jarkevin olisi tuo, etta pisteet annettais paivan lopuksi. joka paiva olisi yksiloity
toki joka olisi voittaja lopulta, jos sama joka voitti ensimmaisena paivana myos sunnuntaina. saisi tuolloin kymmenen lisa pistetta
sunnuntain poweri ois noin niin kuin nytkin on. toki poweriin olisi hyva, etta jokainen kuski saisi uudet renkaat tuohon
aika sakot saisi olla paiva kohtaiset. jos perjantaina tulee aikasakkoja jne. nuo sakot pyyhkiytyisi. myos muiden paivien kohdalla
WRC ralli 2024
Anonyymi-ap
2
321
Vastaukset
- Anonyymi
Järkevin olis, että poweri ajettaisiin ykköspätkänä ja sitten kun kaikki pätkät on ajettu pisteet jaettaisiin maalintulleiden kesken. Powerin pisteet lisättäisiin. Ymmärtäisi ja viitsisi seurata muutkin kun fian pääpomot.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18278415
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776502- 1481784
- 1131568
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37946Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96913Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan238820- 41809