Sote Iisalmi

Anonyymi-ap

Kävin tänään Iisalmen Terveyskeskuksessa ja sain tosi hyvää sekä ammattitaitoista
palvelua, KIITOS siitä. Kaikki hoiturit ja lääkärit kiireisiä, mutta ystävällisä.

16

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soitin aamulla klo 8.10 terveyskeskukseen mutta odotan edelleen että soittavat takaisin. Taitavat olla aika kiireisiä.

      • Anonyymi

        Minulle yksi takaisinsoittaja ahdistuksenomaisessa mielentilassa huokaisi että heillä on 120 puhelua jonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle yksi takaisinsoittaja ahdistuksenomaisessa mielentilassa huokaisi että heillä on 120 puhelua jonossa.

        Olen luultavasti siinä 120 joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen luultavasti siinä 120 joukossa.

        Ovatpa joskus soittaneet kahdenkin vuorokauden päästä soitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle yksi takaisinsoittaja ahdistuksenomaisessa mielentilassa huokaisi että heillä on 120 puhelua jonossa.

        Hoitaja oli sitten kirjannut puhelinkontaktista omakantaan sellaista tekstiä että kirjaus poistettiin kun siitä suusanallisesti huomautin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitaja oli sitten kirjannut puhelinkontaktista omakantaan sellaista tekstiä että kirjaus poistettiin kun siitä suusanallisesti huomautin.

        Mitenkähän se hoitotakuu nykyään toteutuu kun ei lääkärin ajat tuntuu olevan kiven alla. Tutulle sanottiin että ottavat yhteyttä kun aikoja on saatavilla, uskomatonta. Ensin soittavat takaisin kun soittavat eli ei välttämättä samana päivänä tai ollenkaqn. Sitten tarjoavat eeoota. Tää touhu alkaa olla jo aika karseeta!


    • Anonyymi

      Mukava kuulla välillä myönteistäkin palautetta ihmisiltä, ei aina vaan valitusta. 🙂 Vaan varmaan yleisesti ottaen kyseisessäkin paikassa on jatkuva "potilastulva" eli yksinkertaisesti henkilökunnalla ei ole resursseja ottaa potilaita vastaan sillä tahdilla kuin olisi tarve.

      • Anonyymi

        Selitys hän se on tuokin.


    • Anonyymi

      Hyvä että aloittaja on saanut hyvää ja ammattitaitoista palvelua, niinhän se kuuluukin olla, eikös vaan? Kokemuksia on monia nii kuin ihmisiäkin. Itse henkilökohtaisella tasolla voin kertoa saaneeni niin hyvää kuin huonoakin palvelua. Ihmetyttää vaan että miksi edes hakeutua alalle jos ei jakseta perehtyä asiakkaan asioihin kunnolla.

      • Anonyymi

        Niinpä, kyllä hoitajia ja lääkäreitä on joka lähtöön kuten myös potilaitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllä hoitajia ja lääkäreitä on joka lähtöön kuten myös potilaitakin.

        Odottelen edelleen takaisin soittoa Sotelta. Eilen aamuna jätin soittopyynnön n.klo 8.10. Pitänee huomenna soittaa jospa ovat unohtaneet takaisin soiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen edelleen takaisin soittoa Sotelta. Eilen aamuna jätin soittopyynnön n.klo 8.10. Pitänee huomenna soittaa jospa ovat unohtaneet takaisin soiton.

        Tänään soittivat Sotelta ja olihan tuo jo aikakin soittaa kun yli 2 vuorokautta odottelin soittoa. Parempi myöhään kun ei milloinkaan 👍


    • Anonyymi

      Eipä ole kovin hääviä , meinaan palvelu. On niin kuin entisessä neuvostoliitossa

    • Anonyymi

      Vituttaa odotella puhelua kysistä, tk:sta ja vastailla joka ikiseen hesari, vitamiini, liittymä ja pillukauppiaan puheluun.
      Eikö nuissa puheluissa pitäisi näkyä edes se mistä puhelu tulee!?

      Onko ollenkaan ihme jos ihmiset eivät vastaa edes tarpeellisiin puheluihin kun ei tiedä mikä luikuri siellä puhelimessa aloittaa ahdistelemaan.

    • Anonyymi

      Osaan kyllä hesariin soittaa jos lehteä tarvitsen.

    • Anonyymi

      Ahdistaa olla vastaamatta puheluun ja vielä enemmän ahdistaa kun joutuu kieltäytymään tilauksesta vaikka luurin toisessa päässä tavaraa tai liittymää tyrkyttää toinen nälinkuoliossa oleva köyhä..

      Siinä kaksi köyhää hetken aikaa nokkii toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe