miksi tappaisit ILVEKSEN!metsästäjää vituttaa ihan sen takia kun ilves tappaa elääkseen ja ravinnon takia jonka se tarvii.ITSE tappaisit sen kuitenkin heti jos vaan hollille osuu.sen saman jonka ilveskin tarvii.EN tiedä muita paikka kuntia.mutta jos etelä-karjalassa lupia ilveksen tappamiselle myönnetään,niin jonkun pää höyryää pahasti! olen 65 v.enkä ole ilvestä vielä nähnyt,joskus jäljet kyllä.ja hyvä niin.ON TULLUT metsät tarvottua.
MENE MAKKARAN OSTOON ! ILVEKSEN TAPPAJA!
13
325
Vastaukset
- Anonyymi
Ilves voittaa runkosarjan.
- Anonyymi
jep olen itsekin ilveksen kannattaja.voittaa suomen mestaruuden tänä vuonna.terv etelä karjala
- Anonyymi
Enpä ole ilkkua tappanut ja makkaratkin jää syömättä.
Vuosittain lähetän yli 50 ilkun jälkihavaintoa ja jokusen silloin tällöin näkeekin.- Anonyymi
hienoa kun joku on jopa sen ilkun nähnyt ja jälkiä seurailee!mutta makkara on hyvää
- Anonyymi
31v nuorempi on analyytiko sinusta.
- Anonyymi
Missä kaupassa tai kauppaketjussa on tarjolla ilvesmakkaraa?
Jos tiedät, niin kerro tännekin!- Anonyymi
Ei ole ainakaan tapparalla tapettua ...
- Anonyymi
KYSY niiltä riistan metsästäjä kavereilta joiden kanssa torrakoineen kuljet pusikoissa. jos niillä ois vaikka tietoa mistä saa ilves makkaraa.minä en sitä tiedä.enkä sellaista kirjoittanu missään.
ILVEKSEN tappajasta kyllä mieli piteeni sanoin:SAMAN sen jonka ilveskin tarvii elääkseen olkoon se sitten vaikka jänis olisit itse valmis sen heti kun holille osuu ... ampumaan.sama ajatus ilveksellä kuin sinulla.syötäväksi molemmille. ilveksen lähikauppa on metsä sinä voit painaa makkaran ostoon sillä 4-vetosella milloin vain jos et sitä jänistä saanut.ILVEKSEN tappajasta minä kirjoitin. LÄHIKAUPASTA SAA MAKKARAA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYSY niiltä riistan metsästäjä kavereilta joiden kanssa torrakoineen kuljet pusikoissa. jos niillä ois vaikka tietoa mistä saa ilves makkaraa.minä en sitä tiedä.enkä sellaista kirjoittanu missään.
ILVEKSEN tappajasta kyllä mieli piteeni sanoin:SAMAN sen jonka ilveskin tarvii elääkseen olkoon se sitten vaikka jänis olisit itse valmis sen heti kun holille osuu ... ampumaan.sama ajatus ilveksellä kuin sinulla.syötäväksi molemmille. ilveksen lähikauppa on metsä sinä voit painaa makkaran ostoon sillä 4-vetosella milloin vain jos et sitä jänistä saanut.ILVEKSEN tappajasta minä kirjoitin. LÄHIKAUPASTA SAA MAKKARAA!Mitäs sillä raschwakaapelilla tekisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sillä raschwakaapelilla tekisi?
Hätävoitelee sukset ongelmakelillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ILVEKSEN tappajasta kyllä mieli piteeni sanoin:SAMAN sen jonka ilveskin tarvii elääkseen olkoon se sitten vaikka jänis olisit itse valmis sen heti kun holille osuu ... ampumaan.sama ajatus ilveksellä kuin sinulla.syötäväksi molemmille. ilveksen lähikauppa on metsä sinä voit painaa makkaran ostoon sillä 4-vetosella milloin vain jos et sitä jänistä saanut.ILVEKSEN tappajasta minä kirjoitin. LÄHIKAUPASTA SAA MAKKARAA!Mistä lähikaupasta ILVESmakkaraa saa?
Kerro lisää!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähikaupasta ILVESmakkaraa saa?
Kerro lisää!?jep, kerron lisää.kysy niiltä pohjois savon kaartilta jotka niitä jo luvattomasti kaataa.eiköhän niillä tietoa ole,en minä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep, kerron lisää.kysy niiltä pohjois savon kaartilta jotka niitä jo luvattomasti kaataa.eiköhän niillä tietoa ole,en minä tiedä.
ENpä tiedä. Ei oikein kissanliha kiinnosta. MIeluummin hirveä tai nautaa, porsasta tai kanaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279