Vanhat ketjut.. (REK)

Kittiechihuen

Minkä ihmeen takia joku nostelee vanhoja keskustelu/ketjuja esiin??!

24

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihottaako vanhat asiat?

    • (Iki)vanhojen keskusteluiden massanostelu ilman mitään uutta asiaa on hyvin yleinen trollauksen muoto. Trollilla on paha olla, ja halu jakaa pahaa oloaan muillekin.

      • Anonyymi

        Eikö Tosirealistin kusipäisyydellä ole mitään vaikutusta siihen?


      • Lapsellista touhua, tuo trollaaminen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Tosirealistin kusipäisyydellä ole mitään vaikutusta siihen?

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Lapsellista touhua, tuo trollaaminen..

        Tosirealisti onkin aikuinen, palvokaa sitä paskaläjää nyt sitten


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Tosirealistin kusipäisyydellä ole mitään vaikutusta siihen?

        En tunne.

        Eräs piirre Suomi24:n kusipäisessä suunnittelussa on se pirullinen ominaisuus, että jos joku nostaa paskaviestillä ikivanhan ketjun ylös ja tämä viesti poistetaan ylläpidossa, niin trollin nostama ketju edelleen jää ylös ärsyttämään käyttäjiä, mikä tietysti oli trollin ajatuskin. (Sikäli mikäli oletetaan trollin pystyvän ajattelutoimintoihin.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosirealisti onkin aikuinen, palvokaa sitä paskaläjää nyt sitten

        Kuka sitä palvoo?


    • Joku työtön luuseri, jolla ei ole muuta tekemistä.

      • Voipi olla joo, kun pitkin päivää nostelee niitä...


      • Anonyymi

        Hän on Kokkolan Kingsi, Sotatieteiden Maisteri, kaupungin viisain ja monitaitoisin MIES!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on Kokkolan Kingsi, Sotatieteiden Maisteri, kaupungin viisain ja monitaitoisin MIES!!!...

        Se että jatkuvasti kehut itseäsi, ei muuta mielipiteitä, että olet ilkeä narsisti!!!


      • Narsisti, kuten sinä eivät itse tajua olevansa narsisteja. Mutta kyllä muut sen tunnistaa!

        Ja kukaan ei ole sinulle kateellinen tollo!!!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Voipi olla joo, kun pitkin päivää nostelee niitä...

        Miten ees jaksaa kaivella, kun näitä sivuja on niin paljon..?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten ees jaksaa kaivella, kun näitä sivuja on niin paljon..?

        Joku jolla ei ole muuta elämää?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joku jolla ei ole muuta elämää?

        No noin se täytyy olla. On liikaa aikaa, nii voi rassailla vanhoja.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No noin se täytyy olla. On liikaa aikaa, nii voi rassailla vanhoja.

        Hankkisi paremman harrastuksen.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Hankkisi paremman harrastuksen.

        Elämä on hällä ehkä tyhjää, samoin polla. Ei tajua keksiä muuta :)


    • Anonyymi

      Halvat ovat huvit, se sanottakoon. Tuolla vanhojen nostelijalla.

    • Anonyymi

      Älä kitekat aina valita

      • Älä sinä valita, menes muualle jos ei kiinnosta!


    • Anonyymi

      OLen kanssasi täysin samaa mieltä asiasta,se on kyllä uskomattoman typerää nostaa esiin iänkaikkisen vanhoja asoita eihän nyt kukaan käytä vanhoja kondomeitakaan ainakaan tietääksi,,,no ehkä voin olla väärässä muta kommaa jos olen väärässä?

    • Anonyymi

      Ihan ok vanhojen nostelu,Saattaa sieltä se muutama "fakta" löytyä jos uskaltaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe