Kokemuksia psykiatriselta osastolta

Anonyymi-ap

Oon ite ollu osastolla noin 6 kertaa ja oon joutunut erittäin monta kertaa kiinnipitoihin lepositeisiin yms. mulla on adhd tourette ja kaksuuntanen. Eka kerta oli 9veenä kun alotin päihteiden käytön (ei ollu paha jakso). Kahdes jakso oli myös 9veenä ja iha normi jakso oli mutta kolmannella kun olin 10 niin mun vointi meni niin pahaksi että jouduin kiinnipitoihin noin 5kertaa. Ennen neljättä jaksoa jouduin laitokseen ja siellä tuli erittäin paha kiinnipito (10v) se kesti noin 2h ja sitten poliisit haki mut ja vei mut lasten päivystykseen ja siellä ootti 10hoitajaa ja 2vartiaa sitten sinne tuotiin lepositeet ja mut sidottiin sänkyyn kiinni. Olin siinä noin 2h ja sitten menin lastenpsykiatrian akuuttiosastolle. Viides oli vielä pahempi. Olin 10v. kun menin osastolta kotiin niin luultavasti 2kk myöhemmin menin takas laitokseen ja sitten tuli sama kiinnipito homma ja poliisit tuli ja laitto käsiraudat ja vei mut päivystykseen ja siellä lepareihin ja osastolle. Osastolla leparit ei auttanu ja ne sano että jos et ota rauhottavia suun kautta niin ne pistetään suhun tai jotai ja en suostunu niin piikki perseeseen. Kuudes jakso ei ollu niin paha. Olin kotona ja vedin bentsoja 3 kai ja mutsi huomas ja kun jäin kiinni mutsi soitti ambulanssille. Ja sitten mä lähin talosta pois. Menin piharakennukseen ja poliisit löys mut. Uhkailin vetää ranteet auki ja ne tuli kilvellä sisään ja sitte ne kanto mut maijjaan ja sitten sain VITTU raudat irti ja sitten ne vei mut päivystykseen ja sitten melkein jouduin lepareihin (olin 11v). Kerro oma tarinasi alle

0

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        75
        5634
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        24
        2496
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        26
        1977
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        59
        1725
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1601
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1398
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1307
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        10
        1281
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        7
        1239
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1193
      Aihe