Missä on takavuosien suosikki laulaja, kultakurkku Merja Rantamäki? Oli hyvinkin suosittu, pidetty ja kuuluisa 70/80-luvuilla. Hittejä esim "Jossain".
Iloinen, kaunisääninen ja reipas laulajatyttö. Tuntuu että kukaan ei tiedä mitä hänelle kuuluu, ja mitä hommailee. Yrittäjä? Eläkkeellä?
Merja Rantamäki missä?
10
1302
Vastaukset
- Anonyymi
On jäänyt eläkkeelle, eikös tää ole jo yli 7 kymppinen, ei tule keikoille rollaattorin tai pyörätuolin kanssa.
- Anonyymi
Ei ole edes 70 vielä! Vieläköhän hänellä on yritys, kahvila Pohjanmaalla?!
Radiossa soi "Jossain", ja tuli vanhat hyvät ajat mieleen! - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18276140
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niitä lauleskelijoita mitä mahtuu 13 tusinaan. En kaipaa, paljon parempia on!!!
- Anonyymi
Kainalossa, koska elää ei enää täällä saata.
- Anonyymi
Se on jossain.
- Anonyymi
Merja Rantamäki-Vallivaara on yhdessä ystävänsä Eijan kanssa ruvennut maalaamaan! Pitäneet jopa yhteisnäyttelyitä mm Alajärvellä ja Lohjalla!
Tsemppiä Merjalle ja Merja lähettää tsempit ihailijoilleen.
https://www.lansi-uusimaa.fi/paikalliset/6047830- Anonyymi
Jos tuossa kuvassa on laulaja Merja Rantamäki niin kyllä se on tuo vasemmanpuoleinen.
Oikeanpuoleinen ei oo ainankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuossa kuvassa on laulaja Merja Rantamäki niin kyllä se on tuo vasemmanpuoleinen.
Oikeanpuoleinen ei oo ainankaan.Samaa mietin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin.
Mahtaako olla tämä laulaja....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232