Täällä Karhunpolulla asustaa kaksi ukkoa jotka tietävät rikkoneensa traktorilla postilaatikon.

Anonyymi-ap

On siis kaksikko sopinut lumitöistä keskenään ahtaalle postilaatikko väylälle traktorilla lumityöt. Sitten rikottiin ja harjoitettiin lumitöissä postilaatikko , nimikilvet hävisi myös, eikä kukaan aiemmin ole tehnyt ahtaassa paikassa lumitöitä traktorilla , tähän asti , kuin yksi uusi asukas , ja postilaatikko rutattu traktorin kauhalla , ja nämä kaksi vellihousua sen tietää , itse tehneensä , niin kyllä täällä ei säily postilaatikko ,kun tuollainen tekijä tänne muutti. On siinä kaksi vellihousua , omat laatikot kyllä säilyi ehjänä. Täällä ei ole muulloin koskaan särkynyt laatikko, paitsi silloin kuin tuo vanhempi vellihousu peruutti tallista ja rikkoi saman laatikon. ja viikko meni ,kun kävi ilmoittamassa ,että hän peruutti siihen, ja kävi korjaamassa laatikon itse. Nyt nämä uusi asukki ja laatikkoon peruuttaja rikkoivat yhdessä laatikon , nämä vellihousut ,eikä kukaan tunnusta mitään. Kyllä täällä asuu erikoista porukkaa , valehtelijat vellihousut.

14

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kännipäissäsi itse olet sen rutannut

      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Niinpä, ei kuitenkaan isoista asioista ole kyse niin onhan tuo typerää niiltä ukkeleilta.

    • Anonyymi

      Laiska pötky ole, olisit itse tarttunut lumikolaan etkä odottanut että toiset tekisivät.
      Korjaa laatikkosi ja ole hiljaa.

      • Anonyymi

        Postilaatikot sijaitsee , henkilön omalla pihalla, eikä kukaan tee toisen pihalla lumitöitä, kuin se joka siinä asuu. Hän joutuu itse tekemään pihallaan lumityöt silti onko postilaatikot siinä tai ei ,eikä nämä laatikot ole hänen pihallaan , vaan toisen talon seinässä. Lumityöt on talon omat työt. Se lumi mikä sataa sinunkin pihaan taivaalta, on silloin sinun lunta sinun pihalla, ja se mikä ei sada sinun pihaan taivaalta , ei ole sinun lunta , eikä sekään mikä sataa tiellä ole sinun lunta sinun portilla vaan se on Kajaani kaupungin lunta.


    • Anonyymi

      Paitsi , silloin kun, että olen , ja sitten. Niin, kuka oli, kuka, ei.!?. Ja sitten, postilaatikko nurin, ja, traktori.

    • Anonyymi

      On kyllä köyhää ulista jostain postilaatikosta. Hae kaupasta uusi ja ole hiljaa!

      • Anonyymi

        Sitä samaa sulle , jos nämä kaksi sankaria rikkovat sinun laatikon , niin hommaa uusi ,ja taas uusi ….kun nämä vellihousut tekee sitä aina. Aiemmin näistä toisista peruutti tallista ja rikkoi jo kerran laatikon , meni viikkoja ,kun tuli sanomaan peruuttaneensa laatikkoon, ja kävi korjaamassa rikotun laatikon. Nyt on yhden lisäksi tullut tosi valepukki asumaan tänne, laatikon rikkoja ihan traktorin kanssa. Valheilla on lyhyet jäljet. Eikä kannata kirjoitella mitään totuuden vastaisesti täällä.


    • Anonyymi

      OLE HILJAA JA ÄLÄ VALITA PERKELE 🙏🙏

    • Anonyymi

      No miksi tänne kirjoittelet ja uliset??? Selvitä asiasi kyseisten henkilöiden kanssa ja ilman että syyllistyt heidän herjaamiseen täällä tai muutoin.

      • Anonyymi

        Näin olisi kannattanut tehdä. Aloittaja ei ymmärrä, että syyttelemällä ja nimittelemällä täällä hän syyllistyy suurempaan rikkomukseen kuin jonkun postilaatikon särkyminen. Jos ei usko kannattaa vilkaista mitä laki sanoo. Mutta sellaisia te kajaanilaiset olette. Teille pitää olla kuuloluurikin, jossa voitte ratkoa ongelmanne sen sijaan että tekisitte sen asiallisesti kasvotusten, niin kuin muu kansa Suomessa tekee.


    • Anonyymi

      Se traktori ukko asustaa, 7 b ja toinen 7 niin juttu on lähtöisin näistä kahdesta, päättäkää te rötöstelijän itse mitä te itse teitte, kaksi vellihousua , kumpi rikkoi laatikon .
      Te kaksi yhdessä, ja toimikaa sen mukaan mitä teitte itse.

    • Anonyymi

      Aloitus on trolli.

    • Anonyymi

      Teen pökäleen sulle postilootaan ja kun haet lehteä , jäätynyt hauki odottaa sinua lehteen käärittynä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe