Työuralla eteneminen / pärjääminen.

Anonyymi-ap

Jos ja kun on päässyt työsuhteeseen Phuketin viidenneksi parhaan ravintolan ravintolapäälliköksi, niin pohdittaessa ihmiskohtaloa, on ymmärrettävä mitä tarkoittaa ja mitä pitää sisällään Phuketin parhaimmisto kun on ravintoloista kyse, kuin myös ravintolapäällikön tosiasiallinen ammattitaito ja kyky hoitaa tehtäväänsä.

Kerrottu on että ravintolapäälliköllä oli myös huono palkka.

Oudoksuttaa ravintolapäällikön saavuttaneena niin korkeatasoisen ammattitaidon, että on solminut työsopimuksen viidenneksi parhaan kanssa, miksi palkkaus ei ole vastannut kyseistä, ja ravintolapäällikkö sen hyväksynyt?

Kun kouluttautuu kyseiseen ammattiin ja saavuttaa kyseisen työpaikan itselleen alle 30 vuotiaana, sekä sitten lopettaa kaiken pyrkimättä hankkimaan itselleen työpaikkaa jossa palkkataso kohdillaan hänen ammattitaitonsa kanssa, kuin myös ravintolan tason mukaisesti?

Sanotaan että kolikolla on kaksi puolta ja kyseisessä asiassa on informaation antajana ollut Tyttö2010Neitinen99,9%
Epäilen vahvasti että tarina olisi toinen mikäli työnantajakin antaisi oman näkemyksensä.

Tähän kolikkolausahdukseen viitaten myös mainitsen, että mikäli Tyttö2010Neitisen99,9% exille suotaisiin puheenvuoro, niin tarinat olisi täysin toisia.

Räikein kolikkoesimerkki on Tyttö2010Neitisen99,9% omakuvat ja selvityksensä itse itsestään, jotka on pelkkää MinääääÄÄÄÄ ja perustuu täydellisesti vain ja ainoastaan siihen tosiseikkaan että hänellä on todella vakavia itse itsensä kanssa hänen ollen Minä, Minää ja MINÄÄÄÄÄ.

1

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🔞 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18280885

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe