Milloin viimeksi olit iloinen ?

Anonyymi-ap

Mille viimeksi nauroit ?
Milloin viimeksi itkit ?

22

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oln tänään erityisen iloinen, kun sain videopuhelussa jutella ja hassutella 2- vuotiaan kanssa, Meitä molempia nauratti kovasti. Joskus tulee kyyneleet silmiin kun katsoo liikuttavia elokuvia, mutta varsinaisesta itkusta on kauan, se liittyi läheisen vakavaan sairastumiseen.

    • Anonyymi

      Vaimo äsken herjan heitti :) Tippa tulee silimään kun kattelee tätä mualiman mennoo :´-(

      Gubbe 75

    • Tänään nauratti nuo niksit toisessa ketjussa. Hauskoja, mutta ihan hyviä.
      Toisinaan kun velipojan kanssa ollaan, niin kaikkee höpsötystä harrastetaan ja välillä nauretaan ihan vedet silmissä.

      Liikutuksen kyyneliä usein silmiin tulee, mutta muuten ei juuri itkun aihetta ole.

      Noin 2-3vuotta sitten, kun olin asioilla käynyt ja ajoin takaisin mökille päin, olin kääntymässä kylätielle vasemmalle.
      Varmistin, ettei takaa tule ketään, (jotkut kun eivät ymmärrä vilkkua).
      Niin kävi nytkin, aloin kääntää rattia, kuului viuh, näin jotain valkoista. Kun katsoin eteeni, siellä kaukana edessä meni valkoinen auto,
      Vauhti oli hurja.
      Jos olisin ollut liikkeellä henkilöautolla, olisin luultavasti kerinnyt kääntää, niin että tuo ´´viuh´´ olisi tullut suoraan etuoveen
      Onneksi olin vanhalla kankealla avolavalla.
      Olin miltei shokissa, ajoin 1,5 mökille, josta ajosta en jälkeenpäin muista mitään.
      Ryntäsin sisälle ja aloin itkeä hysteerisesti. Itkin ja itkin, en meinannut saada sitä loppumaan
      Kun vihdoin sain, niin voimat oli loppu sille päivää.

      • Anonyymi

        Kamala kokemus sinänsä itse olen ollut lähellä samanlaista juttua mutta huomasin viime hetkessä ja näin kun mies vierelläni puristi oven kahvaa rystyset valkoisena .
        Joten vaan ajatuskin miten oieninhetki saattaa muuttaa elämän saa jalat veltoksi


    • Anonyymi

      Minä katselin eilen Eija Vilppaan pikku videoita netistä ja kyllä hänen esityksillään sai nauraa, ihana ihminen ja osaa roolin kun roolin hauskoja sketsejä ovat ne Kepa ja Jorte videot .Eija puhuu sillä karjalan murteella niin mukavasti että siitä tulee vaan iloiseksi vaikka en itse edes ole karvainen enkä hallitse itse murretta mutta ymmärrän silti sanat


      Itkusta sitten , ihan vaan yksi päivä viikolla suretti kyyneliin asti kun ajattelin parasta ystävääni joka haudattiin kolme kuukautta sitten Juuri se ettei enää koskaan saa soittaa ja ketårtoa kuulumisia ja kysyä hänen kuulumisiaan tuntuu pahalta . Olimme ystäviä vuodesta 1966 asti ja soittelimme ja tapailimme koko ajan tiiviisti nämä vuodet. Voi miten häntä kaipaan , mutta elämä loppuu meiltä kaikilta aikanaan se pitöisi osata hyväksyä jotenkin .

    • Anonyymi

      Itken usein ja paljon. Nauru sen sijaan vähenee vähenemistään, mutta se ei tarkoita, etten ymmärtäisi vitsiä tai huvittavia tilanteita. Niille riittää hymy ja / tai hymähdys. Hyvä mielikin on monesta asiasta ja aiheesta, jotta ei kaikki niiin toivotonta ole kuin miltä ensimmäinen virke kuulostaa.

    • Anonyymi

      Otan osaa suruusi. Surua tulee lisää mitä vanhemmaksi tulee.
      Ystävän tai lähiomaisen menetys on lohdutonta.
      En enää edes muista milloin olisin nauranut sydämeni pohjasta.
      Joku pieni asia voi ohimenevästi aiheuttaa hiukan hymyilyä.

      • Anonyymi

        Menetykset ovat tietysti surullisia ja lohduttomiakin ehkä, mutta totuuden nimessä on sanottava, että maailmassa on paaaljon surullisempia ja lohduttomampiakin asioita kuin kuolema, joka on osa elämää ja pakko oppia hyväksymään, "mitä vanhemmaksi tulee".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetykset ovat tietysti surullisia ja lohduttomiakin ehkä, mutta totuuden nimessä on sanottava, että maailmassa on paaaljon surullisempia ja lohduttomampiakin asioita kuin kuolema, joka on osa elämää ja pakko oppia hyväksymään, "mitä vanhemmaksi tulee".

        Ei saisi vähätellä kenenkään surua. Suru on henkilökohtainen kokemus,
        eikä sitä vähennä, että "maailmassa on paljon surullisempiakin asioita"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saisi vähätellä kenenkään surua. Suru on henkilökohtainen kokemus,
        eikä sitä vähennä, että "maailmassa on paljon surullisempiakin asioita"

        Ei, vähätellä ei saa eikä pidä. Mutta se on taivahallinen tosiasia, että ihmiset ovat itsekkäitä myös suriessaan. Vai tyhmyyttäkö lienee.


    • Olen useimmiten hyvällä tuulella.
      Tämä talvi on tuntunut pidemmältä kuin yksikään aikaisempi.
      Jo nyt harmittaa kuinka lyhyt kesämme on.
      Mutta ei tee mieli lähteä minnekään aurinkorannalle talveksi.
      Olen niillä reissunnut ihan tarpeeksi, viimeinen kolmen viikon reissu meni odotellessa kotiin pääsyä.

    • Minulla on ollut ilon- ja nauruntäyteinen viikko hoitokoiran kanssa. Se on tyttären perheenjäsen, ja täällä se on mummolassa, jossa saa tavallista enemmän huomiota. Kovin taitava se on viisautensa lisäksi, osaa ryömiä, poimia paperitolloja roskikseen, viedä sukkia pyykkikoneeseen , ja paljon muuta perustottelevaisuuden lisäksi. Sillä on myös halu miellyttää. On ollut loskaisia ja sateisia kelejä, lyhytkarvaisena se tarvitsee pakkas- ja sadeasut. Neonvihreä sadetakki sopii sen mahonginruskeaan kiiltävään karvaan täydellisesti ja huppu myötäilee luppakorvaisen jalon pään muotoja tyylikkäästi.

      Olen herkkä liikuttumaan, kyyneleet nousevat silmiin niin onnesta kuin surullistenkin asioiden näkemisestä ja kohtaamisesta. Varsinaisesti itkin viimeksi, kun ystäväni sai syöpädiagnoosin vuoden alussa.

      Onneksi poikia ei enää kasvateta peittelemään tunteitaan, mieskin saa itkeä.

    • Katselin juuri netistä 100-v veteraanin juhlia ja todentotta, kyyneleet valui valtoimenaan, kun samalla ajattelin nykytilannetta Suomessa.

      Tuli mieleeni ne kirjat, jotka olen lukenut niistä vuosista ennen talvisotaa ja sen jälkeen,. kuinka silloinkin jo varauduttiin.

      Nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      Nauroin niin maan ... kun yletörky mainosti myönteisesti lapsenriaskaajaa
      Nainen raiskasi lapsen – Seiska: Yle ei kertonut tuomiosta ohjelmassaan Ylen Linna-sarjassa ei kerrottu, että yksi ohjelmassa esiintyvistä vangeista on tuomittu lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista, kertoo Seiska. Sarjan vastaava toimittaja painottaa Iltalehdelle, että ohjelmassa ei käsitellä rikoksia, vaan vankilaelämää.

      https://www.seiska.fi/rikos/yle-toi-lapsen-raiskauksesta-tuomitun-henkilon-tv-ruutuun-nain-tekijat-perustelevat-paatostaan/1271348

    • Mikähän vuosi se olikaan (kun nauroin viimeksi) ? ..))

      Ei vaineskaan. Nauran minä - tai oikeastaan naureskelen, paljonkin, itseksenikin ja itselleni.
      Mutta ihan sydämen pohjasta nauramisesta taitaa olla kolmekymmentä vuotta !,,))
      Omat viisikymmenvuotispäiväni olivat ratkihauskat - jäivät kyllä kaikkien mieleen.

      "Itkijänainen" olin minäkin pitkään, mutta vanhana tunteet eivät ole yhtä herkässä vai onko sitä mieltänyt itsensä jonkinlaiseksi matriarkaksi, jonka tulee jättää tila muille surijoille ?
      Liikutun kyllä edelleen helposti, enkä voi kuvitellakaan esim. pitäväni puhetta hautajaisissa kuten joskus nuorempana.

      Muutenkin taidan olla niitä, jotka tuntevat paljon, mutta ilmaisevat vähän. Ehkä se on jonkinlaista korostunutta reviiritietoisuutta.

      • Anonyymi

        Minä nauroin viikolla, kun katsoin tätä uutta tv-ohjelmaa Sanansaattajat.

        Siinähän on vakiona Tuomas Kyrö ja Miikka Nousiainen ja nyt oli vierailija Martti Suosalo.


    • Nauran joka päivä, monta kertaa, spontaanisti jollekin tapahtumalle tai hassulle sanonnalle, mutta monetkaan huumoriohjelmat eivät naurata juuri lainkaan.
      Liikutun herkästi myös, jopa jotain fiktiivistä ohjelmaa katsoen tai kertoen toiselle jostain surullisesta, epäoikeudenmukaisesta tapahtumasta

    • Anonyymi

      Olin iloinen vuonna 1942

    • Anonyymi

      Olen aito syntyperäinen karjalainen. Itku ja nauru herkässä.

      Nykyisin olen tullut erityisen herkäksi lapsiin ja eläimiin kohdistuvista julmuuksista.
      En pysty lukemaan esim. tästä pienen 4 vuotiaan pojan murhasta yksityiskohtia.
      Pelkkä tieto vanhempien tekemästä taposta, saa minut voimaan pahoin.

      Myös eläinten kiduttamiset ja heitteille jätöt ovat sellaisia uutisia, etten voi katsoa enkä kuunnella niistä.
      Huumoria näen monessa sellaisessa asiassa joka ei ehkä ole edes tarkoitettu huumoriksi.
      Nämä tv huumori ohjelmat eivät tosin ole sellaista huumoria jolle hervottomasti nauraisin, pikemminkin päinvastoin.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla karjalainen, tullakseen surulliseksi ja vihaiseksi heikompiin kohdistuvista julmuuksista. Eikä kukaan naura telkkarin ns. huumoriohjelmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla karjalainen, tullakseen surulliseksi ja vihaiseksi heikompiin kohdistuvista julmuuksista. Eikä kukaan naura telkkarin ns. huumoriohjelmille.

        Viitaten viimeiseen virkkeeseesi: muuta kuin joskus vahingossa. Aikoinaan en tykännyt yhtään Speden Naisen logiikasta, mutta sitten kerran purskahti iltatee pitkin pöytää, kun sattui juttu osumaan nauruhermoon.


    • Anonyymi

      Tänään, hammaslääkäri otti vastaan ilman ajantilausta :-*

      Gubbe 75

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe