Tällainen on Dacisti

Anonyymi-ap

Pöö. Dacian ostaja on autokauppiaan unelma, sille voi puhua palturia minkä kerkeää eikä se rassukka sitä huomaa vaan ostaa sen Dacian ja tulee kahden vuoden jälkeen uudestaan höynäytettäväksi. Autokauppias nauraa mennessään pankkiin.

16

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai automyyjät mene pankkiin ,niillähän toimi Internetti. Sinä puhut aivan tietämätöntä paskaa, ihan kuin Retu Kivinen olis ostamassa autoa siellä ajassa kun ensimmäinen pankki maailmassa avasi ovensa. Myyjien provikat kyllä Daciassa ovat niin pienet että he haluaisivat myydä ennen toisia autoja . Oli taas sellainen VÖÖÖÖ tarina !

      • Anonyymi

        Provikka itse auton myynnistä on pieni niinpä he tunkevat pölhökustaa dacistille korkea korkoisen lainan ja kalliin vakuutuksen. Saavat hyvät provikat niistä! Alle laitetaan vielä kiinalaiset renkaat ja ensiasennus renkaat myydään lihoiksi! Voi teitä dacisteja kun ette mihinkään perehdy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provikka itse auton myynnistä on pieni niinpä he tunkevat pölhökustaa dacistille korkea korkoisen lainan ja kalliin vakuutuksen. Saavat hyvät provikat niistä! Alle laitetaan vielä kiinalaiset renkaat ja ensiasennus renkaat myydään lihoiksi! Voi teitä dacisteja kun ette mihinkään perehdy.

        Provikka itse auton myynnistä ........Ompas VÖÖÖ helppoheikki taas vauhdissa.....Autolainoista sulla ei näytä olevan hölyn pöläystäkään,ehkä jo senkin takia että myöntävätkö ne sulle minkäänlaista lainaa. Daciasta sen vakuutuksista on jo sen verran kokemusta että satusetä voi olla taas hiljaa. Autossa uutena on jo ensiasennus renkaat valmiina ja omistaja itse valitsee mieleiset talvirenkaat eivätkä kysele mielipiteitäsi. suurimmat provikat uuteen autoon tulevat huoltoista jota et ehkä myös tiennyt . Rasvaile vain Jopon kettinkiä usein ettei ainut kulkuneuvosi petä tulevaisuudessakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provikka itse auton myynnistä ........Ompas VÖÖÖ helppoheikki taas vauhdissa.....Autolainoista sulla ei näytä olevan hölyn pöläystäkään,ehkä jo senkin takia että myöntävätkö ne sulle minkäänlaista lainaa. Daciasta sen vakuutuksista on jo sen verran kokemusta että satusetä voi olla taas hiljaa. Autossa uutena on jo ensiasennus renkaat valmiina ja omistaja itse valitsee mieleiset talvirenkaat eivätkä kysele mielipiteitäsi. suurimmat provikat uuteen autoon tulevat huoltoista jota et ehkä myös tiennyt . Rasvaile vain Jopon kettinkiä usein ettei ainut kulkuneuvosi petä tulevaisuudessakaan.

        Olet jäänyt johonkin 80-luvulle jos et tiedosta että automyyjä saa nykyään provikkaa korkeakorkoisen lainan ja kalliin vakuutuksen tunkemisesta kaupan kylkiäisenä. Miten ne voi huolloista tulla kun en edes datsiaani vie liikkeeseen vaan räplään itse??? Ei luonne anna periksi satoja euroja maksaa puolentunnin työstä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­y­­­m­­­f­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18271312

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Dacisti on normaali ihminen, joka tietää mitä haluaa ja tarvitsee, eikä arvostele muiden autoja. Sensijaan haukkujat tällä palstalla ovat kateellista PA porukkaa, jotka haaveilevat jostakin, mihin heillä ole edes varaa.

      • Anonyymi

        Dacisti on köyhä autoilijoiden pohjansakka jolle kaikki tienkäyttäjät nauraa räkäisesti. KUKAAN ei ota dacistia vakavasti, olettele ladamiehen maineessa suomessa. Mene sinne eteläeurooppaan kun aina kehuskelette että on euroopan myydyimpiä autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacisti on köyhä autoilijoiden pohjansakka jolle kaikki tienkäyttäjät nauraa räkäisesti. KUKAAN ei ota dacistia vakavasti, olettele ladamiehen maineessa suomessa. Mene sinne eteläeurooppaan kun aina kehuskelette että on euroopan myydyimpiä autoja.

        Kerro missä on eteläeurooppa !


      • Anonyymi

        Dacisti on normaali ihminen, joka tietää mitä haluaa ja tarvitsee, eikä arvostele muiden autoja...........No kateuttahan tuo on kun näillä toisilla on 5-10 kertaa maapallon ympäri ajettu kosla jossa on jokaiseen katsastukseen mittavia hitsaustöitä ja tarvikkeessa korotellaan ääntä kun Italialaisiin varaosiin ei näytä saavan tarvittavaa omanmieleistä alennusta ja lopuksi vielä huudellaan kuinka kylän pajalla oli todella rosvot hinnat kun ottivat peräti kympin pelkästä vikakoodin luennasta ja korjauksesta ei enää päästy ollenkaan yhteis ymmärrykseen . Taitaa olla tämän palstan useimmille helppoheikeille tuttua dokumenttia. Dacia omistajat elävät aivan muussa kuin haavemaailmassa, useimmilla Dacisteilla on takuut autoissaan ja on varaa myös muuhunkin. Olisivatpa nuo tontut jo lukeneet 70-80 luvulla niitä moottorilehdissä esiintyviä Wartburg mainoksia ja ottamaan oppia niistä . Järki käteen ja ostoksille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro missä on eteläeurooppa !

        Johan sinä vammainen tollo olet. Espanja, Portugali, Ranska, Italia, Kroatia, Serbia, Kreikka, Bulgaria, Romania jne. Eipä dacistilta tietenkään maantietoa voi odottaa.


    • Anonyymi

      Taitaa tyypillinen dacisti olla ns. Helppoheikki jota on helppo jymäyttää. Sellaisen kuvan olen saanut tältä palstalta. Osuinko oikeaan?

      • Anonyymi

        Osuinko oikeaan?........Sinä et ole koskaan onnistunut siinä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuinko oikeaan?........Sinä et ole koskaan onnistunut siinä !!

        Pöö. . Osui ja upposi? Muhahahahahahsss


    • Anonyymi

      Mitens Mr VÖÖÖ viitsii edes palloilla tällä palstalla tuollaisella tietämättömyydellään ja vaikuttaa vain jotenkin että olet ainoastaan haastamassa riitaa muitten kanssa. Etkös löydä muutakaan viisaampaa tekemistä !!! ??

      • Anonyymi

        Nuo mites, lienee normaalia, pöö, tää on tätä, vöö tekstit ovat niin typeriä, että ei niistä saa aikaan kunnon keskustelua, ei edes naurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo mites, lienee normaalia, pöö, tää on tätä, vöö tekstit ovat niin typeriä, että ei niistä saa aikaan kunnon keskustelua, ei edes naurata.

        Mua naurattaa tuo VÖÖÖ miäs. On kuin jostain kummelin sketsihahmosta. Ei hahmota kokonaisuuksia ja yrittää kehua Daciaa. Yritykseksi jää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe