Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten saadaan prepaid käyttöön jos puhelin on lukossa?

Anonyymi-ap

Miten saadaan prepaid toimimaan jos kortin laitettuaan ja virran päälle laitettuaan kännykkä vaatii salasanan tai siis 4 numeroa ?

14

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpaa tarkoitat, sim-kortin pin-koodia vai puhelimen avaus-koodia. Sim-kortin on yleensä aluksi 0000 tai 1234. Puhelimen turvakoodia ei tiedä muu kuin sen asettaja.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti entisen sim-kortin tunnusluku eli sim-kortin avauskoodi


      • Anonyymi

        Alas kiovan hirmunatsihallinto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alas kiovan hirmunatsihallinto!

        Ei liity aiheeseen: Pysytään aiheessa.


    • Anonyymi

      Jospa kysysit puhelimen avauskoodia puhelimen omistajalta. Hän tosin voi soittaa poliisit paikalle, jos olet varastanut puhelimen.

      • Anonyymi

        Se on minun vanha puhelimeni ja ajattelin ottaa sen käyttöön kun uudempi meni rikki eikä nyt ole r0ahaa ostaa uutta. En vaan muista enää sim-koodia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on minun vanha puhelimeni ja ajattelin ottaa sen käyttöön kun uudempi meni rikki eikä nyt ole r0ahaa ostaa uutta. En vaan muista enää sim-koodia.

        Jollet ole muuttani pin koodia niin sen se 0000 tai 1234 ja 4321 voi kokeilla mutta sen 3 kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollet ole muuttani pin koodia niin sen se 0000 tai 1234 ja 4321 voi kokeilla mutta sen 3 kertaa

        3i ole. Olen kokeillut. Vaihdoin aiihen koodit muutaman kerran mutta ei hajuakaan mikä se oli. Eikö kukaan osaa auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on minun vanha puhelimeni ja ajattelin ottaa sen käyttöön kun uudempi meni rikki eikä nyt ole r0ahaa ostaa uutta. En vaan muista enää sim-koodia.

        Prepaid sim kortin puk-koodit ovat siinä kortissa, josta sim on aikanaan irrotettu. Niillä saa lukittuneen simin auki. Jos se kortti on hukattu, eikä pin koodia ole arvattu oikein, niin et saa simiä mitenkään auki. Oletuskoodit ovat 1234 tai 0000, jos niitä ei ole muutettu.


    • Anonyymi

      Minulla on siis unohtunut vanhan puhelimeni PIN-koodi ei siis se mikä tulee ensimmäiseksi kun avaa puhelimen. Joku kertoi huhuja, että kun soittaa hätäpuhelun ja näppäilee jonkun koodin niin puhelin aukeaisi. Onko se mahdollista vai pelkkää huhuja? Mikä on esim. Samsungin puhelimeen se koodi?

      • Anonyymi

        Minäkin olen kuullut joskus, että sen toisen koodin (siis sen joka tulee sen ensimmäisen koodin jälkeen) voisi jotenkin hätäsoihtuja avulla purkaa mutta en osaa neuvoa, sori.


      • Anonyymi

        Pelkkää huijausta on moinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää huijausta on moinen.

        Miksi et soita operaattorille? Operaattorilta saat koodit - ja toisella puhelimella tietenkin!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe