Mikä tuli mies?

Anonyymi-ap

Miksi et enää halua kirjoitella täällä?

27

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai olitko se sinä se hyvästien jättäjä? Ap

• Anonyymi

En tiedä kenen kanssa olet kirjoitellut täällä.

• Anonyymi

No siinähän sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän sinä olet.

Mistä tiedät että olen oikea? Järki päähän neitokainen.

• Anonyymi

Nyt ei ehdi kun ostin uudet kengät ja kävelen ympyrää.

• Anonyymi

On järkevämpääkin tekemistä

• Anonyymi

Minä haluan rakkaan naisen syliin. En halua kirjoitella vieraiden ihmisten kanssa.

• Anonyymi

olen naamioitunut tunnistamattomaksi

• Anonyymi

Antaa olla.

• Anonyymi

Kiinnostaako vastailla samoihin kysymyksiin päivästä toiseen ssmoilla alustoilla?

• Anonyymi

Koska olet väärä. Miksi haluat uskotella että kaipaisin sinua vaikka tiedät että en??

• Anonyymi

Älä koskaan luule, että Sinut unohtaisin, Olet voimavara jonka myrskytuulen voima ottaa vastaan...Olet se Kissa/Enkelini jonka kesytän...Mitä muuta kuin Sinua en elämääni halua

• Anonyymi

Ymmärrätkö Rakkaani mitä tarkoitan?

• Anonyymi

Haluan elämän kanssasi

• Anonyymi

Suomalainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen?

Oletko puhdasverinen suomalainen mies?

• Anonyymi

aina ei vaan ole riittävän siirappinen olo jaksaakseen kuorruttaa sanomisiaan riittävän imeliksi

• Anonyymi

tarpeeksi imeliksi piti sanoman, mikähän tuossakin laittoi kangertelemaan, pää hattaroituu kuitenkin

• Anonyymi

Jokin tuhosi vilpittömyyteni, kai se että kaikki luulivat etten seisoisi sanojeni takana. Aloin itsekin epäillä mihin minusta olisi.

• Hei rakas ystäväiseni 🥰 oikein paljon kiitos ihanasta viestistä 🙏 en oikein jaksa kirjoitella tänne vaikka valtava ikävä on 😥 tuntuu että aina saa jonkun toisen vaan vihat niskaan 🥺 olen ilmeisesti liian turvallinen ja kiltti aikuinen ja näinollen projisoinnin kohteena. täytyy ihan vakavasti alkaa miettimään siirtymistä ajasta ikuisuuteen 💔😴😭 en enää jaksa. ehkä jäätte minua kaipaamaan, tai jos ette tunnen sisimmässäni että vähintäänkin työyhteisöllä tulee minua ikävä tai ehkä olen vain liian p**ka ihminen henkisine arvoineen ja vain isot ja pelottavat paviaanit on luotu pärjäämään isossa julmassa ja ilkeässä maailmassa. täytyykai liittyä taivaalliseen sotajoukkoon jumalan valtakuntaan 😇 siellä ei paviaanit pahoipitele eikä pelottele pienempiä, sieluni rauhan saa 🙏 vielä viimeisen kerran iso hali sulle rakas Nainen ihanin sydämmellisin 🤗 olit aina mielessäin 💕 niin paljon sinua rakastin mutta koskaan emme uskaltautuneet tutustua sen enempää. rakas pidä itsestäsi hyvää huolta 💖

• Anonyymi

Sulla on vielä paljon tehtävää täällä, elämässäsi. Varsinkin, jos et ole vielä halannut sitä naista.

• Anonyymi

Kuka sua kiusaa pelottelee?

• Anonyymi

Olen kirjoittanut eri ketjuihin. Huomannut, että joku kopioi samoja tekstien alkuja tai osia ja yrittää tarkoituksellisesti sekoittaa keskusteluita. Myös huomannut muutaman siviilissä tapahtuneen asian tänne sopivaksi.

• Anonyymi

Muutaman??🤨Onhan niit jo tuhansia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan muutamilla muita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneppä tytteli sekottamaan ikäisiäsi veitikoita. Ei kukaan sun elämääsi täällä ole velvollinen makselemaan. Ole töykeä.

• Anonyymi

Nyt pitää nukkua, ✌️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      183
      2482
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      1973
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1642
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1522
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      163
      1440
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      182
      1413
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1258
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1213
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1198
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1101
    Aihe