Näin niin ihanaa unta viime yönä. Sain halata ja suudella ihastustani, tunteideni kohdetta. Tuntuu kuin meillä olisi yhteys unieni kautta. Toki olen hänen ihanuuttaan ajatellut päivätajunnassakin, ja fantasioinut siitä, miten voisimme päätyä yhteen ja millaista se olisi. Välillä tulen "synnintuntoon" ja tunnen syyllisyyttä ajatuksistani ja haaveistani, koska valitettavasti hän on perheellinen mies. Ja kaunis vaimo ja ihana perhe hänellä onkin!
En tietenkään ikinä tekisi mitään tekoja, tai hakeutuisi hänen peräänsä, enkä edes flirttailisi. Tämä ihastumiseni toki kertoo omasta vajavuudestani. On minulla omakin elämänkumppani, vaan suhteemme on jo vuosia ollut monien henkilökohtaisten vaikeuksiemme takia enemmän sellainen ystävyyssuhde. Että omassa liitossa varmasti olisi syytä käydä asiat läpi ja miettiä halutaanko elää yhdessä vai voisiko rakkaus vielä syttyä. Tahdolla olla yhdessä on selvitty jo kohta kaksi vuosikymmentä. Halut ei vaan enää herää Ajatukset karkaavat naapurin mieheen, miettimään miltä tuntuisi olla haluttu ja miltä uuden miehen kosketus voisi tuntua. Ihmisen eloon tämä kai kuuluu. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Onneksi on tällainen suomi24-kanava jota voi anonyymisti käyttää vähän varaventtiilinä. Ihailen häntä kaukaa, naapurin nurmikko näyttää niin houkuttelevalta.
Halaus unessa
Anonyymi-ap
4
1670
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monella samanlaista?
- Anonyymi
Voin heittää ensimmäisen kiven.
Lähden kävelemään suhteesta, joka ei toimi, en haikaile varattuna muiden perään, varsinkaan muiden varattujen. - Anonyymi
Koirat pitää kyllä huolen ettei nurmikko juurikaan ehdi kasvaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626