Miksi et enää halua kirjoitella täällä?
Mikä tuli mies?
27
463
Vastaukset
- Anonyymi
Vai olitko se sinä se hyvästien jättäjä? Ap
- Anonyymi
En tiedä kenen kanssa olet kirjoitellut täällä.
- Anonyymi
No siinähän sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän sinä olet.
Mistä tiedät että olen oikea? Järki päähän neitokainen.
- Anonyymi
Nyt ei ehdi kun ostin uudet kengät ja kävelen ympyrää.
- Anonyymi
On järkevämpääkin tekemistä
- Anonyymi
Minä haluan rakkaan naisen syliin. En halua kirjoitella vieraiden ihmisten kanssa.
- Anonyymi
olen naamioitunut tunnistamattomaksi
- Anonyymi
Antaa olla.
- Anonyymi
Kiinnostaako vastailla samoihin kysymyksiin päivästä toiseen ssmoilla alustoilla?
- Anonyymi
Koska olet väärä. Miksi haluat uskotella että kaipaisin sinua vaikka tiedät että en??
- Anonyymi
Älä koskaan luule, että Sinut unohtaisin, Olet voimavara jonka myrskytuulen voima ottaa vastaan...Olet se Kissa/Enkelini jonka kesytän...Mitä muuta kuin Sinua en elämääni halua
- Anonyymi
Ymmärrätkö Rakkaani mitä tarkoitan?
- Anonyymi
Haluan elämän kanssasi
- Anonyymi
Suomalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen?
Oletko puhdasverinen suomalainen mies?
- Anonyymi
aina ei vaan ole riittävän siirappinen olo jaksaakseen kuorruttaa sanomisiaan riittävän imeliksi
- Anonyymi
tarpeeksi imeliksi piti sanoman, mikähän tuossakin laittoi kangertelemaan, pää hattaroituu kuitenkin
- Anonyymi
Jokin tuhosi vilpittömyyteni, kai se että kaikki luulivat etten seisoisi sanojeni takana. Aloin itsekin epäillä mihin minusta olisi.
Hei rakas ystäväiseni 🥰 oikein paljon kiitos ihanasta viestistä 🙏 en oikein jaksa kirjoitella tänne vaikka valtava ikävä on 😥 tuntuu että aina saa jonkun toisen vaan vihat niskaan 🥺 olen ilmeisesti liian turvallinen ja kiltti aikuinen ja näinollen projisoinnin kohteena. täytyy ihan vakavasti alkaa miettimään siirtymistä ajasta ikuisuuteen 💔😴😭 en enää jaksa. ehkä jäätte minua kaipaamaan, tai jos ette tunnen sisimmässäni että vähintäänkin työyhteisöllä tulee minua ikävä tai ehkä olen vain liian p**ka ihminen henkisine arvoineen ja vain isot ja pelottavat paviaanit on luotu pärjäämään isossa julmassa ja ilkeässä maailmassa. täytyykai liittyä taivaalliseen sotajoukkoon jumalan valtakuntaan 😇 siellä ei paviaanit pahoipitele eikä pelottele pienempiä, sieluni rauhan saa 🙏 vielä viimeisen kerran iso hali sulle rakas Nainen ihanin sydämmellisin 🤗 olit aina mielessäin 💕 niin paljon sinua rakastin mutta koskaan emme uskaltautuneet tutustua sen enempää. rakas pidä itsestäsi hyvää huolta 💖
- Anonyymi
Sulla on vielä paljon tehtävää täällä, elämässäsi. Varsinkin, jos et ole vielä halannut sitä naista.
- Anonyymi
Kuka sua kiusaa pelottelee?
- Anonyymi
Olen kirjoittanut eri ketjuihin. Huomannut, että joku kopioi samoja tekstien alkuja tai osia ja yrittää tarkoituksellisesti sekoittaa keskusteluita. Myös huomannut muutaman siviilissä tapahtuneen asian tänne sopivaksi.
- Anonyymi
Muutaman??🤨Onhan niit jo tuhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan muutamilla muita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneppä tytteli sekottamaan ikäisiäsi veitikoita. Ei kukaan sun elämääsi täällä ole velvollinen makselemaan. Ole töykeä.
- Anonyymi
Nyt pitää nukkua, ✌️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1832482- 1201973
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611642Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101