Loppuisipa jo

Anonyymi-ap

Olen 13-vuotias tyttö, joka haluaa kuolla.

Olen huono koulussa, arvosanani laskevat koko ajan ja motivaationi on kastematoa alhaisempi. Tämän aiheuttaa suurilta osin se, etten omista periaatteessa yhtäkään ystävää. Kaikki vihaavat minua ja minä vihaan kaikkia.
Olen kadottanut kaiken kunnianhimoni. En näe tulevaisuudessani mitään, koska tiedän, että minä tahansa päivänä voin kuolla, vuoden päästä tai vaikka huomenna.

Näyttäydyn muille rumana, tyhmänä, lapsellisena, epäkohteliaana, ujona, laiskana, kylmänä ja jonain helvetin yksinäisenä sutena.
Ei ole ketään jolle puhua. Perhettä ei yksinkertaisesti kiinnosta, mun pitää vaan hymyillä ja olla käyttäytymättä kuin joku teini-ikäinen, vaikka vittu olen teini-ikäinen. Ihan kuin se kertoisi minusta kaiken.

Pahan oloni puran nettiin, vietän kaikki yöt tyhmillä sivustoilla. Jos en öisin ole puhelimella, itken, koska unettomuuden takia mulla ei ole muutakaan tekemistä. Olen alkanut myös kontrolloida syömistäni, ja ruokahaluni on kadonnut kuin tuhka tuuleen.

Kaikki sanovat aina, että ahdistus ja mielialanvaihtelut ovat nuoruudessa ihan normaalia. Onko se muka normaalia, että haluan aina ulkona ollessani vain juosta autotielle ja tappaa itseni? Valitettavasti olen lähes varma siitä, että tulen vielä tekemään sen…

No, voin olla varma ettei kukaan tule kaipaamaan.

12

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika paksua tekstiä "tyhmältä, lapselliselta" 13v nuorelta...
      Ei edes kirjoitusvirheitä.

      • Anonyymi

        Älykäs "kastemato".
        Voihan hän ollakin sitä, mitä sanoo olevansa.
        Mobbaajat ja ymmärtämättömät vanhemmat pilanneet hänen elämänsä.
        Minä olen ollut eläkkeellä jo kauan, vielä hengissä siis, vaikka olen tuntenut aloittajan tavoin, alle kouluikäisestä pennusta lähtien, aivan samaa toivottomuutta kuin hänkin. Syynä hakkaamisestani ja alas painamisestani pitänyt narsistinen nainen, joka kehtasikin kutsua itseään äidikseni. "En minä sinua ole tänne halunnut", sain kuulla jo aivan pienestä lähtien häneltä, tuntien syyllisyyttä olemassa olostani, ja hänen pahasta mielestään, kun olen olemassa, hänen elämäänsä pilaamassa.
        Tämän viestiketjun aloittaja osaa kirjoittaa hyvin, ja hänestä voisi tulla kirjailija.
        Minä ainakin uskoisin pitäväni, hänen vielä kirjoittamattomista kirjoistaan, ja lukisin niitä mielelläni.
        Itsemielessäni halaan häntä, antaen suukon hänen poskelleen. Jos hän olisi minun lapseni, ymmärtäisin ja rakastaisin häntä yli kaiken. Kun ei itse ole saanut rakkautta, osaa antaa sitä omalle lapselleen. Ei ehkä kaikki, mutta jotkut ainakin. 🧸🐥🐕🐱💖😻


    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tänne! On tärkeä purkaa mielessä olevia huolia. Et viestissäsi maininnut, oletko jo kertonut ajatuksistasi vanhemmillesi tai muille läheisillesi? Kannustan sinua kertomaan ajatuksistasi myös heille, vaikka mainitsitkin, että ketään ei kiinnostaisi.

      Lisäksi olemassa matalan kynnyksen auttavia tahoja, joissa voi jutella mielessä olevista huolista turvallisessa ympäristössä ja luotettavasti.

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Hei ap, oon saman ikäinen ku sinä ja täysin sama tilanne muuten, paitsi tämä ”äitini” ei sano suoraan minulle mitään vaan puhisee ja huutaa kuinka raskasta elämä on, silloin kun muita ei ole paikalla. Isoveljet myöskin kiusaavat yhdessä kolmistaan, muutenkin ikäeroa heillä on minimaalisti, kaksoset 08 ja vanhin 07. Miten ne voi ola niin lapsellisia että yhtyy tämän kauhean naisen kiusaamiseen!!!! olen joskus sanonut hänelle että miksi kiusaa minua, miksei voi käyttäytyä niinkuin äidin kuuluisi| Olen roikkunut omakotitalon toisen kerroksen ikkunasta yhdellä kädellä mutten voi päästää irti, sillä, ”meillä” on monta lemmikkiä joita kukaan muu ei hoida enkä niitä voi jättää yksin, isoveljeni niitä kiusaavat ja äitini ei tee mitään niiden eteen. Olen kotikoulussa ja pääsen vain kerran viikossa soittoharrastukseen omin rahoin sen olen kustantanut aina, ja kotoa kun lähden pyöräilemään niin eivät päästä minua menemään ja Salaa. Naapureiden nurmikkoa leikkaan ja kun on kunta missä paljon metsiä, raivaan siellä metsiä raivaussahalla. 13 vuotias. Maanomistajan eivät täällä onneksi kysele niin pystyn harrastuksen kustantamaan. Sielläkin, soittaessa en voi olla oma itseni, joudun hymyilemään ja pitämään iloista juttua päällä. Haluan kuolla mutten voi. Kerran pienenä yritin itsemurhaa, kun ei ollut vielä lemmikeistä. Olin sitten kolme päivää sairaalassa kun oli erittäin paha aivotärähdys ja murtunut käsi ja oksenteli. Jatkuvasti???? En tiedä miksu. Lääkärit uskoivat kun ”äitini” selitti heille ujosta lapsesta kun en silloin puhunut, ja puussa kiipeilyst, Nyt olen ansassa voi kun joka ilta rukoilen jumalaa että voisin kuolla että rapahtuisi jotain.. olen ansaassa enkä pääse pois siitä! Kotona lukittaudun huoneeseeni, enkä ole opiskellut pitkiin aikoihin. Menen tenttaamaan ja olen surkea, olin aiemmin kunnianhimoinen nykyään haluan vain pois. En voi hakea apua, mitä sitten tapahtuisi soitolleni, lemmikeille. En vain voi. Olen ansassa. Loin sen itse kun hän antoi minulle lemmikin JS otin sen, minun olisi pitänyt myydä se heti ennen kuin kiinnyin siihen. Nyt on lisää lemmikeistä. En voi luopua niistä enää rakastan niitä enemmän kuin elämää (lue: kuolemaa). En voi hakea apua, minut ehkä tunnistetaan tästä. Mutta voin sanoa että olen trolli, älkää luottaako minuun. Olen vain kuvitellut tämän. Oikeasti veljeni hakkaa äitiäni ja isäni on kuollut. Se ei os totta, minulla ei olet muuta tekemistä kuin trollata täällä, olen onnellinen. Älkää uskoko minua. Elän mielikuvitusmaailmassa. Rakastan nukkumista. Minä vain kirjoitan täyttääkseni tämän tekstikentän. Olen valehdellut monilla palstoilla itsestäni, miksen valehtelisi täälläkin. Olen surkea. Älkää vain reagoiko tähän. Olen oikeasti ihan onnellinen( ihan totta!) !!! Haluun auttaa sinua ap, ja kaipaatko sinä jotain ”minäpäminä? Kun autan toisia, voin unohtaa jotain. Tämä on pitkä teksti, älkää lukeko. En jaksa enää. Haluun oikeesti auttaa teitä muita 011 lapsia. Ja muitakin. Kaikkia. Silläminulka on liikaa empatiaa. En haluu tätä. Minun tekisi vain mieli huutaa. Voi älkää lukeko tätä tai reagoiko tähän. Siis oikeesti mä haluun vain auttaa teitä. Mä en tarvi apua. Mulla on kaikki hyvin. Paitsi mulla on tylsää. Ja haluun oikeesti auttaa teitä kaikkia. Mihin sattuu ku luen onnettomista kanssaihmisistä. Mä en oo tunteeton vaikka näyttelen maailman paskaa. Miksen?

      • Anonyymi

        hmmm, mitä meinaat "kaipaatko sinä jotain"

        - minäpäminä


    • Anonyymi

      Pls älä itsarii säki oot arvokas

    • Anonyymi

      Tuun oikeesti surulliseks näistä... Oon ite 06 tyttö eli yläkoulun jo käynyt. Tää saattaa joitenkin mielestä kuulostaa naurettavalta ja typerältä mut ei tarvii uskoo jos ei tahdo. Mut sillo ku mä olin yläkoulussa nii mulla oli myöskin tosi vaikeeta. Mulla oli masennusta, ole tuntui tosi tyhjältä ja välillä useita kertoja päivässä mä uskottelin itelleni, että oon tosi ruma ja eikä mun elämällä oo mitään tarkotusta, kukaan ei rakasta mua, ja että oon laiska. Koulukin tuntu vaikeelta eikä mulla ollut hyviä ystävyyssuhteita. Mulla oli myöskin jotain itsetuhosia ajatuksia. Oon kuitenkin kristillisestä perheestä ja kuulun helluntaiseurakuntaan. Noina aikoina kun mulla oli tosi vaikeeta mä rukoilin Jeesukselta apua ja mun elämä alkoi muuttumaan. Mä aloin tajuumaan et mun elämä on oikeesti arvokas. Ja vaikka musta tuntuis että olisin aivan yksin eikä kukaan välitä musta nii saan silti luottaa siihen, että Jumala rakastaa mua eikä koskaan jätä mua yksin ja hänellä on hyvä suunnitelma mun elämää varten. Teidän elämän tilanteet kuulostaa tosi vaikeilta, mut haluun sanoo et Jeesus rakastaa teitä ja hän haluu auttaa. Ja mä tiedän, että hän auttaa ja rakastaa sillä oon kokenu sen itse ja monet muutkin ovat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe