Niin siinä vielä käypi.
Terveyskeskus lakkautetaan
20
1058
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä kyllä kiuruvetiset eivät sitä välkyimpää väkeä ole. Kun vertaa vaikka ympäröiviin kuntiin, täällä ryssitään kaikki.
- Anonyymi
Kysymys on hyvinvointialueista, ei lähtökohtaisesti yksittäisen kunnan toimenpiteistä.
Hyvinvointialueita olivat kyhäilemässä viimeksi vasemmistohallituksen puolueet Kepua myöten...
- Anonyymi
No mitäpä tuolla tekeekään. Eihän siellä ole lääkäretäkään johon pääsis vaivojaan hoidattamaan. KELA-taksi vie kyllä Kuopioon.
- Anonyymi
Onhan se ollut tiedossa alusta lähtien, että vuokrasopimus loppuu 2025.
Purra ajaa terveydenhoidon yksityistämistä, että herrat saa isoja osinkoja. Tiloissa toimii tulevaisuudessa Terveystalo, Mehiläinen tai Pihlajalinna.- Anonyymi
Tärkeintä olisi, että terveyspalvelut terveyskeskuksessa säilyisivät vuoden 2026 alustakin. Ihan sama mikä toimija siellä ne tuottaa, jos hyvinvointialue ei niitä tuota. Onhan meillä neljä aluevaltuutettua hoitamassa asioita, mutta kiinnostaako heitä palvelujen turvaaminen. Tähänastiset näytöt eivät oikein vakuuta. Vaihtoon vaaleissa!!!!
- Anonyymi
Yksityistämisestä olisi iso apu a) hoitoon pääsyyn ja b) kustannusten kasvun hillintään.
Vasureille se ei olisi käynyt, eikä käy,
koska kaikki yksityinen katsotaan "riistämiseksi",
mikä on vanhaa vasemmistolaista hapatusta.
- Anonyymi
Onko homeeton?
- Anonyymi
Näiden palstojen naputteluista päätellen
Kiuruvedellä tarvittaisiin erityisesti
mentaalipuolen terveyskeskusta. - Anonyymi
nyt nimi kansalaisaloitteeseen https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13294
- Anonyymi
Kohta saa alkaa kiertämään koira kynnen leikkajat jotka toimii samalla tohtorina.
Itse oppineet tohtorit, yrttejä luonnosta, terva, viina ja sauna, pirtureseptejä. - Anonyymi
mersut lisääntyy ja tk vähenee. todella viisasta.
- Anonyymi
Seinillä ei hoideta ketään jos ei ole hoitajia ja lääkäreitä.
- Anonyymi
Miksi Vieremä ei ole mukana? Sieltähän suljetaan terveysasema suunnitelman mukaan.
- Anonyymi
Kunnanjohtaja aikoo kävellä 50 kilometriä protestiksi
Suomen ykköshiihtäjien kotikunta Vieremä on menettämässä terveyskeskuksensa noin 160 000 euron vuotuisen säästön takia.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e259f420-9a1c-469b-ad57-1e74a2baa67d
Ihmeelliseen suuntaan menee tämä politiikka. Päätetäänkö asiat pöydän ääressä, saunakabinetissa vai maantiellä.
Eikö ole muita vaikutuskeinoja vai onko pelkkää huomionhakuisuutta tälläinen?- Anonyymi
Kiuruvedeltä löytyy huomiohakuisuuden suurmestari! Eikä se ole kaupunginjohtaja.
- Anonyymi
Julkisuuden kipeiden hommaa nämä tälläiset ulostulot. Oikeilla tahoilla nämä hommat hoidetaan. Turha päristellä kun on löysät lahkeessa.
Kansaan tämä tehoaa tietenkin ja julkisuutta kavereille. Sitten hyvä hakea seuraavaa pestiä. Rautavaaran pomokin samoja pellehermanneja. Mitä vain sammakoita suusta ja anuksesta kun vain media huomaa. - Anonyymi
Hyvin pienillä palkoilla tai yritystuloilla vuosikymmenet tehneet ja veroja maksaneet vanhukset lähetetään johonkin keskusnavetoihin isoille paikkunnille. Turha väki pois silmistä. Näin ajattelee kokkari ja nytky ja persus.
- Anonyymi
Seiniä ei kannata ylläpitää.
Isot sähkölaskut pakkasilla.
Jospa tulisi jotain uutta ja positiivista tilalle?
Lääkäreitä ei saada pienille paikkakunnille.
Muuten, kuin jos kiertäisivät koko maakunnan alueella.
Labrakokeet yksityisellä tulevat halvemmiksi,
jos ikäihminen saa palvelusetelin.
Yksi vaihtoehto olisi, julkisen puolen lääkäri-labra bussi.
Vuokralääkärit liian suuri kustannus julkiselle.
Työterveyshuollosta pudonneet eläkeläiset joiltakin osin takaisin sen piiriin.
- Anonyymi
kummasti mersuja tiet täynnä ja terveyspalvelut loppuu, no menkää sitten mersuun kun sairastutte
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724