Matkailemattomien keskustelupalsta

Anonyymi-ap

On monenlaista vaatimusta toisten matkoille, mutta itsellä ei koskaan mitään. Ei käydä rannalla eikä puistossa, ei missään.
Mutta suu se vaan käy. Ainoat jotka lisäkseni ovat Thaimaassa matkalla ovat asiantravel ja pohjemies. Muut on Suomessa ja tämä "Pasanen" on ihan oma lukunsa. Jossakin kopissa istuu wifinsä ääressä. Onko tämäkään puisto tuttu? https://aijaa.com/raeqbF

21

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Khao Nang Phanthurat Forest Park.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan onnistuu silkkipaita päällä Cha Amissa.

        Googlasit puiston ja vuoren, toki se kukkula siellä on muidenkin kuvissa, mutta ei noin hyvänä ja samassa kuvassa ja et ole itse siellä käynyt, vaikka se on lähelläsi. Miksi et ole käynyt siellä? Minä olen käynyt jo kolmasti ja aiemmin kahdesti. Lepakkoluolissa myös. Eikö kunto kestä vai mikä on ongelmasi? Oletko vähän laiska vai mikä on ongelma? No googlaapas tämä videonpätkä seuraavaksi, kait kuuntelit edellisen jossa juttelin apinan kanssa? https://aijaa.com/68aqjm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlasit puiston ja vuoren, toki se kukkula siellä on muidenkin kuvissa, mutta ei noin hyvänä ja samassa kuvassa ja et ole itse siellä käynyt, vaikka se on lähelläsi. Miksi et ole käynyt siellä? Minä olen käynyt jo kolmasti ja aiemmin kahdesti. Lepakkoluolissa myös. Eikö kunto kestä vai mikä on ongelmasi? Oletko vähän laiska vai mikä on ongelma? No googlaapas tämä videonpätkä seuraavaksi, kait kuuntelit edellisen jossa juttelin apinan kanssa? https://aijaa.com/68aqjm

        Kunhan nyt vain sattuu olemaan kitaranmuotoisen lapsuuden kotiseutua.

        Kuinka monta pohjemiestä teitä on siellä Cha Amissa?
        Menkää kahdestaan kolmasti.

        "Ainoat jotka lisäkseni ovat Thaimaassa matkalla ovat asiantravel ja pohjemies."

        Katsella sun videopätkiäs .... tosiaan joo kaikki katselee sun videoitas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan nyt vain sattuu olemaan kitaranmuotoisen lapsuuden kotiseutua.

        Kuinka monta pohjemiestä teitä on siellä Cha Amissa?
        Menkää kahdestaan kolmasti.

        "Ainoat jotka lisäkseni ovat Thaimaassa matkalla ovat asiantravel ja pohjemies."

        Katsella sun videopätkiäs .... tosiaan joo kaikki katselee sun videoitas.

        Ai tosiaan sinäkö puhut apinoiden kanssa, se on hyvä että olet löytäny juttuseuraa omalta tasoltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tosiaan sinäkö puhut apinoiden kanssa, se on hyvä että olet löytäny juttuseuraa omalta tasoltasi.

        Mikä on syynä että väität kaikkien kuvia ensin netistä otetuiksi ja sitten alat kertoilemaan ettei ne kuvat kiinnosta, ne eivät ole matkailua, seuraavaksi sekoitat kirjoittajat keskenään ja lopuksi alat aukomaan päätä kun huomaat taas kerran olevasi väärässä vainoharhaisine väitteinesi? Ei kai kukaan voi puistokuvista tulla kateelliseksi? Thaimaan hieno luonto tuossa kuvassa vain näkyy, kuvaaja ei sitä omista, mutta sinun pitää siitäkin alkaa avautumaan ihan kuin olisit mokomasta puistokuvasta kateellinen. Epätietoinen kyselee että mitä v...tua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan nyt vain sattuu olemaan kitaranmuotoisen lapsuuden kotiseutua.

        Kuinka monta pohjemiestä teitä on siellä Cha Amissa?
        Menkää kahdestaan kolmasti.

        "Ainoat jotka lisäkseni ovat Thaimaassa matkalla ovat asiantravel ja pohjemies."

        Katsella sun videopätkiäs .... tosiaan joo kaikki katselee sun videoitas.

        Vai on kitaranmuotoisen kotiseutua, mutta sinun piti googlata se ja ottaa googlesta kuvia?
        Eikös se vaimosi voisi kertoa omin sanoin puistosta ja esitellä omia kuviaan sinulla, ettei tarvisi aina googletella? Nyt muistankin kun kerroit satuja että vaimosi on perinyt miljoonien arvoisen rantatontin Cha amista ja samaan aikaan hän piti hammasklinikkaa Chiang Maissa ja rahoitit ravintolakonsernia toimien juomakaapin täyttäjänä.
        Vaimoa sinulla ei enää ole ollut aikoihin ja sekin oli jokin postimyyntihoro, mutta et saanut sitäkään pidettyä nurkissa. Nyt sinulla ei ole enää sitä passiakaan, josta voisit leikkaa-liimaa-askartele menetelmällä rakentaa uskottavaa elämää Thaimaassa.
        Säälittävä tapaus. Tulee tuosta ränkkäämisestä mieleen se youtubesta tuttu Jokke-Pappa Hua Hinista.
        Etkös sinä jutellut Pasasen kanssa että molempien mielikuvitusvaimot oli pohjoisesta kotoisin?

        laiffila, yövuoro


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai on kitaranmuotoisen kotiseutua, mutta sinun piti googlata se ja ottaa googlesta kuvia?
        Eikös se vaimosi voisi kertoa omin sanoin puistosta ja esitellä omia kuviaan sinulla, ettei tarvisi aina googletella? Nyt muistankin kun kerroit satuja että vaimosi on perinyt miljoonien arvoisen rantatontin Cha amista ja samaan aikaan hän piti hammasklinikkaa Chiang Maissa ja rahoitit ravintolakonsernia toimien juomakaapin täyttäjänä.
        Vaimoa sinulla ei enää ole ollut aikoihin ja sekin oli jokin postimyyntihoro, mutta et saanut sitäkään pidettyä nurkissa. Nyt sinulla ei ole enää sitä passiakaan, josta voisit leikkaa-liimaa-askartele menetelmällä rakentaa uskottavaa elämää Thaimaassa.
        Säälittävä tapaus. Tulee tuosta ränkkäämisestä mieleen se youtubesta tuttu Jokke-Pappa Hua Hinista.
        Etkös sinä jutellut Pasasen kanssa että molempien mielikuvitusvaimot oli pohjoisesta kotoisin?

        laiffila, yövuoro

        Kiitos kannanotostasi Tehdasköyhä, ymmärrän pahan mielesi koska et päässyt tänne Thaimaahan vuonna 2023. sellainen kyllä on harmillista, mutta koska päädyit asiassa aktiiviksi niin selvennän hieman.

        Tämä kaksinkertainen pohje- ja päävammainen ryhtyi esiintymään silkkipaitaisen Nössön ulkopuolisena Nössönä, eli Amissa on kaksi polvivammaista.

        Sekä julkaistu kuva on netistä, minä vain katsoin miltä saitilta.

        Katso leikkaa - liimaa - askartelusta kitaranmuotoisen synnyinseutu.

        Muilta osin totean että kiitos kestotilauksestasi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kiitos kannanotostasi Tehdasköyhä, ymmärrän pahan mielesi koska et päässyt tänne Thaimaahan vuonna 2023. sellainen kyllä on harmillista, mutta koska päädyit asiassa aktiiviksi niin selvennän hieman.

        Tämä kaksinkertainen pohje- ja päävammainen ryhtyi esiintymään silkkipaitaisen Nössön ulkopuolisena Nössönä, eli Amissa on kaksi polvivammaista.

        Sekä julkaistu kuva on netistä, minä vain katsoin miltä saitilta.

        Katso leikkaa - liimaa - askartelusta kitaranmuotoisen synnyinseutu.

        Muilta osin totean että kiitos kestotilauksestasi.

        Heko heko. Et ole ainoastaan tyhmä, vaan olet sokea.
        Sinun julkaisema kuva on netistä, minun julkaisema kuva on kotoisin omasta kännykkäkamerastani, kuten myös nuo videonpätkät apinoista yms.
        Sinun julkaisema kuva ei ole sinnepäinkään, vaan eri paikasta, eri aikaan ja paljon heikommalla kuvanlaadulla. Tässä samalta aamupäivältä kuva samasta puistosta, kohdasta josta reitit alkaa ylös https://aijaa.com/rQNYa7
        Olet sama mies tuon Hua Hinin miehen kanssa. Ilmestytte aina samaan aikaan heittämään samaa soopaa jokaisesta asiasta.

        Minä en tunne pohjemiehiä, en nimimerkkiä 2010 enkä ketään laiffilaa. Kohta lähden vuokraamaan auton Hua Hinista. Toyota Avanza.
        Samaiset kukkulat näkyy myös parvekkeeltani https://aijaa.com/DDrENC
        Nyt äkkiä etsit kuvan jossa näkyy aurinko niin pääset väittämään että kuva on netistä koska siinä on sama aurinko.

        Silkkipaitapoju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on kitaranmuotoisen kotiseutua, mutta sinun piti googlata se ja ottaa googlesta kuvia?
        Eikös se vaimosi voisi kertoa omin sanoin puistosta ja esitellä omia kuviaan sinulla, ettei tarvisi aina googletella? Nyt muistankin kun kerroit satuja että vaimosi on perinyt miljoonien arvoisen rantatontin Cha amista ja samaan aikaan hän piti hammasklinikkaa Chiang Maissa ja rahoitit ravintolakonsernia toimien juomakaapin täyttäjänä.
        Vaimoa sinulla ei enää ole ollut aikoihin ja sekin oli jokin postimyyntihoro, mutta et saanut sitäkään pidettyä nurkissa. Nyt sinulla ei ole enää sitä passiakaan, josta voisit leikkaa-liimaa-askartele menetelmällä rakentaa uskottavaa elämää Thaimaassa.
        Säälittävä tapaus. Tulee tuosta ränkkäämisestä mieleen se youtubesta tuttu Jokke-Pappa Hua Hinista.
        Etkös sinä jutellut Pasasen kanssa että molempien mielikuvitusvaimot oli pohjoisesta kotoisin?

        laiffila, yövuoro

        Tämän kerran haluan tavata ihan henkilökohtaisesti, katsotaan millainen heppu kattiloiden takaa paljastuu, aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kerran haluan tavata ihan henkilökohtaisesti, katsotaan millainen heppu kattiloiden takaa paljastuu, aikanaan.

        Kerran on Herran...


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kiitos kannanotostasi Tehdasköyhä, ymmärrän pahan mielesi koska et päässyt tänne Thaimaahan vuonna 2023. sellainen kyllä on harmillista, mutta koska päädyit asiassa aktiiviksi niin selvennän hieman.

        Tämä kaksinkertainen pohje- ja päävammainen ryhtyi esiintymään silkkipaitaisen Nössön ulkopuolisena Nössönä, eli Amissa on kaksi polvivammaista.

        Sekä julkaistu kuva on netistä, minä vain katsoin miltä saitilta.

        Katso leikkaa - liimaa - askartelusta kitaranmuotoisen synnyinseutu.

        Muilta osin totean että kiitos kestotilauksestasi.

        Sinulla kun on tuo oma elämä varsin minimalistista, niin etsipäs netistä tämä laittamani parvekekuva jossa läppärin näytöllä on samat kukkulat taustalla ja sama kuva läppärin näytöllä. Siinä on sinulle kivaa puuhaa täksi päiväksi. Annan vihjeen kuiskaten: (et löydä)
        https://aijaa.com/U9DUS4

        Silkkipaitapoju

        PS: Upea päivä taas tulossa, 36 lämpöä, joutuu nenun rasvaamaan ennen mopoilua Hua Hiniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko heko. Et ole ainoastaan tyhmä, vaan olet sokea.
        Sinun julkaisema kuva on netistä, minun julkaisema kuva on kotoisin omasta kännykkäkamerastani, kuten myös nuo videonpätkät apinoista yms.
        Sinun julkaisema kuva ei ole sinnepäinkään, vaan eri paikasta, eri aikaan ja paljon heikommalla kuvanlaadulla. Tässä samalta aamupäivältä kuva samasta puistosta, kohdasta josta reitit alkaa ylös https://aijaa.com/rQNYa7
        Olet sama mies tuon Hua Hinin miehen kanssa. Ilmestytte aina samaan aikaan heittämään samaa soopaa jokaisesta asiasta.

        Minä en tunne pohjemiehiä, en nimimerkkiä 2010 enkä ketään laiffilaa. Kohta lähden vuokraamaan auton Hua Hinista. Toyota Avanza.
        Samaiset kukkulat näkyy myös parvekkeeltani https://aijaa.com/DDrENC
        Nyt äkkiä etsit kuvan jossa näkyy aurinko niin pääset väittämään että kuva on netistä koska siinä on sama aurinko.

        Silkkipaitapoju

        Mitähän kamaa olet vetänyt, ei ollut munaa tavata mutta onhan se turvallista anona huudella herjoja puskista, en ole Senssu.,,, kunhan jätät nimeni mainitsematta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko heko. Et ole ainoastaan tyhmä, vaan olet sokea.
        Sinun julkaisema kuva on netistä, minun julkaisema kuva on kotoisin omasta kännykkäkamerastani, kuten myös nuo videonpätkät apinoista yms.
        Sinun julkaisema kuva ei ole sinnepäinkään, vaan eri paikasta, eri aikaan ja paljon heikommalla kuvanlaadulla. Tässä samalta aamupäivältä kuva samasta puistosta, kohdasta josta reitit alkaa ylös https://aijaa.com/rQNYa7
        Olet sama mies tuon Hua Hinin miehen kanssa. Ilmestytte aina samaan aikaan heittämään samaa soopaa jokaisesta asiasta.

        Minä en tunne pohjemiehiä, en nimimerkkiä 2010 enkä ketään laiffilaa. Kohta lähden vuokraamaan auton Hua Hinista. Toyota Avanza.
        Samaiset kukkulat näkyy myös parvekkeeltani https://aijaa.com/DDrENC
        Nyt äkkiä etsit kuvan jossa näkyy aurinko niin pääset väittämään että kuva on netistä koska siinä on sama aurinko.

        Silkkipaitapoju

        Otin kantaa aloituksen kirjaukseen, että on kaksi henkilöä Cha Amissa.

        Sinun olisi hyvä kyseisten apinoiden ohella tutustua Laiffiin ja Tyttö2010Neitiseen99.9%
        kun teillä kaikilla kolmella on SenssuFobia.

        Yhdentekevää mistä kuvasi on, kysymyksesi oli että mikä puisto ja sait siihen vastauksen.

        Ota selfie jossa sinä ja tinderkissasi hempeästi yhdessä hurmaannuksissa ilman lompakon voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kamaa olet vetänyt, ei ollut munaa tavata mutta onhan se turvallista anona huudella herjoja puskista, en ole Senssu.,,, kunhan jätät nimeni mainitsematta.

        Pasanen aloittanut viikonlopun kännäämisen aggressioista päätellen hyvin aikaisin. Mitä sinä kierossa kinkkaava vammainen paksukainen kuvittelet voivasi minulle tehdä tapaamisessa? Et yhtikäs mitään. Nuo väkivaltafantasiasi ovat ristiriidassa sen kanssa että sanot Kymppiä väkivaltaiseksi. Olet todella ämmämäinen, härkit ihmisten yksityiselämää kaikin keinoin ja sitten olet innoissasi kun joku hermostuu sinulle. Voin kertoa sinulle ettei sinun kannata tuolla umpikierolla mielisairaalla luonteellasi astua vuokraläävästäsi ulos, kun jo joku lataa sinua kaaliin heti kun avaat hampaattoman suusi.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen aloittanut viikonlopun kännäämisen aggressioista päätellen hyvin aikaisin. Mitä sinä kierossa kinkkaava vammainen paksukainen kuvittelet voivasi minulle tehdä tapaamisessa? Et yhtikäs mitään. Nuo väkivaltafantasiasi ovat ristiriidassa sen kanssa että sanot Kymppiä väkivaltaiseksi. Olet todella ämmämäinen, härkit ihmisten yksityiselämää kaikin keinoin ja sitten olet innoissasi kun joku hermostuu sinulle. Voin kertoa sinulle ettei sinun kannata tuolla umpikierolla mielisairaalla luonteellasi astua vuokraläävästäsi ulos, kun jo joku lataa sinua kaaliin heti kun avaat hampaattoman suusi.

        laiffila

        No mutta voi hurjaakin hurjempaa tämän Tehdasköyhä Hukkapalan uhot, varmaankin ihan karpaasien karpaasi, jolla herne-ennätykset sieraimissaan kun ei päässyt tänne thaimaahan vuonna 2023.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen aloittanut viikonlopun kännäämisen aggressioista päätellen hyvin aikaisin. Mitä sinä kierossa kinkkaava vammainen paksukainen kuvittelet voivasi minulle tehdä tapaamisessa? Et yhtikäs mitään. Nuo väkivaltafantasiasi ovat ristiriidassa sen kanssa että sanot Kymppiä väkivaltaiseksi. Olet todella ämmämäinen, härkit ihmisten yksityiselämää kaikin keinoin ja sitten olet innoissasi kun joku hermostuu sinulle. Voin kertoa sinulle ettei sinun kannata tuolla umpikierolla mielisairaalla luonteellasi astua vuokraläävästäsi ulos, kun jo joku lataa sinua kaaliin heti kun avaat hampaattoman suusi.

        laiffila

        Enhän minä muuten, mutta olisi mukava tavata aito dippi-inssi joka aijailee kattiloita tuntemattomien päähän, mutta luulenpa että kyseessä on vain mieleterveyskuntoutuja, mutta ole huoletta tulemme tapaamaan, varmasti. Enkä minä uhkaile väkivallalla millään muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä muuten, mutta olisi mukava tavata aito dippi-inssi joka aijailee kattiloita tuntemattomien päähän, mutta luulenpa että kyseessä on vain mieleterveyskuntoutuja, mutta ole huoletta tulemme tapaamaan, varmasti. Enkä minä uhkaile väkivallalla millään muotoa.

        Laifillehan on tuttu makkaratalo joten siitä reippailla askelilla metroon joka huisvuis on Ruoholahdessa ja siitä sitten reippaasti oikeustalolle, jossa hänet määrätään mielentilatutkimukseen, jossa perusteellisesti selvitetään mitä tarkoittaa ja sisällän pitää paikkakuntarakkaus Pattayaan.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍑 K­­­u­­u­­­m­a­t­­ ­­t­­­y­t­­ö­t­­­ ­­­o­­d­o­­t­­­t­a­­v­­­­a­­t­­ ­s­i­­n­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18281981

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe