Ulosoton vapaakuukaudet

Anonyymi-ap

Te jotka olette saaneet/hakeneet ulosotossa vapaakuukausia. Miten miellätte sen, kun ulosoton sivuilla ja aikaisemmissa päätöksissä lukee, että olet VUOSITTAIN oikeutettu esim.vaikka nyt kahteen vapaakuukauteen viran puolesta? Itse ainakin tulkitsen sen niin, että vuoden alusta saa aina ne uudet vapaakuukaudet. Vai olenko nyt totaalisen väärässä?? Itse olen oikeutettu kolmeen vapaakuukauteen vuodessa ja olin luullut että tilanne "nollaantuu" aina vuoden alussa, mutta ilneisesti ei taida olla niin.

8

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nollaannu,olet oikeassa.

    • Anonyymi

      Jos itse olisin ulosottomies, antaisin vapaakuukaudet vasta ihan vuoden lopussa, sillä asiakas voi vuoden aikana joutua työttömäksi tai jopa kuolla. Se olisi velkojille tosi ikävä juttu, jos velallinen pitää vuoden alussa ensin kolme vapaakuukautta ja sitten aprillipäivänä potkaisee tyhjää.

      • Anonyymi

        Mutta koska sinä et ole uo-mies vaan pahansuopa kateellinen nettipahis kokovartalok*rpä , niin siksipä sinun on tyytyminen vain täällä palstalla uhoamiseen joka on tyhjän tynnyrin kolinaa ilman mitään painoarvoa.

        Jatkahan samaan malliin niin saattaa oma suonesi päässäsi poksahtaa jo aprillipäivänä tai viimeistään Vappuna.

        Sen kunniaksi lähtisin Vappumarssille jos niin kivasti kävisi!


    • Anonyymi

      Itse olen selannut uudistusta koskevia tietoja ja mielestäni se on vuosi mutta ei kalenterivuosi. Uudistushan astui voimaan 1.5.23. Itse kyllä pidin kaikki kolme viime vuonna eli uusi rundi alkaisi taas 1.5.24. Noista kolmesta pyysin kahta itse ja yksi tuli sieltä heidän aloitteestaan.
      Näin olen itse ymmärtänyt. Jos saat varmistuksen asialle niin kerro mullekin.

    • Anonyymi

      Se on vuosi ei kalenterivuosi.Itsekkin törmäsin tähän uudistuksen jälkeen. Itse otan 2 putkeen eli tammi ja helmikuun ja syyskuussa saan sen kolmannen jonka ulosotto määrää.

      • Anonyymi

        Just, ota selvää koska ulosottosi alkoi. Siitä vuosi ja vapaakuukausia on mahdollista anoa. Ne tulevat kyllä myös ns. viran puolesta, siis jos olet oikeutettu kolmeen vapaakuukauteen.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 K­u­u­m­­­a­­­t­ ­­t­y­­­t­ö­­­t­ ­­o­d­­­o­­­t­­­t­­­a­­­v­­­­­a­­­t­ ­s­i­n­­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18278584

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 ­­­V­­­i­­­t­­t­­­u­ ­t­­ä­­m­­­ä­­­ ­k­­­u­­­u­m­­a­ ­n­­­a­­r­t­­­t­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe