Voiko ihastua jos ei olla nähty? Onko se oikeaa ihastumista vai haavekuvaa? Mitä tunteille tapahtuu kun vihdoin nähdään?
Kokemuksia?
Ootteko ikinä ihastunu kirjoittelemalla?
17
699
Vastaukset
Pakko myöntää, että sitä maalailee mielessään haavekuvia toisesta kirjoitusten perusteella. Tykkään että ennen treffejä soitellaan ja tästäkin näkee, että tullaanko ylipäätään juttuun ollenkaan.. Jos toinen on ollut rehellinen viesteissään ja kuvakin suht totuudenmukainen, niin ei tunteet ole siitä muuttuneet miksikään treffatessa.
- Anonyymi
En mutta olen kiinnostunut. Nytkin on vähän sen tyyppinen tilanne meneillään.. En tiedä koska tavataan.
Voi käydä niin, että luo väärä kuvan ja tulee pettymys molemmille. - Anonyymi
Kokemuksia on liian pitkään kirjoittelusta/jaarittelusta ja tapaaminen on ollut (yleensä mulle) vain kaverillinen. Nykyään en hae kirjekaverimaisella otteella seuraa.
En ihastu kirjoittamisen kautta, livenä tuntee energiat.- Anonyymi
Just ne oikeat energiat, et alkaa heti haluttamaan, kun näkee toisen.
- Anonyymi
Joo, mut sitten pitäisi nähdä monta kuvaa ja videota. Järkytys olisi kamala, jos toinen onkin ruma.
- Anonyymi
Tai pallero, jonka liikunta on sohvalta jääkaapille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pallero, jonka liikunta on sohvalta jääkaapille.
Oletpa ilkeä. Lihoa voi sairauden takia. Ja lihavakin voi harrastaa liikuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo pallerojuttu ollut samalta, eli minulta. 😂12:06 kommentti oli puoliksi vitsillä kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin onhan sillä painollakin joku raja, lihavakin voi tietenkin harrastaa liikuntaa, mutta harvemmin on tullut vastaan ylipainoisia, jotka harrastavat säännöllistä liikuntaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin onhan sillä painollakin joku raja, lihavakin voi tietenkin harrastaa liikuntaa, mutta harvemmin on tullut vastaan ylipainoisia, jotka harrastavat säännöllistä liikuntaa,
Päinvastoin isompikokoisella urheilevalla voi olla paljon parempi kunto kuin monella hoikalla tai normaalikokoisella.
No mä olen kyllä ainakin tykästynyt joskus. Mikäli ei kirjottaessa anna itsestään aivan väärää kuvaa, eikä lähetäkään semmosta (kovalla kädellä muokattua), niin tuskin se livetilanne ihan kauhia on tai tuntemukset ihan toiseen äärilaitaan vetäsee.
- Anonyymi
Olen ihastunut kirjoittelemalla ja kyllä sen tunnustinkin, mutta aika oli väärä ja olosuhteet huonot, joten yhteydenpito jäi useaksi vuodeksi. Sitten jotenkin löydettiin toisemme uudestaan, tapaaminenkin järjestyi melko pian js nyt ollaan oltu yhdessä siitä lähtien. Tottakai ihminen on erilainen livenä kuin mielikuvissa, mutta sehän oli vaan hauskaa vertailla millaisia ajatuksia toisesta oli ennen tapaamista vs tapaamisen jälkeen.
- Anonyymi
Juu, ihastun muutenkin ihmisen ajatuksiin ja arvomaailmaan. Niistä pääsee perille kirjoitellenkin. Muut seikat sitten irl joko alleviivaa ne tai pyyhkii pois ne mielikuvat ihmisestä.
Jasu- Anonyymi
Ja ihastumisesta rakastumiseen on vielä matkaa. Ilman ihastumisen tunnetta harvemmin ihmiset haluaa edes tutustua.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihastumisesta rakastumiseen on vielä matkaa. Ilman ihastumisen tunnetta harvemmin ihmiset haluaa edes tutustua.
JasuSiis romanttiset mielessä...
Jasu
Joo, olen ihastunut jollain tavalla pelkän juttelun perusteella. Se on jännä miten toiseen voi saada jonkinasteisen henkisen yhteyden myös ilman näkemistä. Olen kuitenkin pitänyt myös jalat maassa ja muistanut, että en oikeasti tunne kys. henkilöä. Todelliseen syvään ihastumiseen ja rakastumiseen en usko, että pystyisin ilman aitoa elävää kohtaamista. Rakastamisesta puhumattakaan. Toki eihän sitä koskaan varmaksi tiedä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812