Miten saadaan prepaid toimimaan jos kortin laitettuaan ja virran päälle laitettuaan kännykkä vaatii salasanan tai siis 4 numeroa ?
Miten saadaan prepaid käyttöön jos puhelin on lukossa?
14
243
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpaa tarkoitat, sim-kortin pin-koodia vai puhelimen avaus-koodia. Sim-kortin on yleensä aluksi 0000 tai 1234. Puhelimen turvakoodia ei tiedä muu kuin sen asettaja.
- Anonyymi
Ilmeisesti entisen sim-kortin tunnusluku eli sim-kortin avauskoodi
- Anonyymi
Alas kiovan hirmunatsihallinto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alas kiovan hirmunatsihallinto!
Ei liity aiheeseen: Pysytään aiheessa.
- Anonyymi
Jospa kysysit puhelimen avauskoodia puhelimen omistajalta. Hän tosin voi soittaa poliisit paikalle, jos olet varastanut puhelimen.
- Anonyymi
Se on minun vanha puhelimeni ja ajattelin ottaa sen käyttöön kun uudempi meni rikki eikä nyt ole r0ahaa ostaa uutta. En vaan muista enää sim-koodia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on minun vanha puhelimeni ja ajattelin ottaa sen käyttöön kun uudempi meni rikki eikä nyt ole r0ahaa ostaa uutta. En vaan muista enää sim-koodia.
Jollet ole muuttani pin koodia niin sen se 0000 tai 1234 ja 4321 voi kokeilla mutta sen 3 kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollet ole muuttani pin koodia niin sen se 0000 tai 1234 ja 4321 voi kokeilla mutta sen 3 kertaa
3i ole. Olen kokeillut. Vaihdoin aiihen koodit muutaman kerran mutta ei hajuakaan mikä se oli. Eikö kukaan osaa auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prepaid sim kortin puk-koodit ovat siinä kortissa, josta sim on aikanaan irrotettu. Niillä saa lukittuneen simin auki. Jos se kortti on hukattu, eikä pin koodia ole arvattu oikein, niin et saa simiä mitenkään auki. Oletuskoodit ovat 1234 tai 0000, jos niitä ei ole muutettu.
- Anonyymi
Minulla on siis unohtunut vanhan puhelimeni PIN-koodi ei siis se mikä tulee ensimmäiseksi kun avaa puhelimen. Joku kertoi huhuja, että kun soittaa hätäpuhelun ja näppäilee jonkun koodin niin puhelin aukeaisi. Onko se mahdollista vai pelkkää huhuja? Mikä on esim. Samsungin puhelimeen se koodi?
- Anonyymi
Minäkin olen kuullut joskus, että sen toisen koodin (siis sen joka tulee sen ensimmäisen koodin jälkeen) voisi jotenkin hätäsoihtuja avulla purkaa mutta en osaa neuvoa, sori.
- Anonyymi
Pelkkää huijausta on moinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää huijausta on moinen.
Miksi et soita operaattorille? Operaattorilta saat koodit - ja toisella puhelimella tietenkin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156