Aina samat juontajat

Anonyymi-ap

Eikö ole muita juontajia olemassa kun Jenni Pääskysaari ja Vappu Pimiä?
Tulee mikä tahansa uusi ohjelma niin jompi kumpi noista on juontamassa.
Alkaa jo samat naamat kyllästyttää ja varsinkin se Jennin tekonauru siinä pitääkö olla huolissaan ohjelmassa.
Levyraatikin oli pilattu samalla juontajalla, kun varman olisi ollut joku musiikin ammattilainen parempi tuossa. Jää sekin ohjelma katsomatta juontajan takia.
Luulisi olevan muitakin juontajia suomessa, kun nuo kaksi.

Ottaa oikeesti pattiin tällainen.

18

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ei haittaa. En ole koskaan kumpaakaan nähnyt enkä edes heidän nimiään koskaan kuullut. Johtunee siitä, että katson televisiosta Ylen uutiset ja tennistä, jääkiekkoa sekä jalkapalloa maksukanavilta.

      Tänään kello 12 mm. ATP500-turnaus Rotterdamista ja illalla Liiga-lätkää.

      • Anonyymi

        Minä taas en katso tennistä jääkiekkoa tai jalkapalloa maksukanavilta ja en ymmärrä miten ne liittyy nyt asiaan?
        Ja ei minuakaan haittaa jos sinä katsot niitä.
        Joten tämä oli yhtä tyhmä kommentti kun sinunkin, ottaa kantaa asiaan, jota ei edes katso.
        Sama kun kysyisi, mitä mieltä olet koskenkorvan hinnasta jos ei edes juo kossua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en katso tennistä jääkiekkoa tai jalkapalloa maksukanavilta ja en ymmärrä miten ne liittyy nyt asiaan?
        Ja ei minuakaan haittaa jos sinä katsot niitä.
        Joten tämä oli yhtä tyhmä kommentti kun sinunkin, ottaa kantaa asiaan, jota ei edes katso.
        Sama kun kysyisi, mitä mieltä olet koskenkorvan hinnasta jos ei edes juo kossua.

        "Sama kun kysyisi, mitä mieltä olet koskenkorvan hinnasta jos ei edes juo kossua."

        Alkoholia verotetaan ja alkoholi aiheuttaa pahoja terveyshaittoja. Olet siis sitä mieltä, että sen hinnasta saisivat päättää ainoastaan ne kansanedustajat, jotka itse juovat kossua? Nykyisinhän alkoholin hinnasta päättää koko eduskunta.

        Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kommenttisi on tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sama kun kysyisi, mitä mieltä olet koskenkorvan hinnasta jos ei edes juo kossua."

        Alkoholia verotetaan ja alkoholi aiheuttaa pahoja terveyshaittoja. Olet siis sitä mieltä, että sen hinnasta saisivat päättää ainoastaan ne kansanedustajat, jotka itse juovat kossua? Nykyisinhän alkoholin hinnasta päättää koko eduskunta.

        Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kommenttisi on tyhmä.

        Sanoinko olevani jotain mieltä siitä kuka sen hinnasta saa päättää?
        Hypit asiasta kukkaruukkuun.
        Älä laita sanoja suuhuni ja opettele ymmärtämään lukemasi.
        Myös sinun kommenttisi on harvinaisen tyhmä.


    • Anonyymi

      Leppilampi

    • Anonyymi

      Noh ei ole muita???

    • Anonyymi

      Esimerkiksi Susanna Laine joka juontaa farmia on hyvä ja luonnollinen juontaja.

    • Anonyymi

      Minusta Pääskysaari on uudessa Levyraadissa ainakin tähän asti käyttäytynyt ihan asiallisesti ja hillitysti, arvioijathan siinä ovat enimmäkseen äänessä kuten kuuluukin. Saas nähdä miten Sanansaattajissa.

      • Anonyymi

        Kysymys on lähinnä siitä, ettei tarvitsisi samojen joka ohjelmaan tunkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on lähinnä siitä, ettei tarvitsisi samojen joka ohjelmaan tunkea.

        Samat esiintyjät nuo on ohjelmissa kauttaaltaan. Pari homoa, pari lesboa, joku leski, kauneusalan/muotiyrittäjiä, radiojuontajia, ex urheilijoita ja musiikkibisneksen raatoja.


    • Anonyymi

      Minua ärsyttää tämä sama asia, samat juontajat eri ohjelmissa. Suomi on täynnä loistavia juontajia, mutta jostain syystä nämä samat valitaan aina ja uudestaan. Tämä Pääskysaari ei edes ole mikään hyvä juontaja.

      • Anonyymi

        Tämä isosti! Olen monet kerrat ihmetellyt miten voi olla juontajana ilman juontajan tärkeintä työkalua karismaa. Ohjelmajohto on varmaan miettinyt tämän sitäkautta, että sillä ei ole mitään persoonaa tai maneereja, jotka ärsyttäisi katsojaa. Ja tämä ammattitaidottomuus nimenomaan ärsyttää.


      • Anonyymi

        On juontajat vähissä kun Pääskysaari on joka toisessa ohjelmassa juontajana.


    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä ja lisättynä huonoin uutisankkuri Kirsi Alm.-Siira.

    • Anonyymi

      Luulisi että palaa loppuun kun noin töitä ahnehtii.
      Joka paikkaan pitää se nokkansa tunkea.
      Jossain sen rajan luulisi tulevan vastaan ja tulee se burn out.

    • Anonyymi

      Levyraatia en katso kuin en katso mitään Pääskysaaren juontamia ohjelmia.

      Olen jo pitkään ihmetellyt samaa kuin aloittaja. Aiemmin oli joku ohjelma missä Pääskysaari haastatteli aina jotain julkkista. En voinut katsoa sitäkään ja se ohjelmahan loppui lyhyeen niin taitaa käydä Levyraadinkin.

      Ihmettelen miksi Pääskysaaren annetaan pilata kaikki ohjelmat. Siinä ihmisessä ei ole mitään karismaa, joka pitäisi mielenkiintoa yllä.

      Onko Pääskysaarella jotain sukulaisuussuhteita, että pitää pitää tienistit hyvinä.

      Enpä katso noita ohjelmia vasta edeskään...

    • Anonyymi

      Jenni nauraa katketakseen aivan kaikelle.

    • Anonyymi

      Pimiän kaakatus on kaikkein kamalinta. Rasittava juontaja ja jokapaikan ahne tyrkky.
      Jenni on sydämellinen ja miellyttävä juontaja, joka ei korosta itseään. Sopii hyvin juontamaan: miellyttävä ääni, ystävällinen hymy ja vieläpä kauniskin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe