Näköjään jälleen kiinni. Aukeaakohan enää koskaan?
Sievin katsastuskonttori
13
1440
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tosi, että on kiinni?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18276675
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Puretaan moposuoran tieltä pois.
- Anonyymi
Käy vaikka abc:lla istuvilta eläkeukoilta kysymässä. Eikö ne ruukaa tietää kaiken mitä kylällä tapahtuu, tai ainakin luulevat tietävänsä.
Tai yritä hädissäsi soittaa sinne katsastus asemalle, jos asia noin kiinnostaa, mitä suotta mistään suomi 24 kanavalta kyselet. Ei täällä suurin osa tiedä mistään mitään.
Ihme kyyliä koko sivusto täynnä.- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Kyylät elää ja kukoistaa joka kylällä
- Anonyymi
Yrittäjä/yrittäjät voisivat itse kommentoida tätä asiaa.
- Anonyymi
Ehkäpä he eivät lue tätä oman elämän menettäneiden kiukuttelupalstaa.
- Anonyymi
Katsastuskonttori on suljettu ja varmaan ei aukea enää koskaan. Sievissä ei riitä asiakkaita. Tämä on nyt varma tieto.
- Anonyymi
Muutaman vuoden päästä Sievissä ei ole mitään. Työllisyys laskee ja samoin kunnan talous. Hyvä Sievi.
- Anonyymi
Niin kuinka varma? Ihanko kävit katsastusaseman kotisivuilta lukemassa kuinka asia on? Taivas teitä aaseja, aina vouhotetaan ja mitään ei kuitenkaan tiedetä.
- Anonyymi
On harmillista. Oli hyvä palvelu.
- Anonyymi
Konkurssihan se sitten kirjoitti uutiset. Harmillista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049