Kuinka pitkä koulutus

Anonyymi-ap

Montako kuukautta on kynekolokin koulutus ja riittääkö peruskoulupohja?

17

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit harjotella "Otsa-lamppu päässä öisin,ihan peruskoulutuksella.
      Saatat löytää "Kystiä"jotka ovat koteloituneet,kulta sormuksin.
      Muista kumminkin että näillä 30 vuotiailla sinkuilla saataa olla 2000 panoa jo takana.
      Harjoitellessasi muista tarkistaa kaulan pehmeyden sekä venyvyyden,kirjata kaikki ylös,vuosittain,suu sexin varalta.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­­y­m­f­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18271889

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Gynekologi on lääkäri. Eli lääkärin koulutus, joka kestää kuusi vuotta ja siihen päälle vielä erikoistuminen naistentauteihin, eli neljä vuotta. Peruskoulupohja ei riitä lääkäriopintoihin, tarvitset toisen asteen koulutuksen.

    • Anonyymi

      Sulle riittää lobotomia

    • Anonyymi

      Kyllä minä epäilen että kynekolokiksi pääsee oppisopimuksella. Alkaa nuo autojen rassaukset ja ruostekorjaukset kyllästyttämään. On aika vaihtaa ammattia.

      • Anonyymi

        Pari vuotta jos olet tonkinut vanhoja bemareita, niin vuoden muuntokoulutuksella luulisi räpyläntutkijan paperit irtoavan. Virtsateihin sitten parin kuukauden lisäkurssi.
        Voit aloittaa perustamalla esim. Kuokkalaan praktiikan, jossa voi aloitella tyttöjen "naisellistamista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vuotta jos olet tonkinut vanhoja bemareita, niin vuoden muuntokoulutuksella luulisi räpyläntutkijan paperit irtoavan. Virtsateihin sitten parin kuukauden lisäkurssi.
        Voit aloittaa perustamalla esim. Kuokkalaan praktiikan, jossa voi aloitella tyttöjen "naisellistamista".

        Olenhan minä bemareiden ohella rassannut jo muutamia naisten värkkejä.
        Omalla instrumentilla olen ottanut naisilta obd-testin ja lukenut vikakoodit.


    • Anonyymi

      Lääkiksen käytyäsi voit erikoistua .

    • Anonyymi

      Opettele ensin kirjoittamaan.....

      • Anonyymi

        Ei kynegologin, kuten ei muidenkaan lääkäreiden tarvitse osata kirjoittaa, joten älä suotta panosta toissijaiseen. Klibiksen palautuksia ja testauksia olisi Kuokkalan suunnalla paljon.


    • Anonyymi

      Jos on autokorjaamolla alapalloja puristellu niin urologin pätevyys tulee ihan pelkällä näyttötyöllä. Riittää jos tunnistaa kivekset kiivi-hedelmistä.

      Kynekologi onkin sitten vaativampi, pitää opetella ymmärtämään naisia joka ei ihan helpporasti ole. Vaihto-ehtoisesti onnistuu jos on käsitellyt silliä niin sillä näytöllä heilahtaa luvat aika nättiin.

      • Anonyymi

        Oon minä en Bemareiden rassausta purkanut ja kasannut Solifer mopon kaasuttimen ja se toimi kun olin kasannut. En uskokaan että naisen värkki olisi kaasutinta monimutkaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon minä en Bemareiden rassausta purkanut ja kasannut Solifer mopon kaasuttimen ja se toimi kun olin kasannut. En uskokaan että naisen värkki olisi kaasutinta monimutkaisempi.

        Juu ei sitä äidinkieltä enää opeteteta. :D


    • Anonyymi

      Mikä ihme on kynekoloki???

    • Anonyymi

      Ammattilais-gynegologi kouluttautuu vuosia, mutta amatööri-kynekoloki pääsee tutkimaan koloja golf-kentälle greencardin hinnalla.

    • Anonyymi

      Matkusta ulkomaille seminaariin pariksi päiväksi. Antavat käynnistä ulkomaisen todistuksen jota sitten voit käyttää,omassa perustamassasi yrityksessä.
      Joillakin Laivaristeylyillä on myös näitä kahden viikon koulutuksia joissa voit päteveytyä kyseiseen ammatiin.

    • Anonyymi

      Työttömistä gyegologeista tulee hyviä maalareita. Pystyvät postiluukun kautta maalaamaan koko eteisen ovea avaamatta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      101
      2150
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      433
      1645
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1343
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1173
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      79
      1152
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1085
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1031
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      285
      1026
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      989
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      196
      855
    Aihe