Ikävä on.
Olisi mukava hukkua suudelmin ja haleihin. Ja vaikka illastaa jossain kivassa paikassa. Tai käydä elokuvissa. Tai vaikka jossakin cocktail-baarissa.
No, nähdään joku päivä... Sitten kun ja jos sen aika koittaa.
P
Ikävä on..
6
267
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, älä sitten vastaa.
Mutta, älä yritä tulla eteen/provosoitua, kun valitsen toisen miehen. Ja en koskaan enää aio sulle laittaa viestiä/nähdä.
Et oo ollut mun aikani arvoinen.- Anonyymi
Sulle riittää kunhan joku sul on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle riittää kunhan joku sul on.
No miten niin? Mitä keljuilua taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten niin? Mitä keljuilua taas?
Ja sä käyttäydyt mies kuin joku lapsi täällä, ja muun muassa haukut muita täällä. Ei oikeasti jatkoon tommonen käytös.
Hei rakas ystäväin 🥰 mul on aivan jäätävä ikävä sinua rakas 💔 olen upea valloittava nainen, laita viestiä jos siltä tuntuu, tosien 💕 tosin en tiedä olenko viikonpäästä enää täällä kirjoittelemassa 🥺, mutta olet ollut aina mielessäin 💖myöhästyneet ystävänpäiväonnittelut sulle ystäväiseni 💖 ja paljon haleja 🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1832482- 1201973
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611642Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101