Miksi et enää halua kirjoitella täällä?
Mikä tuli mies?
27
539
Vastaukset
- Anonyymi
Vai olitko se sinä se hyvästien jättäjä? Ap
- Anonyymi
En tiedä kenen kanssa olet kirjoitellut täällä.
- Anonyymi
No siinähän sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän sinä olet.
Mistä tiedät että olen oikea? Järki päähän neitokainen.
- Anonyymi
Nyt ei ehdi kun ostin uudet kengät ja kävelen ympyrää.
- Anonyymi
On järkevämpääkin tekemistä
- Anonyymi
Minä haluan rakkaan naisen syliin. En halua kirjoitella vieraiden ihmisten kanssa.
- Anonyymi
olen naamioitunut tunnistamattomaksi
- Anonyymi
Antaa olla.
- Anonyymi
Kiinnostaako vastailla samoihin kysymyksiin päivästä toiseen ssmoilla alustoilla?
- Anonyymi
Koska olet väärä. Miksi haluat uskotella että kaipaisin sinua vaikka tiedät että en??
- Anonyymi
Älä koskaan luule, että Sinut unohtaisin, Olet voimavara jonka myrskytuulen voima ottaa vastaan...Olet se Kissa/Enkelini jonka kesytän...Mitä muuta kuin Sinua en elämääni halua
- Anonyymi
Ymmärrätkö Rakkaani mitä tarkoitan?
- Anonyymi
Haluan elämän kanssasi
- Anonyymi
Suomalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen?
Oletko puhdasverinen suomalainen mies?
- Anonyymi
aina ei vaan ole riittävän siirappinen olo jaksaakseen kuorruttaa sanomisiaan riittävän imeliksi
- Anonyymi
tarpeeksi imeliksi piti sanoman, mikähän tuossakin laittoi kangertelemaan, pää hattaroituu kuitenkin
- Anonyymi
Jokin tuhosi vilpittömyyteni, kai se että kaikki luulivat etten seisoisi sanojeni takana. Aloin itsekin epäillä mihin minusta olisi.
Hei rakas ystäväiseni 🥰 oikein paljon kiitos ihanasta viestistä 🙏 en oikein jaksa kirjoitella tänne vaikka valtava ikävä on 😥 tuntuu että aina saa jonkun toisen vaan vihat niskaan 🥺 olen ilmeisesti liian turvallinen ja kiltti aikuinen ja näinollen projisoinnin kohteena. täytyy ihan vakavasti alkaa miettimään siirtymistä ajasta ikuisuuteen 💔😴😭 en enää jaksa. ehkä jäätte minua kaipaamaan, tai jos ette tunnen sisimmässäni että vähintäänkin työyhteisöllä tulee minua ikävä tai ehkä olen vain liian p**ka ihminen henkisine arvoineen ja vain isot ja pelottavat paviaanit on luotu pärjäämään isossa julmassa ja ilkeässä maailmassa. täytyykai liittyä taivaalliseen sotajoukkoon jumalan valtakuntaan 😇 siellä ei paviaanit pahoipitele eikä pelottele pienempiä, sieluni rauhan saa 🙏 vielä viimeisen kerran iso hali sulle rakas Nainen ihanin sydämmellisin 🤗 olit aina mielessäin 💕 niin paljon sinua rakastin mutta koskaan emme uskaltautuneet tutustua sen enempää. rakas pidä itsestäsi hyvää huolta 💖
- Anonyymi
Sulla on vielä paljon tehtävää täällä, elämässäsi. Varsinkin, jos et ole vielä halannut sitä naista.
- Anonyymi
Kuka sua kiusaa pelottelee?
- Anonyymi
Olen kirjoittanut eri ketjuihin. Huomannut, että joku kopioi samoja tekstien alkuja tai osia ja yrittää tarkoituksellisesti sekoittaa keskusteluita. Myös huomannut muutaman siviilissä tapahtuneen asian tänne sopivaksi.
- Anonyymi
Muutaman??🤨Onhan niit jo tuhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman??🤨Onhan niit jo tuhansia.
Tarkoitan muutamilla muita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman??🤨Onhan niit jo tuhansia.
Meneppä tytteli sekottamaan ikäisiäsi veitikoita. Ei kukaan sun elämääsi täällä ole velvollinen makselemaan. Ole töykeä.
- Anonyymi
Nyt pitää nukkua, ✌️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673