Koirapuistoja lisää

Anonyymi-ap

Mitä täällä on immeiset mieltä, pitäisikö Suomussalmelle rakentaa lisää koirapuistoja?

Yksihän täällä on, mutta pitäisikö esimerkiksi kirkonkylälle ja pitämälle rakentaa myös?

Mihinköhän tätä ideaa voisi lähteä ehdottelemaan?

28

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin kymmenen uutta ja vielä muuan silta kaupanpäälle.

      • Anonyymi

        Heh heh


    • Anonyymi

      Tuskin rakentaat vaikka kuinka ehdottelet

    • Anonyymi

      No ei tosiaakaan tarvii. Tuo yksikin olemattoman vähäisellä käytöllä.

      • Anonyymi

        Ei kai, aina kun oon käyny niin on porukkaa.


      • Anonyymi

        Tuskin olet käynyt siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet käynyt siellä

        Käydään aika useinkin koirapuistossa, koira saa juosta vapaana ja jutellaan muiden omistajien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käydään aika useinkin koirapuistossa, koira saa juosta vapaana ja jutellaan muiden omistajien kanssa.

        Eikun tuo ei varmaan käy siellä joka väittää että on koirapuisto vähäisellä käytöllä


    • Anonyymi

      Ei koirat tykkää aitauksessa olla. Kokeiltaapa, pankaa koira sinne ja jättäkää ovi auki.
      Varmasti lähtee lipettiin sieltä.

      • Anonyymi

        Heko heko, irtikö ne pitää päästää juoksemaan ympäriinsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko heko, irtikö ne pitää päästää juoksemaan ympäriinsä?

        Eikö ne saa olla irti aitauksessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne saa olla irti aitauksessa ?

        Tarkoitin että irtikö ne pitää kylälle päästää juoksemaan kerta ovi auki jättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että irtikö ne pitää kylälle päästää juoksemaan kerta ovi auki jättää

        Irti ja irti. Mitä tykkäisit itse, jos olisi riimu kaulasi ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irti ja irti. Mitä tykkäisit itse, jos olisi riimu kaulasi ympärillä.

        Mikä sinulla on ongelmana? Onko housuissa hiekkaa vai mikä se niin kiristää?

        Minä kai käytän koiralla pantaa ja hihnaa sekä koirani osaa käyttäytyä hihnassa niin että kulkeminen on kummallekin mukavaa ilman että kumpasenkaan tarvitsee hihnaa repiä.

        Ennemmin pidän koirani hihnassa tai käytän koirapuistossa, kuin annan sen juosta tuolla autotiellä vapaana vaarantaen liikenteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinulla on ongelmana? Onko housuissa hiekkaa vai mikä se niin kiristää?

        Minä kai käytän koiralla pantaa ja hihnaa sekä koirani osaa käyttäytyä hihnassa niin että kulkeminen on kummallekin mukavaa ilman että kumpasenkaan tarvitsee hihnaa repiä.

        Ennemmin pidän koirani hihnassa tai käytän koirapuistossa, kuin annan sen juosta tuolla autotiellä vapaana vaarantaen liikenteen.

        Koerat oppii väestelemmään autoja niinku monet ihmisetki. Koerat on viisaeta.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Koerat oppii väestelemmään autoja niinku monet ihmisetki. Koerat on viisaeta.

        Vaikka oppisikin, ei se silti tarkoita että niitä pitäisi irti pitää juoksentelemassa liikenteen seassa ja muiden pihoilla. Tuskin ihan hirveästi kaikki arvostaa sitä että koirat käy kun kissat konsanaan toisten pihoilla tarpeilla ja mahdollisesti myös tuhoamassa toisten omaisuutta.


    • Vankina pitävät kaenlaesie elukoeta nykyään. Ennen koerat juoksenteli vappaana Ämmän keskustassaki ja kaekki oli kilttejä.
      Eihän nuo porotkaan oo nuoran peässä eikä aetauksessa.

      • Anonyymi

        Jepjep, no kerta sulla tunttuu lumperi olevan niin paljon luppoaekaa niin mitäs jos menisit vaekkapa ajamaan niitä poroja aetauksiin etkä jaksaesi aenaa höpöttöä että kuinka ”kaikki oli ennen paremmin”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jepjep, no kerta sulla tunttuu lumperi olevan niin paljon luppoaekaa niin mitäs jos menisit vaekkapa ajamaan niitä poroja aetauksiin etkä jaksaesi aenaa höpöttöä että kuinka ”kaikki oli ennen paremmin”.

        Ennen oli ennen ja nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli ennen ja nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt

        Ei sille maha mittään, että kaikki oli vain ennen paremmin.


    • Joopa joo... minen poroja ajele....eihän milläkään eläemellä saesi olla mittään vapauksie nykyään. Riimuun vaan tae häkkiin tae aetauksiin sisälle. Kyllä ennen oli paremmin .

    • Anonyymi

      Mitästä joutavata , harvalla on rakin tarve nykyään ... jos välttämättä on joku huolehdittava oltava , laittaa undulaatin .. ei syö konkurssiin , pärjää pirtissä eikä ole pakko laukottaa kelillä kuin kelillä ... eikä hauku naapuria ...

      • Anonyymi

        Joo mutta undulaatit on siivokkaita ja itseasiassa aika äänekkäitä. Lintu häkissä on hulluutta.


    • Anonyymi

      Koirapuistossa tarttuu kennelyskä.

      • Anonyymi

        Siksi meillä on eläinlääkäri jolle koira viedään sen sairastuttua, voisin jopa väittää että tauteja tarttuu koirille samalla tavalla lenkilläi ku puistossa.


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍑 K­­­u­­­u­­­m­­a­­­t­ ­­t­y­t­ö­t­ ­o­d­o­t­­­t­­­a­v­­­­a­­t­­ ­­s­­i­­n­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18279605

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      254
      2213
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2045
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1770
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1579
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1180
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1019
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1018
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      996
    Aihe