Wanna-be-lesbot

Anonyymi-ap

Oisko parempi nimi tälle ryhmälle nykyään? Ei täällä mitään lesboja enää nykyään näy. Ei puhuta naisen kanssa elämisestä, naisparien arjesta ja juhlasta, lesbojen tapahtumista tai sellaisesta.
Puhutaan heteroiden ja bi-curious tyyppien haihatteluista ja kokeiluista. En tiiä mut jatkakaa. Vaihtakaa silti toi nimi.

13

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kanava on kaapattu bissejen ja miesten kanssa suhteessa olevien keskustelualueeksi. Bissenaisten itsekkyys/ahneus nostaa päätään säännöllisesti.
      Lukemistaitoisille tiedoksi, vieressä on bi-palsta, missä voi kerjätä huomiota niin miehiltä kuin naisilta.

• Anonyymi

Miksi et itse kirjoita noista aiheista. Täällä käy varmaan enimmäkseen sinkkuja joten ei ole asiaa parien arjesta.

• Anonyymi

Miks kirjoittaisin, kun en täällä viihdy. Ei täällä oikein ole ketään, joka eläis samanlaista elämää tai jota kiinnostais samanlaiset asiat kuin mua. Mua taas ei kiinnosta noiden wanna-be-lesbojen tuijottelut ja miessuhteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks kirjoittaisin, kun en täällä viihdy. Ei täällä oikein ole ketään, joka eläis samanlaista elämää tai jota kiinnostais samanlaiset asiat kuin mua. Mua taas ei kiinnosta noiden wanna-be-lesbojen tuijottelut ja miessuhteet.

Ei munkaan tule täällä usein käytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätköhän kaikki ole nykyään yksityisissä someryhmissä. Tänne tuodaan vain ne aiheet joissa halutaan olla anonyymina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätköhän kaikki ole nykyään yksityisissä someryhmissä. Tänne tuodaan vain ne aiheet joissa halutaan olla anonyymina.

Nimenomaan, kirjoittelen mieluummin muualla. Täällä häirintää ja hyökkäävää porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon whatsapp ja mese ryhmissä joissa lesboja ja biitä. Niissä jutellaan paljon arjesta ja muutakin.

• Ymmärrän ja samaan aikaan en ymmärrä. Sen ymmärrän, jotta tämä ei ole palsta, jossa kuuluu puida miessuhteita tai muitakaan ukkojuttuja, mutta miksipä täällä ei saisi biinä etenkin jos on entinen semmonen, niin jutella vaikkapa niistä ihastuksista naiseen. Semmosesta mistä ei ole kokemusta on pikkusen hankala keskustella. Mun ymmärtääkseni täällä on useita myöhään uinuneita lesboja. Olis toki mielenkiintoista lueskelin siitä naisparien arjesta ja muustakin jos sitä asiallista keskustelua täällä olisi. Tän palstan suurin ongelma on se, että täällä hyökätään erittäin herkästi ja kommentointi menee monesti, no tiiät kyllä mimmoseksi. Se on taatusti karkottanut täältä suurimman osan lesboista.

• Olis toki mielenkiintoista LUESKELLA siitä..

Miksipä sä et näistä aiheista tee aloitusta jos vaikka syntys keskustelua?

• Anonyymi

On täällä varmasti niitäkin jotka aidosti ihmettelevät mitä ovat. Kellään ei kuitenkaan ole vastauksia aikuisiällä heränneelle. Tai sitä epäilevälle. Vaikka myöhään heränneitäkin on.

• Anonyymi

Mitä vastausta toivot? Ulkopuolelta on vaikea sanoa mitään toisen tunne-elämästä.

• Anonyymi

Nyt tulee ihan törkeen hyviä neuvoja, jotka pätee aina. Ei juttu, jos pystyt ottamaan ne vastaan. Moni ei pysty ja lyö päätään seinään.

1. TOIMI ITSE kun kiinnostut. TOIMI HETI, mutta aloita hienovaraisesti. Hyökkäävyys karkottaa naiset.

2. Naiset muistaa KAIKEN IKUISESTI. Sä VALITSET, tuleeko se olemaan sulle ETU vai HAITTA.

3. Seuraa EI OLE TYRKYLLÄ pilvin pimein, vaikka olisit OMASTA MIELESTÄ hyvä saalis. TARTU EKAAN hyvään tilaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paras olisi vain unohtaa

Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1573
    2. Voisitko laittaa

Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

Usein elämässäsi
      Ikävä
      94