Eki pani minua

Anonyymi-ap

Eki pani minua
Kutsuvat minua Manuksi. Olen 45-vuotias ukkomies ja duunaan suuren suomalaisen yrityksen keskijohdossa. Minulla on vaimo ja kolme lasta, mutta pidän myös nuorista miehistä, sillä niitä on kiimasta vetää paljaalla kyrvällä perseeseen. Ei minun taudit tartu!
Olen mukana yhdessä kansalaisjärjestössä vapaaehtoisena. Viime keväänä meillä oli viikonloppukoulutus. Siellä minä tapasin Ekin, 21-vuotiaan maalaispojan, joka oli juuri muuttanut Helsinkiin. Me otettiin siinä porukalla viinaa illan mittaan, ja Eki rupesi kiihottamaan minua. Pyysi pojan syliini, ja siinä sitten vähitellen työnsin käteni sen haaroihin. Ei sillä seissyt, mutta kontakti oli otettu, vaikka emme menneet yhdessä nukkumaan.
Olen kai aika hot ikäisekseni, ja musta paneminen on parasta maailmassa. Vaimoni ei tiedä, että olen bi. Ei me ainakaan asiasta puhuta. Rakastan perhettäni, ja hoitelen myös vaimoni. Muuten mulla on vapaa elämä. Olen käynyt vuosia iskemässä miehiä Vanhalta. Mulla on puhelinmuistiossa monen kaverin tiedot. Aina kun paine palleissa käy liian suureksi, soitan jollekin vakipanoistani ja lähden hässimään. Tämä tapahtuu yleensä keskellä päivää, sillä asemani ansioista olen vapaa tulemaan ja menemään. Koska minuun ei taudit tartu, panen näitä hoitojani paljaalla, ja ai että se tuntuu hyvältä. Liukuvoidetuubi minulla on aina mukanani työsalkussani, sillä koskaan ei voi tietää, milloin halut heräävät ja on pakko saada perää.
No tämä Eki sitten. Poika parka rakastui minuun. Kutsuin järjestön porukoita viettämään viikonloppua mökilleni. Paistettiin lettuja, juotiin sahtia ja saunottiin. Yöllä sitten kömmin Ekin viereen. Poika pani aluksi hanttiin, mutta sain sen sitten lopulta suostuvaiseksi lemmenleikkeihin. En minä sitä pannut ensimmäisenä yönä, runkkasin sen munasta rasvat vatsalle ja sitten liukastelin sen mälleissä laukeamiseeni saakka.
Syksystä olin yhtenä sunnuntai-iltapäivänä Ekin kanssa kahdestaan järjestön tiloissa. Minulla oli kiima päällä, sillä en ollut päässyt pukille pitkään aikaan. En kuitenkaan halunnut ruveta sekstailemaan siellä toimistolla, sillä pelkäsin jonkun yllättävän meidät rysän päältä. Eki asui kimppakämpässä kaupungin laidalla, joten sen kämppä oli poissuljettu optio. Hän kuitenkin sanoi, että hänellä on avain kaverinsa kämppään Ullanlinnassa. Ja ei kuin menoksi.
Ajoimme kaupungin läpi Ullanlinnaan. Ekin kaverin kämppä oli pieni, alle 20 neliön yksiö. Sänky oli kuitenkin huoneen keskellä, ja se riitti meille. Suoriuduimme eroon turhista kuteista, kaivoin liukkarin laukustani, ja rupesimme harrastamaan erotiikkaa. Eki oli tällä kertaa kovin aktiivinen ja antoi selvästi ymmärtää, että ha-lusi työntää siittimensä suoleeni. Emmin vähän, sillä yleensä minä panen. Lisäksi Ekillä on keskivertoa pidempi kalu, joka on tosi paksu. Vähän minua hirvitti ottaa sitä reikääni, toisaalta ajatus isosta lerssistä kakkosessa myös kiihotti.
Laitoimme pyyhkeen suojaksi sängylle. Aluksi Eki sormetti reikääni ja alkoi sitten työntää varovasti kaluaan suoleeni. Ensin se sattui saatanasti, mutta armeijan käynyt mies kestää kivun! Eki sai tappinsa juurta myöten anaaliini ja alkoi painaa. Ensin poika pani rauhallisesti, mutta sitten hän vähitellen kiihdytti vauhtiaan. Liike teki terää: Ekin tatti hieroi eturauhastani, ja hänen kalunsa tuotti suunnatonta nautintoa. Jätkän hengitys syveni ja tiheni. Se nautti eläimellisesti panemisesta, ja aikansa rynkytettyään se syvästä nautinnosta huutaen laski lastinsa suoleeni. Minä en kerennyt ollenkaan mukaan tähän loppuhuipennukseen. Olin kuitenkin yllättynyt Ekin suorituksesta, ja sanoin tälle panomiehelle, etten ollut tiennyt hänenkin nauttivan panemisesta näin paljon.
Panot Ullanlinnassa jäivät ainoaksi kerraksi, kun Eki laukesi suoleeni. Nuorukainen oli kierrellyt kesällä Eu-oopassa ja käynyt suurkaupungeissa homosaunoissa hankkimassa kokemuksia miesten välisestä rakkaudesta. Ei sillä kuitenkaan mitään tauteja ollut.
Jatkoin suhdetta Ekiin vielä jonkin aikaa, mutta sitten sisäinen ristiriitani perheenisäni ja toisen miehen rakastettuna kävi ylivoimaiseksi sietää, joten päätin suhteemme. Tosin ei siinä mennyt kuin pari viikkoa, kun olin taas ihastunut toiseen, juuri eronneeseen mieheen, jonka kanssa aloin suhteeseen. Tämäkin suhde päättyi jonkin aikaa kestettyään, koska en kestänyt syyllisyyttä kaksoiselämästäni. Oneksi minulla on kuitenkin puhelinmuistioni…

0

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 126
        3269
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        91
        3001
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2278
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        25
        1796
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1678
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1539
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        18
        1504
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        28
        1447
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1407
      10. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        81
        1345
      Aihe