Näin niin ihanaa unta viime yönä. Sain halata ja suudella ihastustani, tunteideni kohdetta. Tuntuu kuin meillä olisi yhteys unieni kautta. Toki olen hänen ihanuuttaan ajatellut päivätajunnassakin, ja fantasioinut siitä, miten voisimme päätyä yhteen ja millaista se olisi. Välillä tulen "synnintuntoon" ja tunnen syyllisyyttä ajatuksistani ja haaveistani, koska valitettavasti hän on perheellinen mies. Ja kaunis vaimo ja ihana perhe hänellä onkin!
En tietenkään ikinä tekisi mitään tekoja, tai hakeutuisi hänen peräänsä, enkä edes flirttailisi. Tämä ihastumiseni toki kertoo omasta vajavuudestani. On minulla omakin elämänkumppani, vaan suhteemme on jo vuosia ollut monien henkilökohtaisten vaikeuksiemme takia enemmän sellainen ystävyyssuhde. Että omassa liitossa varmasti olisi syytä käydä asiat läpi ja miettiä halutaanko elää yhdessä vai voisiko rakkaus vielä syttyä. Tahdolla olla yhdessä on selvitty jo kohta kaksi vuosikymmentä. Halut ei vaan enää herää Ajatukset karkaavat naapurin mieheen, miettimään miltä tuntuisi olla haluttu ja miltä uuden miehen kosketus voisi tuntua. Ihmisen eloon tämä kai kuuluu. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Onneksi on tällainen suomi24-kanava jota voi anonyymisti käyttää vähän varaventtiilinä. Ihailen häntä kaukaa, naapurin nurmikko näyttää niin houkuttelevalta.
Halaus unessa
Anonyymi-ap
4
1009
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monella samanlaista?
- Anonyymi
Voin heittää ensimmäisen kiven.
Lähden kävelemään suhteesta, joka ei toimi, en haikaile varattuna muiden perään, varsinkaan muiden varattujen. - Anonyymi
Koirat pitää kyllä huolen ettei nurmikko juurikaan ehdi kasvaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346