MENE MAKKARAN OSTOON ! ILVEKSEN TAPPAJA!

Anonyymi-ap

miksi tappaisit ILVEKSEN!metsästäjää vituttaa ihan sen takia kun ilves tappaa elääkseen ja ravinnon takia jonka se tarvii.ITSE tappaisit sen kuitenkin heti jos vaan hollille osuu.sen saman jonka ilveskin tarvii.EN tiedä muita paikka kuntia.mutta jos etelä-karjalassa lupia ilveksen tappamiselle myönnetään,niin jonkun pää höyryää pahasti! olen 65 v.enkä ole ilvestä vielä nähnyt,joskus jäljet kyllä.ja hyvä niin.ON TULLUT metsät tarvottua.

13

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilves voittaa runkosarjan.

      • Anonyymi

        jep olen itsekin ilveksen kannattaja.voittaa suomen mestaruuden tänä vuonna.terv etelä karjala


    • Anonyymi

      Enpä ole ilkkua tappanut ja makkaratkin jää syömättä.
      Vuosittain lähetän yli 50 ilkun jälkihavaintoa ja jokusen silloin tällöin näkeekin.

      • Anonyymi

        hienoa kun joku on jopa sen ilkun nähnyt ja jälkiä seurailee!mutta makkara on hyvää


    • Anonyymi

      31v nuorempi on analyytiko sinusta.

    • Anonyymi

      Missä kaupassa tai kauppaketjussa on tarjolla ilvesmakkaraa?

      Jos tiedät, niin kerro tännekin!

      • Anonyymi

        Ei ole ainakaan tapparalla tapettua ...


      • Anonyymi

        KYSY niiltä riistan metsästäjä kavereilta joiden kanssa torrakoineen kuljet pusikoissa. jos niillä ois vaikka tietoa mistä saa ilves makkaraa.minä en sitä tiedä.enkä sellaista kirjoittanu missään.
        ILVEKSEN tappajasta kyllä mieli piteeni sanoin:SAMAN sen jonka ilveskin tarvii elääkseen olkoon se sitten vaikka jänis olisit itse valmis sen heti kun holille osuu ... ampumaan.sama ajatus ilveksellä kuin sinulla.syötäväksi molemmille. ilveksen lähikauppa on metsä sinä voit painaa makkaran ostoon sillä 4-vetosella milloin vain jos et sitä jänistä saanut.ILVEKSEN tappajasta minä kirjoitin. LÄHIKAUPASTA SAA MAKKARAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYSY niiltä riistan metsästäjä kavereilta joiden kanssa torrakoineen kuljet pusikoissa. jos niillä ois vaikka tietoa mistä saa ilves makkaraa.minä en sitä tiedä.enkä sellaista kirjoittanu missään.
        ILVEKSEN tappajasta kyllä mieli piteeni sanoin:SAMAN sen jonka ilveskin tarvii elääkseen olkoon se sitten vaikka jänis olisit itse valmis sen heti kun holille osuu ... ampumaan.sama ajatus ilveksellä kuin sinulla.syötäväksi molemmille. ilveksen lähikauppa on metsä sinä voit painaa makkaran ostoon sillä 4-vetosella milloin vain jos et sitä jänistä saanut.ILVEKSEN tappajasta minä kirjoitin. LÄHIKAUPASTA SAA MAKKARAA!

        Mitäs sillä raschwakaapelilla tekisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sillä raschwakaapelilla tekisi?

        Hätävoitelee sukset ongelmakelillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYSY niiltä riistan metsästäjä kavereilta joiden kanssa torrakoineen kuljet pusikoissa. jos niillä ois vaikka tietoa mistä saa ilves makkaraa.minä en sitä tiedä.enkä sellaista kirjoittanu missään.
        ILVEKSEN tappajasta kyllä mieli piteeni sanoin:SAMAN sen jonka ilveskin tarvii elääkseen olkoon se sitten vaikka jänis olisit itse valmis sen heti kun holille osuu ... ampumaan.sama ajatus ilveksellä kuin sinulla.syötäväksi molemmille. ilveksen lähikauppa on metsä sinä voit painaa makkaran ostoon sillä 4-vetosella milloin vain jos et sitä jänistä saanut.ILVEKSEN tappajasta minä kirjoitin. LÄHIKAUPASTA SAA MAKKARAA!

        Mistä lähikaupasta ILVESmakkaraa saa?

        Kerro lisää!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähikaupasta ILVESmakkaraa saa?

        Kerro lisää!?

        jep, kerron lisää.kysy niiltä pohjois savon kaartilta jotka niitä jo luvattomasti kaataa.eiköhän niillä tietoa ole,en minä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep, kerron lisää.kysy niiltä pohjois savon kaartilta jotka niitä jo luvattomasti kaataa.eiköhän niillä tietoa ole,en minä tiedä.

        ENpä tiedä. Ei oikein kissanliha kiinnosta. MIeluummin hirveä tai nautaa, porsasta tai kanaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe