Kertokaahan Dacistit

Anonyymi-ap

Mikä siinä Daciassa niin viehättää? Autohan on halpasarjan pohjasakkaa vailla nykyajan hienouksia. Kertokaa.

43

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on se aate, kun ladoja ei saa niin dacia on lähimpänä tätä meikäläisten punaista aatetta. Aitoa länsiautoa ei voi hommata, se olisi kapitalistisikojen tukemista.

      • Anonyymi

        Erehdyt, jos luulet pystyväsi provosoimaan meitä Dacia-autoilijoita tuollaisella kommentilla.


      • Anonyymi

        No hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hinta.

        Onko Dacia oikeasti halpa?


    • Anonyymi

      Valitettavasti uusimmissa Dacioissakin alkaa olla liikaa niitä nykyajan huonouksia.

    • Anonyymi

      Kerropa mitä nykyaikaisia hienouksia uudesta Dusterista puuttuu?

      • Anonyymi

        Dusterista ei puutu mitään tarpeellista.


      • Anonyymi

        Kerropa mitä nykyaikaisia hienouksia ..........kyllä Dusterista puuttuu ( jos hienouksiksi lukee ) ne lukemattomat öljypurkit mitä on toisilla jäänyt peräkoppiin jäljelle aikaisemmilta matkoilta


    • Anonyymi

      Dusterilla ei voi kohottaa tai ylläpitää egoa. Siihen Duster ei sovi.

      • Anonyymi

        Dusterilla ei voi kohottaa tai ylläpitää egoa.........Joo, siihen pitää olla auto jossa on Saksalaisten tekemä moottori ja peräkopissa aina pari kolme litraa öljyä että pääsee toivottuun määränpäähän !!


    • Anonyymi

      Dacia on hintaansa nähden loistava tuote ja siksi se on kovin suosittu Euroopan monissa maissa.

    • Anonyymi

      Dacia on hintaansa nähden keskinkertainen tuote ja siksi se ei ole kovin suosittu Suomessa.

    • Anonyymi

      Kertokaa......Meillä ei ole sulle mitään kertomisvelkaa,tutkiskele itse !

      • Anonyymi

        Olen tutkiskellut ja hutkiskellut tätä asiaa ja tullut siihen päätökseen että Dacia ei ole hyvä auto. Puutteet varusteissa ovat ehdoton nou nou. Samoin luotettavuus on heikohko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tutkiskellut ja hutkiskellut tätä asiaa ja tullut siihen päätökseen että Dacia ei ole hyvä auto. Puutteet varusteissa ovat ehdoton nou nou. Samoin luotettavuus on heikohko.

        Olen tutkiskellut ja hutkiskellut......oletko tutkiskellut miksi peltisiä yhden litran öljypurkkeja ei enää ole !!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tutkiskellut ja hutkiskellut......oletko tutkiskellut miksi peltisiä yhden litran öljypurkkeja ei enää ole !!??

        Pöö. Olenkohan tuota vielä miettinyt. Ainaskin se on fakta että olen miettinyt miksi maitoa myydään litran ja puolentoistalitran pöniköissä. Miksi, oi miksi. Kertokaa viisaammat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tutkiskellut ja hutkiskellut......oletko tutkiskellut miksi peltisiä yhden litran öljypurkkeja ei enää ole !!??

        Peltiset öljypurkit peräkopissa oli Saksalais autojen omistajille suuri häpeän aihe kun ne kurveissa menivät kolinan kanssa laidasta laitaan. muovi pullo liukuu äänettömöämmin ja matkustajille voi sitten kehua kuinka hyvä auto on tullut ostettua !!


    • Anonyymi

      Hienompi ja parempi Dacia on jos vertaa esim. Toyotaan, eli surkeita on provot nykyään.

      • Anonyymi

        No molemmat ovat rupulisakkia, itä katiskoja. Ostaa aito eurooppalainen auto. Olen aina sanonut etti halvalla saa hyvää. Ei nytkään.


      • Anonyymi

        Et ole ajanut 2015 tai uudemmalla toyotalla. Kirkkaasti dacian edellä kaikessa.


    • Anonyymi

      Yksinkertaisuus. Ylimääräinen elektroniikka vituttaa.

      • Anonyymi

        Ylimääräinen elektroniikka vituttaa.......täyttä totta !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimääräinen elektroniikka vituttaa.......täyttä totta !!

        Hahahahahahaha. Se on poijat elämää ja elektroniikkaa. On mulla stereot, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahahaha. Se on poijat elämää ja elektroniikkaa. On mulla stereot, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri

        On mulla stereot, kahvinkeitin,...........Huoletonta elämää. Aamukahvin jälkeen stereoon soimaan Isojenpoikien levyjä ja pölyimurilla pölyt pois lattialta jos kovaäämiset käy ylikierroksilla


      • Anonyymi

        Lisäksi se ylimääräinen monen mielestä turha elektroniikka maksaa + alv.


      • Anonyymi

        Ostin uuden dacian viime vuonna. Sehän on täynnä kaikenmaailman hilavitkuttimia. Piip piip sielllä piip piip täällä ja startstop rysäyttelee aina ellei muista painaa nappia liikkeelle lähtiessä. Ei dacian ostamalla enää näistä pääse.


    • Anonyymi

      Itsellä on Dusteri ilman mitään lisävarusteita. Mukavan yksinkertainen, niinkuin minäkin.

      • Anonyymi

        Minun Dusteriini laitettin lisävaruste, joka puuttuu muistakin uusista autoista, vetokoukku.


    • Anonyymi

      No asiahan on näin että Dasistit ovat jo aikuista vä'keä eikä ne enää leikkikaluja kaipaa ,ne leikkikalut kuuluvat lapsille !

    • Anonyymi

      Ainahan sanotaan että terve lapsi leikkii mutta jos se alkaa jatkua jo keskiiälle niin silloin on jo jossain vikaa !

    • Anonyymi

      No ehkäpä se hintataso on se suurin syy, miksi Dacioita ostetaan..
      Ja hinta-laatusuhde on suht ok, vaikka Daciat nyt ovatkin heikkolaatuisempia kuin useimmat muut merkit.
      Tosin Dacian diesel-mallit kestää, tekniikka(kin) siis.
      Mutta tosiaan, miksi ostaa joku 20000-30000 euron hintainen auto, kun 15000€ hintaisellakin autolla ajaa ihan yhtälailla ajonsa?
      Ja näistä "hienouksista" suurin osa on kuitenkin aika turhia lisäkkeitä, joista hyötyy eniten korjaamot.
      Ilmastointi on ihan hyvä keksintö, muut ei niinkään. Kuka helvetin idiootti tarvitsee esimerkiksi automaattisesti käynnistyvät tuulilasin pyyhkijät?
      Kyllähän idioottikin näkee ajaessaan, kun alkaa sataa ja osaa/pystyy(kaiketi) laittamaan pyyhkijät itsekin päälle... Ja jos ei osaa tai ei jaksa, niin sitten ei olisi syytä lähteä ajamaankaan.

      • Anonyymi

        Kaistavahti on älyttömin varuste. Jos en enää pysy kaistallani, lopetan autoilun kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaistavahti on älyttömin varuste. Jos en enää pysy kaistallani, lopetan autoilun kokonaan.

        Niinpä, ihan älytön keksintö.
        Jos tosian ei osaa keskittyä ajamiseen sitä vertaa, että pysyisi kaistallaan saati jos ei enää muuten siihen pysty, niin kannattaakin laittaa avaimet naulakkoon ja vaihtaa julkisiin.


    • Anonyymi

      Renault Captur tai Dacia Sandero stepway.
      Missä ero, paitsi että Dacia pitää paremmin hintansa, joten kannattaa ostaa Captur, koska se on suhteessa halvempi.

      • Anonyymi

        Kerrankin tuli asiallista kommentointia. Lissää tällaista. Elikkä jätetään Dacia kauppaan ja ostetahan Captur.


      • Anonyymi

        Näinhän minä olen aina sanonut!! Jätetään ne romanian pirkkarellut kauppaan ja ostetaan aito ja alkuperäinen Renault!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän minä olen aina sanonut!! Jätetään ne romanian pirkkarellut kauppaan ja ostetaan aito ja alkuperäinen Renault!

        On se vaan niin vaikeaa myöntää, että Dacia ei ole mikään huono auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan niin vaikeaa myöntää, että Dacia ei ole mikään huono auto.

        Menin sellaisen ostamaan viime vuonna ja juuri menossa koeajamaan toyotaa tilalle. Vuoden aikana ilmennyttä: hätäjarrutus aktivoituu lumimyräkässä sattumanvaraisesti, ihme nytkyttelyä kylmällä koneella (moottorista johtuva), sitten jotenkin voimaansiirtoon liittyvä että kun kaasun nostaa ja painaa uudestaan tulee semmoinen kiva täräys, mieltäisin että moottorintukikumit liian pehmeät, renaultistit tätä koittaa kovasti väittää normaaliksi ja että tapahtuu kaikilla autoilla, mutta ei tapahdu ainakaan japanilaisilla!! Lisäksi kulutus on pari kolme litraa enempi mitä ilmoitettu ja maalipinnasta paloja lähtenyt kiveniskemillä, mietityttää miten ne ei japseista lähde vaikka miten hiekkateitä ajelee.

        Kyllähän tuollainen varmaan paikasta A paikkaan B virkaa aja, mutta työkoneeksi hommaan kyllä japsin tilalle!


    • Anonyymi

      Nis mitä siitä puuttuu???

    • Anonyymi

      Kia on kehno, Rasialla menee hyvin. Lujaa laatua Rasia.
      Ei sillä Karpolla mitään asiaa ollut.
      Tyhjän saa pyytämättäkin.

      • Anonyymi

        No enpä tiedä, itselläni oli kaksikin Kia ja ne ainakin kestivät hyvin. Huollot kyllä oli yllättävänkin kalliit, mutta eivät mitään tolkuttomia kuitenkaan.
        Vaihdoin silti Hyundaihin, hyvä päätös oli. Ei turhia hilavitkuttimia, paljoa ainakaan, ylläpitokulut edulliset ja mulla olleet ovat ainakin pelanneet hyvin. Edellisellä ajoin 150tkm ennen vaihtoa, eikä mitään ongelmia ja nykyisellä on jo reilu 100tkm mittarissa ja sama "vika", ei mitään ongelmia.
        Mutta noi diesel-Daciat ainakin on kestäviä. Olisin ostanut muuten Dacian diesel-pakun, mutta tarvitsen aika usein myös matkustajatilaa, joten 2-paikkainen ei tullut kysymykseen.
        Ja henkilömallin dieseleissä dieselvero on kuitenkin aika korkea.
        Esim Hyundain pienimmässä, 1,1-litraisella koneella varustetussa pikkudieselissäkin vero on jo yli 500€/kk. Ja Dacian malleissakaan ei ole juuri eroa veron suhteen.


    • Anonyymi

      Duster on sympaattinen "äijäauto", joka kestää ja säilyttää hyvin arvonsa. Sen persoonallinen ulkonäkö miellyttää silmää.

      • Anonyymi

        Hahahahahaha. Hihihihiihihihihihihhh vai että sympaattinen. Sanoisin ennemmin ankea. Muhahahahahah


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe