Martinan keuhkot tulessa

Anonyymi-ap

Lisäksi kroppaa särkee.

Huippu-urheilija ei tervettä päivää näe.

Toivottavasti saamme nauttia hänen suorituksista kesän suurkisoissa.

171

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse sairastin loka-marraskuun vaihteessa taudin ja nyt sitten juuri kolmas viikko meneillään kun parannellaan influessaa. Ja yleensä koskaan en ole sairastanut ja nyt sitten sekä syksyllä että kevättalvella iski tauti. Keuhkot oli kovilla. Koronarokotuksia on neljä ja sen lisäksi yksi koronakin sairastettu. Vielä saa pelätä että tulee tämä norovirus ennenkuin tämä tautitalvi on taas ohi.

      Sitä vaan että jotenkin nyt on tautisempaa aikaa kuin ennen ja sellaisellekin, joka ei "ikinä sairasta" ne taudit vain tulee.

      • Anonyymi

        Nuo rok.... on pilannut sun immuunijärjestelmän. Näitä on nyt paljon.


    • Anonyymi

      Toivottavasti Plösö ei saanut tartuntaa.

      • Anonyymi

        Mä luulen, että plösökin on kipeänä, toissapäivän stooreissa pötkötteli Martinan vieressä sängyllä silmät kiinni.
        Tottakai Martinan piti kuvata tämäkin stooreihinsa, että kansa näkee, mulla on nyt ihan oikeasti täällä arjessa mukana mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että plösökin on kipeänä, toissapäivän stooreissa pötkötteli Martinan vieressä sängyllä silmät kiinni.
        Tottakai Martinan piti kuvata tämäkin stooreihinsa, että kansa näkee, mulla on nyt ihan oikeasti täällä arjessa mukana mies!

        Martinan mies oli työmatkalla ja oli sieltä juuri tullut. Martina kyllä sen kertoi aivan stoorissaankin. Ja Martina on taatusti saanut sata kommenttia aivan henkilökohtaisestikin että onko nyt erottu ja varmasti Seiskallekin jo vihjailtu. Täälläkin alkaa heti hirveä kohina että ero on tullut jos mies ei näy hetkeen instassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan mies oli työmatkalla ja oli sieltä juuri tullut. Martina kyllä sen kertoi aivan stoorissaankin. Ja Martina on taatusti saanut sata kommenttia aivan henkilökohtaisestikin että onko nyt erottu ja varmasti Seiskallekin jo vihjailtu. Täälläkin alkaa heti hirveä kohina että ero on tullut jos mies ei näy hetkeen instassa.

        Kuka uskoo työmatkaan, eihän se missään töissä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo työmatkaan, eihän se missään töissä ole.

        Sinulle taitaa olla yleensäkin vierasta koko työnteko. Ajattelet että ruoka tulee leipäjonosta ja palkan maksaa Kela.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan mies oli työmatkalla ja oli sieltä juuri tullut. Martina kyllä sen kertoi aivan stoorissaankin. Ja Martina on taatusti saanut sata kommenttia aivan henkilökohtaisestikin että onko nyt erottu ja varmasti Seiskallekin jo vihjailtu. Täälläkin alkaa heti hirveä kohina että ero on tullut jos mies ei näy hetkeen instassa.

        Sitähän saa instassa sanoa mitä vaan Turun reissua työmatkaksi Yhdysvaltoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että plösökin on kipeänä, toissapäivän stooreissa pötkötteli Martinan vieressä sängyllä silmät kiinni.
        Tottakai Martinan piti kuvata tämäkin stooreihinsa, että kansa näkee, mulla on nyt ihan oikeasti täällä arjessa mukana mies!

        13:21 Kieltämättä olet sä kyllä aikamoinen PLÖSÖÖ! Sähän ehtisit jo miestä kysellä täällä Austaralkia reissun jälkeen. Sun mielestä mies jäi Ausseihin. Koita nyt päättää, voiko sitä miestä kuvata, vai ei! Jos kuvaa, se ei käy sulle, jollei kuvaa, niin kyselet joko Aussi jätti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo työmatkaan, eihän se missään töissä ole.

        Koska sinä et ole töissä, ei se sitä tarkoita ettei muut olisi, tollo! Sinähän et ymmärrä työmatkoista mitään, etkä myöskään työnteosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13:21 Kieltämättä olet sä kyllä aikamoinen PLÖSÖÖ! Sähän ehtisit jo miestä kysellä täällä Austaralkia reissun jälkeen. Sun mielestä mies jäi Ausseihin. Koita nyt päättää, voiko sitä miestä kuvata, vai ei! Jos kuvaa, se ei käy sulle, jollei kuvaa, niin kyselet joko Aussi jätti?

        Australian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13:21 Kieltämättä olet sä kyllä aikamoinen PLÖSÖÖ! Sähän ehtisit jo miestä kysellä täällä Austaralkia reissun jälkeen. Sun mielestä mies jäi Ausseihin. Koita nyt päättää, voiko sitä miestä kuvata, vai ei! Jos kuvaa, se ei käy sulle, jollei kuvaa, niin kyselet joko Aussi jätti?

        1.
        En ole kysellyt täällä yhtään mitään edellä kuvaamaasi. Huomioithan, että täällä kirjoittelee minun lisäkseni muitakin. Kirjoittajat ovat kaikki anonyymejä, se anonyymi ei tarkoita sitä, että keskustelet aina sen yhden ja saman kanssa.
        2.
        Mikä mahtaa olla Austaralkia, saako tälle eriskummalliselle sanalle suomennoksen, jotta voin keskustella aiheesta kanssasi syvemmin.
        3.
        Älä laita sanoja muiden suuhun, äläkä kuvittele muiden mielipiteitä, koska sinulla ei ole pääsyä muiden pään sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan mies oli työmatkalla ja oli sieltä juuri tullut. Martina kyllä sen kertoi aivan stoorissaankin. Ja Martina on taatusti saanut sata kommenttia aivan henkilökohtaisestikin että onko nyt erottu ja varmasti Seiskallekin jo vihjailtu. Täälläkin alkaa heti hirveä kohina että ero on tullut jos mies ei näy hetkeen instassa.

        "Martinan mies".
        Joka vuosi sillä vaihtuu ukko, yksikään ei rinnalle jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle taitaa olla yleensäkin vierasta koko työnteko. Ajattelet että ruoka tulee leipäjonosta ja palkan maksaa Kela.

        Kyllä Reiki-hieronta on ihan oikeaa työtä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo työmatkaan, eihän se missään töissä ole.

        Työmatkalla......😂

        Napaita oikein työmatkalla 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Martinan mies".
        Joka vuosi sillä vaihtuu ukko, yksikään ei rinnalle jää.

        Martina on varsinainen Munahaukka,miehet vaihtuu tiuhaan,Varakkaat miehet pääsevät rouvan karvalaukkua testaamaan🤑


    • Anonyymi

      Johtavassa asemassa oleva Plösö on immuuni pöpöille.

      • Anonyymi

        Ja sinä PLÖSÖÖ olet immuuni työnteolle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä PLÖSÖÖ olet immuuni työnteolle!

        Olet vissiin oppinut uuden sanan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä PLÖSÖÖ olet immuuni työnteolle!

        SIIDERSKÄÄ on immuuni viinalle


    • Anonyymi

      Superihmiseksi itseään tituleeraava Martina on todella usein sairas. Miten on mahdollista kaiken huipputerveellisen, huippupuhtaan, huippitreenin yms jälkeen, ihminen sairastaa jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Mielestäni hänellä on oikeus sairastaa, niinkuin meillä kaikilla on. Täälläkin on henkilöitä jotka ovat psyykkisesti todellakin sairaita ja silti ne kantaa huolta jonkun vieraan henkilön kuumeessa olemisesta. Voi olla keuhkokuume koska kolme päivää jo kestänyt ja nyt meni vasta lääkäriin. Kukaan muu ei kärsi Martinan sairastumisesta kuin hän itse , eikä palkka juokse sairaspäivistä hänelle ollenkaan .


      • Anonyymi

        Kerrotko kuinka usein on sairaana , kyllä kai ne on sinulla ylhäällä.Vai onko ?


      • Anonyymi

        On ollut vasta kaksi kertaa tämän talven aikana sairas kuten ehkä miljoona muutakin suomalaista. Tämä talvi on ollut todella outo tuon sairastamisen suhteen. Kaikenlaisia pöpöjä liikkeellä. Tuo Martinan vainoaja Sofian lähipiiriin kuuluva jaksaa muuten hokea tuota "traumaattista selkäkipuvammaa" vuodelta 2017 edelleen päivittäin. Martinahan joutui selkäleikkaukseen sen jälkeen kun oli tukistanut Sofiaa siitä että tämä oli vikitellyt miestään ennen ja jälkeen eron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni hänellä on oikeus sairastaa, niinkuin meillä kaikilla on. Täälläkin on henkilöitä jotka ovat psyykkisesti todellakin sairaita ja silti ne kantaa huolta jonkun vieraan henkilön kuumeessa olemisesta. Voi olla keuhkokuume koska kolme päivää jo kestänyt ja nyt meni vasta lääkäriin. Kukaan muu ei kärsi Martinan sairastumisesta kuin hän itse , eikä palkka juokse sairaspäivistä hänelle ollenkaan .

        Tietty on oikeus sairastaa.
        Kyse on siitä että tosiaan hyväkuntoinen terveellisesti elävä ja syövä ihminen on niiin useasti kipeä.

        Itse oon vanha epätervettä elämää elävä, en harrasta liikuntaa syön miten sattuu, nukun huonosti ja oon tosi harvoin kipeänä, en läheskään joka vuosi sairasta flunssaa.

        että tälleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut vasta kaksi kertaa tämän talven aikana sairas kuten ehkä miljoona muutakin suomalaista. Tämä talvi on ollut todella outo tuon sairastamisen suhteen. Kaikenlaisia pöpöjä liikkeellä. Tuo Martinan vainoaja Sofian lähipiiriin kuuluva jaksaa muuten hokea tuota "traumaattista selkäkipuvammaa" vuodelta 2017 edelleen päivittäin. Martinahan joutui selkäleikkaukseen sen jälkeen kun oli tukistanut Sofiaa siitä että tämä oli vikitellyt miestään ennen ja jälkeen eron.

        Miten Sofian tukistaminen ja sen jälkeinen Martinan selkäleikkaus liittyy toisiinsa? Tai Sofian "vikittely" 2017?
        Ei kai se selkä tukistamisesta ritsahtanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Sofian tukistaminen ja sen jälkeinen Martinan selkäleikkaus liittyy toisiinsa? Tai Sofian "vikittely" 2017?
        Ei kai se selkä tukistamisesta ritsahtanut?

        Sitä kyllä jaksaa ihmetellä mutta niin vain Sofian fani ja Martinan vainoaja jaksaa hokea tuota "draumaattista selkäkipuvammaa" jonka takia Martina Sofian tukistamisen jälkeen meni selkäleikkaukseen. Voisi melkein kuvitella että tuo hokija liittyy jotenkin läheisesti tuohon juttuun mutta miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty on oikeus sairastaa.
        Kyse on siitä että tosiaan hyväkuntoinen terveellisesti elävä ja syövä ihminen on niiin useasti kipeä.

        Itse oon vanha epätervettä elämää elävä, en harrasta liikuntaa syön miten sattuu, nukun huonosti ja oon tosi harvoin kipeänä, en läheskään joka vuosi sairasta flunssaa.

        että tälleen

        Kaksi kertaa vuodessa ei todellakaan tarkoita sitä, että on usein sairas!

        Et kai sairasta flunssa, kun istut kopissasi etkä liiku missään ja tapaa muita ihmsiä!

        Itsekin hyväkuntoisena olen alkuvuodesta sairastanut todella rankan flunssa, enkä ole vieläkään siitä täysin toipunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kertaa vuodessa ei todellakaan tarkoita sitä, että on usein sairas!

        Et kai sairasta flunssa, kun istut kopissasi etkä liiku missään ja tapaa muita ihmsiä!

        Itsekin hyväkuntoisena olen alkuvuodesta sairastanut todella rankan flunssa, enkä ole vieläkään siitä täysin toipunut!

        Useampi on ollut kuin kaksi vuodessa ps myös huonokuntoiset sairastaa. Se miten nopeasti toipuu, siihen vaikuttaa kunto ja yleisterveys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi on ollut kuin kaksi vuodessa ps myös huonokuntoiset sairastaa. Se miten nopeasti toipuu, siihen vaikuttaa kunto ja yleisterveys

        Nää Martinan seuraajat sekoittaa taas Martinan huippu-urheilijaan, jolla kroppa on äärimmilleen rasitettu. Stressi alentaa puolustuskykyä. Muistaakseni seuraajat on kilvan huutaneet, että Martina on vain harrastaja. Eli perushyväkuntoinen. Flunssa pitäisi pystyä sairastamaan ilman päivystykseen änkeämistä, draamakuningatar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kyllä jaksaa ihmetellä mutta niin vain Sofian fani ja Martinan vainoaja jaksaa hokea tuota "draumaattista selkäkipuvammaa" jonka takia Martina Sofian tukistamisen jälkeen meni selkäleikkaukseen. Voisi melkein kuvitella että tuo hokija liittyy jotenkin läheisesti tuohon juttuun mutta miten?

        Kyllä. Hän on kirurgi, joka operoi Martinan selän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni hänellä on oikeus sairastaa, niinkuin meillä kaikilla on. Täälläkin on henkilöitä jotka ovat psyykkisesti todellakin sairaita ja silti ne kantaa huolta jonkun vieraan henkilön kuumeessa olemisesta. Voi olla keuhkokuume koska kolme päivää jo kestänyt ja nyt meni vasta lääkäriin. Kukaan muu ei kärsi Martinan sairastumisesta kuin hän itse , eikä palkka juokse sairaspäivistä hänelle ollenkaan .

        eikä palkka juokse sairaspäivistä hänelle ollenkaan.....😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Sofian tukistaminen ja sen jälkeinen Martinan selkäleikkaus liittyy toisiinsa? Tai Sofian "vikittely" 2017?
        Ei kai se selkä tukistamisesta ritsahtanut?

        Siiderskän kirjoitus on todella outoa, ei mitään loogista ajatusta vaan hyppää asiasta toiseen mutta vuosiluvut on hänellä hyvin muistissa..🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä palkka juokse sairaspäivistä hänelle ollenkaan.....😳

        Kyllä yrittäjäkin on oikeutettu sairauspäivärahaan. Päivärahan suuruus riippuu sitten siitä, minkälaiset palkkatulot on ilmoittanut YEL-vakuutukseen. Päivärahaa haetaan Kelasta, lääkärintodistuksen mukaan.
        Yrittäjällä voi olla myös vapaaehtoisia vakuutuksia.


    • Anonyymi

      Siis vängätäänkö täällä nyt flunssien määrästä? Laittakaa nyt mollaajat jäitä hattuun. Itsellä on ollut hyvä vastustuskyky ihan työni takia ja pojalla, jolla erittäin hyvä kunto, imee kaikki pöpöt itseensä.

      • Anonyymi

        Noh, noh. Katsos kun tää Martina itse on kehuskellut ettei sairasta koskaan. Lisäksi niitä pillereitä ja pulvereita tyrkyttää nimenomaan flunssan torjujina. Kyllä tuosta saa vängätä. Martina itse typerällä, väärällä asialla ylpeillyt, saa olla naureskelun kohteena. Tuskinpa poikasi nimittäin itseään superihmiseksi, joka ei koskaan sairasta....


      • Anonyymi

        Hyvä kunto ei "ime " flunssia ". Tarttuu, jos on tarttuakseen ja lapset/nuoret sairastaa keskimäärin useammin kuin aikuiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, noh. Katsos kun tää Martina itse on kehuskellut ettei sairasta koskaan. Lisäksi niitä pillereitä ja pulvereita tyrkyttää nimenomaan flunssan torjujina. Kyllä tuosta saa vängätä. Martina itse typerällä, väärällä asialla ylpeillyt, saa olla naureskelun kohteena. Tuskinpa poikasi nimittäin itseään superihmiseksi, joka ei koskaan sairasta....

        Katkera ressukka, ei Martina ole itseään superihmiseksi kutsunut. Mistä sulla toi kateus ja katkeruus kumpuaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kunto ei "ime " flunssia ". Tarttuu, jos on tarttuakseen ja lapset/nuoret sairastaa keskimäärin useammin kuin aikuiset.

        Et ymmärtänyt kommenttia. Ihminen, jolla on hyvä kunto, voi sairastella tiuhaankin erilaisiin virus- ja bakteerien aiheuttamiin tauteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt kommenttia. Ihminen, jolla on hyvä kunto, voi sairastella tiuhaankin erilaisiin virus- ja bakteerien aiheuttamiin tauteihin.

        Et ymmärtänyt itse. Ihan minkä kuntoinen ihminen tahansa voi sairastella tiuhaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ressukka, ei Martina ole itseään superihmiseksi kutsunut. Mistä sulla toi kateus ja katkeruus kumpuaa?

        ON kutsunut. Ottaako totuus noin kovasti päähän 20:51? Ihmetteli miten hän, superihminen, sairastaa. Nythän se taas kehuu itseään "jopa minä menin toimintakyvyttömäksi" jopa minä 😀 kysy Martinalta miksi sanoo noin. Ihan hölmöä syytellä muita.


    • Anonyymi

      Värkki sillä tulessa on. On aina ollut.

      • Anonyymi

        Olet kyllä harvinaisen tyhmä. 🙄🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä harvinaisen tyhmä. 🙄🙄🙄

        Juuri näin. Lähes siiderskän tasoinen lunttana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Lähes siiderskän tasoinen lunttana

        🥱🥱🥱


    • Anonyymi

      Mikä HUIPPU-urheilija? Kenestä puhut?

      • Anonyymi

        Sofiasta joka kärähti huumeista ja oli vankilassakin.


      • Anonyymi

        Ei Martina ole edes urheilija, istuu kuntopyörän päällä muutaman minuutin ja siinä se on !

        Kuulantyöntäjäksi olisi ehkä sopinut ainakin kropan puolesta , mutta ei äly olisi siihenkään riittänyt !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martina ole edes urheilija, istuu kuntopyörän päällä muutaman minuutin ja siinä se on !

        Kuulantyöntäjäksi olisi ehkä sopinut ainakin kropan puolesta , mutta ei äly olisi siihenkään riittänyt !

        Martina ei ole varsinainen urheilija mutta vaakamamban hallitsee suvereenisti! Kaikki kaksilahkeiset ovat vaarassa kun Martinalla on värkki tulessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole varsinainen urheilija mutta vaakamamban hallitsee suvereenisti! Kaikki kaksilahkeiset ovat vaarassa kun Martinalla on värkki tulessa.

        Sekoitat nyt Martinan Blöröön. Pysy asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole varsinainen urheilija mutta vaakamamban hallitsee suvereenisti! Kaikki kaksilahkeiset ovat vaarassa kun Martinalla on värkki tulessa.

        Martina on Munahaukka,varsinainen jakorasia


    • Anonyymi

      Iltalehdessä on juttu vuodelta 2015 jossa puhutaan julkkisnaisten saamista vihaviesteistä. Siinä mm. Martina lukee kännykästään saamiaan viestejä ja olihan siellä että näyttää 40 tai 50 vuotiaalta ja yksi viesti jossa haukuttiin miehen näköiseksi. Samat hokemat mitä täällä.

      • Anonyymi

        No, jos ne on tosiasioita. Ymmärrätkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos ne on tosiasioita. Ymmärrätkö

        Tuskin sinäkään mikään missi olet, todennäköisesti olet 50 +, ylipainoinen taikinanaama. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos ne on tosiasioita. Ymmärrätkö

        Tuollaiset nettikiusaajat jotka lähestyvät uhriaan myös henkilökohtaisesti ovat sairaita ja siksi voivat olla myös vaarallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset nettikiusaajat jotka lähestyvät uhriaan myös henkilökohtaisesti ovat sairaita ja siksi voivat olla myös vaarallisia.

        Incel-miehistä eronnut opettajamies sanoi että jotkut voivat alkaa toimimaan myös fyysisesti eli kaikki eivät tyydy haukkumaan uhrejaan netissä tai lähettämään heille vain uhkausviestejä tai muuta vaan aina on joukossa sellaisia jotka menevät pidemmälle. Siksi kaikkiin kiusaajiin ja uhkailijoihin on syytä suhtautua varauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Incel-miehistä eronnut opettajamies sanoi että jotkut voivat alkaa toimimaan myös fyysisesti eli kaikki eivät tyydy haukkumaan uhrejaan netissä tai lähettämään heille vain uhkausviestejä tai muuta vaan aina on joukossa sellaisia jotka menevät pidemmälle. Siksi kaikkiin kiusaajiin ja uhkailijoihin on syytä suhtautua varauksella.

        Lainaanpa tähän erään kommentin 28.7.2010 nimimerkiltä "Jormaliisa" Kauppalehden kommenttiosiosta. Luit oikein: siis Kauppalehden!

        "Heh, juuri naurettiin naapurin kanssa, että olisi ylittynyt kansainvälinenkin uutiskynnys kun aitolemmen martti olisi ottanut Pamelan vanhat silikonit nahkapussiensa täytteeksi. Hakeehan ne jotkut saksasta käytetyn mersun uuden tojotan sijaan, notta, mikä jottei? Näitä uutisotsikoita (en tunnusta juttuja lukeneeni kun en lue) selatessa tulee mieleen, että kuinka alas ihminen voi vajota?"

        Aloituksen Kauppalehden kommenttipalstalle oli tehnyt nimimerkki "Condenter" ja syy näytti olleen kateellisuus siitä että Martina oli päässyt Iltapäivälehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaanpa tähän erään kommentin 28.7.2010 nimimerkiltä "Jormaliisa" Kauppalehden kommenttiosiosta. Luit oikein: siis Kauppalehden!

        "Heh, juuri naurettiin naapurin kanssa, että olisi ylittynyt kansainvälinenkin uutiskynnys kun aitolemmen martti olisi ottanut Pamelan vanhat silikonit nahkapussiensa täytteeksi. Hakeehan ne jotkut saksasta käytetyn mersun uuden tojotan sijaan, notta, mikä jottei? Näitä uutisotsikoita (en tunnusta juttuja lukeneeni kun en lue) selatessa tulee mieleen, että kuinka alas ihminen voi vajota?"

        Aloituksen Kauppalehden kommenttipalstalle oli tehnyt nimimerkki "Condenter" ja syy näytti olleen kateellisuus siitä että Martina oli päässyt Iltapäivälehteen.

        "Jormaliisa" - voi miten osuvaa. Täälläkin kirjoittelee "mies" joka vaikuttaa juurikin jormaliisalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaanpa tähän erään kommentin 28.7.2010 nimimerkiltä "Jormaliisa" Kauppalehden kommenttiosiosta. Luit oikein: siis Kauppalehden!

        "Heh, juuri naurettiin naapurin kanssa, että olisi ylittynyt kansainvälinenkin uutiskynnys kun aitolemmen martti olisi ottanut Pamelan vanhat silikonit nahkapussiensa täytteeksi. Hakeehan ne jotkut saksasta käytetyn mersun uuden tojotan sijaan, notta, mikä jottei? Näitä uutisotsikoita (en tunnusta juttuja lukeneeni kun en lue) selatessa tulee mieleen, että kuinka alas ihminen voi vajota?"

        Aloituksen Kauppalehden kommenttipalstalle oli tehnyt nimimerkki "Condenter" ja syy näytti olleen kateellisuus siitä että Martina oli päässyt Iltapäivälehteen.

        Täällähän kirjoittelee joku joka naureskelee Martinalle työkaverien kanssa kahvihuoneessa. Onko "Jormaliisa" siis päässyt töihin niin ei tarvi enää vain naapurin kanssa Martinalle naureskella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaanpa tähän erään kommentin 28.7.2010 nimimerkiltä "Jormaliisa" Kauppalehden kommenttiosiosta. Luit oikein: siis Kauppalehden!

        "Heh, juuri naurettiin naapurin kanssa, että olisi ylittynyt kansainvälinenkin uutiskynnys kun aitolemmen martti olisi ottanut Pamelan vanhat silikonit nahkapussiensa täytteeksi. Hakeehan ne jotkut saksasta käytetyn mersun uuden tojotan sijaan, notta, mikä jottei? Näitä uutisotsikoita (en tunnusta juttuja lukeneeni kun en lue) selatessa tulee mieleen, että kuinka alas ihminen voi vajota?"

        Aloituksen Kauppalehden kommenttipalstalle oli tehnyt nimimerkki "Condenter" ja syy näytti olleen kateellisuus siitä että Martina oli päässyt Iltapäivälehteen.

        Notta ristus, mikä jottei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaanpa tähän erään kommentin 28.7.2010 nimimerkiltä "Jormaliisa" Kauppalehden kommenttiosiosta. Luit oikein: siis Kauppalehden!

        "Heh, juuri naurettiin naapurin kanssa, että olisi ylittynyt kansainvälinenkin uutiskynnys kun aitolemmen martti olisi ottanut Pamelan vanhat silikonit nahkapussiensa täytteeksi. Hakeehan ne jotkut saksasta käytetyn mersun uuden tojotan sijaan, notta, mikä jottei? Näitä uutisotsikoita (en tunnusta juttuja lukeneeni kun en lue) selatessa tulee mieleen, että kuinka alas ihminen voi vajota?"

        Aloituksen Kauppalehden kommenttipalstalle oli tehnyt nimimerkki "Condenter" ja syy näytti olleen kateellisuus siitä että Martina oli päässyt Iltapäivälehteen.

        Nimimerkki "Contenderin" aloituksen otsikko oli "Martina Aitolehti - vastenmielisyyden huippu" ja aloitus oli tehty 28.7.2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän kirjoittelee joku joka naureskelee Martinalle työkaverien kanssa kahvihuoneessa. Onko "Jormaliisa" siis päässyt töihin niin ei tarvi enää vain naapurin kanssa Martinalle naureskella?

        Täällä kirjoittelee myös miesoletettu, jota kiinnostaa Martinan tissit. Muuten siellä kommenttiketjussa jotain kiinnosti Martinan tatuoinnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelee myös miesoletettu, jota kiinnostaa Martinan tissit. Muuten siellä kommenttiketjussa jotain kiinnosti Martinan tatuoinnit.

        Kirjoitettiinko siellä siitä Splash-hyppykisasta mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki "Contenderin" aloituksen otsikko oli "Martina Aitolehti - vastenmielisyyden huippu" ja aloitus oli tehty 28.7.2010.

        Kauppalehdessä on aivan toimittajan tekemä juttu kesäkuulta 2023 "Kohuliikemies" Stefan Thermanin tuoreista veloista ja konkurssista ja tottakai tämä toimittaja aloittaa jutun että Martinan Aitolehden entisenä miehenä tunnettu ja sitten vielä oli laitettu vanha kuva lähes kymmenen vuoden takaa Stefusta ja Martinasta. Siis ihan oikeesti? Stefun alamäki alkoi tasan tarkkaan sen jälkeen kun ero tuli eli keväällä 2020. Siis alentuuko Kauppalehtikin Seiska-tasoiseksi? Näköjään. Ei ihme että siellä on tuon tason kommenttiketjuja kuin tuossa edellä kerrotaan. Toimittajan olisi pitänyt kertoa että vankilassa istuvan huumekauppiaan ex-avopuolison ja huumeista tuomionkin saaneen Sofia Belórfin entisenä avomiehenä tunnettu jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitettiinko siellä siitä Splash-hyppykisasta mitään?

        Ei, mutta Martinan silloista miestä haukuttiin eli Eskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta Martinan silloista miestä haukuttiin eli Eskoa.

        Siellä oli tämä kateus että oli päässyt lehtien palstoille, sitten haukuttiin myös Esko, sitten irvailtiin silikoneista, sitten haukutiin huulitäytteistä, haukuttiin tatuoinneista, joku kirjoitti että "panisin" ja kaikkea tällaista erittäin tuttua tältäkin palstalta vielä tänä päivänä eli yli kymmenen vuotta myöhemmin. Ja kommenttiketju oli siis KAUPPALEHDESSÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä oli tämä kateus että oli päässyt lehtien palstoille, sitten haukuttiin myös Esko, sitten irvailtiin silikoneista, sitten haukutiin huulitäytteistä, haukuttiin tatuoinneista, joku kirjoitti että "panisin" ja kaikkea tällaista erittäin tuttua tältäkin palstalta vielä tänä päivänä eli yli kymmenen vuotta myöhemmin. Ja kommenttiketju oli siis KAUPPALEHDESSÄ!

        Ja kuten tuolta edeltä näkee niin Martinalle oli annettu nimi Martti. Täällähän hoetaan Marttia, Maraa, aitolehmää ja Lehdykkää ja mitä lie mutta tuolloinhan tuo oli kirjoittanut että aitolemmen martti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuten tuolta edeltä näkee niin Martinalle oli annettu nimi Martti. Täällähän hoetaan Marttia, Maraa, aitolehmää ja Lehdykkää ja mitä lie mutta tuolloinhan tuo oli kirjoittanut että aitolemmen martti.

        KAUPPALEHTI on antanut mahdollisuuden ketjulle jossa on tällainen aloitus ja vuosi siis 2010:

        "Tämä parturi-kampaaja saa jatkuvasti palstatilaa iltapäivälehdissä. Nyt tuli Tallinnasta uudet silikonitissit tietää Iltalehti kertoa.
        Ämmän huulet on muotoiltu uudestaan jollain happo-aineella, tatuointeja siellä täällä. Onko mikään enää aitoa? Ällöttävä tämmöinen keinotekoinen ja vähä-älyinen kuvatus.
        Äijänsäkin vaikuttaa melko pimeeltä tapaukselta. Mistä tällaiset idiootit oikein hankkivat elantonsa? Kuka maksaa sekoilut?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitettiinko siellä siitä Splash-hyppykisasta mitään?

        Ei kirjoitettu koska se kai tuli vasta vuoden 2010 jälkeen. Ei siis kirjoitettu Martinan miehistä muuta kuin Eskosta ja Eremenko mainittiin, ei haukuttu triathlon-harrastusta, ei pähkäilty että sairastaako hänkin. Ei puhuttu kirjoitusvirheistä muuta kuin tatuoinnissa.

        Yökukkujahan katselee Martina vanhoja kuvia ja kirjoittelee tisseistä ja sitten kirjoittelee että googlatkaa Martinan tatuoinnit. Ja kyllä ne molemmat oli siellä Kauppalehden kommenttiketjussa vuodelta 2010 mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjoitettu koska se kai tuli vasta vuoden 2010 jälkeen. Ei siis kirjoitettu Martinan miehistä muuta kuin Eskosta ja Eremenko mainittiin, ei haukuttu triathlon-harrastusta, ei pähkäilty että sairastaako hänkin. Ei puhuttu kirjoitusvirheistä muuta kuin tatuoinnissa.

        Yökukkujahan katselee Martina vanhoja kuvia ja kirjoittelee tisseistä ja sitten kirjoittelee että googlatkaa Martinan tatuoinnit. Ja kyllä ne molemmat oli siellä Kauppalehden kommenttiketjussa vuodelta 2010 mainittu.

        Yksi ja sama eli tuo nimihullu on ollut Martinan kimpussa jo vuosikymmenen, ellei enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki "Contenderin" aloituksen otsikko oli "Martina Aitolehti - vastenmielisyyden huippu" ja aloitus oli tehty 28.7.2010.

        Myös Savon Sanomat 24.9.2007 on sama juttu.

        Löysin tämän lehtileikkeen Siiderskän arkistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaanpa tähän erään kommentin 28.7.2010 nimimerkiltä "Jormaliisa" Kauppalehden kommenttiosiosta. Luit oikein: siis Kauppalehden!

        "Heh, juuri naurettiin naapurin kanssa, että olisi ylittynyt kansainvälinenkin uutiskynnys kun aitolemmen martti olisi ottanut Pamelan vanhat silikonit nahkapussiensa täytteeksi. Hakeehan ne jotkut saksasta käytetyn mersun uuden tojotan sijaan, notta, mikä jottei? Näitä uutisotsikoita (en tunnusta juttuja lukeneeni kun en lue) selatessa tulee mieleen, että kuinka alas ihminen voi vajota?"

        Aloituksen Kauppalehden kommenttipalstalle oli tehnyt nimimerkki "Condenter" ja syy näytti olleen kateellisuus siitä että Martina oli päässyt Iltapäivälehteen.

        Mummo alkoi keskustelemaan itsensä kanssa aamuyöllä alkaen 4:39....
        Aihe: Kauppalehden kommenttipalstalla 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppalehdessä on aivan toimittajan tekemä juttu kesäkuulta 2023 "Kohuliikemies" Stefan Thermanin tuoreista veloista ja konkurssista ja tottakai tämä toimittaja aloittaa jutun että Martinan Aitolehden entisenä miehenä tunnettu ja sitten vielä oli laitettu vanha kuva lähes kymmenen vuoden takaa Stefusta ja Martinasta. Siis ihan oikeesti? Stefun alamäki alkoi tasan tarkkaan sen jälkeen kun ero tuli eli keväällä 2020. Siis alentuuko Kauppalehtikin Seiska-tasoiseksi? Näköjään. Ei ihme että siellä on tuon tason kommenttiketjuja kuin tuossa edellä kerrotaan. Toimittajan olisi pitänyt kertoa että vankilassa istuvan huumekauppiaan ex-avopuolison ja huumeista tuomionkin saaneen Sofia Belórfin entisenä avomiehenä tunnettu jne...

        Toimittajat on toimittajia oli kyseessä mikä lehti tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän kirjoittelee joku joka naureskelee Martinalle työkaverien kanssa kahvihuoneessa. Onko "Jormaliisa" siis päässyt töihin niin ei tarvi enää vain naapurin kanssa Martinalle naureskella?

        Ehkä ovat jossain kimppa asunossa escorttina töissä ja siellä katkerina puhuneet Martinasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo alkoi keskustelemaan itsensä kanssa aamuyöllä alkaen 4:39....
        Aihe: Kauppalehden kommenttipalstalla 2010.

        Saman huomasin.
        Nyt on mummo ihan sekaisin. Aamuyöllä jo alkaa höpisemään ja itselleen vastailee. Arkistot auki ja mummo tutkii ja tutkii...🧐

        Joko on " hevoinen " eli huippu koni saatu rahdattua Espanjasta Suomeen . Nyt tiedottaja mummo hommiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummo alkoi keskustelemaan itsensä kanssa aamuyöllä alkaen 4:39....
        Aihe: Kauppalehden kommenttipalstalla 2010.

        Mummottelija ihmettelee aivan turhaan, kun täällä keskustellaan klo 2.00 keskellä yötäkin ja haukkuja vastailee jopa itselleen! Nimihullu lurittelee sävelmiäänkin keskellä yötä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman huomasin.
        Nyt on mummo ihan sekaisin. Aamuyöllä jo alkaa höpisemään ja itselleen vastailee. Arkistot auki ja mummo tutkii ja tutkii...🧐

        Joko on " hevoinen " eli huippu koni saatu rahdattua Espanjasta Suomeen . Nyt tiedottaja mummo hommiin !

        Just joo samaa huomasin, kun vastaillaan itselleen....

        Mummottelija, kun itse kirjoittelee keskellä yötä ja lurittelee sävelmiään ja vastailee itselleen. Sellaisia nuo Martina Aitolehden vainoajat ovat, eivät huomaa omia virheitään!

        Miksi kyselet hevosesta täältä? Kysy suoraan asianosaiselta, jos on kysyttävää. Täältä et vastausta saa! Sähän kyselet usein myös Martinan miehestä, joko se on jättänyt, nyt se Aussein jne....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuten tuolta edeltä näkee niin Martinalle oli annettu nimi Martti. Täällähän hoetaan Marttia, Maraa, aitolehmää ja Lehdykkää ja mitä lie mutta tuolloinhan tuo oli kirjoittanut että aitolemmen martti.

        Hieno oivallus..aitolemmen martti.....🥴


    • Anonyymi

      Voi kauheeta, nyt jo 4 päivää kuumetta.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä Martina ei kukista keuhkotautia äidillisillä otteilla? Hänellähän on "v*tusti voimaa"

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi

        Martina joutui käyttämään Sofiaan äidillisiä otteita eli tukistamista, koska Sofian kotikasvatus oli mennyt aivan vinksalleen ja siellä ei saanut kunnon kasvatusta ja toimintansakin on ollut sen mukaista. Järjestysmiehet kylläkin sanoivat että he näkevät tällaisia kissatappeluita viikottain. Mutta harva kai mitään syytettä nostaa mutta Sofia nosti koska jahtasi Martinan miestä ja oli aina halunnut Martinan elämän ja on Martinaa mustamaalannut. Ja roskalehtien toimittajat Sofiaa siinä "työssään" avittivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina joutui käyttämään Sofiaan äidillisiä otteita eli tukistamista, koska Sofian kotikasvatus oli mennyt aivan vinksalleen ja siellä ei saanut kunnon kasvatusta ja toimintansakin on ollut sen mukaista. Järjestysmiehet kylläkin sanoivat että he näkevät tällaisia kissatappeluita viikottain. Mutta harva kai mitään syytettä nostaa mutta Sofia nosti koska jahtasi Martinan miestä ja oli aina halunnut Martinan elämän ja on Martinaa mustamaalannut. Ja roskalehtien toimittajat Sofiaa siinä "työssään" avittivat.

        Sofia oli vielä poliisille valehdellut että Martina olisi uhkaillut ja että löi avokämmenellä. Sofian vieressä ollut Nousiainen ja muutkin todistajat eivät olleeet mitään tuollaista nähneet ja kuulleet. Sofialle ei oltu kotona edes opetettu että ei saa valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia oli vielä poliisille valehdellut että Martina olisi uhkaillut ja että löi avokämmenellä. Sofian vieressä ollut Nousiainen ja muutkin todistajat eivät olleeet mitään tuollaista nähneet ja kuulleet. Sofialle ei oltu kotona edes opetettu että ei saa valehdella.

        Iltalehdelle oli joku "silminnäkijäksi" esittäytynyt keksinyt sellaisen tarinan että oksat pois. Martinan stalkkeri sen täällä otti kerran esille ja voi mitä valheita tapauksesta on syytänyt ja Iltalehden toimittaja mennyt vipuun ja julkaissut tuollaisen jutun ilman ensimmäistäkään faktantarkistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehdelle oli joku "silminnäkijäksi" esittäytynyt keksinyt sellaisen tarinan että oksat pois. Martinan stalkkeri sen täällä otti kerran esille ja voi mitä valheita tapauksesta on syytänyt ja Iltalehden toimittaja mennyt vipuun ja julkaissut tuollaisen jutun ilman ensimmäistäkään faktantarkistusta.

        Maikkarikin oli vielä sen Iltalehden valheellisen jutun laittanut sivuilleen ja huomattavaa oli että Martinan stalkkeri jätti mainitsematta, että se juttu oli alunperin Iltalehden tekemä juttu, vaan mainosti että "laatumedia" maikkari sellaista kirjoittanut. Täytyypä taas tarkistaa että kuka toimittaja sen jutun Iltalehteen oli tehnyt. Sellaiset tiedot on aina hyvin valaisevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maikkarikin oli vielä sen Iltalehden valheellisen jutun laittanut sivuilleen ja huomattavaa oli että Martinan stalkkeri jätti mainitsematta, että se juttu oli alunperin Iltalehden tekemä juttu, vaan mainosti että "laatumedia" maikkari sellaista kirjoittanut. Täytyypä taas tarkistaa että kuka toimittaja sen jutun Iltalehteen oli tehnyt. Sellaiset tiedot on aina hyvin valaisevia.

        No oli Iltalehti sentään jutussaan maaliskuussa 2018 sen kirjoittanut, mitä kaikkea Sofia oli poliisille väittänyt mutta ei mennyt Sofian väitteet läpi. Mutta kuten sanottu, Martinan stalkkerikin toi täälläkin esille sen Iltalehden ja Maikkarillekin kopioidun vielä törkeämmän valheellisen väitteen tapahtumista mukamas jonkun "siliminnäkijän" kertomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maikkarikin oli vielä sen Iltalehden valheellisen jutun laittanut sivuilleen ja huomattavaa oli että Martinan stalkkeri jätti mainitsematta, että se juttu oli alunperin Iltalehden tekemä juttu, vaan mainosti että "laatumedia" maikkari sellaista kirjoittanut. Täytyypä taas tarkistaa että kuka toimittaja sen jutun Iltalehteen oli tehnyt. Sellaiset tiedot on aina hyvin valaisevia.

        Eikö toimittajille opeteta siellä koulussa että valheellisia juttua ei saa julkaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina joutui käyttämään Sofiaan äidillisiä otteita eli tukistamista, koska Sofian kotikasvatus oli mennyt aivan vinksalleen ja siellä ei saanut kunnon kasvatusta ja toimintansakin on ollut sen mukaista. Järjestysmiehet kylläkin sanoivat että he näkevät tällaisia kissatappeluita viikottain. Mutta harva kai mitään syytettä nostaa mutta Sofia nosti koska jahtasi Martinan miestä ja oli aina halunnut Martinan elämän ja on Martinaa mustamaalannut. Ja roskalehtien toimittajat Sofiaa siinä "työssään" avittivat.

        Martina tuomittiin oikeudessa väkivallan teosta....hm !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina tuomittiin oikeudessa väkivallan teosta....hm !

        Sofia löi avomiestään ikkunankarmilla mutta huumekauppias avomies ei halunnut tehdä rikosilmoitusta. Jos olisi tehnyt niin Sofialla olisi huumerikostuomion lisäksi väkivaltarikostuomio.
        Martina vain tukisti kahta tyrkkyä joista muuten toinen oli tuo edellämainittu Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina joutui käyttämään Sofiaan äidillisiä otteita eli tukistamista, koska Sofian kotikasvatus oli mennyt aivan vinksalleen ja siellä ei saanut kunnon kasvatusta ja toimintansakin on ollut sen mukaista. Järjestysmiehet kylläkin sanoivat että he näkevät tällaisia kissatappeluita viikottain. Mutta harva kai mitään syytettä nostaa mutta Sofia nosti koska jahtasi Martinan miestä ja oli aina halunnut Martinan elämän ja on Martinaa mustamaalannut. Ja roskalehtien toimittajat Sofiaa siinä "työssään" avittivat.

        Harva julkkis tai hieno nainen on tullut kuvatuksi, kun järjestysmiehen kanssa ottaa matsia ja järjestysmies ilmaan nostelee... Onhan tuo video nähtävissä.
        Minkälainen kotikasvatus sitten lienee tällä järjestysmiehen kanssa matsia ottaneella olla? Pataan vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva julkkis tai hieno nainen on tullut kuvatuksi, kun järjestysmiehen kanssa ottaa matsia ja järjestysmies ilmaan nostelee... Onhan tuo video nähtävissä.
        Minkälainen kotikasvatus sitten lienee tällä järjestysmiehen kanssa matsia ottaneella olla? Pataan vaan?

        Aitolehden kotikasvatus on iso vitsi.Väkivaltainen sivistymätön moukka.


    • Anonyymi

      Miten on löydettävissä Kauppalehden keskusteluketjut vuodelta 2010? Onko se edes mahdollista?

      • Anonyymi

        Kysy ennemmin miten Martinaa haukutaan Kauppalehden kommenteissa vuonna 2010 noin törkeällä tavalla ja aivan samat jutut on esim. tälläkin palstalla voi sanoa että päivittäin. Toki tuon vuoden 2010 jälkeen on tullut lisää "aseita" mitä kaikkea käytetään Martinaa vastaan mutta perustyyli on siellä jo ollut sama kuin on tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy ennemmin miten Martinaa haukutaan Kauppalehden kommenteissa vuonna 2010 noin törkeällä tavalla ja aivan samat jutut on esim. tälläkin palstalla voi sanoa että päivittäin. Toki tuon vuoden 2010 jälkeen on tullut lisää "aseita" mitä kaikkea käytetään Martinaa vastaan mutta perustyyli on siellä jo ollut sama kuin on tänä päivänä.

        Onko jotakin vaikeuksia ymmätää kysymys?
        Miten on löydettävissä nämä 2010 keskusteluketjut, tokihan me haluamme ne itse lukea!
        Onhan sekin vaihtoehto, että soittaa suoraan Kauppalehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotakin vaikeuksia ymmätää kysymys?
        Miten on löydettävissä nämä 2010 keskusteluketjut, tokihan me haluamme ne itse lukea!
        Onhan sekin vaihtoehto, että soittaa suoraan Kauppalehteen.

        Ketkä me?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy ennemmin miten Martinaa haukutaan Kauppalehden kommenteissa vuonna 2010 noin törkeällä tavalla ja aivan samat jutut on esim. tälläkin palstalla voi sanoa että päivittäin. Toki tuon vuoden 2010 jälkeen on tullut lisää "aseita" mitä kaikkea käytetään Martinaa vastaan mutta perustyyli on siellä jo ollut sama kuin on tänä päivänä.

        Lisää aseita? Eli myönnät siis, että Martina syöttää kritisoijan lapaan. Saman olen huomannut. Toistuvasti . "Minä, joka en sairasta koskaan " totuus, useita flunssia. "Olen parhaassa kunnossa ikinä, jalka on vahva ja paras ikinä " totuus, kisa meni perseelleen takareiden oikutellessa "pyörän sabotoitiin" totuus, Martina runttasi menemään niin, että ketjut putosi paikoiltaan. Jne jne jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää aseita? Eli myönnät siis, että Martina syöttää kritisoijan lapaan. Saman olen huomannut. Toistuvasti . "Minä, joka en sairasta koskaan " totuus, useita flunssia. "Olen parhaassa kunnossa ikinä, jalka on vahva ja paras ikinä " totuus, kisa meni perseelleen takareiden oikutellessa "pyörän sabotoitiin" totuus, Martina runttasi menemään niin, että ketjut putosi paikoiltaan. Jne jne jne

        Lisää aseita on saatu Bergin tapauksesta ja Sofian tapauksesta kun tukisti ja sitten lisää aseita Martinan miehistä ja lisää aseita triathlon-tulosten haukkumisesta ja yleensä trenaamisesta ja lisää aseita että Esko auttaa Martinaa ja lisää oikein aseiden aseita tuon vuoden 2010 jälkeen Stefusta. Esimerkkinä Levin-vessa -hokija, mun Levi, mun Hanko, tutkitaan kuka omistaa hevosen ja väitetään että Martina olisi väittänyt omistavansa, nyt uusi ase on 11-vuotiaan lapsen ratsastusharrastusten haukkuminen. jne. jne. Ja aseeksi otetaan jos tulee loukkaantuminen tai flunssa. Siitäkin saadaan muutama tuhat haukkumakirjoitusta aikaan.


    • Anonyymi

      Mummo keskustelee itsensä kanssa jo aamu neljästä lähtien. Kun tätä ihmettekee, mummo poistaa kommentin välittömästi.

      • Anonyymi

        Elä sinä Savon Sanomien lukija väitä valheita. Tuollahan sun kirjoitukset on edelleen.


      • Anonyymi

        Nuo vanhat jutut antaa kyllä teistä Martinan pitkäaikaisista kiusaajista hieman, sanoisiko omituisen kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo vanhat jutut antaa kyllä teistä Martinan pitkäaikaisista kiusaajista hieman, sanoisiko omituisen kuvan.

        Mä sanoisin, että vanhojen juttujen tonkiminen, yleensä ottaen palstakyttäys, antaa teistä Martinan seuraajista todella omituisen kuvan


      • Anonyymi

        Miten tj Aitolehden yrityksen tulos viime vuodelta, ylittikö jo miljoona euroa ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanoisin, että vanhojen juttujen tonkiminen, yleensä ottaen palstakyttäys, antaa teistä Martinan seuraajista todella omituisen kuvan

        Eihän nuo vanhojen kirjoitusten esille tuominen korpee muuta kuin niitä joihin kalikka kalahtaa. Tännekin on aina joskus linkitetty vanhoja ketjuja ja se mikä niistä tulee esille että samat jutut olleet jo vuosikymmenen ja enemmänkin. Anonyymeina kaikki kirjoittelee, eiväthän he edes omalla nimellä tuollaisia kirjoittelisi. Minkä nettiin laittaa niin siellä se pysyy. Täällä joku jo ehti toivoa että vanhat kirjoitukset poistettaisiin koska kalahti niin kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo vanhojen kirjoitusten esille tuominen korpee muuta kuin niitä joihin kalikka kalahtaa. Tännekin on aina joskus linkitetty vanhoja ketjuja ja se mikä niistä tulee esille että samat jutut olleet jo vuosikymmenen ja enemmänkin. Anonyymeina kaikki kirjoittelee, eiväthän he edes omalla nimellä tuollaisia kirjoittelisi. Minkä nettiin laittaa niin siellä se pysyy. Täällä joku jo ehti toivoa että vanhat kirjoitukset poistettaisiin koska kalahti niin kovasti.

        Etkö älyä, että tehän passaatte noita kirjoittajia nostamalla vanhoja koko ajan ylös? Taitavat nauttia huomiosta ja siitä ettei tarvitse kirjoitella uusia, kun jotkut palvelee. Ymmärrätkö, että eihän noi koskaan unohdu kun sinä ja kaltaisesi nostelette niitä ylös? Karhunpalvelus Martinalle etkä sitä edes tajua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö älyä, että tehän passaatte noita kirjoittajia nostamalla vanhoja koko ajan ylös? Taitavat nauttia huomiosta ja siitä ettei tarvitse kirjoitella uusia, kun jotkut palvelee. Ymmärrätkö, että eihän noi koskaan unohdu kun sinä ja kaltaisesi nostelette niitä ylös? Karhunpalvelus Martinalle etkä sitä edes tajua

        Pitkäaikainen vainoaminen on rikos vaikka ei olisi syytänyt edes kunnianloukkauksia. Mutta jos on vuosikymmenen ollut yhtä ihmistä haukkumassa jossain keskustelupalstoilla, kuten näemme selvästi noista vanhoista kirjoituksista että jatkunut jo pitkään, niin sellainen katsotaan vainoamiseksi. Toki siellä on kunnianloukkauksiakin aivan solkenaan joissain ketjuissa. Eikä nuo vanhat hokemat mitään uusia ole koska samoja mitä tänä päivänäkin kirjoitellaan. Martina itsekin on sanonut että häntä on kiusattu 20 vuotta ja se vain tulee todistetuksi että näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö älyä, että tehän passaatte noita kirjoittajia nostamalla vanhoja koko ajan ylös? Taitavat nauttia huomiosta ja siitä ettei tarvitse kirjoitella uusia, kun jotkut palvelee. Ymmärrätkö, että eihän noi koskaan unohdu kun sinä ja kaltaisesi nostelette niitä ylös? Karhunpalvelus Martinalle etkä sitä edes tajua

        Kyllä se öisin täällä Martinan kimpussa riehuva nostelee niitä vanhoja ketjuja ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäaikainen vainoaminen on rikos vaikka ei olisi syytänyt edes kunnianloukkauksia. Mutta jos on vuosikymmenen ollut yhtä ihmistä haukkumassa jossain keskustelupalstoilla, kuten näemme selvästi noista vanhoista kirjoituksista että jatkunut jo pitkään, niin sellainen katsotaan vainoamiseksi. Toki siellä on kunnianloukkauksiakin aivan solkenaan joissain ketjuissa. Eikä nuo vanhat hokemat mitään uusia ole koska samoja mitä tänä päivänäkin kirjoitellaan. Martina itsekin on sanonut että häntä on kiusattu 20 vuotta ja se vain tulee todistetuksi että näin on.

        Ja noista vanhoista kirjoituksista tulee myös selville jopa kiusaajien motiivejakin aika lailla. Kyllä jossain toisella keskustelupalstalla on tehty aivan aloitus otsikolla että kuka on Martinan stalkkeri. Ja samoin aikanaan vauvalla tietyt tahot tiesivät kertoa aika tarkasti ainakin joitain. Siksi yhtä korpeekin aika tavalla tuo ja nyt yrittää irvailla että vauvalla sitä, vauvalla tätä.


      • Anonyymi

        Mummon yö murmelinina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanoisin, että vanhojen juttujen tonkiminen, yleensä ottaen palstakyttäys, antaa teistä Martinan seuraajista todella omituisen kuvan

        No kyllähän sinäkin näytät palstalla kyttäävän, joten kyllä se antaa sustakin todella oudon kuvan! Etkö sinä vainoaja osaa mennä itseesi, vaan syytät kaikesta Martinan seuraajia?

        Ensinnäkin on todella omituista haukkua jotain julkkista 20 vuotta ja sitten ihmetellä,
        kun totuus kaivetaan esiin ja räjäytetään silmille!!

        Todella hienoa, että joku kaivaa todellisuuden esiin, eikä anna tuollaisten vainoajien hyppiä silmille ja HALLITA tätä törkypalstaa!


      • Anonyymi

        Tuo 10:05 kommentoijalle


    • Anonyymi

      Martina kertoo instansa esittelytekstissä loistavalla enkulla, että auttaa naista (yhtä). Liekö tarkoitus ollut kirjoittaa autan naisia (vai onko tämä yksi nainen kenties hän itse). Ja miehet on rajattu pois. Ei niitä kyllä todennäköisesti ollut tähänkään asti valmennuksissa

      • Anonyymi

        11 year old.....😳


      • Anonyymi

        Mene tutkimaan vaikka Nannan instaa. Nanna on samanlainen valmentaja kuin Martinakin. Onko Nannan aviomiehellä minkälainen menneisyys ja esitteleekö molemmat lapsiaan ahkerasti instassaan? Matkusteleeko ahkerasti ym. ym. Kuka lapsia hoitaa? Mikä sotku avioerossa Seiskan mukaan. Ovatko oikeasti eronneet? Mitä ne miehet joita on näkynyt instassa. Tapaileeko niitä miehiä? Tehdäänkö lista Nannan oletetuistakin miehistä? Alkoiko Nannan suhde naimisissa olevan miehen salarakkaana? Onko miehellä kuinka monta lasta? Kenen nuoren kampaajan kanssa mies Seiskan mukaan petti? Ovatko eronneet pariin otteeseen ja taaskin? Miksi Nanna ei muuttanutkaan Espanjaan vaikka lupasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tutkimaan vaikka Nannan instaa. Nanna on samanlainen valmentaja kuin Martinakin. Onko Nannan aviomiehellä minkälainen menneisyys ja esitteleekö molemmat lapsiaan ahkerasti instassaan? Matkusteleeko ahkerasti ym. ym. Kuka lapsia hoitaa? Mikä sotku avioerossa Seiskan mukaan. Ovatko oikeasti eronneet? Mitä ne miehet joita on näkynyt instassa. Tapaileeko niitä miehiä? Tehdäänkö lista Nannan oletetuistakin miehistä? Alkoiko Nannan suhde naimisissa olevan miehen salarakkaana? Onko miehellä kuinka monta lasta? Kenen nuoren kampaajan kanssa mies Seiskan mukaan petti? Ovatko eronneet pariin otteeseen ja taaskin? Miksi Nanna ei muuttanutkaan Espanjaan vaikka lupasi?

        11:05, emme pysty vastaamaan sulle noihin kysymyksiin täällä palstalla. Yritä kysyä Nannalta, jos se helpottaisi sun tiedonjanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 year old.....😳

        I had small run then food. I help woman. Me Tarzan you Jane


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:05, emme pysty vastaamaan sulle noihin kysymyksiin täällä palstalla. Yritä kysyä Nannalta, jos se helpottaisi sun tiedonjanoa

        Sitä vaan että onko sinulla vain YKSI UHRI, eli Martina, vaikka muistakin olisi kirjoiteltavaa vaikka kuinka. Ethän sinä edes Martinasta keksi muuta kuin suurennuslasilla etsit ryppyjä ja verisuonia ja suurennuslasilla jotain kirjoitusvirheitä. Ja se on sulle kova sana että Martina on jo toisen kerran tänä talvena flunssassa. Tuosta kirjoittaminen ei varmasti lopu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I had small run then food. I help woman. Me Tarzan you Jane

        Im so exited 😀 😀 (mitenhän toi exit tapahtuu)


      • Anonyymi

        Tiedätkö sinä kuka teki vuonna 2014 aloituksen otsikolla "STEFAN JA SATU IHQ"? Sellainen oli tänne linkitetty ja todella mielenkiintoisia kommentteja siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä kuka teki vuonna 2014 aloituksen otsikolla "STEFAN JA SATU IHQ"? Sellainen oli tänne linkitetty ja todella mielenkiintoisia kommentteja siellä.

        Siellä kommentissa käskettiin aloittajaa, joka esittäytyi Stefun kaveripiiriin kuuluvaksi ja puhui myös Stefun perheen puolesta, toimimaan jatkossakin vaikuttamaan taustalla ja aivan englanninkielellä käskettiin jatkaa hyvää työtä taustapiruna haukkumassa Martinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä kommentissa käskettiin aloittajaa, joka esittäytyi Stefun kaveripiiriin kuuluvaksi ja puhui myös Stefun perheen puolesta, toimimaan jatkossakin vaikuttamaan taustalla ja aivan englanninkielellä käskettiin jatkaa hyvää työtä taustapiruna haukkumassa Martinaa.

        Tämä englanninkielellä ohjeen antanut esitteli olevansa toimittajan tytär.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Im so exited 😀 😀 (mitenhän toi exit tapahtuu)

        Korjaan, excited.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä englanninkielellä ohjeen antanut esitteli olevansa toimittajan tytär.

        Minusta tuo joka kertoo olevansa toimittajan tytär on kyllä mies!

        Eikä tuo kuulu millään tavalla Stefun perheen lähipiiriin...
        Sehän on tuo sama joka täällä vääntää vieläkin englantia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tutkimaan vaikka Nannan instaa. Nanna on samanlainen valmentaja kuin Martinakin. Onko Nannan aviomiehellä minkälainen menneisyys ja esitteleekö molemmat lapsiaan ahkerasti instassaan? Matkusteleeko ahkerasti ym. ym. Kuka lapsia hoitaa? Mikä sotku avioerossa Seiskan mukaan. Ovatko oikeasti eronneet? Mitä ne miehet joita on näkynyt instassa. Tapaileeko niitä miehiä? Tehdäänkö lista Nannan oletetuistakin miehistä? Alkoiko Nannan suhde naimisissa olevan miehen salarakkaana? Onko miehellä kuinka monta lasta? Kenen nuoren kampaajan kanssa mies Seiskan mukaan petti? Ovatko eronneet pariin otteeseen ja taaskin? Miksi Nanna ei muuttanutkaan Espanjaan vaikka lupasi?

        Tämä nyt vain on Martinan sairautta koskeva kommentointi palsta, joten miksi tuot Nannan tähän ketjuun....??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I had small run then food. I help woman. Me Tarzan you Jane

        Ei ole Martina kouluja pahemmin käynyt ja sen huomaa. Mummo, joka toimii Martinan tiedottajana kirjoitti, että Martinan kotikieli on nykyään englanti...🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan, excited.

        Ei voi olla...Im so excited....😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Martina kouluja pahemmin käynyt ja sen huomaa. Mummo, joka toimii Martinan tiedottajana kirjoitti, että Martinan kotikieli on nykyään englanti...🥴

        Juu totisesti sen huomaa, että mummottelija ei ole kouluja käynyt, kun työkseen näyttää roikkuvan yötä päivää roskapalstalla! Tosin eihän tuollaista ihmistä kukaan töihin edes ottaisi!

        Sairas kun on päästään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä kuka teki vuonna 2014 aloituksen otsikolla "STEFAN JA SATU IHQ"? Sellainen oli tänne linkitetty ja todella mielenkiintoisia kommentteja siellä.

        Vauvalla oli puhetta, että Hentun Liisahan se...
        Tai Miikkulainen Saimaan saaresta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tutkimaan vaikka Nannan instaa. Nanna on samanlainen valmentaja kuin Martinakin. Onko Nannan aviomiehellä minkälainen menneisyys ja esitteleekö molemmat lapsiaan ahkerasti instassaan? Matkusteleeko ahkerasti ym. ym. Kuka lapsia hoitaa? Mikä sotku avioerossa Seiskan mukaan. Ovatko oikeasti eronneet? Mitä ne miehet joita on näkynyt instassa. Tapaileeko niitä miehiä? Tehdäänkö lista Nannan oletetuistakin miehistä? Alkoiko Nannan suhde naimisissa olevan miehen salarakkaana? Onko miehellä kuinka monta lasta? Kenen nuoren kampaajan kanssa mies Seiskan mukaan petti? Ovatko eronneet pariin otteeseen ja taaskin? Miksi Nanna ei muuttanutkaan Espanjaan vaikka lupasi?

        Miksi Nanna palstaa pitäisi seurata? Ei hän ole draumaallisesti sairastunut.


    • Anonyymi

      Todella käsittämätöntä, että Martina on pelkästään tämän palstan haukutuin julkkisnainen. Martina, kun elää aivan omaa elämäänsä, eikä vaikuta mitenkään näihin vainoajiin! Martinan vainoaja näyttää olevan jo kouluajoista saakka ollut Martinan kimpussa ja yhä edelleen. Martina on itse tuonut myös tuon asian julkisuuteen.

      Tuollaiset pitkäaikaiset vainoajat ovat ihan itse tuhonneet elämänsä, kun ovat vuosikymmeniä roikkuneet Martinan kintereillä, eivätkä ole osanneet päästää irti ja eivätkä ole osanneet elää omaa elämäänsä. Tosin Martina ei ole siihen syyllinen.
      En ihmettele yhtään, että vainoajien päät on niin sekaisin, kun oma elämä on mennyt ohi suun!

    • Anonyymi

      Onko se Emma-gaala tänä iltana?
      Kokeeko Martina ihmeparantumisen ja menee gaalaan?

      • Anonyymi

        Kyllä. Martina on myös kokenut ihmeparantumisen ja kampaus ja ehostus on jo hyvissä ajoin aloitettu. Miksiköhän kestää tunteja, koska gaala on vasta illasta 🤣 no onhan sinne muitakin menijöitä. On ostettuna kallis riepu, jota pitää päästä miehensä kanssa esittelemään, vaikka vois olla parempi pysyä punkassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Martina on myös kokenut ihmeparantumisen ja kampaus ja ehostus on jo hyvissä ajoin aloitettu. Miksiköhän kestää tunteja, koska gaala on vasta illasta 🤣 no onhan sinne muitakin menijöitä. On ostettuna kallis riepu, jota pitää päästä miehensä kanssa esittelemään, vaikka vois olla parempi pysyä punkassa.

        Kyllä olisi joutunut menee töihin kans sairasti neljä päivää jo tautia, jos ei kuumetta silloin on jo sairaus parantunut. Ei ole kertonut että menee miehensä kanssa yhdessä gaalailtaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Martina on myös kokenut ihmeparantumisen ja kampaus ja ehostus on jo hyvissä ajoin aloitettu. Miksiköhän kestää tunteja, koska gaala on vasta illasta 🤣 no onhan sinne muitakin menijöitä. On ostettuna kallis riepu, jota pitää päästä miehensä kanssa esittelemään, vaikka vois olla parempi pysyä punkassa.

        Ei Martina ole mikään ihmenainen. Kyllä hänelläkin taudin pahin vaihe kestää vain viikon, kuten muillakin. Ei päivätyössä käyvätkään usein viikkoa ole poissa töistä, ehkä kolme päivää. Ja lääkkeet auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Martina on myös kokenut ihmeparantumisen ja kampaus ja ehostus on jo hyvissä ajoin aloitettu. Miksiköhän kestää tunteja, koska gaala on vasta illasta 🤣 no onhan sinne muitakin menijöitä. On ostettuna kallis riepu, jota pitää päästä miehensä kanssa esittelemään, vaikka vois olla parempi pysyä punkassa.

        Ensin huudit ei ole edes pyydetty gaalailtaan ja keksi että on sairaana ja nyt ettei pidä mennä sairaana tartuttaa tautia toisiin ihmisiin. Ja samoin miten voi olla noin kipeä jos on vain flusssa 🤔. Mikään ratkaisu ei ole vainoojan mieleen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martina ole mikään ihmenainen. Kyllä hänelläkin taudin pahin vaihe kestää vain viikon, kuten muillakin. Ei päivätyössä käyvätkään usein viikkoa ole poissa töistä, ehkä kolme päivää. Ja lääkkeet auttaa.

        Mitä lääkkeitä on influenssaan? Päivätyö, työ yleensä on eri asia, kuin ahtaasti lastattu juhlijaväki. Onko juhlaan osallistuminen Martinan työ? Sinne vaan huutamaan 😀


    • Anonyymi

      No ei todellakaan pitäis mennä tartuttamaan muita ihmisiä.
      Vielä eilen oli niiin kipeä että jaksoi vain vähän olla pystyssä, ja nyt on tän päivää valmistautunut gaala-iltaan!
      Tais olla "vähän" liioiteltu tuo keuhkot tulessa ja 4 päivää kuumeessa!!!

      • Anonyymi

        Joo Martinan tyyliä, liioittelu. Toivottavasti ei juhlissa erehdy luulemaan exit -merkinnällä varustettua ovea, oveksi johonkin tosi jännään. Hänhän oli niin exited tyttärensä ratsastuksesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Martinan tyyliä, liioittelu. Toivottavasti ei juhlissa erehdy luulemaan exit -merkinnällä varustettua ovea, oveksi johonkin tosi jännään. Hänhän oli niin exited tyttärensä ratsastuksesta...

        Tuo on sitä kieltä mitä vanhukset eli sinä eivät ymmärrä.


      • Anonyymi

        Niin, tuo tauti alkoi jo viime viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Martinan tyyliä, liioittelu. Toivottavasti ei juhlissa erehdy luulemaan exit -merkinnällä varustettua ovea, oveksi johonkin tosi jännään. Hänhän oli niin exited tyttärensä ratsastuksesta...

        Entäpä kun Sofia B - oli niin humalassa ettei päässyt edes viimeksi gaalailtaan, onneksi ei ole sellaista pelkoa Martinan suhteen 😆.


      • Anonyymi

        Perjantaina viel tosi heikossa kunnossa ja nyt jo laitettu hiustenpidennykset ja puunattu monta tuntia juhlakuntoon.
        Ihmenainen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina viel tosi heikossa kunnossa ja nyt jo laitettu hiustenpidennykset ja puunattu monta tuntia juhlakuntoon.
        Ihmenainen!!!

        Just naureskelin samaa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sitä kieltä mitä vanhukset eli sinä eivät ymmärrä.

        Ai exited ei excited? Eikö siis Martinan enkku olekaan kunnollista kieltä, vaan jotain luku- ja kirjoitustaidottomien helpotettua? Ok..Onko sun mielestä niin, että vain vanhukset osaavat kieltä oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sitä kieltä mitä vanhukset eli sinä eivät ymmärrä.

        Martina on itse vanhus, keski-ikäinen nainen. Eikä mikään ghettomuija, joiden kieleen viittaat


      • Anonyymi

        Martina kävi lääkärissä ja aivan varmasti sai sellaiset tropit, että pystyy osallistumaan gaalaan. Eikä influenssa enää 5 pv jälkeen tartu ja Martina sairastui viime viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on itse vanhus, keski-ikäinen nainen. Eikä mikään ghettomuija, joiden kieleen viittaat

        Martina ei todellakaan ole mikään vanhus ja jokainenhan on sen ikäinen kuin haluaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on itse vanhus, keski-ikäinen nainen. Eikä mikään ghettomuija, joiden kieleen viittaat

        Kuka kaheli pitää 41 vutiasta henkilöä vanhana taitaa mättää pahoin ainakin yläpäässä jostain syystä .


    • Anonyymi

      Nythän sitten esittelee virallisesti aussin.

      • Anonyymi

        Jep nähdään yhteiskuva gaalassa. Martina laittaa matalat kengät, että olisivat samanpituisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep nähdään yhteiskuva gaalassa. Martina laittaa matalat kengät, että olisivat samanpituisia

        Miksi Martinan pitäisi laittaa matalat kengät? Martinalla ei ole ongelmana miehen pituus, vaan se ongelma on Martinan vainoajilla!

        Voisin tuosta heittää lonkalta monia julkkisnaisia, joilla on lyhyt mies, toisilla jopa itseään lyhyempi......mutta, kun Martinalla.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep nähdään yhteiskuva gaalassa. Martina laittaa matalat kengät, että olisivat samanpituisia

        Taitaa kuitenkin instaan katsoessani että Eskon kanssa on gaalailtaan tulossa Martina .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Martinan pitäisi laittaa matalat kengät? Martinalla ei ole ongelmana miehen pituus, vaan se ongelma on Martinan vainoajilla!

        Voisin tuosta heittää lonkalta monia julkkisnaisia, joilla on lyhyt mies, toisilla jopa itseään lyhyempi......mutta, kun Martinalla.....

        Martina pyrkinyt peittämään tätä miehen lyhyyttä joka kuvassa. Siksi


    • Anonyymi

      Martina näyttää ihan Donatella Versacelta. Ihan samannäköinen. Iltalehden kuva voisi olla Donatellan kuva

      • Anonyymi

        Oletko jo väsynyt transun näköiseksi ja miehen näköiseksi haukkumiseen? Kyllähän sitä onkin kestänyt päivittäin pitkälti toistakymmentä vuotta. Tai no, sanotaanko parikymmentä vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo väsynyt transun näköiseksi ja miehen näköiseksi haukkumiseen? Kyllähän sitä onkin kestänyt päivittäin pitkälti toistakymmentä vuotta. Tai no, sanotaanko parikymmentä vuotta.

        Mitähän tulisi vastaan jos googlaisi vaikka Martinan nimen ja transu tai miehen näköinen ja laittaisi perään suomi24, vaikka tämähän on nyt vain yksi kanava haukkumiselle. Mutta katsotaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tulisi vastaan jos googlaisi vaikka Martinan nimen ja transu tai miehen näköinen ja laittaisi perään suomi24, vaikka tämähän on nyt vain yksi kanava haukkumiselle. Mutta katsotaan...

        Googlasin ja heti tuli vastaan otsikolla "Martina ei viihdy kotona"
        ...transun näköinen Martina instakuvissaan exlusiivinen (!) leuka pitkänä. Jos ei olisi tekoripsitä ja akkahuulia, täysin miehestä menisi.

        Siis otsikko kertoo että JOKU haluaa että Martina pysyy kotona. Sitten jo tuossa on hokemat transu, miehen näköinen, leuka, ja mihin tuo exlusiivinen viittaa, johonkin Martinan kirjoitukseen? Eli tuossa yhdessä kommentissa on ne KAIKKI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasin ja heti tuli vastaan otsikolla "Martina ei viihdy kotona"
        ...transun näköinen Martina instakuvissaan exlusiivinen (!) leuka pitkänä. Jos ei olisi tekoripsitä ja akkahuulia, täysin miehestä menisi.

        Siis otsikko kertoo että JOKU haluaa että Martina pysyy kotona. Sitten jo tuossa on hokemat transu, miehen näköinen, leuka, ja mihin tuo exlusiivinen viittaa, johonkin Martinan kirjoitukseen? Eli tuossa yhdessä kommentissa on ne KAIKKI.

        ...korjaus siis ankkahuulia... ei akkahuulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasin ja heti tuli vastaan otsikolla "Martina ei viihdy kotona"
        ...transun näköinen Martina instakuvissaan exlusiivinen (!) leuka pitkänä. Jos ei olisi tekoripsitä ja akkahuulia, täysin miehestä menisi.

        Siis otsikko kertoo että JOKU haluaa että Martina pysyy kotona. Sitten jo tuossa on hokemat transu, miehen näköinen, leuka, ja mihin tuo exlusiivinen viittaa, johonkin Martinan kirjoitukseen? Eli tuossa yhdessä kommentissa on ne KAIKKI.

        En ymmärrä tuota leukafetissiä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo väsynyt transun näköiseksi ja miehen näköiseksi haukkumiseen? Kyllähän sitä onkin kestänyt päivittäin pitkälti toistakymmentä vuotta. Tai no, sanotaanko parikymmentä vuotta.

        Onko Donatella Versacen näköiseksi sanominen haukkumista? Tai verrattavissa transuksi tai mieheksi haukkumiselle? Kerroit kyllä mielipiteesi Donatellan ulkonäöstä aika härskisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Donatella Versacen näköiseksi sanominen haukkumista? Tai verrattavissa transuksi tai mieheksi haukkumiselle? Kerroit kyllä mielipiteesi Donatellan ulkonäöstä aika härskisti

        Tuossa kerrottiin mielipide tuosta joka on Martinaa haukkunut vuosikaudet transuksi tai miehen näköiseksi että nyt tällä kertaa haukkui Donatellan näköiseksi. Tuon haukkujan kaverikin Tukiainen haukkui Martinaa aitolehmäksi, ämmäksi, Milla magian näköiseksi ja mitä nyt keksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kerrottiin mielipide tuosta joka on Martinaa haukkunut vuosikaudet transuksi tai miehen näköiseksi että nyt tällä kertaa haukkui Donatellan näköiseksi. Tuon haukkujan kaverikin Tukiainen haukkui Martinaa aitolehmäksi, ämmäksi, Milla magian näköiseksi ja mitä nyt keksikin.

        Eli siis hyvin Tukiaisen tyyppinen ihminen kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kerrottiin mielipide tuosta joka on Martinaa haukkunut vuosikaudet transuksi tai miehen näköiseksi että nyt tällä kertaa haukkui Donatellan näköiseksi. Tuon haukkujan kaverikin Tukiainen haukkui Martinaa aitolehmäksi, ämmäksi, Milla magian näköiseksi ja mitä nyt keksikin.

        Millä perustelet, että laitat Donatellan samaan sarjaan transuksi tai mieheksi haukkumiseen? Mietipä itse. Sehän on sun mielipide Donatellasta pösilö


    • Anonyymi

      Totta on, että ihan Donatellan kaksoisolento. Itsekin katsoin kuvaa ja näin on. Miksi Martinan seuraaja hermostuu?

    • Anonyymi

      Emmagaalaan tervehtyi pikavauhtia ihme kyllä!

      • Anonyymi

        Ihan normaalia vauhtia, hyväkuntoinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia vauhtia, hyväkuntoinen nainen.

        Heh heh. Nyt jälkeenpäin selittää, että oli hyvä olo jo kaksi päivää ennen lauantaita. Eikö aikuinen ihminen tiedä mitä selittää. Ps flunssasta toipuminen ei ole kunnosta kiinni. Sairastaminen on yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh. Nyt jälkeenpäin selittää, että oli hyvä olo jo kaksi päivää ennen lauantaita. Eikö aikuinen ihminen tiedä mitä selittää. Ps flunssasta toipuminen ei ole kunnosta kiinni. Sairastaminen on yksilöllistä.

        Kyllähän siitä flunssasta yleensä selvitään muutamassa päivässä, tietenkin voi joskus tulla jälkitauteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siitä flunssasta yleensä selvitään muutamassa päivässä, tietenkin voi joskus tulla jälkitauteja.

        Eikö se ollutkaan influenssa? Näin ainakin sanoi itse.


    • Anonyymi

      Mikä huippu urheilija, missä tulokset. Onko lajit syrjähypyt ja yöjuoksut.

      • Anonyymi

        Ei ole. 🙄 (laitoin tämän jo aikaisemmin mutta poistettiin jostakin syystä).


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe