Tämän päivän safkat.

Anonyymi-ap

Taas on syöty nyt on thaimaan parhaat ruuat pöydässä, tom yam merenelävät, sekä vihreä curry kanaa, hintaa kaikkiaan noin 350 bahtia, todella hyvää.
https://aijaa.com/MgcVUG
kuvassa paikan omistaja ja vaimoni...
By NumBall HHN 63v.

26

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        kuin myös, huomenna pesemään taas pyykkiä siitä kolme polettia, huomaa pöytä... https://aijaa.com/28tjgX kuvan tasokin alkaa olla varsin hyvä.


    • Anonyymi

      On se vann kurjaa vaimosi kannalta kun et pysty tarjoilemaan hänelle pehmeää jänistä. Ilmankos (vaimosi?) joutuu hakemaan naapurista pehmeää jänistä.

    • Anonyymi

      Eka kuvan safkat paskasella tarjottimella....

      Muissa jo siisti pöytä! Hallelujaa!

      PS. Hyvin säilynyt vaimo PASASELLA! Siitä pointsit. Ei oo pakkelikasa...

      • Anonyymi

        Ei se koskaan ole paskainen edes ollut, vähäkalorinen ruoka ja kaali on hyvä antioksidanttien lähde, ei tarvitse pakkelia kuten 2010 väittetty akka.


      • Anonyymi

        "Ei oo pakkelikasa..." 8) Arvaan kyllä kenelle suuntasit viestisi.

        Minusta Saarikyttyrän vaimo on laosilaisen näköinen, lämminhenkisen, kiltin ja miellyttävän oloinen onnea ja iloa tavoitteleva buddhalainen persoona, joka antaa paljon anteeksi. Muutoin hän olisi lähtenyt menemään jo kauan aikaa sitten.

        Minun vaimo on kaunis pakkelilla ja ilman. Harvemmin meikkaa ja varsinkaan näin voimakkaasti https://ibb.co/fxCkyWK

        Hän teki kolmea työtä aiemmin. -Ravintolassa, lastensuojelutyössä ja kosmetiikkatuotteiden myynnissä. Nuo kuvat on mainoskuvia, eikä hän meikkaa itseään geishaksi koskaan normaalisti.

        Ravintolassa hän oli varsin näyttävä saadakseen auktoriteettia. Kiltti kun on luonteeltaan niin ei halunnut että asiakkaat alkavat tytöttelemään tai käskyttämään. Hänellä oli tilanne hallussa kun veti roolin päälle.

        Lastensuojeluhommissa ja kotona hän ei meikkaa koskaan. https://ibb.co/DrLPBQ0
        Kun Saarisenssu aikoo puhua puuttuvasta sormuksesta, kehoitan häntä tutustumaan selfien anatomiaan. Etukamera kännyköissä on peilikuva, jossa vasen on oikea.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei oo pakkelikasa..." 8) Arvaan kyllä kenelle suuntasit viestisi.

        Minusta Saarikyttyrän vaimo on laosilaisen näköinen, lämminhenkisen, kiltin ja miellyttävän oloinen onnea ja iloa tavoitteleva buddhalainen persoona, joka antaa paljon anteeksi. Muutoin hän olisi lähtenyt menemään jo kauan aikaa sitten.

        Minun vaimo on kaunis pakkelilla ja ilman. Harvemmin meikkaa ja varsinkaan näin voimakkaasti https://ibb.co/fxCkyWK

        Hän teki kolmea työtä aiemmin. -Ravintolassa, lastensuojelutyössä ja kosmetiikkatuotteiden myynnissä. Nuo kuvat on mainoskuvia, eikä hän meikkaa itseään geishaksi koskaan normaalisti.

        Ravintolassa hän oli varsin näyttävä saadakseen auktoriteettia. Kiltti kun on luonteeltaan niin ei halunnut että asiakkaat alkavat tytöttelemään tai käskyttämään. Hänellä oli tilanne hallussa kun veti roolin päälle.

        Lastensuojeluhommissa ja kotona hän ei meikkaa koskaan. https://ibb.co/DrLPBQ0
        Kun Saarisenssu aikoo puhua puuttuvasta sormuksesta, kehoitan häntä tutustumaan selfien anatomiaan. Etukamera kännyköissä on peilikuva, jossa vasen on oikea.

        2010

        Kiitos kun kerrot millainen vaimoni sinun mielestäsi on, voin vakuuttaa että pieleen meni taas, minäpä kerron millainen hän oikeasti on, kyllä kiltti, buddhalainen, mutta hän on erittäin kovapäinen, jopa rasittavuuteen asti, sanon häntä ajoittain vesipuhveliksi, eikä hän juurikaan pidä siitä, hän ei käytä pakkelia käytännössä lainkaan, jos ei huulipunaa lasketa, sitäkään harvoin, tietysti hänen suvussa on naapurimaan verta, asuihan hän melkein rajalla vaikka ei ole laosissa koskaan edes käynyt, minä olen oppinut vuosien varrella siihen miten vaimoani pitää käsitellä, ja miten tuon kovapäisyyden saa sulatettua... se vaati vuosien työn, tunnen monta perhettä jossa puoliso on isanista, tuo kovapäisyys näyttää olevan sillä varsin yleistä.

        Anteeksianto, ei hänen ole tarvinnut minulle anteeksiantoa, missään muodossa, eikä hänellekään...

        Kiinnitin huomiota tuohon sinun kommenttiisi vaimosi ulkonäöstä, että saa sillä auktoriteettia, paskat ulkonäkö mitään auktoriteettia anna, sitä antaa vain osaaminen, jos hän on hovimestari kuten kerroit, he ovat alan ammattilaisia ja saavat jo sitä kautta kunnioitusta, paskat siihen mitään sotamaalausta tarvita.

        Toki narsistinen ihminen joka elää oman napansa ympärillä, mitä "vaimosi" ei selvästikään ole, mutta sinä olet, ja kokee tarvitsevansa kaikin auktoriteetin mitä on edes teoriassa mahdollista hankkia, kun osaamista ei ole, ja rakennusalan ammattilainen alipaineistaa avoviemäreitä, tarviikin kaiken auktoriteetin ulkonäöstään ja fyysisestä kunnostaan, mitä saatavilla vain on...

        Koetko tänään olevasi älykäs 2010.

        By Numball HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerrot millainen vaimoni sinun mielestäsi on, voin vakuuttaa että pieleen meni taas, minäpä kerron millainen hän oikeasti on, kyllä kiltti, buddhalainen, mutta hän on erittäin kovapäinen, jopa rasittavuuteen asti, sanon häntä ajoittain vesipuhveliksi, eikä hän juurikaan pidä siitä, hän ei käytä pakkelia käytännössä lainkaan, jos ei huulipunaa lasketa, sitäkään harvoin, tietysti hänen suvussa on naapurimaan verta, asuihan hän melkein rajalla vaikka ei ole laosissa koskaan edes käynyt, minä olen oppinut vuosien varrella siihen miten vaimoani pitää käsitellä, ja miten tuon kovapäisyyden saa sulatettua... se vaati vuosien työn, tunnen monta perhettä jossa puoliso on isanista, tuo kovapäisyys näyttää olevan sillä varsin yleistä.

        Anteeksianto, ei hänen ole tarvinnut minulle anteeksiantoa, missään muodossa, eikä hänellekään...

        Kiinnitin huomiota tuohon sinun kommenttiisi vaimosi ulkonäöstä, että saa sillä auktoriteettia, paskat ulkonäkö mitään auktoriteettia anna, sitä antaa vain osaaminen, jos hän on hovimestari kuten kerroit, he ovat alan ammattilaisia ja saavat jo sitä kautta kunnioitusta, paskat siihen mitään sotamaalausta tarvita.

        Toki narsistinen ihminen joka elää oman napansa ympärillä, mitä "vaimosi" ei selvästikään ole, mutta sinä olet, ja kokee tarvitsevansa kaikin auktoriteetin mitä on edes teoriassa mahdollista hankkia, kun osaamista ei ole, ja rakennusalan ammattilainen alipaineistaa avoviemäreitä, tarviikin kaiken auktoriteetin ulkonäöstään ja fyysisestä kunnostaan, mitä saatavilla vain on...

        Koetko tänään olevasi älykäs 2010.

        By Numball HHN 63v.

        Mutta kiville nekin meriitit paukahtivat...


    • Anonyymi

      Koska kuvien arvostelu täällä on raakaa niin kerron suorasukaisen mielipiteeni hyvässä ja pahassa. Tuo ruoka on niin perusthaimaalaista kuin voi ikinä olla. Jokaikisesta kuppilasta löytyy. Söin itse tänään saman punaisella curryllä medium spicyna. En katsonut että perusannosta tarvitsee kuvata. Asiantravelin kuva kotiruoasta oli huomattavasti mielenkiintoisempi ja laadukkaampi ja on hienoa että vaivautuu tekemään sellaista kotona, eikä vaan mätä makkaraa leivän päälle niinkuin se Vietnamin parmankinkkumies ja kehuskele sen olevan huippuluokan aamiainen.

      Söin Suomen lipun alla rantakadun pohjoispäässä olevalla ravintolakujalla, jossa
      peräti kolme pohjoismaisena itseään mainostavaa ravintolaa. Hyvät menut, hyvä atmosfääri hyvä perusannos. Tapasin suomalaisen miellyttävän pariskunnan, jotka ovat olleet kaksi kuukautta ja tehneet kerran saman visarunin kuin minä
      En halunnut syödä paljoa, koska olin menossa uimaan https://aijaa.com/tK0cQ5
      Tuossa ekassa kuvassa oleva makkara on poltettu grillissä kuoreltaan, mutta onneksi ei pahasti. Kaali taas tekee sen ettei tarvi vaimon viereen itseään kellistää.
      Kana on kamalan näköistä ja vanhaa ekassa kuvassa, kuin olisi ollut viikon pöydällä. Mistä tuo vihreä väri johtuu muusta kuin pilaantumisesta? En ole koskaan saanut vihreää kanaa missään.

      Bahtin tippi on jo raakaa vittuilua. Aivan sairasta. Ei ihme että syöttävät nihilistille roskiksesta tongittua kanaa. Minä jätin 300 bahtin annoksesta 40 bahtia tippiä. Tähtään siihen kymmeneen prosenttiin yläkanttiin pyöristäen.
      Päivän aikana jätän keskimäärin 70-100 bahtia tippiä. Jos keskiarvoksi lasketaan 80 bahtia, niin se kertaa 90 on 190 euroa kolmessa kuukaudessa, tosin saatan olla 115 päivää tällä lomalla ja palaan viimeistään heinäkuussa ja olen 3-6 kuukautta seuraavallakin kerralla. Jätän ystävällisesti kertomatta mielipiteeni kuvan naisesta, kuitataan se sanomalla että perusmummu.

      Cha am on suunnattu 99% thaimaalaisille. Minua se ei haittaa, koska olen kuntolomalla enkä kaipaa mitään extraa. Täällä ei ole extremeä, gourmettia tai tryffelikastiketta. Tämä on aivan tavallista perusthaimaata, kuten pitkälti on myös Hua Hin. Pattayalta löytyy luksusta sitä kaipaaville vaikka kuinka, täältä ei löydy.
      Minä bongailen oikeita hintalaatusuhteita, mutta jos se on oikea, se on sama minulle maksaako se 150 vai 1500 bahtia.

      Silkkipaitapoju

      Silkkipaitapoju

      • Anonyymi

        Älä unohda kuntolomallasi pössyttelyjä multimiljonäärin kanssa.


      • Anonyymi

        No olen hieman erimieltä, sinulla on hiukan heikko tietämys thaimaan ruuista, noissa sinun arvioissa on niin monta virhettä, että annan sinun olla siinä uskossa... enkä viitsi niitä korjata kuin yhdestä osasta, kanan siivet mitkä ekassa kuvassa on ei ole väriltään vihreää vaan ruskeaa, se johtuu mausteista ja paistotavasta, oikeastaan minun ei olisi kiinnostanut laittaa tänne mitään mutta kun joku nero keksi että kanankoivet on halpoja, eivät ole nuo kolme maksoivat 70 bahtia, joten niissä on rajusti kilo hintaa, mutta se ole kanan kallein osa, vielä kalliimpia on kanan varpaat ne maksaa vielä huomattavasti enemmän, niitä käytetään tietyissä keitoissa mitä en syö, kun niissä kanan varpaissa ei ole mitään syömistä.

        Edelleenkin kanansiivet ja porsaan luut on roskaruokaa, kaukana courmet safkasta.

        Jos haluat hyvää possupohjaista ruokaa, osta porsaan potkaa joka muusilla tai hapankaalilla, se on oikeastaan saksankansallissafkaa... ja siinä on syötävää, monessa Big C löytyy grillattu possun potka, joten sitä on helposti saatavilla...

        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen hieman erimieltä, sinulla on hiukan heikko tietämys thaimaan ruuista, noissa sinun arvioissa on niin monta virhettä, että annan sinun olla siinä uskossa... enkä viitsi niitä korjata kuin yhdestä osasta, kanan siivet mitkä ekassa kuvassa on ei ole väriltään vihreää vaan ruskeaa, se johtuu mausteista ja paistotavasta, oikeastaan minun ei olisi kiinnostanut laittaa tänne mitään mutta kun joku nero keksi että kanankoivet on halpoja, eivät ole nuo kolme maksoivat 70 bahtia, joten niissä on rajusti kilo hintaa, mutta se ole kanan kallein osa, vielä kalliimpia on kanan varpaat ne maksaa vielä huomattavasti enemmän, niitä käytetään tietyissä keitoissa mitä en syö, kun niissä kanan varpaissa ei ole mitään syömistä.

        Edelleenkin kanansiivet ja porsaan luut on roskaruokaa, kaukana courmet safkasta.

        Jos haluat hyvää possupohjaista ruokaa, osta porsaan potkaa joka muusilla tai hapankaalilla, se on oikeastaan saksankansallissafkaa... ja siinä on syötävää, monessa Big C löytyy grillattu possun potka, joten sitä on helposti saatavilla...

        By NumBall HHN 63v.

        En tiedä joo paistotavoista, mutta en ole saanut koskaan vihreää kanaa.

        Silkkipaitapoju


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Valmistin vaimolleni pehmeää jänistä. Hyvin kuului maistuvan voihkimisesta päätellen.

    • Anonyymi

      Tyttö2010Neitinen on jälleen aktivoitunut aijaamaan vaimonsa kuvia ja ymmärrän että arvosteltavaksi.

      Ns. mainoskuvaan viitaten totean henkilökohtaisena mielipiteenäni, että ilmeetön täydellisyyteen pyrkivä otos on epäonnistunut, mikäli sen tarkoituksena on ollut aikaansaada katsojassa jotain positiivisia mielipiteitä.

      Kotikuvan osalta totean, että Eedenin kotikeittiössä on kauniit thaimaalaista käsityökulttuuria edustavat keittiökalusteet, suoraan Ikeasta, kuten lukea on saattanut että kaikki parasta mitä rahalla saa.

      > § <

      • Anonyymi

        Siinähän on myös kauniisti integroitu rasvakeitin johon ruokaan thaimaalaisia kuolee vexvex vaan ja apuna mikro microyrittäjällä.
        Todellinen lapsiperheen paratiisi-keittiö joka jälkiselittelyillä luonnollisesti ei ollut kotikeittiöstä vaan kotiolosuhteissaan selfiekeppiä käyttävän ... no selityksistä selviää.

        > % <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän on myös kauniisti integroitu rasvakeitin johon ruokaan thaimaalaisia kuolee vexvex vaan ja apuna mikro microyrittäjällä.
        Todellinen lapsiperheen paratiisi-keittiö joka jälkiselittelyillä luonnollisesti ei ollut kotikeittiöstä vaan kotiolosuhteissaan selfiekeppiä käyttävän ... no selityksistä selviää.

        > % <

        Älykohtauksen valtaan joutuneelle Saarisyltylle vinkiksi että kuvia voi ottaa muuallakin kuin kotona.

        Koti on pyhä paikka ja oma koti kullan kallis. Sinne pyhättöön ei vajakkeja pervoja päästetä pöljistelemään.

        Vuokrakämppä ei koskaan voi tuntua kodilta samalla tavalla kuin oma, mutta sellaisestahan ei sinulla ole kokemusta.

        Muistan vieläkin ensimmäisen yön omassa talossa ekan vaimon kanssa, ei ollut vielä lapsia.

        Teimme tarkoituksella aikuisten makkarista hulppean, neliöitä kolmisenkymmentä, sivuseinä lattiasta kattoon pronssipeilistä liukuovea, suuret pariovet lasiaukkoisina, järeät tammilistat kehyksinään.

        Siellä tehtiin esikoisemme, toinen tehtiin Muotolauteisessa saunassa ja kolmas Italiassa Gardajärven rannalla.

        Kerroin tyttärelleni vasta viime syksynä, miksi hänen toinen ja kolmas nimi ovat italialaisia, äitinsä ei ollut sitä kertonut.

        Tytär täyttää kesäkuussa jo 22 vuotta. Toinen poikani tulee kauniin morsiamensa kanssa ensi viikolla. <3

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykohtauksen valtaan joutuneelle Saarisyltylle vinkiksi että kuvia voi ottaa muuallakin kuin kotona.

        Koti on pyhä paikka ja oma koti kullan kallis. Sinne pyhättöön ei vajakkeja pervoja päästetä pöljistelemään.

        Vuokrakämppä ei koskaan voi tuntua kodilta samalla tavalla kuin oma, mutta sellaisestahan ei sinulla ole kokemusta.

        Muistan vieläkin ensimmäisen yön omassa talossa ekan vaimon kanssa, ei ollut vielä lapsia.

        Teimme tarkoituksella aikuisten makkarista hulppean, neliöitä kolmisenkymmentä, sivuseinä lattiasta kattoon pronssipeilistä liukuovea, suuret pariovet lasiaukkoisina, järeät tammilistat kehyksinään.

        Siellä tehtiin esikoisemme, toinen tehtiin Muotolauteisessa saunassa ja kolmas Italiassa Gardajärven rannalla.

        Kerroin tyttärelleni vasta viime syksynä, miksi hänen toinen ja kolmas nimi ovat italialaisia, äitinsä ei ollut sitä kertonut.

        Tytär täyttää kesäkuussa jo 22 vuotta. Toinen poikani tulee kauniin morsiamensa kanssa ensi viikolla. <3

        2010

        Minkä ikäinen oli tyttäresi kun jouduit ulkoruokintaan?


      • Anonyymi

        Ainiin jos tyttäresi on 22 vuotias, sinulla loppui muutama vuosi sitten vasta ruokotkin, ja heti uutta uuniin, toivottavasti maksoit ja kannoit vastuusi, kun olet varsin heikko tuossa vastuunkannossa, tosin vaikka muuta yrität viestittää, mutta olet paljastunut jo, miljonääri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin jos tyttäresi on 22 vuotias, sinulla loppui muutama vuosi sitten vasta ruokotkin, ja heti uutta uuniin, toivottavasti maksoit ja kannoit vastuusi, kun olet varsin heikko tuossa vastuunkannossa, tosin vaikka muuta yrität viestittää, mutta olet paljastunut jo, miljonääri.

        Onko sinulla tänään muita murheita? Onko oma elämäsi kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla tänään muita murheita? Onko oma elämäsi kunnossa?

        On muita murheita, tuokin kertomus on kuin leevi & leaving bandin laulukirjasta, tai sitten vain lasisesta sellaisesta, onhan 2010 kertonut olevansa alkoholisti.

        Eikä 2010 vastaa kysymykseeni onko hän tänäänkin älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla tänään muita murheita? Onko oma elämäsi kunnossa?

        Suurin murheeni liittyy pehmeään jänikseen koske en pysty enää tarjoilemaan vaimolleni kyseistä herkkua. Vaimoni joutuu etsimään vapailta merkkinoilta pehmeää jänistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muita murheita, tuokin kertomus on kuin leevi & leaving bandin laulukirjasta, tai sitten vain lasisesta sellaisesta, onhan 2010 kertonut olevansa alkoholisti.

        Eikä 2010 vastaa kysymykseeni onko hän tänäänkin älykäs.

        Voithan sinä itseäsi lohdutella noilla harhaisilla ajatuksillasi, mutta en ole alkoholisti määritelmän mukaan.

        Alkoholistiksi ei tulla suinkaan millään bilejaksoilla, ellei putki jää päälle ja se alkaisi vaikuttamaan työhön, arkeen, ihmissuhteisiin, psyykeen ja lompakkoon.

        Olen ollut kohtuukäyttäjä sellaiset 13 vuotta, sitä ennen join vuoden parin ajan liikaa, mutta sekään aika ei tehnyt minusta alkoholistia, vaan hoidin hommat ja nautittiin elämästä.

        Iskä voi kertoa sinulle hieman alkoholista, kun tuntuu olevan hakusassa sekin, vaikka itse kerroit juopotelleesi aiemmin ihan tarpeeksi ja siitä olet saanut mursun ulkomuodon.

        "Maksa-arvot alkavat suurentua, kun terve, työikäinen nainen käyttää alkoholia säännöllisesti 7 annosta viikossa. Miehellä vastaava luku on 14 annosta viikossa. Tätä pienempi säännöllinen käyttömäärä on vähäisen riskin käyttöä. Suuren riskin alkoholinkäyttöä on naisilla 12–16 annosta ja miehillä 23–24 viikossa"

        Minulla on maksa-arvot olleet aina täysin kunnossa. Samaten minulla ei ole ongelmia verenpaineen, kolestrolin eikä sydämen kanssa. Hemoglobiinini on hieman liian korkea, kuten hyväkuntoisilla terveillä on, ja popsin primaspanin aamuisin, joka on ainoa lääkkeeni.

        Tunnen monia monia, jotka juo reippaasti liikaa läpi viikon, kuukauden ja vuoden, mutta he eivät silti ole varsinaisesti alkoholisteja, koska se juominen ei vaikuta negatiivisesti heidän elämäänsä.

        Alkoholisti on vasta sitten kun se viina hallitsee kaikkea ja eletään sen vuoksi. Se on huume siinä missä muutkin huumeet.

        Ravintola-annoksina mitattuna juon sellaisen noin 10 ravintola-annosta viikossa, joka menee kuivaan kitalakeen ja terveydeksi. Poikain juhlissa juon illan mittaan noin pullon viskiä tai vodkaa (0,7 ltr) mutta niitä juhlia on harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa.

        Perhejuhlissa lasten läsnäollessa ei väkeviin kosketa, ruokajuomana olut tai viini on ok.

        Se mitä tulee aikuisten lasteni tukemiseen, ovat yksityisasioita, mutta sanottakoon sen verran että kun isi maksaa tyttären vuokrat, auton, polttoaineet, vakuutukset, kännykän ja kannettavan tietokoneen, lentoliput ja vielä pientä palkkaa kirjallisista töistä, niin harva sellaiseen pystyy.

        Et ainakaan sinä pysty, joka et ole nähnyt lapsiasi vuosikymmeneen etkä lapsenlastasi ollenkaan. Oletko edes soittanut heille? Tiedätkö edes missä he asuu?

        Kannattaa huolehtia omista asioistasi eikä olla noin sairaan kiinnostunut minun asioistani.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sinä itseäsi lohdutella noilla harhaisilla ajatuksillasi, mutta en ole alkoholisti määritelmän mukaan.

        Alkoholistiksi ei tulla suinkaan millään bilejaksoilla, ellei putki jää päälle ja se alkaisi vaikuttamaan työhön, arkeen, ihmissuhteisiin, psyykeen ja lompakkoon.

        Olen ollut kohtuukäyttäjä sellaiset 13 vuotta, sitä ennen join vuoden parin ajan liikaa, mutta sekään aika ei tehnyt minusta alkoholistia, vaan hoidin hommat ja nautittiin elämästä.

        Iskä voi kertoa sinulle hieman alkoholista, kun tuntuu olevan hakusassa sekin, vaikka itse kerroit juopotelleesi aiemmin ihan tarpeeksi ja siitä olet saanut mursun ulkomuodon.

        "Maksa-arvot alkavat suurentua, kun terve, työikäinen nainen käyttää alkoholia säännöllisesti 7 annosta viikossa. Miehellä vastaava luku on 14 annosta viikossa. Tätä pienempi säännöllinen käyttömäärä on vähäisen riskin käyttöä. Suuren riskin alkoholinkäyttöä on naisilla 12–16 annosta ja miehillä 23–24 viikossa"

        Minulla on maksa-arvot olleet aina täysin kunnossa. Samaten minulla ei ole ongelmia verenpaineen, kolestrolin eikä sydämen kanssa. Hemoglobiinini on hieman liian korkea, kuten hyväkuntoisilla terveillä on, ja popsin primaspanin aamuisin, joka on ainoa lääkkeeni.

        Tunnen monia monia, jotka juo reippaasti liikaa läpi viikon, kuukauden ja vuoden, mutta he eivät silti ole varsinaisesti alkoholisteja, koska se juominen ei vaikuta negatiivisesti heidän elämäänsä.

        Alkoholisti on vasta sitten kun se viina hallitsee kaikkea ja eletään sen vuoksi. Se on huume siinä missä muutkin huumeet.

        Ravintola-annoksina mitattuna juon sellaisen noin 10 ravintola-annosta viikossa, joka menee kuivaan kitalakeen ja terveydeksi. Poikain juhlissa juon illan mittaan noin pullon viskiä tai vodkaa (0,7 ltr) mutta niitä juhlia on harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa.

        Perhejuhlissa lasten läsnäollessa ei väkeviin kosketa, ruokajuomana olut tai viini on ok.

        Se mitä tulee aikuisten lasteni tukemiseen, ovat yksityisasioita, mutta sanottakoon sen verran että kun isi maksaa tyttären vuokrat, auton, polttoaineet, vakuutukset, kännykän ja kannettavan tietokoneen, lentoliput ja vielä pientä palkkaa kirjallisista töistä, niin harva sellaiseen pystyy.

        Et ainakaan sinä pysty, joka et ole nähnyt lapsiasi vuosikymmeneen etkä lapsenlastasi ollenkaan. Oletko edes soittanut heille? Tiedätkö edes missä he asuu?

        Kannattaa huolehtia omista asioistasi eikä olla noin sairaan kiinnostunut minun asioistani.

        2010

        No maksoitko ruokot, olethan ollut jo muutaman vuoden kuivilla, mutta laitot uudet heti uuniin vaikka edelliset oli maksamatta, siitäkö se osakaslainan tarve tuli selitettyä.
        Onko sinulla älykäs olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No maksoitko ruokot, olethan ollut jo muutaman vuoden kuivilla, mutta laitot uudet heti uuniin vaikka edelliset oli maksamatta, siitäkö se osakaslainan tarve tuli selitettyä.
        Onko sinulla älykäs olo.

        "Maksa-arvot alkavat suurentua, kun terve, työikäinen nainen käyttää alkoholia säännöllisesti 7 annosta viikossa. Miehellä vastaava luku on 14 annosta viikossa. Tätä pienempi säännöllinen käyttömäärä on vähäisen riskin käyttöä. Suuren riskin alkoholinkäyttöä on naisilla 12–16 annosta ja miehillä 23–24 viikossa" tuonkin sinä kaivoit netistä, etkö sinä itse osaa mitään ilman nettiä, kyllä olen dokannut tarpeeksi, mutta se ei ole koskaan haitannut elämääni millään muotoa, asutko jossain laitoksessa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe