Pieni, mutta kiva ele

Anonyymi-ap

Yllätyin positiivisesti kun suhteellisen pieni lounastoimija Caffitella myöntää 60+ senioreille alennusta lounaasta.
Suurena ja mahtavana itseään pitävä ABC-ketju sen sijaan ei myönnä mitään alennusta eläkeläisille. ( jos ei ole ollut siellä duunissa).
Ruokailun jälkeen vain pitää kanniskella astioita pitkin salia häkkiin, joillakin asemilla jopa lajitella tiskiin.

20

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän noissa paikoissa kukaan oikean ruuan päälle ymmärtävä käy syömässä sekunda muonaa...

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18271686

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mulle myöntää Sossu huiman alennuksen ateeoista

      • Anonyymi

        Ateooista...hehehee onko se joku uusi bentso


    • Anonyymi

      Sano terveisiä ateeeobaariin!

      • Anonyymi

        Mikset sano jo hähähää


    • Anonyymi

      Caffitella myöntää eläkeläisalennuksen myös alle 60 v eläkeläisille. Viimeisiä kohtuullisen hintaisia lounaspaikkoja. Kaikki paikat eivät tajua tai hyväksy eläkeläisten asiakas potentiaalia.

      • Anonyymi

        Tarviiko siellä kantaa astiansa tiskiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko siellä kantaa astiansa tiskiin?

        Tarvii myös nuolla lautanen ja tiskata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko siellä kantaa astiansa tiskiin?

        Ei tarvitse


    • Anonyymi

      Ainakin minä jätän astiat pöytään. Tarjoilijan tehtävä hakea pois ja lounaan hinnassa otettu työntekijöiden palkka varmasti huomioon.

    • Anonyymi

      On vanha, erittäin kohtelias tapa ruuan valmistajaa kohtaan nuolla lautanen aterian jälkeen. Niin voi osoittaa ruuan olleen erinomaista.

    • Anonyymi

      Jos satut olemaan tietyille ruoka-aineille tai mausteille allerginen älä missään nimessä mene Caffitellaan syömään. Siellä ei henkilökunta tiedä mitä myyvät. Itsellä meni boikottiin juuri näistä syistä. En enää edes pullakahville mene vaan suuntaan askeleeni kahvilaan jossa henkilökunta tietää mitä tuotteet sisältää !

      • Anonyymi

        Et kai nyt tosissasi kuvittele, että sen osa-aikaisen myyjätytön pitäisi tietää kaiken myynnissä olevan materiaalin kemia? Jos jossakin tuotteessa on esim. pähkinää, tulee tuotteen valmistajan kertoa se tuotteen yhteydessä. Sama koskee salaattien mahdollisia kala-aineksia.
        Moniallergisen kannattaa ilman muuta pysyä poissa kassajonoista selittelemästä allergialuetteloaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai nyt tosissasi kuvittele, että sen osa-aikaisen myyjätytön pitäisi tietää kaiken myynnissä olevan materiaalin kemia? Jos jossakin tuotteessa on esim. pähkinää, tulee tuotteen valmistajan kertoa se tuotteen yhteydessä. Sama koskee salaattien mahdollisia kala-aineksia.
        Moniallergisen kannattaa ilman muuta pysyä poissa kassajonoista selittelemästä allergialuetteloaan!

        Henkilökunnan on tiedettävä mitä tuotteet sisältää, niin myös Caffitellassa jossa tuotteet tehdään itse. Olen ollut vuosikymmeniä kahvilassa itsekin töissä ja kyllä meillä piti tuotteiden sisältö tietää ennenkuin ne myyntiin laitettiin. Myöskin niiden osa-aikaisten se pitää tietää. Yleensä on kansiossa tuoteselosteet tuotteista ja olen siitä saanut itsekin katsoa ilman että jono takanani sen takia seisoo. Caffitellassa ei löytynyt edes siitä huonosti toimivasta läppäristä tietoa, tai neitokainen ei osannut käyttää.
        Sinä itsekin tuossa kirjoituksessasi sanot että tuotteen valmistajan pitää kertoa esim pähkinästä jos sitä tuotteessa on.....tätä ei noudateta Caffitellassa vaikka tuotteet tehdään heidän omassa leipomossa tai toimipisteessä. Niinkin yksinkertainen tuote kuin joku kasvis- tms piirakka niin ei tiedetä mitä sisältää.....


    • Anonyymi

      Minä otan lääkkeeni ja menen Suvimäen Klubitalolle tekemään itse lounaan 3.50€ (Ohjaajat jakavat annoksen lautaselle,kuin Päiväkodissa) ja jos vielä jää nälkä ruokajonosta loput hiukan nahistuneet eväät mukaan.

      • Anonyymi

        Se on Kela eläkeläisen elämää se.


    • Anonyymi

      pieni mutta kiva elin ruhhahaa

      • Anonyymi

        Ei ole kiva ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kiva ei toimi.

        Jaxuhalin paikka.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe