Kalajoki on

Anonyymi-ap

Paskanpuhujien paratiis ja kaikkien surkeitten selkäänpuukottajien ei täällä oikein ole yhtikäs mitään ainoita kunnon ihmisiä täällä on vain alle 30 muut on matoja

19

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko täällä kulmahousuja niinkin paljon?

      • Anonyymi

        Niistä sinun kulmishousuista en tiedä mutta ehkä niitä kunnon ihmisiä on täällä hvtin kalajoella vain alle kymmenen,hvtin tylsä paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä sinun kulmishousuista en tiedä mutta ehkä niitä kunnon ihmisiä on täällä hvtin kalajoella vain alle kymmenen,hvtin tylsä paikka

        Kunnonihmisistä en tiedä mutta Kovakuntosia on alle viis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnonihmisistä en tiedä mutta Kovakuntosia on alle viis

        Mutta ootteko nähneet viisasta miestä?


      • Anonyymi

        Muutama pahvihousu on.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­y­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18274761

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvä veli, muuta Ykaan niin molemmissa kaupungeissa äo nousee.

      • Anonyymi

        En tarkottanut veljeäsi. Vaan ..oikein..oikein viisasta miestä. Ootteko nähneet viisasta miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkottanut veljeäsi. Vaan ..oikein..oikein viisasta miestä. Ootteko nähneet viisasta miestä?

        Kyllä täällä kalajoella on vaan yjksi visas mies ja se olen minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä kalajoella on vaan yjksi visas mies ja se olen minä

        Nyt kyllä narraat, en usko. Todista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä narraat, en usko. Todista!

        Kyllä olen eikä se ole mikään uskonnon asia.myös Kalajoen naiset ovat minusta kovin kiinnostuneita mutta mikä jottei hehh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen eikä se ole mikään uskonnon asia.myös Kalajoen naiset ovat minusta kovin kiinnostuneita mutta mikä jottei hehh

        Sairaanhoitajat ja ensivaste ilmeisen kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaanhoitajat ja ensivaste ilmeisen kiinnostuneita.

        No neki sitten josain vaiheessa ehkäpä ehkäpä ei,,,mutta saa nähdä katsos poika kun ei tästä elämästä ikinä tierä joskus on täyteskakkua ja joskus piikkilankaa mutta olet näemmä kiroituksestasi päätellen vähän kateellinen eikö totta? noh poika kyllä se onni naisten kanssa vielä sinulleki avautuu josain vaiheesa heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No neki sitten josain vaiheessa ehkäpä ehkäpä ei,,,mutta saa nähdä katsos poika kun ei tästä elämästä ikinä tierä joskus on täyteskakkua ja joskus piikkilankaa mutta olet näemmä kiroituksestasi päätellen vähän kateellinen eikö totta? noh poika kyllä se onni naisten kanssa vielä sinulleki avautuu josain vaiheesa heh

        Sulla on sanoja mitä ei kalajoella käytetä esim. Tierä ja täytekakku ja ainoa alaston nainen mitä olet nähnyt on äitisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sanoja mitä ei kalajoella käytetä esim. Tierä ja täytekakku ja ainoa alaston nainen mitä olet nähnyt on äitisi!

        Rauhoituppas poika siellä olet selvästi kiihtynees mielentilassa,oletkos ajatellut käydä juttelemasa psykiatrille poika? Sinun kannattaisi tuo mielenterveys ongelmasi hoitaa pian kuntoon sillä tuo vaikuttaa jo nyt vakavalta poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoituppas poika siellä olet selvästi kiihtynees mielentilassa,oletkos ajatellut käydä juttelemasa psykiatrille poika? Sinun kannattaisi tuo mielenterveys ongelmasi hoitaa pian kuntoon sillä tuo vaikuttaa jo nyt vakavalta poika

        Kalajoella kaikki virmoisa pijetään pekkaspäiviä!


    • Anonyymi

      Niin on olet oikeassa täällä erös paikallinen nainen tuhosi omaisuuttani eikä hänella ole mahdolisuutta ostaa tilalle vastaavaa,eli joudun ihan itse hänen takiaan kärsimään ja korvaamaan häen rikkomansa omaisuutta,Kauhea asia se on tottakai ja varsinkin kun ei täältä hikiseltä Kalajoielta saa edes kyseisiä tuotteita hikiselt'ä Kalajoelta

    • Anonyymi

      Vielä minä enemmän kuin pidän ja ihailen täsmällisyyttä ja tarkkuutta ja sitä,että se mikä luvataan ja sanotaan se myös pidetään ja tehdään sen asian eteen kaikkensa,mutta täällä Kalajoella olen kyllä oppinutettei täällä voi juurikaan kenenkään luottaa niitä ihmisiä ei täällä paljoa ole,Se nainen opetti sen asian että minä inhoan ja vihaan epärehellisiä ja ylipäänsä ihmisiä jotka eivät kykene pitämään lupaustaan.Sellainen ei ole hyväksyttävää eikä korrektia.

    • Anonyymi

      Se nainen asuu särkillä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe