Ainakin itselle alkoi aiheuttaa ihottumaa ensin kulmakarvoihin ja otsaan, sitten ylähuuleen ja leukaan usean vuoden käytön jälkeen, niskassa varmaankin oli samaa jo aikaisemmin. Voiteilla sai hiukan hillittyä, silti hilseili ja punoitti edelleen. Kun lopetin käytön niin iho palasi normaaliksi aika nopeasti.
Käytin ohjeen mukaisesti tai vähemmän, jotkut käyttää moninkertaisia määriä, en tiedä onko siitä edes hyötyä, katsotaan mitä tapahtuu. Rogaine joka tapauksessa tehokkain.
Samanlaista ihottumaa kuin kosketusallergiassa, voi herkistyä nikkelille, kemikaaleille jne.
MSM varoitus
3
732
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllä. Heille jolla on seborrea tai rasvoittuva iho, tulee biotiini eli 7 ja msm usein ihottumaa.
- Anonyymi
Ei minulle biotiini ole aiheuttanut mitään, mutta msm en uskalla enää käyttää. Olen herkistynyt myös Rogainen propyleeni glygolille, mutta onneksi sitä saa ilmankin.
Tuo msm-ihottuma ei ole vieläkään kokonaan hävinnyt, mutta ei niin selvästi enää näy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulle biotiini ole aiheuttanut mitään, mutta msm en uskalla enää käyttää. Olen herkistynyt myös Rogainen propyleeni glygolille, mutta onneksi sitä saa ilmankin.
Tuo msm-ihottuma ei ole vieläkään kokonaan hävinnyt, mutta ei niin selvästi enää näy.Kokeilin taas MSM monen kk jälkeen eikä ole tullut ihottumaa, voi johtua muustakin, mutta tuossahan taidetaan suositellakin taukoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2243426Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1781742Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431473- 1131080
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja131966- 70933
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt377820Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero165699- 9683
- 45665