Tietääkö ikävöimänne, että kaipaat?

Anonyymi-ap

Mietin, miksi ette kerro kaipaamallenne henkilölle, että teillä on ikävä? Toki on erilaisia elämäntilanteita, mutta onko monellakin kyse uskalluksesta? Tai onko sillat poltettu, ja riitaisa ero takana? Vai oletteko/ onko ikävän kohde varattu?

Kaipaan varattua miestä, enkä halua häiritä hänen elämäänsä kertomalla tunteistani. Mikä teidän muiden syy on olla täällä, vai trollaatteko vain?

58

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      toivottavasti saatte paskaa samalla, tavalla jokaiseen päivään joillekin, jokaiseen viikkoon ja kaikkea paskaa 🤪😆tekojen ja juttujen mukaan 😆🤪

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­y­m­­f­­o­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18275274

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hän tietää, että kaipaan, olen sanonut. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään.

    • Anonyymi

      Ei varattuja kannata kaivata

      • Anonyymi

        Ei ketää kannata kaipailla täällä


    • Anonyymi

      Viestiä laitettu. Perille menosta ei tietoa,varmaan visusti varattu

    • Anonyymi

      Elekää muuten silloin.kun.näätte jonkun olevan ilmeiltä tai suultaan hiljanen niin menkö edes tökkimään sanoillaan jotakuta toistakaan.

      Aina se suu ei vaan aukea.

      Se repii ja rikkoo ihmisen , jolle ei ole ennenkään sitten kuulunut iso puhe.

      • Anonyymi

        Okei,noudatan tätä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En kaipaa varattua, enkä ole polttanut siltoja tietääkseni.

    • Anonyymi

      Hän pelästyi tunteitani, jotenkin asiaa oli purettava. Palsta on ikävä tapa uuden elämäntilanteen keskellä.

    • Anonyymi

      Minulle on ihan sama mitä se mies minusta ajattelee nykyään. En pidä siitä että hän enää katsoo minua osuessa samaan paikkaan jossain ja minua nykyään ahdistaa se ihminen koska se tuo ikäviä asioita mieleen. En vain ymmärrä tuollaista ihmistä joka on varattu ja silti pitää katsoa ruohon toiselle puolelle. Kertoo ihmisestä paljon tuollainen käytös.

    • Anonyymi

      Hän tietää mitä ajattelen hänestä. Hän ei selvästikään ajattele samoin, joten en ahdistele. Hänellä on uusi elämä, jota rakentaa ja kyllä sieltä vielä se oikea nainen hänen rinnalleen löytyy. Minä se en valitettavasti ollut. - 💔

      • Anonyymi

        Sähän olet oikiasti mies, jos tajusi sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän olet oikiasti mies, jos tajusi sen?

        Kaikki ei ole sinunkaltaisiasiasi - sivusta


    • Anonyymi

      Meinasin kertoa, koska luulin hänen pitävän minusta. Hän olikin vain murustelija, joka kaipasi ihan toista ihmistä.

      • Anonyymi

        Jos murustelulla tarkoitat täällä kirjoitettuja viestejä, niin kai tajuat, että hän ei ole kirjoittanut niitä viestejä, vaan olet kuvitellut muiden kirjoittamat viestit hänen kirjoittamikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos murustelulla tarkoitat täällä kirjoitettuja viestejä, niin kai tajuat, että hän ei ole kirjoittanut niitä viestejä, vaan olet kuvitellut muiden kirjoittamat viestit hänen kirjoittamikseen.

        Ihan wa-viestejä tarkoitin.


    • Anonyymi

      Ollaan molemmat se kerrottu toisillemme. Elämäntilanteet on vain joskus niin outoja, että ei oikein tiedä mitä voisi tehdä.

      • Anonyymi

        Onneksi elämäntilanteet voivat muuttua. Toivottavasti teidän osalta parempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi elämäntilanteet voivat muuttua. Toivottavasti teidän osalta parempaan suuntaan.

        Uskon siihen. Kiitos asiallisesta kommentista.


    • Anonyymi

      Tietää jos olen hänen kanssaan täällä tai toisessa osiossa keskustellut 😏... livenä en tiedä onko huomannut, itse tunnen jotain hienoa meidän välillä. Pakko minun on uskaltaa kertoa jossain vaiheessa, vaikka en vastakaikua saisikaan. Ei vaan kestä pää tätä.

      • Anonyymi

        Kyllä,sun on ihan pakko alkaa jo toimimaan.Veikkaan että sinulla on myös ihailijoita ja hekin haluaa jatkaa matkaa eikä odotella epätietoisuudessa.
        Tarkoitan et jos saat vasta kaikua häneltä muut voi sen huomatessaan varmistua ettei heillä ole mitään makuja suhteesi ja alkaa suremaan ns.menetystään.


      • Anonyymi

        Miten hän sen täällä voisi huomata? Olet vähän tyhmä nyt. Täällä kukaan ei tunnista ketään, kaikki vaan toivoo että olisit se oikea. Et ole ihan fiksu nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,sun on ihan pakko alkaa jo toimimaan.Veikkaan että sinulla on myös ihailijoita ja hekin haluaa jatkaa matkaa eikä odotella epätietoisuudessa.
        Tarkoitan et jos saat vasta kaikua häneltä muut voi sen huomatessaan varmistua ettei heillä ole mitään makuja suhteesi ja alkaa suremaan ns.menetystään.

        Nyt oli oikeasti tyhmän ihmisen viesti tuo. Oletko järjissäsi?


    • Anonyymi

      En usko että hän tietää, en vaan uskalla sanoa mitään. Välillämme mielestäni kipinöi, aina kun näemme niin että pystymme toisiamme katsomaan mutta taas viestintä muuten on niin lyhytsanaista että ehkä vaan kuvittelen kaiken.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt kiinnostukseni mielestäni selväksi. Koska vastakaikua ei tullut niin koen että en ole sellainen, joka häntä kiinnostaisi. Ei siis ole exä tai muukaan, koska en ilmeisesti ole hänen tyyppiään edes. Täällä palstalla ollaan koska todellisuus ei vastaa haaveita!

    • Anonyymi

      Tosen kohdalla on sillat poltettuna.
      Tuli liikaa ylläreitä ja esteitä suhteelle .
      Ja toinen on varattu tahollaan .
      Tietää kyllä että tykkään ...
      Tykkään ja tykätään toisella tavalla kun
      Tyypin ykkössuhde ...
      Mä en oo vaimoainesta joten mua ei haittaa yhtään et kuvioissa on vaimokin ...
      En vain rupea kehiteleen romantiikkaa välillemme ...
      Panna voisin nytkin ...
      Naiselta

      • Anonyymi

        Esiinnht ätmi taas naisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiinnht ätmi taas naisena!

        Mees ny mieheksiluulia ätmi inceli
        Vaikka kaivoosi ja anna ihmisten keskustella
        rauhassa.
        Vittuttaako kun mun ip osoite on salainen.
        Siks oot sanomassa mua mieheksi.


    • Anonyymi

      Lopetin sen too olt nervous holt

    • Anonyymi

      Loppu slut suljettu

    • Anonyymi

      Hohohohohoo

    • Anonyymi

      En usko että tietää.Ehkä näen hänet parin viikon päästä.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät näkeväsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät näkeväsi?

        En tiedä varmaksi.Mutta on usein samaan aikaan.


    • Anonyymi

      Siinä tapahtui kaikennäköistä eron aikana ja sitä ennen. Mun olisi pitänyt vaan väkisin irtisanoutua. En itse asiassa tiedä, onko hän eronnut. Luoja tietää, miksi olen nyt alkanut kaipaamaan. En ole nähnyt häntä vuosiin. Tässä on varmasti sellainen juttu, että on suru-aika ja nostaa vanhojakin suruja esiin. Olimme silloin kumpikin vapaita.

    • Anonyymi

      Haluan että mies avaa pelin ja tekee asian selväksi. Valitettavasti hän perääntyi jossain kohtaa, muut molemmat ollaan kyllä selvästi kiinnostuneita toisistamme, ainakin kavereina.

      • Anonyymi

        3 pakit niin mies ei enää lähesty. Naisen on hoidettava avaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 pakit niin mies ei enää lähesty. Naisen on hoidettava avaus!

        Miehelle vinkkivitonen, unohda nainen.


    • Anonyymi

      Usein varmaan luullaan, että toinen on mennyt jo eteen päin, on varattu, ei ollut edes kiinnostunut oikeasti tms.

      Parasta on kun kaksi ihmistä puhuu keskenään kunnolla. Silloin monilta väärinkäsityksiltä selviäisi.

      • Anonyymi

        Niinpä juuri ja se tuntuu olevan hurjan hankalaa. Kun joku on kiinnostunut tutustumaan sen näkee heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä juuri ja se tuntuu olevan hurjan hankalaa. Kun joku on kiinnostunut tutustumaan sen näkee heti.

        Ei aina ehkä ole noin päivänselvää. Riippuu tilanteesta, yksilöstä jne. Puhuminen on siksi juuri hyvin tärkeää. Se on kuin avain lukkoon. Tsempit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina ehkä ole noin päivänselvää. Riippuu tilanteesta, yksilöstä jne. Puhuminen on siksi juuri hyvin tärkeää. Se on kuin avain lukkoon. Tsempit!

        Itse kiinnostun tosi harvoin ja jos sitten joku iskee kipinää omalta puolelta selvää tiedän heti tutustumisen alkutaipaleella.


    • Anonyymi

      tää on ujojen tinderi...
      voi kuvitella etton matchi, kun joku sopivs vastaa.

    • Anonyymi

      Tuskin hän enää mua muistakaan.

    • Anonyymi

      en tiedä tietääkö hän nyt ikävästäni varsinaisesti. Sen hän tietää, että haluaisin olla hänen kanssaan. Hän ei kuitenkaan tunne samoin. Tokkopa häntä sen kummemmin kiinnostaa mun ikävästäni yksityiskohtaisemmin tietääkään.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei tiedä.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä niin toivot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä niin toivot?

        Kun tunteeni ei paljastu, niin hän pitää minua vain kaverina. Ei varmaan haluaisi olla missään tekemissä jos kertoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tunteeni ei paljastu, niin hän pitää minua vain kaverina. Ei varmaan haluaisi olla missään tekemissä jos kertoisin.

        Jaa, sitä on liikkeellä. Jos paljastaisin kaikki tunteeni eräälle naiselle, voisi käydä samoin. Tykkään vaan niin kovin hänestä. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, sitä on liikkeellä. Jos paljastaisin kaikki tunteeni eräälle naiselle, voisi käydä samoin. Tykkään vaan niin kovin hänestä. ❤️

        Kannattais saada suu auki niin tapahtuukin edes jotain


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tiedä, emme tiedä edes toistemme nimeä!

    • Anonyymi

      Laita nyt vaan hänelle viestiä tuskin häntä häiritse eli otahan yhteyttä tai mene käymään jos tiedät missä hän asuu tai odottele tien varressa koska hän lähtee kotoa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä palaan ätmi ja muut tunnin päästä murskaamaan alustuksesi boo hoo

    • Anonyymi

      Hän eli eräs tuttu nainen tietää kyllä, miten kaipaan häntä, kiinteää peppua ja mukavaa luonetta jne.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe