Miksei ihmishenki ole Venäjällä minkään arvoinen?

Anonyymi-ap

Kuka tietää? Ihmetyttää näin suomalaisena.

21

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se ole koskaan ollutkaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18280308

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja on valehtelija. Mutta mene ja puhu noille navetan lehmille, jotka tuijottaa sotahypnoosissa median juttuja, ja alkaa ajatella ehkä vasta kun lyödään, kuten lehmää, että se tajuaa liikkua!

    • Anonyymi

      Kommunismissa ihmiset ovat vain ilmaa. Pääasia on että " suuri johtaja" ohjaa (ryöstää) kansalaisia.
      Ilman valtiota yksittäinen ihminen on koiranpaskan arvoinen.
      VALTIO- USKO ennenkaikkea.
      Byrokraatti tietää kaiken paremmin kuin sinä.

      • Anonyymi

        Pohjimmiltaan lienee sama syy kuin muillakin väkivaltaan syyllistyneille,eli ???


    • Anonyymi

      Venäläiset ovat aina olleet orjakansaa. Tsaarit kyykyttivät ensin, sitten kommunistit.
      Kansa oppi että toisista ei kannata välittää, ettei itse joudu uhriksi.
      Neuvostoliiton aikaan Stalin tapatti koko älymystön varmistaakseen rajattoman diktatuurin.
      Nykyvenäläiset ovat sitten näiden jäljellejääneiden jälkeläisiä.
      Näille riittää se että itselle riittää kaalia ja sipulia, jos naapurille ei riitä niin mitä sitten?

    • Anonyymi

      Helpompaa on venäjällä elää kun päättää uskoa sen propagandan, jos järjen ääni omassa päässä yrittää sanoa ettei tuo ole varmaan totta niin on opeteltava vaientamaan se. Siinä Putin's stolen children dokkarissa esim kansalle kerrottiin kuinka venäjä pelasti ukrainasta lapsia jotka olivat joutumassa eurooppaan missä heidän sisäelimensä olisi myyty... Tämänkin kun esim uskot niin on hienoa olla venäläinen, maailman sankarikansa.

    • Anonyymi

      SAISKO TÄÄLLÄ PUHUA LPR ASIOISTA, EIKÄ JOUTUA TÖRMÄÄMÄÄN NOIHIN TURHIIN VENÄJÄ JORINOIHIN?

      • Anonyymi

        No puhutaan, atomi vai vety? mitessaipa, voittiko? Älkää ..ttu auratko lunta yöllä, hirveesti koirankakkaa katujen varsilla pikisaaressa, mihin se halli pitäis rakentaa? Mistä homo seuraa! Miks kokoajan katutyömaa keskustassa, paskin baari lpr? Tuleeks IKEA millo lpr? Mis kaikki lpr sinkkunaiset? Kuka on Lauritsalan kovin jätkä? Vieläkö Veiteräkin on olemassa? Mistä lpr halvin ostoskori? Onks Velluu näkyny? Miks mannet parkkeeraa inwapaikoille? Kuka lainais pari kymppiä? Kuka ..ttu huudattaa stereoita sammonlahdessa keskellä yötä. Natotukikohta lpr? Rami mä oon paksuna, vastaa siihen ..tun puhelimeen, Sini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No puhutaan, atomi vai vety? mitessaipa, voittiko? Älkää ..ttu auratko lunta yöllä, hirveesti koirankakkaa katujen varsilla pikisaaressa, mihin se halli pitäis rakentaa? Mistä homo seuraa! Miks kokoajan katutyömaa keskustassa, paskin baari lpr? Tuleeks IKEA millo lpr? Mis kaikki lpr sinkkunaiset? Kuka on Lauritsalan kovin jätkä? Vieläkö Veiteräkin on olemassa? Mistä lpr halvin ostoskori? Onks Velluu näkyny? Miks mannet parkkeeraa inwapaikoille? Kuka lainais pari kymppiä? Kuka ..ttu huudattaa stereoita sammonlahdessa keskellä yötä. Natotukikohta lpr? Rami mä oon paksuna, vastaa siihen ..tun puhelimeen, Sini.

        hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No puhutaan, atomi vai vety? mitessaipa, voittiko? Älkää ..ttu auratko lunta yöllä, hirveesti koirankakkaa katujen varsilla pikisaaressa, mihin se halli pitäis rakentaa? Mistä homo seuraa! Miks kokoajan katutyömaa keskustassa, paskin baari lpr? Tuleeks IKEA millo lpr? Mis kaikki lpr sinkkunaiset? Kuka on Lauritsalan kovin jätkä? Vieläkö Veiteräkin on olemassa? Mistä lpr halvin ostoskori? Onks Velluu näkyny? Miks mannet parkkeeraa inwapaikoille? Kuka lainais pari kymppiä? Kuka ..ttu huudattaa stereoita sammonlahdessa keskellä yötä. Natotukikohta lpr? Rami mä oon paksuna, vastaa siihen ..tun puhelimeen, Sini.

        "Natotukikohta lpr? "

        Kiitos keskustlunavauksesta. Lappeenrannnan pitää toimia nyt NOPEASTI ja TEHOKKAASTI, jotta tukikohta ja sen tuottamat valtavat rahavirrat saadaan ohjattua Lappeenrantaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No mikä on kun sitä juttua ei tule, ensin huudetaan sitten ollaan hiljaa? Laittoiko hoitaja lepositeet vai mikä on?

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kyllä natojoukoille! Suomesta pitää myös tehdä kunnon sotavaltio! Esim. konepajat joilla kapasiteettia mutta huonot tilauskannat voivat lopettaa muun tuotannon ja alkaa tekemään valtiolle hommia. Ompelimot tekee lumipukuja ja naamioverkkoja yms Leikataan miljardeja turhasta kehitysavusta pidetään rajat matuilta kiinni niin on varaa varustaa sotajoukkoja, kaikille riittää töitä ja on mukavaa..

      • Anonyymi

        Olet oikeilla jäljillä. Sotavarustelua pitää lisätä, mutta toki kaikkea muutakin pitää tehdä.

        Pitäisi tunnistaa, mitä kaikkea turhaa Suomessa tehdään ja muuttaa se jonkin sotavarustelua edistävän tekemiseksi.

        Koska rajan toisella puolella varustaudutaan ja valmistaudutaan meitä enemmän, kenties tehokkaammin ja ennen kaikkea suunnitelmallisemmin. Siellä on esimerkiksi tarkat suunnitelmat siitä, miten Lappeenranta tuhotaan. Asukkaineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä. Sotavarustelua pitää lisätä, mutta toki kaikkea muutakin pitää tehdä.

        Pitäisi tunnistaa, mitä kaikkea turhaa Suomessa tehdään ja muuttaa se jonkin sotavarustelua edistävän tekemiseksi.

        Koska rajan toisella puolella varustaudutaan ja valmistaudutaan meitä enemmän, kenties tehokkaammin ja ennen kaikkea suunnitelmallisemmin. Siellä on esimerkiksi tarkat suunnitelmat siitä, miten Lappeenranta tuhotaan. Asukkaineen.

        Lappeenranta on ykkös- tai kakkoskohde. Toinen on Imatra.
        Luultavasti kaupungit tuhotaan kutakuinkin yhtäaikaa. Asukkaineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappeenranta on ykkös- tai kakkoskohde. Toinen on Imatra.
        Luultavasti kaupungit tuhotaan kutakuinkin yhtäaikaa. Asukkaineen.

        Minkä arvoinen ihmishenki on Imatrassa ja Lappeenrannassa....
        Tuli kysymys mieleeni kun mietin sitä että kyseiset kaupungit ovat Kärjessä ryssän tuholistalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä arvoinen ihmishenki on Imatrassa ja Lappeenrannassa....
        Tuli kysymys mieleeni kun mietin sitä että kyseiset kaupungit ovat Kärjessä ryssän tuholistalla.

        Mieti vaan. Jos ydinsota syttyy niin Suomalaisista voi kuolla jopa lähes kaikki..mitään väliä asutko seinäjoella vai imatralla.

        https://yle.fi/a/3-12577839


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe