Miksi kaupunkilaisilla on niin paljon koira

Anonyymi-ap

Vaikka luulisi, että maalla olisi koira paljon näin asia ei ole. Monilla on metsästyskoira ja monella myös lemmikkinä. Kaupungissa kaikki koira ovat lemmikkejä ja useasti samassa taloudessa on useampi koira. Onko näin, että kaupunkilaisilla on enempi aikaa tällaiseen hömppään. Oikeasti hyvin harva tarvitsee koiraa muusta kuin itsekkäistä syistä. Kaupunkilähiössä koira kusetetaan ja paskotetaan toisten pihoille ja yleisille alueille joissa lapset sitten leikkii kusipaskavellissä. Kuinka moni teistä antaa koiran paskoa oman ikkunan alle. Muistan aina muistuttaa näitä piittaamattomia koiranomistajia asiasta kun koira tekee tarpeen meidän taloyhtiön pihalle.

7

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupungeissa on paljon vanhoja piikoja, hoitavat puutteensa rakeilla.

      • Anonyymi

        Nimenomaan naisilla on paljon koiria. Harva selväpäinen mies ottaa koiran kaupunkiin. Maalla ymmärrän, että esim. hirvikoiria tarvitaan.


    • Anonyymi

      Menehän nyt sinne pihallesi huomauttelemaan asiasta.
      Tulen silmälasinkehyskamerallani ottamaan kuvan sinusta ja myyn samalla kylän koirakerhon julkaisun sinulle postiennakkona. Näin selviää osoitteesi.

      • Anonyymi

        Joka kerta muistutan asiasta. Meinaa akat olla joskus pahalla päällä. Ei mamin pientä hauvaa saa moittia.


    • Anonyymi

      No rikkaitten alueella keskustassa ei näy olevan kellään. ei ainakaan häkkejä pihassa. Vaikka isot tontit.

      Jotkut tekevät toisille pahaa, jos sitä ei lailla kielletä.

      Itse en varmaan olisi tällaiseen maailmaan ikinä valinnut tehdä lapsia,, jos olisin tiennyt, että ihmiset toimivat noin. Luulin, että jos mainitsee kärsivänsä jostain, se hoidetaan, eli koira esim vaiennetaan. Yritetään tehdä jotain. Mutta on ihmisiä, jotka innostuvat tällaisesta ja joko itse tekeävt enemmän tai sairaimmat pyytävät muitakin.

    • Anonyymi

      Minua ei haittaa niinkään kusi ja paska, ihmisetkin kusee ja paskoo.

      Metelöijiä inhoan ja onneksi aika harva koiranomistaja antaa meluta.

      Suurin osa kaupunkilaisista pitää puudeleita ja vastaavia söpöjä koiria eikä metelöi tauotta koirilla

      • Anonyymi

        Minusta kaupungissa on muutakin likaa, vanhempien kuuluu vahtia kurissa pitää alle kouluiköiset /taaperot ja koululaiset liikkuu koulujen pihoissa ym ja kentillä ja metsissä ja pesukoneet on keksitty.

        Ja itsellökin lapsia niin eivöt astuneet pas kaan. Itse olen metsässä astunut ja kengät paskassa ja harmitti mutta mistä tiedän jos oli ihmisen vai koiran?

        Jotkut antaa jälkelöistensä paskoa, vaikka varmaan helpompi pidättää kuin esim monta lasta synnyttäneiden naisten.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe