Metsolan metsäkoulu

Anonyymi-ap

Minkälaisilla virallisilla valtuuksilla kyseinen Youtubessa toimiva puunkaatokoulu opetusta antaa?
Eikö opettajan pitäisi nähdä oppilaat joille oppejaan jakaa?

Eikö ole vaarallista jos täysi tolvana alkaa virtuaalimetsäkoulussa näkemiään kikkoja käytännössä kokeilemaan?

33

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran olin myymässä moottorisahaa kansakoulun opettajalle joka osti 10 mottia halkoja ja olisi halunnut ostaa myös mukanani olleen Stihl moottorisahan katkoakseen metrin mittaiset halot kolmeen osaan.
      Ja muutakin tontin raivausta pihapuiden kaadosta lähtien opettajalla olisi ollut.

      Opettajan vaimo lähes itki kun pyysi:
      "Älä myy sille moottorisahaa"

    • Anonyymi

      Vituttaa tehdä kulttuuri tekoja kirjoittamalla 70 vuoden ajalta suomalaista maa- ja metsätalouden historiaa turhaan kun joku paskahousu kaikki tekstit hävittää.

      • Anonyymi

        Kirjoita paperille ne kulttuuritekosi ja pistä piirongin laatikkoon niin ei ole sitten kuin yksi mahdollinen paskahousu niitä hävittämässä...


    • Anonyymi

      "Kuinka monta puuta oot kuatanna taajamamerkin sisäpuolelta?"

      "Kuinka monta tilloojoo sinulla on Youtubessa?"

      "Minäkö muka roenan kerreejä?"

      "Tuasko oot vaehtanna nimimerkkiä?"

      Kaikki eri tubettajien esittämiä kysymyksiä.

    • Anonyymi

      Siellä Youtubessa sitten avautui "metsäkoulu" jota ihmettelin mikä hiton metsäkoulu se semmoinen on jossa opettaja kehuu enemmän itseään kuin opettaa?

    • Anonyymi

      Ja taas sitä yhtä ja samaa vatkataan...

    • Anonyymi

      Härskiä kaiveloo :)

    • Anonyymi

      "Kirjoita paperille ne kulttuuritekosi ja pistä piirongin laatikkoon niin ei ole sitten kuin yksi mahdollinen paskahousu niitä hävittämässä..."

      Kerron tarinoita oman kotiseutuni ihmisistä jotka tekivät kulttuuritekoja ja pystyivät kaatamaan pihapuun myös taajamamerkkien sisäpuolelta, en itsestäni.

    • Anonyymi

      En tuntenut 60-luvulla yhtäkään metsätyömiestä joka osti moottorisahan, etteikö olisi moottorisahallaan pystynyt pihakoivua kaatamaan kun
      pystyivät puun kaatamaan ilman moottorisahaakin.

    • Anonyymi

      Hellu, Seppä, Härski ja Tumppi. Siinä oli semmoinen porukka, että Metsola olisi noussut vielä kovaan kukoistukseen. Valitettavasti rakenteessa oli tupajumi, joka nakersi kaupan nurin.

      • Anonyymi

        Kauppias epäonnistui kaikessa


      • Anonyymi

        Mitähän sinä vajakkitollukka tiedät Metsolan ja henkilökunnan asioista! Aika aikaa kutakin: he kaikki ovat uusissa töissä paitsi Härski oloneuvoksena. Jouni on edelleen yrittäjä. Heidän asiansa eivät sinulle kuulu, joten pidä vaan tollo omista asioistas huoli.


      • Anonyymi

        No voi että, hellanlettas sentään kun sulla noin tietoa Metsolan tilanteesta 😍 onkohan asianomaiset sun kanssa samaa mieltä, "tietäjä" ??? 🤣😂😅 Tuskin itse edes yrittäjä olet koskaan ollut, joten älä esitä viisaampaa kuin olet 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppias epäonnistui kaikessa

        Niin missä kaikessa??? On edelleenkin yrittäjä. Mitäs itse olet elämässäs saanut aikaan? Kaikesta kirjoituksestasi päätellen et mitään mainittavaa...


    • Anonyymi

      Täältä taputukset huijareille... tyhmiltä rahat pois vaan... Hoh, hoo...

      • Anonyymi

        Voi reppanaa, kun ei itse ole varmaan koskaan etelän reissulle päässyt, niin keksittyä juttua katkeran ja kateellisen pitää juorupalstalla kirjottaa 😄😅😆hoh hoo ja hah hah haa😂🤣


    • Anonyymi

      Yrittäjää kuritettiin oikein kunnolla ja otettiin vielä Husqvarnan edustuskin pois... Hoh, hoo...

    • Anonyymi

      Kerran olin myymässä moottorisahaa kansakoulun opettajalle joka osti 10 mottia halkoja ja olisi halunnut ostaa myös mukanani olleen Stihl moottorisahan katkoakseen metrin mittaiset halot kolmeen osaan.
      Ja muutakin tontin raivausta pihapuiden kaadosta lähtien opettajalla olisi ollut.

      Opettajan vaimo lähes itki kun pyysi:
      "Älä myy sille moottorisahaa"

      • Anonyymi

        Onko sulla joku muistisairaus, kun tämän saman sadun laitoit tänne 14.2. ?????


    • Anonyymi

      Tämä joka keskusteluun kirjoitteleva hoh,hoo - ukko taitaa olla Härski ite 😂🤣

      • Anonyymi

        Oli Härski tai ei, niin ei todellakaan mikään älynjättiläinen! Tosi ääliön sepustuksia!


    • Anonyymi

      Kauppias epäonnistui kaikessa

    • Anonyymi

      Haminassa kyllä juos!ruusupuska hampaissa...!

    • Anonyymi

      Hohhoo-ukko on kateellinen vätys

    • Anonyymi

      Härski oli sentään mies

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe