Valkokultaa

en ymmärrä

Enpä kyllä arvannut, että valkokultaista rinkulaa ei alle 200 euron saa, vaikka kuinka kapeaa etsisi. Voipi olla että saavat sormukset vielä hetken odottaa, vaikka lupaus on jo annettu...

12

3110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa

      itselläni ja avovaimolla on kihlat valkokultaa ja makso maaliskuussa 2005 yhteensä 170€ ja sormukset eivät ole edes ohuimpia mahdollisia

      • en ymmärrä

        Netin kihlasormushinnastoissa kaikista halvin ja ohuin (3,0 mm) sormus oli siellä kahdensadan kieppeillä. Tuossa jos pitäisi vielä miehelle saada paksumpi, niin itku pääsee. Loppusumma keikkuu lähempänä viittäsataa! Mistä te noin huokeat rinkulat hankitte?


      • Loinen
        en ymmärrä kirjoitti:

        Netin kihlasormushinnastoissa kaikista halvin ja ohuin (3,0 mm) sormus oli siellä kahdensadan kieppeillä. Tuossa jos pitäisi vielä miehelle saada paksumpi, niin itku pääsee. Loppusumma keikkuu lähempänä viittäsataa! Mistä te noin huokeat rinkulat hankitte?

        Kultajousesta saa 2 valkokultaista kihlaa alkaen n 140 euroa (siis molemmista yhteensä)


      • en ymmärrä
        Loinen kirjoitti:

        Kultajousesta saa 2 valkokultaista kihlaa alkaen n 140 euroa (siis molemmista yhteensä)

        Vähintään norsun kokoinen kiitos sinulle! Kavereiden kuulopuheiden ja nettihinnastojen vuoksi menetin jo toivoni, enkä ole käynyt edes kyselemässä kyseisessä liikkeessä. Nyt minä tiedänkin mitä tehdään, kunhan mies joutaa töistä kotiin =) Kiitti!


      • Loinen
        en ymmärrä kirjoitti:

        Vähintään norsun kokoinen kiitos sinulle! Kavereiden kuulopuheiden ja nettihinnastojen vuoksi menetin jo toivoni, enkä ole käynyt edes kyselemässä kyseisessä liikkeessä. Nyt minä tiedänkin mitä tehdään, kunhan mies joutaa töistä kotiin =) Kiitti!

        Ollos ystävällinen :D
        Kyllä niitä kihloja saa ihan kohtuuhinnalla jos ei ole liian tarkka esim. karaattien ja kivien suhteen!


      • en ymmärrä
        Loinen kirjoitti:

        Ollos ystävällinen :D
        Kyllä niitä kihloja saa ihan kohtuuhinnalla jos ei ole liian tarkka esim. karaattien ja kivien suhteen!

        Olen hyvinkin tarkka mainitsemiesi asioiden suhteen. Kihlasormukseen ei tule yhtään kiveä ja sitä halvempaa karaattilaatua eli 14-karaattista ihan kestävyyden vuoksi haluan =)


      • Loinen
        en ymmärrä kirjoitti:

        Olen hyvinkin tarkka mainitsemiesi asioiden suhteen. Kihlasormukseen ei tule yhtään kiveä ja sitä halvempaa karaattilaatua eli 14-karaattista ihan kestävyyden vuoksi haluan =)

        Kultajousessa voidaan sinua kyllä auttaa. Kultaiset ja valkokultaiset kihlat saa mainitsemani summalla (3mm leveydestä alkaen, niitä on myös 4- sekä 5mm). Kaiverrus samaan hintaan of koors!


      • en ymmärrä
        Loinen kirjoitti:

        Kultajousessa voidaan sinua kyllä auttaa. Kultaiset ja valkokultaiset kihlat saa mainitsemani summalla (3mm leveydestä alkaen, niitä on myös 4- sekä 5mm). Kaiverrus samaan hintaan of koors!

        EIpä ehtinyt mies tänään ajoissa kotiin, että oltaisiin kaupalle vielä keretty, mutta huomenna lupasi tulla ihmisten aikoihin =)


    • valkokultainen

      kihlasormus täällä kotona ihan käyttämänä kun tuli ero.. Ja onneksi tuli.

      • en ymmärrä

        Otan osaa ja onneksi olkoon sitten vaan...? =)


      • Hanna

        Paljolla myyt?


      • hakemaan ihan itse
        Hanna kirjoitti:

        Paljolla myyt?

        voi tietty olla että kaiverrus ei miellytä, saattaa tosin olla, että löydät sen nimisen miehen joka sormuksessa lukee, ja niitähän riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      52
      2330
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      874
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      10
      822
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      733
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      537
    10. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      60
      497
    Aihe