Kaukolämminvaihtimessa Danfoss ECL Comfort 300 ohjausyksikkö.
Toimii muuten kuten pitääkin, mutta näyttö ei reagoi nappinen painalluksiin ja ei anna muuttaa asetuksia tai siirtyä valikoissa.
Nappeja painettaessa näytön valaistus syttyy, joten vika tuskin on niissä.
Jos ohjausyksiköstä käyttää virrat pois, toimii napit ja näyttö hetken (max. muutaman sekunnin) ja tämän jälkeen näyttö "jäätyy".
Ikää laitteella on 13 vuotta ja muuten toimii ihan ok. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja miten tuon saisi ehkä korjattua?
Danfoss ECL Comfort 300
2
843
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla samaa ongelmaa ilmennyt. Löytyikö korjausta?
- Anonyymi
Täällä Danfoss PKL-212-L1 ja aivan sama tarina.
Olen tullut siihen tulokseen, että lämmönvaihdin ei tajua, että kortti on paikoillaan. Yritin sitten kortin sirupintaa pyyhekumilla hinkata ja samoin nastoja mihinkä siru on yhteydessä. Ei kuitenkaan mitään toivottavaa tulosta tuottanut.
Kun laitteen laittaa päälle, niin nappulat toimivat hetken, mutta ilmeisesti laite lukee jotain asetuksia ja kun huomaan kortin puuttuvan, niin menee jumiin. Näin olen päätellyt, mutta voin olla myös totaalisen väärässä.
Jos jollakin on ratkaisua, tai vinkkejä tahoon, joka voisi auttaa, niin olisin kiitollinen. Laitteen asentanut taho ilmoitti, että heillä ei ole varaosia ja ainoa apua on koko laitteen vaihto, jota en tule tekemään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643870
- 663652
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1093495SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p642871- 732706
- 562241
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.531504Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411155Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171142Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271138