Paras rutiinini

Anonyymi-ap

Jumppaan puoli tuntia aamusella , venyttelen kaikki jäsenet ja teen varovasti taivutuksia. Istun tuolilla niin ei tapahdu haavereita. Nostelen 1,5 litran vesipulloja, pysyy käsissä voima. Ennen jumppaa lataan kahvinkeittimen valmiiksi ja teen jääkaappiin pari hyvää voileipää. Näin päivä lähtee kivasti käyntiin.

13

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä sinä!
      Minä yritän joka päivä tehdä pienen lenkin , ulkoilma piristää. Liukkaat kelit rajoittaa, mutta istun hetken vaikka parvekkeella vilttiin käärittynä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Liukkaat kelit rajoittaa.


    • Anonyymi

      Keinun itse ja nostelen keinutuolia ennen aamuteetä.

      • Anonyymi

        Aamulla pitää saada kahvia niin jaksaa voimistella jonkin aikaa.
        Iltapäivällä maistuu tee.


    • Anonyymi

      Luin eka että runkkaan puoli tuntia... ei väärin sekään

    • Anonyymi

      Käyn aamulla kylmäuinnissa,tavallasn avannossa.
      Käyn muutaman kerran viikosssa kuntosalills..
      Kerran pari viikossa käyn nojailemassa kretonkiin ja menen kaikki tanssit.

      • Hyviä liikuntarutiineja teillä onkin, avanto-olosuhteisiin en kylläkään uskaltaudu. Säännöllisyys on tärkeää, voi vähänkin tehdä päivässä, ei tarvitse kerralla niin rankasti ja kauan ponnistella.

        Venyttelyliikkeet ja kotirekissä roikkuminen ovat minulle päivittäisiä, samoin syvähengittelyt varsinkin ulkona raikkaassa ilmassa kävellen ja unen houkuttelussa. Kerran viikossa käyn vesijumpassa ja uimassa, ja tanssikin on kuulunut nuoresta pitäen elämään, joko ohjattuna ryhmäliikuntana tai huvittelumuotona. Nykyisin tanssin kevennetyssä lavisryhmässä ja tähtihetkiä on aina kun kohdalle sattuu tanssillisia häitä ja muita perhejuhlia, myös risteilyjä ja kylpylöitä valitaan muutaman kerran vuodessa tanssimahdollisuuksien mukaan.


    • Anonyymi

      Tuo olikin hyvä, että tekee ensin aamiaisvoileivän ja laittaa kahvin tippumaan, niin
      ovat valmiina pikkujumpan jälkeen.
      Minulla on pienet, ehkä kg. painoiset käsipainot. Ne on lähellä, missä teen käsitöitä .
      Se pieni jumppa silloin, tällöin antaa virtaa.
      Tänään tein lumitöitä, ulkorappusten siivous, kun pohjoistuuli pyrytti kylmästi.
      Kamalan liukasta joka taholla, laitoin mursketta piharappujen eteen.
      Huomenna jo aurinko paistaa lupasi meteorologi, hyvä.
      Olen myös huomannut, että Makriinalla on hyvää huumoria, tuokin pyykkivertaus
      sai kasvoihin voimisteluliikkeitä! Kiva aina lukea.

      Seuraavassa voidaan huomata, että yksikin sana väärässä paikassa saa asiasta väärän kuvan: Poliisi totesi, Leopold oli avannut useita arvokkaita viinipulloja,
      mutta maistanut kustakin vain kulauksen.!

      Hyvää keskipäivää,
      Neeasa

    • Anonyymi

      "Vasta kun lintu heittäytyy oksalta lentoon, se huomaa siipensä".
      Onpa mielenkiintoista!

      • Anonyymi

        "Vasta kun lintu heittäytyy oksalta lentoon, se huomaa siipensä".

        Tuo on kyllä mielenkiintoista.
        Mistä tuo tieto tänne tupsahti.

        Paras rutiinini on se, että poikkean rutiineista silloin tällöin. Poikkeus saa nopeasti vahvistusta sille, että rutiinit ovat tärkeitä.


      • Anonyymi

        Miksi kommenttini / kysymykseni on poistettu tästä? Miten lainauksesi liittyy ketjun aiheeseen?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe