on huonosti enkä käytä alkoholia. Sydänlääkitys joten alkoholi lääkkeiden kanssa on huono ajatus.
        Luulevatko nuoret lääkärit todella että jotkut haluavat olla päihteissä.
        Kyllä ne verenpaine ja sydän lääke ja diureerti aiheuttaa minulle suurimman vaaran.
        Lähinnä,olen huvittunut huolista mitä nämä lääkkeet muka aiheuttaa.
        NE on eri ihmiset jotka hakee huumaavia aineita,nuorempia ongelmaisia.


    • Anonyymi

      Tuosta nuhasumutteesta on meikäläisellekin joskus apteekissa annettu ohjeita.
      Siksi olenkin keksinyt aina systeemin, että tulee pieni sumute vaan.

      • Anonyymi

        Jaa, olet siis keksinyt, että tullee vain pieni suihke pullosta.
        Ei kai sitä suihketta paljon kerralla tarvitsekaan, kun samalla vetää ilmaa sisään nenän kautta.


    • Anonyymi

      Eikös tällä palstalla voi hyvin olla vaikka satavuotiaaksi kun ei yläikärajaa ole annettu, eikä yli 90 vuotiaille ole omaa palstaa.

    • Anonyymi

      Ole mukana vaan, on mukavaa, että on kaiken ikäisiä. Vanhoilla on sitä elämän myötä tullutta kokemusta, niitä on hyvä jakaa nuoremmillekin.

      • Anonyymi

        . . . niin meille 80+ ikäisille.
        Joku lapsellinen seitsemänkymppinenkin on mukana, itse ovat tunnustaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . . . niin meille 80 ikäisille.
        Joku lapsellinen seitsemänkymppinenkin on mukana, itse ovat tunnustaneet.

        Ne sitenkymppiset on kyllä ihan kehityskelpoisia, ainakin muutamat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sitenkymppiset on kyllä ihan kehityskelpoisia, ainakin muutamat .

        Jep, kunhan harjoittelevat niin sitten tulee hyvä 80+ yksilö.


    • Anonyymi

      Täällä pitäisi kyllä olla 90+-,palsta.
      On täällä siinä määrin meneviä yli yhdeksänkymppiaiä.

    • Lämpimät onnitteluni.
      Toivon että jatkat palstalla.
      Kuka kumma on sellaista sanonut että 90v ei saisi käydä palstalla. Meille on kunnia että viihdyt täällä.

    • Anonyymi

      Tämän sivuston ohjeissa ei ole ikärajoitteita, mutta aika paljon rajoittuneita tyyppejä täällä on. He luulevat, että vain oman ikäisten karsinassa voi 'keskustella'.

      • Anonyymi

        Onko sulla huomenna isotkin juhlat?
        Onnea merkkipäivälle. 😀😃
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla huomenna isotkin juhlat?
        Onnea merkkipäivälle. 😀😃
        Mkr.

        Miten niiin? Jos kysyt aloittajalta, olet napsauttanut väärää kohtaa kommentoidaksesi.


    • Anonyymi

      Mukavaa syntymäpäivää sekä terveitä tulevia päiviä!

      Toivottaa ikäryhmään kuulumaton

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Mikset saa?
      Vaikka olisitkin holhouksen alainen, saat varmasti lukea viatonta Suomi24-palstaa, eivät sinun holhoojasi voi sitä estää, jatka pois vaan.
      Ota hyvä ihminen selvää oikeuksistasi, ettei sinua ihan viedä kuin litran mittaa.

    • Anonyymi

      Varakkaalla henkilöllä on varaa vara valita kirjoitusalustansa kun tietty ikä tulee täyteen.
      Täytyykin muistaa lähettää avaimet omaisille, ettei heidän tarvitse lasien läpi tulla kylään kun "se" aika on tullut täyteen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe