Alituinen vitutus

Anonyymi-ap

Olen eläkkeellä yksin asuva mies. Olen yrittänyt tehdä elämästäni niin mielekästä kuin se yksin eläen voi olla. En juo, tupakoi, syön terveellisesti, harrastan runsaasti liikuntaa, minulla on muitakin mielekkäitä harrastuksia. Yritän myös huonounisena nukkua minkä voin. En vaan löydä tälle elämälleni mitään järkevää syytä. Olen kuin robotti, joka tekee mutta ei kohtaa toisen ihmisen kosketusta, läheisyyttä! Se satuttaa niin paljon että elämäni tunnepuoli on lähes jatkuva vitutus! En kestä nähdä pareja, joilla on toisensa ja koskettelevat toisiaan esim. saunassa. Kun itse ei koskaan pääse kokemaan sitä tunnetta. En ole tuppisuu, mutta en myöskään mikään helppoheikki. Ketä lähestyä kun kaikilla tuntuu olevan jo joku. Tai sitten näkee, että nainen ei välitä itsestään jollainen ei taas minua sytytä. Iltaisin en viitsi lähteä baareihin kun en juo ja sen jälkeen seuraa vaan yksin kotiin lähtö ja unten menetys vitutuksen takia. Käyn nukkumaan kahdeksan aikoihin kun en enää kestä tätä maailmaa. Syön mielialalääkettä mutta ei se korvaa naista!

93

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä aloitukseni. En enää edes tiedä, miltä nainen tuoksuu, miltä naisen iho ja kosketus tuntuu. Jätin alkoholin vuosia sitten sitä ennen juoden reippaasti. Siitä muistoina tietty aamuisin huono olo, mutta sen pystyi korjaamaan tai kestämään. Silloin ei niin vituttanut. Pitäisiköhän kääriä hihat ja juoda itsensä hautaan. Ei ainakaan tarvitsisi kestää tätä vitutusta. En yksinkertaisesti tiedä, miksi olen olemassa? Ketä varten? Itseäni vartenko kestäen tätä huonoa olo. Ei tämä ole elämisen arvoista elämää!

      • Anonyymi

        Lähtökohta rakastettavan ja rakastavan naisen löytymiselle omaan elämääsi on huono. Mieti, kuka haluaisi olla sellaisen miehen lähellä, jota koko ajan vituttaa koko elämä! En minä ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohta rakastettavan ja rakastavan naisen löytymiselle omaan elämääsi on huono. Mieti, kuka haluaisi olla sellaisen miehen lähellä, jota koko ajan vituttaa koko elämä! En minä ainakaan.

        Aloittajana kirjoitan. Olen elämänasenteeltani eittämättä positiivinen. On ihmisiä, jotka eivät ole kiinnostuneita elämään vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tykkäävät asua ja elää yksin. Oma vapaus, hyväksyn sen vaikka en ymmärrä sellaisia ihmisiä. Itsen en kuulu heihin. Kyllä jokainen mies kestää ilman naisseuraa viikon, kuukauden jopa lähemmäs vuodenkin. Mutta jos vasten omaa tahtoaan joutuu elämään ilman naisen lähellä oloa yli kymmenen vuotta, on tilanne kestämätön! Siinä tilanteessa olen. Elän elämää, jota en halua ja joka on mielessäni joka hetki. Kyllä se näkyy naamasta. Ei sille voi mitään, en pidä kulissia yllä näyttääkseni voivani hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajana kirjoitan. Olen elämänasenteeltani eittämättä positiivinen. On ihmisiä, jotka eivät ole kiinnostuneita elämään vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tykkäävät asua ja elää yksin. Oma vapaus, hyväksyn sen vaikka en ymmärrä sellaisia ihmisiä. Itsen en kuulu heihin. Kyllä jokainen mies kestää ilman naisseuraa viikon, kuukauden jopa lähemmäs vuodenkin. Mutta jos vasten omaa tahtoaan joutuu elämään ilman naisen lähellä oloa yli kymmenen vuotta, on tilanne kestämätön! Siinä tilanteessa olen. Elän elämää, jota en halua ja joka on mielessäni joka hetki. Kyllä se näkyy naamasta. Ei sille voi mitään, en pidä kulissia yllä näyttääkseni voivani hyvin.

        Jaa että kestää viikon ilman nais seuraa
        , Nyt on niin että naisetkin nykyään haluavat elää itsenäistä elämää , ja eivät useinkaan halua muuttaa elämäänsä muuksi.
        Mutta aina silti tapahtuu että ihmiset löytävät toisensa ihan silloin kun ei edes olla oltu edes etsimässä ketään . Ensinnäkin tuo ns ” vitutus” on ainun saatava katkaistua , ja yrittää elää oman itsesi kanssa niillä ehdoilla kun nyt elämäsi on.
        Voi olla että tiellesi ilmestyy ihminen jonka kanssa viihdyt , mutta ihmettelen tuota meriitti ajatustasi naisista , sillä silloin kun ihminen rakastuu toiseen ihmiseen. Niin ne ulkonaiset arvot ei painaa mitään vaa assa . Joten ihminen joka aidosti pitää toisesta ihmisestä ei puhu liikakiloista ,niihinkin on usein syyt jotka eivät mitenkään johdu siitä ettei hoitaisi itseään.

        Joten silloin kun. Kaipaa toista ihmistä niin jos laittaa listan oikein millainen sen ihmisen tulisi olla niin voi olla ettei tule koskaan löytämään ketään. Se on mielestäni aika pinnallista ajatusmuotoa että muistuttaa eläin kauppoja jotenkin . Joten toivittavasti pääset vaivastasi ja löydät ihmisen rinnallesi joka on yhtä valikoiva siitä miten ihmisen pitäisi olla

        Minä olen naisena yksin eläjä , omasta tahdostani ja minulla on muutamia ystäviä niin miehiä kun naisiakin , eikä koskaan ole edes tullut mieleen että heidän ulkonäkö pitäisi olla jotenkin; erilainen kun mitä he ovat, siis hyviä ystäviä joiden kanssa viihtyy . Lisään ettei yksikään heistä käy salilla vaan ovat luonnollisia ihmisiä kukin omine harrastuksineen .
        Ja heidän kanssaan puhe luistaa ja nauru riittää sillä kellään heistä ei ole ongelmia kehonsa kansaa eikä myöskään toisten kehojen kanssa.


      • Anonyymi

        Samat on täällä fiilikset ja olen nainen.


      • Anonyymi

        No kuulostaa siltä ettet hallitse juomistasi. Jos et hallitse juomistasi niin kait sitten on parempi olla juomatta ollenkaan. Varmasti löydät seuraa netistä jos vaan uskallat yrittää tai jos olet sosiaalisempi niin sitten ihan vaikka harrastuksista.


      • Anonyymi

        Ole hyvilläs että ei ole akkaa komentelemassa,et sä ikinä tottuiskaan toista ihmistä samaan huusholliin,menis vain omat totutut rutiinit sekaisin.Sulla on vapaus,nauti siitä!


    • Anonyymi

      Tutustuin kerran mieheen, jolla oli ilmeisesti jatkuva vitutus, negatiivinen asenne lähes kaikkeen, ei ollut tyytyväinen omaan elämäänsä, eikä ilmeisesti paljon mihinkään muuhunkaan.
      Eihän sellaisesta suhteesta mitään tullut, pakko oli jatkaa matkaa ilman häntä.

      • Anonyymi

        ikävät ihmiset on asia erikseen. Jotkut vaan ovat vaikeita ja negatiivisia. MIelestäni keskustelun aloittaja ei ole negatiivinen luonne. Elämäntilanne on vaikea. Parisuhdeihmisenä on vaikea olla yksin ja löytää mielekkyyttä elämästä yksin. Vuosien yksinolon jälkeen alkaa tosiaan vituttamaan. Jos keskustelun aloittaja löytäisi sopivan parin luulen että vitutus häviäisi hetkessä


      • Anonyymi

        Onneksi sait jatkaa matkaasi. Minulle se negatiivinen mies jäi riesaksi ja vainoojaksi vuosien ajaksi


      • Anonyymi

        Joo jotkut on negatiivisia energiasyöppöjä jotka imee toisesta kaiken positiivisen jota heillä itsellään ei ole. Kuin vampyyrit. Positiivinen ihminen näivettyy pian mikäli ei irtaudu nopeasti moisesta ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikävät ihmiset on asia erikseen. Jotkut vaan ovat vaikeita ja negatiivisia. MIelestäni keskustelun aloittaja ei ole negatiivinen luonne. Elämäntilanne on vaikea. Parisuhdeihmisenä on vaikea olla yksin ja löytää mielekkyyttä elämästä yksin. Vuosien yksinolon jälkeen alkaa tosiaan vituttamaan. Jos keskustelun aloittaja löytäisi sopivan parin luulen että vitutus häviäisi hetkessä

        Ei kukaan ole vain vaikea negatiivinen. niillekin on aina jokin syy ne eivät vain koskaan pääse purkautumaan mihinkään, koska ketään ei kiinnosta kysyä että Hei miksi sinulla on tuollainen olo.

        Siksi se kierre jatkuu


    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin tuskaasi. Olen samassa tilanteessa. Ihan hyvä nainen ja parisuhde olisi elämäni tarkoitus. Mutta kun vaan ei löydy niin on taistelua löytää elämässä tarkoitusta. Aika tuskaa on

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut mennä treffipalstoille. Se taitaa olla nykyajan paras paikka löytää seuraa. Onhan se rasittavaa tavata ventovieraita mutta sitten kun se yksi löytyy niin kaikki oli sen arvoista. Älä murehdi vitutuksesta, kaikkia meitä vituttaa joskus. Siitä piristyy kun alkaa jotain kivaa tapahtumaan

    • Anonyymi

      Lääkkeiden kanssa on oltava varovainen ja mää makaamaa kahelt yöllä esim. Naistenkin kanssa on oltava varovainen. Toinen yksinäinen.

    • Anonyymi

      Kyllä vittuuntuneenkin miehen kanssa voi olla kivaa. Ehkä oleellista on miksi sitä vituttaa. Hyvä uusi parisuhdehan poistaa vitutuksen

      • Anonyymi

        "Kyllä vittuuntuneenkin miehen kanssa voi olla kivaa. Ehkä oleellista on miksi sitä vituttaa. Hyvä uusi parisuhdehan poistaa vitutuksen"

        Joo varmasti olis kivaa...😁. Ei vitutuksen poistaminen ole kenenkään muun velvollisuus kuin vittuuntuneen itsensä, oman asennemuutoksen kautta. Vittuuntunut itsekään ei halua tehdä toisen eteen mitään, vaan odottaa jotain toista poistamaan sen. Miksi ihmeessä vaatia toisilta sellaista mitä ei itsekään halua tehdä.

        Aloittajalle sanon, että muuta itsesi, ei se ole kenenkään toisen tehtävä. Mua jotenkin ihmetyttää tämä, että laitetaan muiden syyksi se, ettei itsestä ole johonkin tai ei itse täytä niitä kriteereitä ja normeja, joita kuitenkin odottaa muilta.


      • Anonyymi

        Se lisää vitutusta jos tulee akka ja ei tee muuta kun plärää kännykkää soffalla . Keitä kahvit,käy kaupassa,tee safkaa...sitäkö on ikävä?


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut menna treffipalstoille. Sieltä löytyy seuraa

    • Anonyymi

      "Tai sitten näkee, että nainen ei välitä itsestään jollainen ei taas minua sytytä. "

      No sinä taas et sytytä naisia joita itse haluaisit. Onko syy sinussa kun et sytytä? Olisitko itse ihannekumppani? Mikä sinussa omasta mielestäsi tekee hyvän kumppanin?

      Oma mielipiteeni on, että se ei sytytä jos toinen on katkera. Haluaisitko itse katkeran ja vihamielisen ihmisen seuraa? Vaikka huolehtii ulkoisesti itsestään niin huono mielenterveys ei ole kovin viehättävää. Ja mielialalääkkeiden käyttäjältä turtuu juuri tunnepuolelta vuorovaikutus ja positiivisetkin tunteet ja kyky ymmärtää toista. On kuin zombie.

      • Anonyymi

        Pidän kyllä ulkonäöstäni ja kunnostani hyvää huolta. Sen mitä sille ylipäätään voi tehdä. Ei ole kaljamahaa jne. Tunnepuoli vaikuttaa tietty jollain tavalla kokonaiskuvaani. En ole suulas höpöttäjä ehkä muualla kuin salilla, joka on minun maailmani. Egoni kaipaisi rohkaisua, että uskaltaisin aloittaa jutustelun vieraan naisen kanssa. Etten olisi liian varauksellinen. Siinä se suurin ongelmani. Kyllä minä osaan jutella järkeviä kun vain alkuun pääsee. Jos kemiat tuntuvat kohtaavan. Koulutusta ja elämänkokemusta minulla riittää ihan tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän kyllä ulkonäöstäni ja kunnostani hyvää huolta. Sen mitä sille ylipäätään voi tehdä. Ei ole kaljamahaa jne. Tunnepuoli vaikuttaa tietty jollain tavalla kokonaiskuvaani. En ole suulas höpöttäjä ehkä muualla kuin salilla, joka on minun maailmani. Egoni kaipaisi rohkaisua, että uskaltaisin aloittaa jutustelun vieraan naisen kanssa. Etten olisi liian varauksellinen. Siinä se suurin ongelmani. Kyllä minä osaan jutella järkeviä kun vain alkuun pääsee. Jos kemiat tuntuvat kohtaavan. Koulutusta ja elämänkokemusta minulla riittää ihan tarpeeksi.

        Siinä se tuli, se syy naisystävän puutteeseen. Sinun maailmasi on sali!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se tuli, se syy naisystävän puutteeseen. Sinun maailmasi on sali!

        Mitä pahaa siinä on? Tuntuu jostain syystä olevan punainen vaate monelle ihmiselle. Niille jotka eivät siellä käy ja olettavat, että kävijät ovat hyvin itsekeskeisiä. Jotkut varmaan ovat, mutta sosiaalinen puoli on puolet koko jutussa näin meillä eläkeläisillä. Monen kanssa tulee juteltua ja vaihdettua kuulumisia. Siinä samalla saa hyvän olon koko päiväksi. Pitäisikö minun tuntea huonoa omaatuntoa salilla käymisestäni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on? Tuntuu jostain syystä olevan punainen vaate monelle ihmiselle. Niille jotka eivät siellä käy ja olettavat, että kävijät ovat hyvin itsekeskeisiä. Jotkut varmaan ovat, mutta sosiaalinen puoli on puolet koko jutussa näin meillä eläkeläisillä. Monen kanssa tulee juteltua ja vaihdettua kuulumisia. Siinä samalla saa hyvän olon koko päiväksi. Pitäisikö minun tuntea huonoa omaatuntoa salilla käymisestäni?

        Ehkäpä joku ajatteli, että sinulla menee ihan kaikki aika siellä salilla.
        Siitä ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa, että pitää itsestään huolta.


    • Anonyymi

      Joku syy siihen on, että ihminen on jäänyt noin yksin, vaikka haluaisi jonkun lähelleen. Vai haluaisiko sittenkään? Ei oikeasti päästä ketään lähelleen, pakenee? Ei osaa itse lähestyä toista?

      Ulkonaisesti vaikuttaa kunnolliselta. Mutta eläkeläinen ja mielialaläkkeitä tarvitseva ei ehkä ole kaikkein halutuinta seuraa nuorten, hehkeiden naisten unelmissa. Vaatimustasoa pitää laskea.

      • Anonyymi

        Tinder on ainut treffipalstalla, jossa aloittaja on ollut vuosia ja jossa ihmiset ovat oikeita, ei feikkejä. Ehkä Suomi24 treffit myös. Muut vaan rahastavat ja vievät rahat ilman todellisia naisia. Vai onko jollain joku muu tiedossa, jossa ei rahasteta ja oikeasti voi tavata jonkun? Tinderissä naiset eivät vaan tiedä mitä hakevat. Jos match sattuu jonkun komistuksen kanssa, niin sitten alkavat kirjoitella ja tapaavat. Muutama nainen on kirjoitellut minulle parin vuoden aikana, mutta on työn ja tuskan kanssa saada heiltä ongittua mitään. Päiväkaupalla on ihan hiljaista vaikka heille viestittelee. Ole siinä sitten innostunut! Ja moni valittaa, että miehet eivät muka kirjoittele mitään. Eli Tinder ei toimi.

        En syö huvikseni mielialalääkkeitä. En edes tiedä auttavatko ne, kun eivät ratkaise itse ongelmaa. Vastimustasona pidän, että nainen pitää itsestään huolta. On jonkin verran koulutusta, työ tai eläkkeellä, harrastuksia jne. Ei tarvi golffailla, lasketella, pelata tennistä tai vaellella Alpeilla. Itse asiassa eivät ole minun juttuni ollenkaan. Kertoo jo paljon jos on ylipainoinen. Ei kiinnosta minua oli luonne mikä hyvänsä. Kyllä salilla tulee juteltua mukavien naisten kanssa, mutta kun ovat varattuja kaikki.

        Olen varma siitä, että elämänlaatuni nousisi ihan toisiin sfaareihin mukavan naisen seurassa. Siitä hyvinvointini on nyt pitkälti kiinni. Muu elämässäni on kunnossa. Terveet, kauniit lapset hyvässä asemassaan.

        Vielä se, että kun on mieli maassa, niin ei useinkaan jaksa aloittaa keskustelua kiinnostavan naisen kanssa. Sitä vaan ajattelee, että hänellä on jo mies tai ei ole kiinnostunut huomiosta. Periaatteella anna minun olla rauhassa, älä häiritse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on ainut treffipalstalla, jossa aloittaja on ollut vuosia ja jossa ihmiset ovat oikeita, ei feikkejä. Ehkä Suomi24 treffit myös. Muut vaan rahastavat ja vievät rahat ilman todellisia naisia. Vai onko jollain joku muu tiedossa, jossa ei rahasteta ja oikeasti voi tavata jonkun? Tinderissä naiset eivät vaan tiedä mitä hakevat. Jos match sattuu jonkun komistuksen kanssa, niin sitten alkavat kirjoitella ja tapaavat. Muutama nainen on kirjoitellut minulle parin vuoden aikana, mutta on työn ja tuskan kanssa saada heiltä ongittua mitään. Päiväkaupalla on ihan hiljaista vaikka heille viestittelee. Ole siinä sitten innostunut! Ja moni valittaa, että miehet eivät muka kirjoittele mitään. Eli Tinder ei toimi.

        En syö huvikseni mielialalääkkeitä. En edes tiedä auttavatko ne, kun eivät ratkaise itse ongelmaa. Vastimustasona pidän, että nainen pitää itsestään huolta. On jonkin verran koulutusta, työ tai eläkkeellä, harrastuksia jne. Ei tarvi golffailla, lasketella, pelata tennistä tai vaellella Alpeilla. Itse asiassa eivät ole minun juttuni ollenkaan. Kertoo jo paljon jos on ylipainoinen. Ei kiinnosta minua oli luonne mikä hyvänsä. Kyllä salilla tulee juteltua mukavien naisten kanssa, mutta kun ovat varattuja kaikki.

        Olen varma siitä, että elämänlaatuni nousisi ihan toisiin sfaareihin mukavan naisen seurassa. Siitä hyvinvointini on nyt pitkälti kiinni. Muu elämässäni on kunnossa. Terveet, kauniit lapset hyvässä asemassaan.

        Vielä se, että kun on mieli maassa, niin ei useinkaan jaksa aloittaa keskustelua kiinnostavan naisen kanssa. Sitä vaan ajattelee, että hänellä on jo mies tai ei ole kiinnostunut huomiosta. Periaatteella anna minun olla rauhassa, älä häiritse!

        Tinderistä ei löydä aitoa seuraa. Se on lähinnä huvittelusovellus, jossa ihmiset testaavat markkina-arvoaan. Eli ei ole aikomustakaan luoda mitään syvempää ihmissuhdetta. Ne harvat, jotka sieltä ovat löytäneet kumppanin, ovat voittaneet lotossa.

        Ehkä aidompia ihmisiä kohtaisit kuitenkin tasoistesi ja samassa elämäntilanteessa olevien paikoissa. Siellä missä muutkin eläkeläisnaiset hengaavat. En tiedä mikä se sitten olisi. Kelan kuntouttavat jutut? Työttömien yhdistykset?

        Mielestäni sinun vaan tulisi laskea tasoasi, jos olet seuraa haluamassa löytää. Tiedät itsekin mikä todennäköisyys on löytää sporttista ja itsestään huolehtivaa naista, joka olisi valmis kelpuuttamaan eläkkeellä olevan miehen. Kaiken lisäksi jos syö mielialalääkkeitä ja henkisestä tasapainosta ei voi olla niin varma.

        Yleensä silloin jos mielialalääkkeet eivät tunnu auttavan, niitä syödään turhaan. Ongelmasi on yksinäisyydessä, jota lääkkeet eivät voi korjata.


      • Anonyymi

        Vaikea löytää toista ihmistä silloin jos laittaa oikein ehdot etukäteen millainen ihmisen tulisi olla . Itselläni ei ole ollut koskaan ajatustakaan sellaisesta valikoimissa, mutta ainoa mikä minulle on tärkeä asia niin se etti uusi ihminen juo , sillä se jo kertoo että hänellä on ongelmia elämässään. Sitten jos hän on lihava tailaiha ei vaikuta mitenkään , sillä jokain on ihminen ainoastaan .
        Minulla oli ystävätär joka oli oikein reilusti ylipainoinen ei siis vaan 10 kiloa vaan siinä 40 kiloa, mutta hänellä oli vientiä koko ajan koska hän oli älykäs ja viisas ihminen ja kauniit kasvot .
        Kaksi pitää suhdetta hänellä myös oli molemmat miehet kuolivat vakavaan sairauteen.
        Joten nämä miehet olivat itse hånormaali painoisia miehiä ja todella rakastivat ystävääni.
        Aidot suhteet eivät laita ehtoja ne vaan syntyy ihan itsestään , usein odottamatta edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä ei löydä aitoa seuraa. Se on lähinnä huvittelusovellus, jossa ihmiset testaavat markkina-arvoaan. Eli ei ole aikomustakaan luoda mitään syvempää ihmissuhdetta. Ne harvat, jotka sieltä ovat löytäneet kumppanin, ovat voittaneet lotossa.

        Ehkä aidompia ihmisiä kohtaisit kuitenkin tasoistesi ja samassa elämäntilanteessa olevien paikoissa. Siellä missä muutkin eläkeläisnaiset hengaavat. En tiedä mikä se sitten olisi. Kelan kuntouttavat jutut? Työttömien yhdistykset?

        Mielestäni sinun vaan tulisi laskea tasoasi, jos olet seuraa haluamassa löytää. Tiedät itsekin mikä todennäköisyys on löytää sporttista ja itsestään huolehtivaa naista, joka olisi valmis kelpuuttamaan eläkkeellä olevan miehen. Kaiken lisäksi jos syö mielialalääkkeitä ja henkisestä tasapainosta ei voi olla niin varma.

        Yleensä silloin jos mielialalääkkeet eivät tunnu auttavan, niitä syödään turhaan. Ongelmasi on yksinäisyydessä, jota lääkkeet eivät voi korjata.

        Miten niinlaskea tasoaan , onko se tason laskemista jos löytää ihmisen joka ei ole mitenkään vankina ajattelutavalle mikä monella on, siis se ulkoinen olemus ihmisessä. Joka on hyvin pinnallista sinänsä . Sanotaan että jokaiselle on joku ihminen maailmassa , joten kaikkoa hän läytää itselleen sellaisen joka vastaa hänen meriittilistaansa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niinlaskea tasoaan , onko se tason laskemista jos löytää ihmisen joka ei ole mitenkään vankina ajattelutavalle mikä monella on, siis se ulkoinen olemus ihmisessä. Joka on hyvin pinnallista sinänsä . Sanotaan että jokaiselle on joku ihminen maailmassa , joten kaikkoa hän läytää itselleen sellaisen joka vastaa hänen meriittilistaansa .

        Ideaalimaailmassa noin. Tämä ideaali toiveajattelu ei ole nähtävästi kuitenkaan tuottanut elämässäsi tulosta. Et voi muuttaa ihmisten ajattelutapaa, voit muuttaa omia vaatimuksiasi tai itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea löytää toista ihmistä silloin jos laittaa oikein ehdot etukäteen millainen ihmisen tulisi olla . Itselläni ei ole ollut koskaan ajatustakaan sellaisesta valikoimissa, mutta ainoa mikä minulle on tärkeä asia niin se etti uusi ihminen juo , sillä se jo kertoo että hänellä on ongelmia elämässään. Sitten jos hän on lihava tailaiha ei vaikuta mitenkään , sillä jokain on ihminen ainoastaan .
        Minulla oli ystävätär joka oli oikein reilusti ylipainoinen ei siis vaan 10 kiloa vaan siinä 40 kiloa, mutta hänellä oli vientiä koko ajan koska hän oli älykäs ja viisas ihminen ja kauniit kasvot .
        Kaksi pitää suhdetta hänellä myös oli molemmat miehet kuolivat vakavaan sairauteen.
        Joten nämä miehet olivat itse hånormaali painoisia miehiä ja todella rakastivat ystävääni.
        Aidot suhteet eivät laita ehtoja ne vaan syntyy ihan itsestään , usein odottamatta edes

        Sinulla tuntuu olevan selvät sävelet asian suhteen, joten mene koittamaan sitä onneasi sitten Tinderiin tai muualle. Ihmettelen ylipäätänsä koko avausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä ei löydä aitoa seuraa. Se on lähinnä huvittelusovellus, jossa ihmiset testaavat markkina-arvoaan. Eli ei ole aikomustakaan luoda mitään syvempää ihmissuhdetta. Ne harvat, jotka sieltä ovat löytäneet kumppanin, ovat voittaneet lotossa.

        Ehkä aidompia ihmisiä kohtaisit kuitenkin tasoistesi ja samassa elämäntilanteessa olevien paikoissa. Siellä missä muutkin eläkeläisnaiset hengaavat. En tiedä mikä se sitten olisi. Kelan kuntouttavat jutut? Työttömien yhdistykset?

        Mielestäni sinun vaan tulisi laskea tasoasi, jos olet seuraa haluamassa löytää. Tiedät itsekin mikä todennäköisyys on löytää sporttista ja itsestään huolehtivaa naista, joka olisi valmis kelpuuttamaan eläkkeellä olevan miehen. Kaiken lisäksi jos syö mielialalääkkeitä ja henkisestä tasapainosta ei voi olla niin varma.

        Yleensä silloin jos mielialalääkkeet eivät tunnu auttavan, niitä syödään turhaan. Ongelmasi on yksinäisyydessä, jota lääkkeet eivät voi korjata.

        Joo mutta kun ei kiinnosta mitkään eläkeläisseurojen tms. jorinat kuntosalin ulkopuolella. Kun en ole mikään maailmanparantaja. Viihtyisin melko aktiivisen naisen seurassa jos ei mennä ihan tennis tai golfjuttuihin. Niissä viihtyy itseään esille tuovat menestyneet ihmiset. En tyrkytä itseäni kellekään, en ole sitä tyyppiä. Lihavia en oikein hyväksy. Se kyllä kertoo ihmisestä, jos ei välitä itsestään. Sitä paitsi ylipaino on kiistaton terveysriski. Lihavuus on asia, jolle ihminen voi tehdä niin halutessaan. Ovatko nämä raamit teidän naisten mielestänne liian tiukat? Minusta eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun ei kiinnosta mitkään eläkeläisseurojen tms. jorinat kuntosalin ulkopuolella. Kun en ole mikään maailmanparantaja. Viihtyisin melko aktiivisen naisen seurassa jos ei mennä ihan tennis tai golfjuttuihin. Niissä viihtyy itseään esille tuovat menestyneet ihmiset. En tyrkytä itseäni kellekään, en ole sitä tyyppiä. Lihavia en oikein hyväksy. Se kyllä kertoo ihmisestä, jos ei välitä itsestään. Sitä paitsi ylipaino on kiistaton terveysriski. Lihavuus on asia, jolle ihminen voi tehdä niin halutessaan. Ovatko nämä raamit teidän naisten mielestänne liian tiukat? Minusta eivät.

        Raamit ovat tiukat suhteessa siihen millainen olet itse. Eli kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun ei kiinnosta mitkään eläkeläisseurojen tms. jorinat kuntosalin ulkopuolella. Kun en ole mikään maailmanparantaja. Viihtyisin melko aktiivisen naisen seurassa jos ei mennä ihan tennis tai golfjuttuihin. Niissä viihtyy itseään esille tuovat menestyneet ihmiset. En tyrkytä itseäni kellekään, en ole sitä tyyppiä. Lihavia en oikein hyväksy. Se kyllä kertoo ihmisestä, jos ei välitä itsestään. Sitä paitsi ylipaino on kiistaton terveysriski. Lihavuus on asia, jolle ihminen voi tehdä niin halutessaan. Ovatko nämä raamit teidän naisten mielestänne liian tiukat? Minusta eivät.

        Liikunnallinen ei ei liikunnallinen pari on hankala yhdistelmä. Usein ei liikunnallinen syyttää tätä liikkujaa pinnalliseksi ulkonäkökeskeiseksi ihmiseksi. Taasen liikunnallinen voi tuskastua liikkumattoman toimettomuuteen. Ei oikein tapahdu mitään. Katsotaan televisiota, tehdään pitkän kaavan mukaan ruokaa tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamit ovat tiukat suhteessa siihen millainen olet itse. Eli kyllä.

        Eli millaisena näet minut näin näkemättä ja juttujen perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli millaisena näet minut näin näkemättä ja juttujen perusteella?

        Olet kuvaillut itseäsi tässä ketjussa. Lue niitä muistin virkistämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikunnallinen ei ei liikunnallinen pari on hankala yhdistelmä. Usein ei liikunnallinen syyttää tätä liikkujaa pinnalliseksi ulkonäkökeskeiseksi ihmiseksi. Taasen liikunnallinen voi tuskastua liikkumattoman toimettomuuteen. Ei oikein tapahdu mitään. Katsotaan televisiota, tehdään pitkän kaavan mukaan ruokaa tms.

        Melko pinnallinen ja mustavalkoinen tapa suhtautua muihin ihmisiin. On myös olemassa pareja, joista toinen on liikunnallinen ja toinen ei. Eivät omista tuollaista pikkusieluista näkökulmaa kuin sinä. Toisen harrastukset eivät ole mitään pois toiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun ei kiinnosta mitkään eläkeläisseurojen tms. jorinat kuntosalin ulkopuolella. Kun en ole mikään maailmanparantaja. Viihtyisin melko aktiivisen naisen seurassa jos ei mennä ihan tennis tai golfjuttuihin. Niissä viihtyy itseään esille tuovat menestyneet ihmiset. En tyrkytä itseäni kellekään, en ole sitä tyyppiä. Lihavia en oikein hyväksy. Se kyllä kertoo ihmisestä, jos ei välitä itsestään. Sitä paitsi ylipaino on kiistaton terveysriski. Lihavuus on asia, jolle ihminen voi tehdä niin halutessaan. Ovatko nämä raamit teidän naisten mielestänne liian tiukat? Minusta eivät.

        Oletko Aapo Olervo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Aapo Olervo?

        Joo olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on ainut treffipalstalla, jossa aloittaja on ollut vuosia ja jossa ihmiset ovat oikeita, ei feikkejä. Ehkä Suomi24 treffit myös. Muut vaan rahastavat ja vievät rahat ilman todellisia naisia. Vai onko jollain joku muu tiedossa, jossa ei rahasteta ja oikeasti voi tavata jonkun? Tinderissä naiset eivät vaan tiedä mitä hakevat. Jos match sattuu jonkun komistuksen kanssa, niin sitten alkavat kirjoitella ja tapaavat. Muutama nainen on kirjoitellut minulle parin vuoden aikana, mutta on työn ja tuskan kanssa saada heiltä ongittua mitään. Päiväkaupalla on ihan hiljaista vaikka heille viestittelee. Ole siinä sitten innostunut! Ja moni valittaa, että miehet eivät muka kirjoittele mitään. Eli Tinder ei toimi.

        En syö huvikseni mielialalääkkeitä. En edes tiedä auttavatko ne, kun eivät ratkaise itse ongelmaa. Vastimustasona pidän, että nainen pitää itsestään huolta. On jonkin verran koulutusta, työ tai eläkkeellä, harrastuksia jne. Ei tarvi golffailla, lasketella, pelata tennistä tai vaellella Alpeilla. Itse asiassa eivät ole minun juttuni ollenkaan. Kertoo jo paljon jos on ylipainoinen. Ei kiinnosta minua oli luonne mikä hyvänsä. Kyllä salilla tulee juteltua mukavien naisten kanssa, mutta kun ovat varattuja kaikki.

        Olen varma siitä, että elämänlaatuni nousisi ihan toisiin sfaareihin mukavan naisen seurassa. Siitä hyvinvointini on nyt pitkälti kiinni. Muu elämässäni on kunnossa. Terveet, kauniit lapset hyvässä asemassaan.

        Vielä se, että kun on mieli maassa, niin ei useinkaan jaksa aloittaa keskustelua kiinnostavan naisen kanssa. Sitä vaan ajattelee, että hänellä on jo mies tai ei ole kiinnostunut huomiosta. Periaatteella anna minun olla rauhassa, älä häiritse!

        "Vielä se, että kun on mieli maassa, niin ei useinkaan jaksa aloittaa keskustelua kiinnostavan naisen kanssa"

        Eli naisten pitäisi tulla, aloittaa keskustelu, olla tarpeeksi hoikka, antaa sinulle kaikki mitä haluat.

        Ja sinä vain olet passiivinen ja odotat että naiset tekee kaiken puolestasi. Vähän kuin äitihahmoa odotat....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on ainut treffipalstalla, jossa aloittaja on ollut vuosia ja jossa ihmiset ovat oikeita, ei feikkejä. Ehkä Suomi24 treffit myös. Muut vaan rahastavat ja vievät rahat ilman todellisia naisia. Vai onko jollain joku muu tiedossa, jossa ei rahasteta ja oikeasti voi tavata jonkun? Tinderissä naiset eivät vaan tiedä mitä hakevat. Jos match sattuu jonkun komistuksen kanssa, niin sitten alkavat kirjoitella ja tapaavat. Muutama nainen on kirjoitellut minulle parin vuoden aikana, mutta on työn ja tuskan kanssa saada heiltä ongittua mitään. Päiväkaupalla on ihan hiljaista vaikka heille viestittelee. Ole siinä sitten innostunut! Ja moni valittaa, että miehet eivät muka kirjoittele mitään. Eli Tinder ei toimi.

        En syö huvikseni mielialalääkkeitä. En edes tiedä auttavatko ne, kun eivät ratkaise itse ongelmaa. Vastimustasona pidän, että nainen pitää itsestään huolta. On jonkin verran koulutusta, työ tai eläkkeellä, harrastuksia jne. Ei tarvi golffailla, lasketella, pelata tennistä tai vaellella Alpeilla. Itse asiassa eivät ole minun juttuni ollenkaan. Kertoo jo paljon jos on ylipainoinen. Ei kiinnosta minua oli luonne mikä hyvänsä. Kyllä salilla tulee juteltua mukavien naisten kanssa, mutta kun ovat varattuja kaikki.

        Olen varma siitä, että elämänlaatuni nousisi ihan toisiin sfaareihin mukavan naisen seurassa. Siitä hyvinvointini on nyt pitkälti kiinni. Muu elämässäni on kunnossa. Terveet, kauniit lapset hyvässä asemassaan.

        Vielä se, että kun on mieli maassa, niin ei useinkaan jaksa aloittaa keskustelua kiinnostavan naisen kanssa. Sitä vaan ajattelee, että hänellä on jo mies tai ei ole kiinnostunut huomiosta. Periaatteella anna minun olla rauhassa, älä häiritse!

        Olet sinä kans lapsellinen jos ylipainoinen ei kelpaa. Jos jatkuvasti pitää laihduttaa ja riukukeppinä yrittää olla niin se on aika rasittavaa. Itsellä on noin 20 kg ylipainoa ja varmasti moni mies tykkää musta tälläisenä mutta en myöskään haluaa ketään joka haluaa musta läskimmän kuin nyt oon ja tyrkyttää jatkuvasti herkkuja. Olen ollu nuorena hoikka mutta olen seurustellu vasta vanhemmalla iällä lihottuani.


    • Anonyymi

      Pannaan pannaan

    • Anonyymi

      Tuo sana vitutus ärsyttää näin naisena paljon. Se kuvaa elämääsi tosi paljon ja miten asetat naiselle rajoja. Tietynlainen nainen vain kelpaa.. en aseta itse mitään rajaa painolle, harrastuksille, painolle tai yleensä millekkään . Minäkin elän yksin tai miten sen ottaa, vanhin poika asuu minun kanssa mutta on paljon ulkomailla työkomennuksilla.
      Se on se hetki kun näkee toisen ihmisen niin tietää onko kemiaa vai ei. Siihen vaikuttaa paljon että olet negatiivinen jo alussa. Seksi ei ole se asia joka ensimmäisenä tulee mieleen tässäkään. Voi olla että sekin tulee aikanaan mutta ei pakottamalla se karkottaa pois päin. Ja kuitenkin sekin kuuluu asiaan. Tässä kirjoituksessa kehut lapsesikin kauniiksi ja hyvin toimeentuleviksi..niinhän me kaikki isät ja äidit.
      Miten lie siisteyspuoli, olen käynyt tosi monen miehen kotona katsomassa ja yllättynyt kaikesta, romua ja romua ja vielä kerran romua pöydätkin täynnä niin että normaali keittäminen ei tule kysymykseenkään. Ja petivaatteet nekin aivan kulahtaneita ja suoraan sanoen parhaat päivänsä nähneet. Nämä kaikki karkottaa kyllä tehokkaasti naiset ympäriltä. Minä suorastaan luulen että naisia olisi tulossa sullekkin pilvin pimein jos katselisit vähän ympärillesi mitä voisit tehdä hyväksesi. Naisia on kuitenkin enempi kuin miehiä vapaalla jalalla. En ole itsekkään löytänyt ketään mikä oikeasti kiinnostaa mutta silti katson positiivisesti elämää eteenpäin. Ei se elämä paremmaksi tule vaikka kuinka vituttaisi. Rohkeasti vain eteenpäin ja mielialalääkkeet pois. Ne vaikuttaa ehkä eniten elämääsi, aiheuttaen masennusta kun vaikutus on rauhoittava. Toivon että kokeilet mennä kahviloihin esim. suurten kauppojen yhteydessä, sielä ei ole alkoa eikä muuta joka ärsyttää sinua.
      Ja jos kuitenkin yrittäisit mennä mukaan vapaaehtoistoimintaan seurakunnan, diabeetikkojen tai sydänsairaitten kerhoihin. SIeltäkin voi löytää kavereita naisia ja miehiä. Eihän se oo pois keltään jos kaverina on mies jonka kanssa keskustella ja käydä jossain paikoissa joissa viihtyy. Enkä tarkoita seksuaalista kanssakäymistä. SIeltä voi löytyä mitä vain tällaisista yhteisöistä.
      Toivon kaikkea hyvää sinulle. Ensin mielialamuutos ja sitten virkistävää etsimistä oikein tosissaan niistä paikoista joka itseä viehättää. Ja kaiken kaikkiaan ei minullakaan ole ketään, mies kuollut 11 vuotta sitten mutta olen elämääni tyytyväinen kuitenkin. Ja miehiä niitä olen käynyt katsomassa mutta ei ne oikein iskenyt kukaan. Ehkä se joku kuitenkin on olemassa niin minulle kuin sinullekkin.
      Ja muista oletko katsonut lähempänä olevia naisia usein se mikä on lähellä jää huomaamatta. Rohkeasti vain keskustelemaan.

    • Anonyymi

      Totta, jos mies käyttää ronskija sanoja niin normaalisti nainen pelkää ja juoksee karkuun.

      • Anonyymi

        olen hän joka edelläsi kirjottaa naisena. siis aika13:22:28

        Niin ronskit sanat ja käytös karkottaa kyllä totaalisesti naiset. Harvat tykkää moisesta käytöksestä. Tämä mies ei hyväksy montaa asiaa koko elämän kannalta. On paljon rajoitteita naiseen ja yleensä elämään nähden. Jos noista vois jotenki luopua niin vois elämä kirkastua.
        Jos ei ihmisjoukot ja yleensä oman ikäiset ihmiset kiinnosta niin ompa vaan vaikeata. Etsii aivan mielikuvitusihmistä sitä ei ihan kaikille löydy. Ja miten mielikuvitusihmisen kanssa elää? Tuntee itsensä huonoksi kun havittelee itseänsä parempaa niin sanotusti.
        Kun lukee aloittajan kertomusta niin tulee heti semmonen mielikuva että naisen pitäisi olla erikoinen yksilö. Ei lihava, korkeakoulutettu, liikunnallinen ja vaikka mitä. Tavallinen tallaaja ei oo mitään. Ei me kaikki olla niin erikoisia tyyppejä mutta voidaan olla kuitenkin aivan oikeita ihmisiä. Heräsi myös kysymys missä hänen lastensa äiti on? Eronnutko hän on. Mikä meni pieleen? Oliko odotukset hänellekkin liian korkeat? Eihän me naisetkaan olla mitään ihmemiehiä...kuten ei varmaan aloittajakaan.
        Niinpä tästä voi olla montaa mieltä tästä jutusta. Yrittänyttä ei laiteta on sanonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen hän joka edelläsi kirjottaa naisena. siis aika13:22:28

        Niin ronskit sanat ja käytös karkottaa kyllä totaalisesti naiset. Harvat tykkää moisesta käytöksestä. Tämä mies ei hyväksy montaa asiaa koko elämän kannalta. On paljon rajoitteita naiseen ja yleensä elämään nähden. Jos noista vois jotenki luopua niin vois elämä kirkastua.
        Jos ei ihmisjoukot ja yleensä oman ikäiset ihmiset kiinnosta niin ompa vaan vaikeata. Etsii aivan mielikuvitusihmistä sitä ei ihan kaikille löydy. Ja miten mielikuvitusihmisen kanssa elää? Tuntee itsensä huonoksi kun havittelee itseänsä parempaa niin sanotusti.
        Kun lukee aloittajan kertomusta niin tulee heti semmonen mielikuva että naisen pitäisi olla erikoinen yksilö. Ei lihava, korkeakoulutettu, liikunnallinen ja vaikka mitä. Tavallinen tallaaja ei oo mitään. Ei me kaikki olla niin erikoisia tyyppejä mutta voidaan olla kuitenkin aivan oikeita ihmisiä. Heräsi myös kysymys missä hänen lastensa äiti on? Eronnutko hän on. Mikä meni pieleen? Oliko odotukset hänellekkin liian korkeat? Eihän me naisetkaan olla mitään ihmemiehiä...kuten ei varmaan aloittajakaan.
        Niinpä tästä voi olla montaa mieltä tästä jutusta. Yrittänyttä ei laiteta on sanonta

        Eli en osaa kuvata itseäni oikein. En juo enkä polta, en edes kiroile ihan oikeesti. Ronski en ole, koti ja auto ovat siisteyden perikuvia. En edellytä tohtorin tutkintoa naiselta. Asumuserossa asun. Vaimo ei ole kiinnostunut läheisyydestä eikä kosketuksesta. On täysin aseksuaali. Muutenkin hyvin erilainen kuin minä. Mitä vielä lisäisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli en osaa kuvata itseäni oikein. En juo enkä polta, en edes kiroile ihan oikeesti. Ronski en ole, koti ja auto ovat siisteyden perikuvia. En edellytä tohtorin tutkintoa naiselta. Asumuserossa asun. Vaimo ei ole kiinnostunut läheisyydestä eikä kosketuksesta. On täysin aseksuaali. Muutenkin hyvin erilainen kuin minä. Mitä vielä lisäisin?

        Niin, en minäkään juo en polta enkä kiroile. Aikamoinen mies kun kaikki kunnossa ja silti ei vientiä??? Läheisyys on kyllä hyvä mutta jos ei ole kemiaa niin eihän siitä mitään tule.
        Kummasti kun vain on miehen lähellä joka osaa miellyttämisen taidon tulee tunne että haluaa lisää ja lisää..niitä miehiä on harvassa.
        Kuitenkin sinulla on lapsia että jonakin päivänä on ollut läheisyyttä ja kosketusta. Mihin se katosi? Läheisyys on sitä että sitä pitää hoitaa ei se muuten ole läsnä.
        Ottamatta kantaa enempi siihen, olen ihmeissäni, missä takapajulassa elät kun ei ole sitä toista osapuolta missään? Minä asun pienessä pitäjässä täällä nyt ei ole mitään mutta kummasti nämä eronneet ja lesket löytävät uusia.
        Kateellinen olen ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli en osaa kuvata itseäni oikein. En juo enkä polta, en edes kiroile ihan oikeesti. Ronski en ole, koti ja auto ovat siisteyden perikuvia. En edellytä tohtorin tutkintoa naiselta. Asumuserossa asun. Vaimo ei ole kiinnostunut läheisyydestä eikä kosketuksesta. On täysin aseksuaali. Muutenkin hyvin erilainen kuin minä. Mitä vielä lisäisin?

        En mielelläni ryhtyisi asumuserossa olevan miehen naisystäväksi! Toivoton tilanne.

        Sitten tuo "En edellytä tohtorin tutkintoa naiselta." Siis, mitä...?


    • Anonyymi

      Aloittaja peittelee väheksyntäänsä lihavia ja kouluttamattomia ihmisiä kohtaan. Rivien välistä huomaa passiivisaggressiivisuuden ja peittelyn. Esimerkiksi ei ole valmis eläkeläisten kerhoihin vaikka hän itse on sellainen. Verhoaa sen positiivisilla mielikuvilla mukamas maailmanparantamiseksi vaikka oikeasti halveksii ikäluokkaansa, kurpsahtaneita mummoja. Ei ole huomaavinaan omaa tasoaan vaan vaatii jotain enemmän.
      Kaiken lisäksi tuo itsensä korostaminen "en juo, en polta, olen liikunnallinen". Haluaisitko mitalin? Nämähän tulisi olla aivan itsestäänselvyyksiä ja lähtökohtia hyvälle, terveelle elämälle.
      Suosittelen panostamaan myös henkisen puolen terveyteen. Aloita vaikka miettimällä mitä sinulle jää sitten jos menetät liikuntakyvyn. Elämä on katoavaista.

    • Anonyymi

      Mitäpä, jos hieman löysäisit "kravattia". Rohkeesti vaan liikkeelle baareihin. Pari rentouttavaa ( vain pari ) paukkua alle, ja eikun saurustelemaan kauniiden naisten kanssa. Saatat yllättyä positiivisesti.

      • Anonyymi

        Ai yllättyä millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai yllättyä millä tavalla?

        Niin tuo osoittaa että hän on kaiken yläpuolella. En minä mee enkä halua vois sanoa. Miksi sitten on paha olo yksin? Mitäänhän ei saa jos ei uskalla yrittää. Ja yllätyksiä on maalima täynnä. Esitinhän että katso lähempää tätä maalimaa se uusi ystävä voi olla jo aivan lähellä.
        Minä olen liian vanha jo 70 vuotta hän on varmaan nuorempi ja viisaampi. Nyt meitä kaikkia kiinnostaa jo hänen työhistoriansa, mitä hän on tehnyt työkseen? Ja mitä hänen vaimonsa on tehnyt? Lapset kuitenkin ovat kauniita ja hyvissä asemissa työelämässä.

        (Meikäläinen kun on tehnyt elämänsä ruumiillista työtä. Ensin navetassa ja sitten hoitoalalla. Hoitanut lapset siinä sivussa. Piti näin kehua kun en varmaan oo tämän miehen mielestä mitään)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuo osoittaa että hän on kaiken yläpuolella. En minä mee enkä halua vois sanoa. Miksi sitten on paha olo yksin? Mitäänhän ei saa jos ei uskalla yrittää. Ja yllätyksiä on maalima täynnä. Esitinhän että katso lähempää tätä maalimaa se uusi ystävä voi olla jo aivan lähellä.
        Minä olen liian vanha jo 70 vuotta hän on varmaan nuorempi ja viisaampi. Nyt meitä kaikkia kiinnostaa jo hänen työhistoriansa, mitä hän on tehnyt työkseen? Ja mitä hänen vaimonsa on tehnyt? Lapset kuitenkin ovat kauniita ja hyvissä asemissa työelämässä.

        (Meikäläinen kun on tehnyt elämänsä ruumiillista työtä. Ensin navetassa ja sitten hoitoalalla. Hoitanut lapset siinä sivussa. Piti näin kehua kun en varmaan oo tämän miehen mielestä mitään)

        Ei varmaan kiinnosta ketään minun työkokemuksen ja elämäni! Enkä laita ihmisiä arvojärjestykseen koulutuksen tai muun vastaavan perusteella. Meitä on kuntosalilla samaan aikaan käyvä porukka nuorista eläkeläisiin. Diplomi-insinööristä vahtimestarin. Kaikki samalla yhteisellä hyvällä asialla siellä ja juttua piisaa treenin lomassa. Se yhteinen kiinnostus ja tekeminen yhdistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kiinnosta ketään minun työkokemuksen ja elämäni! Enkä laita ihmisiä arvojärjestykseen koulutuksen tai muun vastaavan perusteella. Meitä on kuntosalilla samaan aikaan käyvä porukka nuorista eläkeläisiin. Diplomi-insinööristä vahtimestarin. Kaikki samalla yhteisellä hyvällä asialla siellä ja juttua piisaa treenin lomassa. Se yhteinen kiinnostus ja tekeminen yhdistää.

        No, mikä on sitten se juttu joka erottaa että et saa naissukupuolen kiinnostusta? Ihmettelen kyllä. Minä en ole koskaan käyny kuntosalilla. Meillä on kyllä juoksumatto ja kävelen paljon. Jopa hiihdän järven jäällä. Ja kesällä pyöräilen.
        Minusta alkaa tuntua että naisista kyseenollen olet kyllä tiukkapipoinen.
        Rehellinen vastaus kysymykseen. Missä mättää että et voi tutustua naisiin? Kun miesten kanssa voit jutella ja touhuta.
        Mitä sen naisen pitäisi tehdä että saisi sinut kiinnostumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kiinnosta ketään minun työkokemuksen ja elämäni! Enkä laita ihmisiä arvojärjestykseen koulutuksen tai muun vastaavan perusteella. Meitä on kuntosalilla samaan aikaan käyvä porukka nuorista eläkeläisiin. Diplomi-insinööristä vahtimestarin. Kaikki samalla yhteisellä hyvällä asialla siellä ja juttua piisaa treenin lomassa. Se yhteinen kiinnostus ja tekeminen yhdistää.

        Pysy sitten siellä kuntosalilla! Se on sinun paikkasi.
        Minua etoo miehet, jotka vielä eläkeläisenä uskovat olevansa hurmureita ihan vaan fyysisillä ominaisuuksilla, vaikka pelkkä itsensä suorana pitäminen vaatii lujaa treeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mikä on sitten se juttu joka erottaa että et saa naissukupuolen kiinnostusta? Ihmettelen kyllä. Minä en ole koskaan käyny kuntosalilla. Meillä on kyllä juoksumatto ja kävelen paljon. Jopa hiihdän järven jäällä. Ja kesällä pyöräilen.
        Minusta alkaa tuntua että naisista kyseenollen olet kyllä tiukkapipoinen.
        Rehellinen vastaus kysymykseen. Missä mättää että et voi tutustua naisiin? Kun miesten kanssa voit jutella ja touhuta.
        Mitä sen naisen pitäisi tehdä että saisi sinut kiinnostumaan?

        Niin en varmaan sitä omaa kultaa täältä löydä. Muutenkin kommentit ovat ihan laidasta laitaan. Kuin me ihmisetkin. Ikäisiäni naisia ei niin vaan löydä. Olen tutustunut salilla moniin naisiin ja helposti juttua kehittyy. Pyytänytkin treffeille, mutta eivät ole sinkkuja. Myös avantouinnissa naisia tapaa. He ovat joko tyttöporukoissa tai liian nuoria. Yksin liikkeellä ollessa oloni ei ole niin rohkaiseva. Tuntuu että suomalainen nainen on niin oudon pidättyväinen. Ei ikinä aloita jutustelua! Siis älä häiritse minua, haluan nauttia tästä yksin/kavereideni kanssa olostani. Baarit voisivat olla yksi, mutta kun tämä asuinpaikkani ei ole mikään isompi paikka. Pari kertaa yhden naisen kanssa kävin perjantaina alkuillasta ja lähes tyhjää oli. Ihan turhaa valvomista.


    • Anonyymi

      Onhan se kumma kun ei naiset halua toisen naisen kanssa naimisissa olevaa miestä...

    • Anonyymi

      ai niin hän meni nukkumaan...juu minä alan leipoa nisua sen verran eroa meillä on


      👩‍🍳

    • Anonyymi

      Samat on fiilikset ja olen nainen.

    • Anonyymi

      Jos joku mies kuvaisi alituista vitutusta en todennäköisesti tällaista miestä valitsisi. Se vitutusta todennäköisesti siirtyisi suhteeseen kun se suhde ei hänen kaikkia ongelmiaan sitten ratkaisisikaan.

      • Anonyymi

        Suomalainen nainen menettää markkina-arvonsa täytettyään 50 v. Joko on pahasti ylipainoinen, elämässä naiskaverit tärkeintä koiran jälkeen. Katsellaan televisiosta jotain typerää realitysarjaa tai salkkareita. Kuvitellaan, että miehiä kiinnostaa heidän extream temput joita he esittävät prifiileissaan. Säälittävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen nainen menettää markkina-arvonsa täytettyään 50 v. Joko on pahasti ylipainoinen, elämässä naiskaverit tärkeintä koiran jälkeen. Katsellaan televisiosta jotain typerää realitysarjaa tai salkkareita. Kuvitellaan, että miehiä kiinnostaa heidän extream temput joita he esittävät prifiileissaan. Säälittävää!

        Oli kyse kyllä aloittajan markkina-,arvon romahtamisesta kun ei kelpaa kellekään. Ymmärtääkseni on mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen nainen menettää markkina-arvonsa täytettyään 50 v. Joko on pahasti ylipainoinen, elämässä naiskaverit tärkeintä koiran jälkeen. Katsellaan televisiosta jotain typerää realitysarjaa tai salkkareita. Kuvitellaan, että miehiä kiinnostaa heidän extream temput joita he esittävät prifiileissaan. Säälittävää!

        Eiköhän se markkina-arvo ole jo mennyttä ihan kolmekymppisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se markkina-arvo ole jo mennyttä ihan kolmekymppisenä.

        Ainakin miehillä alkaa siitä testosteronitasojen lasku joka johtaa andropaussiin, oireina sukupuolisen halukkuuden väheneminen, erektiohäiriöt, masennus, väsymys, ärtyneisyys yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin miehillä alkaa siitä testosteronitasojen lasku joka johtaa andropaussiin, oireina sukupuolisen halukkuuden väheneminen, erektiohäiriöt, masennus, väsymys, ärtyneisyys yms.

        Ei ole siitä kyse. Ainakaan halukkuuden suhteen. Testot on mitattu ja ikäisekseni ne ovat korkealla. Naisilla sitä haluttomuutta esiintyy. Kyllä sitä terve mies ärtyy ja masentuu kun ei vuosiin ole naista vierellä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kyse. Ainakaan halukkuuden suhteen. Testot on mitattu ja ikäisekseni ne ovat korkealla. Naisilla sitä haluttomuutta esiintyy. Kyllä sitä terve mies ärtyy ja masentuu kun ei vuosiin ole naista vierellä ollut.

        Aika sun oma moka, jos et ole tajunnut erota vaimostas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin miehillä alkaa siitä testosteronitasojen lasku joka johtaa andropaussiin, oireina sukupuolisen halukkuuden väheneminen, erektiohäiriöt, masennus, väsymys, ärtyneisyys yms.

        Nainen on siinä vaiheessa jo lähes hedelmätön ja kurppaantunut. Parikymppinen nainen on hedelmällisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on siinä vaiheessa jo lähes hedelmätön ja kurppaantunut. Parikymppinen nainen on hedelmällisin.

        mutta jos mies on vanha ja asumuserossa ja aikuiset lapset niin miten kuvioon kuuluu hedelmällinen parikymppinen? Oikeestikko vanha mies haluaa lapsia ja äkkäilee nyt kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta jos mies on vanha ja asumuserossa ja aikuiset lapset niin miten kuvioon kuuluu hedelmällinen parikymppinen? Oikeestikko vanha mies haluaa lapsia ja äkkäilee nyt kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneet?

        Kerroin faktan. Älä yhdistele asioita. Kukaan ei puhunut, että sinun täytyisi olla parikymppisen kanssa, saatika sitten että sinulla olisi sellaiseen edes mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen nainen menettää markkina-arvonsa täytettyään 50 v. Joko on pahasti ylipainoinen, elämässä naiskaverit tärkeintä koiran jälkeen. Katsellaan televisiosta jotain typerää realitysarjaa tai salkkareita. Kuvitellaan, että miehiä kiinnostaa heidän extream temput joita he esittävät prifiileissaan. Säälittävää!

        Jos tämän viestin on kirjoittanut AP en enää ihmettele miksi on sinkkuna :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämän viestin on kirjoittanut AP en enää ihmettele miksi on sinkkuna :D

        Olen törmännyt möhömahaisiin kaljuuntuviin miehiin jotka ei paljoa saavutuksilla tai suurilla sosiaalisilla taidoilla koreile, jotka luulee että ovat joskus nelikymppisenä työttömänä jotain Jumalan lahjoja naisille. Heidän suhtautuminen naisiin on tasoa : haluan nuoren naisen. Onpa ullari että ovat yksin. Joskus kannattaa ne perhehaaveetkin kuopata jos ikää tulee.

        Nuoret naisetkin katsovat ulkonäköä. Statuskin merkkaa.

        Jos haluaa pariutua voi monesti joutua laskemaan rimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se markkina-arvo ole jo mennyttä ihan kolmekymppisenä.

        Ihmisarvo on markkina-arvoa tärkeämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on siinä vaiheessa jo lähes hedelmätön ja kurppaantunut. Parikymppinen nainen on hedelmällisin.

        Kaikki eivät hae seuraa lasten teko tarkoituksessa. Parisuhteen voi perustaa ilman perheenlisäystä, etenkin jo eläkeiässä.


    • Anonyymi

      Niin että asumuserossa ja pieni paikkakunta. No kaikki tietää että eroa ei ole vielä ja siitä huolimatta yrität ja tekee sitä ja tätä. Ja koko elämä on kauheeta. Kun mietin mitä itse aattelisin sinusta..ei oikein hyvältä näytä.
      Ensin se ero ja sitten vasta toisen ihmisen etsiminen. Ja tuo että vain naisen arvo romahtaa vanhetessa, voi voi kyllä se miehenkin arvo romahtaa, miehet vain luulee olevansa sen yläpuolella.
      En oikeesti ymmärrä mikä naisissa sen aiheuttaa, ja miksi vanhemmat miehet ottaisivat vain nuoren ja laihan ja mitäänsanomattoman naisen. Kun eksrteme jututkaan ei käy. Empä tiiä miten tämäkin ratkiaa.
      Tuskin tällä palstalla. Olen se vanhempi nainen joka ei ymmärrä arvonsa romahtamista. Leski ja kaikkea muuta

    • Anonyymi

      Täällä minä olen, akateemisesti koulutettu, kielitaitoinen nainen, ikäisekseni sopusuhtainen, keskinkertaista tuntuvasti paremmalla eläkkeellä oleva leskirouva. Harrastuksia on, tosin harrastuksiini eivät kuulu hikiset salitreenit vaan älyllisemmät puuhat. En polta, lasin viiniä otan joskus, en kiroile, kampaajalla käyn joka kuudes viikko, aina siisti, oma koti samoin. Hyvässä asemassa työelämässä oleva lapsi ja neljä lapsenlasta. Kaupan päälle näyttelyissä menestynyt kissa. Kiinnostuitko?

      • Anonyymi

        Kysytkö tätä aloittajalta? Jos niin kiinnostuin ilman muuta. Paljon samaa elämänfilosofiaa kuin minullakin. Mikä rotuinen kissasi on? Mitä ne älylliset harrastuksesi ovat? Missä päin asut?


      • Anonyymi

        Niin täällä minäkin olen, kansakoulun käynyt, ripille päässyt ja rokotettu. Vartalossa ei vikaa, huonolla eläkkeellä oleva leski (rouvaksi en itseäni tunne) nainen kuitenkin. Mikä on älyllinen puuha? En tiiä, kaikenlaista tulee tehtyä päivän mittaan, lumitöitä,ruokaa, siivousta, pyykkihuoltoa ja vaikka mitä. Minullakin on kaksi hyvässä asemassa olevaa lasta. (mikä sekin on)
        En polta, en ota viiniä, olutta enkä viinaa. EN kiroile kuin harvoissa tapauksissa kun kukaan ei kuule. Olen myös siisti ja kampaakin osaan sujuvasti käyttää. Kissaakaan ei ole.
        Kilpailen edellä olevan naisen kanssa tästä masentuneesta miehestä joka ei löydä naisseuraa mistään. Ei avannosta eikä kuntosalilta. Näissä paikoissa vältän viimeiseen asti käymästä.
        Ja lopputulos, kukaan ei huoli minua vaikka päälläni seisoisin, mutta en ole silti masentunut eikä ärsyyntynyt pärjään aivan hyvin itekseni. Ihan huvikseni kilpailen tässä ottelussa ja odotan mitä yhteisö on mieltä kumman mies valitsisi vaiko ei kumpaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä minäkin olen, kansakoulun käynyt, ripille päässyt ja rokotettu. Vartalossa ei vikaa, huonolla eläkkeellä oleva leski (rouvaksi en itseäni tunne) nainen kuitenkin. Mikä on älyllinen puuha? En tiiä, kaikenlaista tulee tehtyä päivän mittaan, lumitöitä,ruokaa, siivousta, pyykkihuoltoa ja vaikka mitä. Minullakin on kaksi hyvässä asemassa olevaa lasta. (mikä sekin on)
        En polta, en ota viiniä, olutta enkä viinaa. EN kiroile kuin harvoissa tapauksissa kun kukaan ei kuule. Olen myös siisti ja kampaakin osaan sujuvasti käyttää. Kissaakaan ei ole.
        Kilpailen edellä olevan naisen kanssa tästä masentuneesta miehestä joka ei löydä naisseuraa mistään. Ei avannosta eikä kuntosalilta. Näissä paikoissa vältän viimeiseen asti käymästä.
        Ja lopputulos, kukaan ei huoli minua vaikka päälläni seisoisin, mutta en ole silti masentunut eikä ärsyyntynyt pärjään aivan hyvin itekseni. Ihan huvikseni kilpailen tässä ottelussa ja odotan mitä yhteisö on mieltä kumman mies valitsisi vaiko ei kumpaakaan.

        Miksi et halua lasjentaa kokemuksiasi kuntosalilla tai avannossa? Entä sauna, pidätkö saunomisesta? Miten on ampumaurheilu. Sitä harrastan, jos en ole jo maininnut. En edellytä, että näistä olisit kiinnostunut. Kokonaisuus ratkaisee, henkinen ja fyysinen yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et halua lasjentaa kokemuksiasi kuntosalilla tai avannossa? Entä sauna, pidätkö saunomisesta? Miten on ampumaurheilu. Sitä harrastan, jos en ole jo maininnut. En edellytä, että näistä olisit kiinnostunut. Kokonaisuus ratkaisee, henkinen ja fyysinen yhteys.

        Ensinnäkin eikös gmail.com lopetettu tässä aivan äskettäin. Voin olla väärässäkin.
        Avantoon en pysty menemään sydänsairauden vuoksi. (kolme kertaa pallolaajennettu, sepelvaltimotauti) Kuntosali minulla on itsellä, kun kaikki nämä lumet ja kesällä ruohot omakotitalossa heittelen ja työntelen. Sauna toki on ja tykkään saunasta. Minun pojat harrastaa metsästystä, ite en oo koskaan ampunu (osuisinko? en tiiä) Ja ikävä kyllä olen kaukana sinun näkövinkkelistä Pohjois- Pohjanmaalla.
        Voi olla että et tykkää tuosta sepelvaltimotaudista jota ikävä kyllä on. Vaikka ei se minua pahemmin haittaa. Tänäänkin olen lumet kolannu pihasta. Täällä kun tuota lunta on ollut aivan tolkuttomasti. Että ei ihan vähäinen työ. Kokeilen jos gmail toimii vielä mutta kun en tiiä niin minulla on hotmail,com osoite kyllä en nyt paljasta sitä vielä


      • Anonyymi

        Kiinnostuin mutta miksi et laita viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostuin mutta miksi et laita viestiä?

        Olin pari päivää matkoilla. Tulin toisiin aatoksiin, en ehkä sittenkään ole se, jota tavoittelet. Olen pahoillani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin pari päivää matkoilla. Tulin toisiin aatoksiin, en ehkä sittenkään ole se, jota tavoittelet. Olen pahoillani!

        Haluatko avata, mikä ei kohdallamme natsaa? Vastaisuuden varalta ottaisin oppia jos olen tehnyt/sanonut jotain typerää. Ymmärrän kyllä, enhän voi toista ihmistä komennella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko avata, mikä ei kohdallamme natsaa? Vastaisuuden varalta ottaisin oppia jos olen tehnyt/sanonut jotain typerää. Ymmärrän kyllä, enhän voi toista ihmistä komennella.

        Jälleen yksi osoitus tilanteen vaikeudesta. Ei haluta edes aloittaa kirjoittelua. Vetää mielen matalaksi kun miltään saralta ei tule kuin pettymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko avata, mikä ei kohdallamme natsaa? Vastaisuuden varalta ottaisin oppia jos olen tehnyt/sanonut jotain typerää. Ymmärrän kyllä, enhän voi toista ihmistä komennella.

        Jos joku ei halua olla yhteydessä, niin miksi on heti ajateltava " olenko itse tehnyt tai sanonut jotain väärää " ?
        Sillä toisella voi olla, ettei mielenkiinto riitä ja voi olla jotakin muuta, kuin halu olla yhteydessä sinuun.
        Kuvastaa heikkoa itsetuntoa, kun heti alkaa miettiä, onko minussa jotain vikaa. Kaikki kun ei ole omaa syytä, tapahtuu mitä sitten tapahtuukaan. Asioista on turhaa syytellä ja epäillä itseään, jos ei ihan oikeasti ole johonkin syyllinen tai muutoin sanonut tai toiminut jotenkin typerästi.
        Jos aina alkaa miettiä omaa vikaa kaikkeen, asenteessa taitaa olla vähän sellaista " anteeksi että oon olemassa " - ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen yksi osoitus tilanteen vaikeudesta. Ei haluta edes aloittaa kirjoittelua. Vetää mielen matalaksi kun miltään saralta ei tule kuin pettymyksiä.

        Moneltako sait viestin? Mitä teit sen jälkeen? Valkkasit ja valkkasit ja heivasit kaikki hevon kuuseen. Pettymyksiä on kaikilla ei sitä voi yksistään omia sitäkään tunnetta. Naiset ovat heikko kohtasi tunnusta sekin. Mielen mataluus ei ole kenenkään muun syy kuin itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö tätä aloittajalta? Jos niin kiinnostuin ilman muuta. Paljon samaa elämänfilosofiaa kuin minullakin. Mikä rotuinen kissasi on? Mitä ne älylliset harrastuksesi ovat? Missä päin asut?

        Kissasta kiinnostunut mies? Onko miehellä kissa. Haluaisin tavata kissamiehen.


    • Anonyymi

      Vitutukseen suosittelen a) matkustelua, mitä kauemmas sen parempi, b) hyväntekeväisyystyötä, siis ei mitään kusetus-rahankeräystä vaan oikeaa työtä jossa autetaan ihmisiä eikä ruinata niiltä rahaa, c) ryhmäharrastuksia esim. tanssi, teatteri, jalkapallo, kirjakerho…, d) ulkoilua (tätä voi tehdä vaikka siellä matkoilla). Johan vitutus kaikkoaa kun on muuta mielekästä ja merkityksellistä tekemistä ja uutta nähtävää ja opittavaa.

      • Anonyymi

        Matkustelu ei auta, koska ihminen ei pääse itseään karkuun.
        Jos vituttaa täällä, niin tulee se mukana minne vaan, ellei sitä saa poistettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustelu ei auta, koska ihminen ei pääse itseään karkuun.
        Jos vituttaa täällä, niin tulee se mukana minne vaan, ellei sitä saa poistettua.

        Miten sitten aattelit järjestää sen että kun saisit jonkun naisen kumppaniksi, eläisit hänen kanssaan, alkaisiko vaan v...ja kaikki kaatuisi siihen.
        Ihmettelen syvästi sitä että tällainen mielentila on päällä koko ajan. Ja miten se poistuu ei sillä että purat sen toiseen ihmiseen.
        Jos matkustaa jonnekkin kyllä silloin mielentila muuttuu ja koko homma tai ellei niin jotain on pahasti pielessä.


    • Anonyymi

      Asumuserossa oleva mies..siis ei vapaa. Ja harrastaa mielekkäitä harrastuksia, niin hänen harrastukset on mielekkäitä, muiden ei. Huonounisena menee nukkumaan kaheksalta...huonounisen ei kannata mennä niin aikasin, sitähän periaatteessa herää sitten aamuyöstä miettimään elämän kurjuutta, kun tuntuu ettei siinä ole muuta kuin kurjuutta. Miten yleensä saat unen päästä kiinni kun et kestä tätä maailmaa?
      Nainen joka ei välitä itsestään on ylipainoinen siis sinun mielestäsi. On kait niitä miehiäkin ylipainosia vaikka kuin paljon. Vatsa roikkuu housun kauluksen päällä ja takapuoli paljaana peräreikää myöten, onko kivempi näky kuin vähän ylipainoinen nainen? Voi voi sanoisin. Tässä on niin monta epäilyttävää asiaa jonka vuoksi naiset ei ole kiinnostuneita hänestä. Kuka haluaa esim. kolmanneksi pyöräksi kesken eräisiin asioihin? Ehkä sinut tunnetaan paikkakunnallasi hyvin. Pienet paikkakunnat on pahimpia suhteitten tukahduttajia.
      Mitä yleensä haet naiselta? Seksiä, kun et ole saanut sitä omien sanojesi mukaan pitkään aikaan. Mikä vei vaimoltasi seksihalut?? Oletko koskaan ajatellut siinäkään tilanteessa muita kuin itseäsi? Nainen tarvitsee kiihottavan miehen että haluaa sitä.
      Oletko yrittänyt kaikkea siinä asiassa, ollut avioliitossasi se joka antaa kaikkea hyvää vaimolle ja sanoo rakastavansa häntä. Eihän se liitto pysy kasassa jos elämä on vain kerta viikossa pakolla.
      Otatko myöhemminkään, jos saisit jonkun naisen kiinnostumaan itsestäsi, huomioon hänen tarpeensa?
      Nainen tarvitsee hellyyttä ja läheisyyttä, ei arvostelua eikä objektiivina oloa.
      Osaisitko laittaa tämänhetkisen mielentilasi taka-alalle ja elää tätä päivää joka on kyllä aivan hyvä. Sinullakin on lämpöä ja leipää ja kaikesta huolimatta hyvä elämä.
      Kesä on tulossa tämän pimeän ajan jälkeen ja kaikkea hyvää on maailmassa tarjolla. Nauti siitä.

    • Anonyymi

      Eläkkeellä oleva nainen tässä vastailee, Olin monta vuotta yksin ,kävin säännöllisesti lenkillä, jumpassa, tanssimassa yksin ja naisseurassa monta vuotta.
      Yksi tanssireissu vei 150 km päähän kotoani ja tapasin miehen joka oli kiinnostava ja tanssitaitoinen. Sitten tapasin hänet aivan toisaalla parin viikon päästä ja tajusin että nyt pitää päättäää että jos toinen osapuoli on kiinnostunut niin pitäisi uskaltautua ja tutustua paremmin . Mies vaikutti iloiselta, positiiviselta,hauska,ja leikkisä, samalla räväkkä, päättäväinen, omat asiansa hoitava, vastuuntuntoinen, läheisistään välittävä.
      Olen itse normaalipainoinen, ihan tavis , en mikään seksikäs pörröpää, vaatimaton harmaahiirulainen, mutta tahdonvoimaa ja määrätietoisuutta riittää. Sen tanssi-illan jälkeen minulta polvet notkahti ja sydän hakkas. Siitä on nyt 8 vuotta ja pidämme yhtä suht koht onnellisina välillä säkenöi niinkuin kuuluukin ja seesteisyyttä vastapainoksi

    • Anonyymi

      Mielenterveysongelmaiset on ihan helvetin raskaita kumppaneita. Miksi siis haluaisin tieten tahtoen valita masentuneen tai epävakaan kumppanin?
      Olen tullut siihen tulokseen että tervejärkinen nainen on satuolento vähän niinkuin joulupukki tms

      Että näin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe