Toisinaan mietin..

Anonyymi-ap

Että kenelläkään täällä ei ole todellisia tunteita ja olen vain osa loputonta ihmiskoetta niin kauan, kun pää kestää.

Toiselt puolelt jokke

6

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olemme se mihin voimme vaikuttaa. Sinäkin voit vaikuttaa vain itseesi. Näin jokaisella on. (Ei lasketa narsisteja yms sosiopaatteja tähän mukaan).
      Kyllä kaikissa ihmisissä on tunteita ja syviäkin tunteita. He eivät niistä puhu. Kuitenkin se on osa ihmisyyttä ja normaalia.

• Anonyymi

Normaalielämässä ehkä noin

• Anonyymi

Unohdit monipuoliset ihmiset .
      Monta kärpästä yhdellä iskulla.
      Kaipaan yhtä ja samalla duunaan paljon muutakin täällä sekä opin .

• Anonyymi

Nyt se pitää saada ylös ja huomioo.

• Anonyymi

Sinun paranoidisen ehkä kannattaa lopettaa kehräämästä mies asioita mitä ei ole ja alkaa kantaa murhetta omasta ilmaisustas

• Anonyymi

Nyt se pitää saada oikeudet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä Päivi Räsänen todella sanoi a-studiossa

”Eutanasian sisällyttäminen hoitotoimenpiteiden joukkoon sotisi Päivi Räsäsen mielestä lääkärien etiikkaa vastaan. – Lää
      Luterilaisuus
      490
      1935
    2. Nyt alkaa näyttämään

Siltä että se on oikeasti ohi.
      Ikävä
      130
      1906
    3. Olen pahoillani

Että sinulla on ollut vaikeaa. Todella pahoillani. Onneksi sinulla on toivottavasti oikeat ihmiset tukena. Aidot ja rehe
      Ikävä
      93
      1410
    4. Himputti ku mä katoin kyllä

että tutun näköinen mutta silti en muka siinä hetkessä tajunnut että se olitkin sinä ☹️🥺🤯🤦‍♀️
      Ikävä
      26
      1391
    5. Kukka ajoi rekan keulaa 13 tiellä?

Liekö ajovirhe vai rekan etuvalot koukuttaneet kuljettajaa mikä johti tähän tapahtumaan.
      Kokkola
      26
      1225
    6. Kuinka herkkä olet itkemään?

Itketkö koskaan, jos katsot vaikka lasten leffoja, mainoksia tai kuulet jonkin kappaleen, johon liittyy muistoja tai jok
      Sinkut
      213
      1059
    7. En edes tiedä

Mitä susta haluan. Silti olet vapaamatkustajana mielessäni. Naiselle
      Ikävä
      74
      970
    8. Olet niin kaunis, että ihanuutesi on

Eräänlainen kiinnekohta elämässäni ja muistutus siitä että elämällä on tarkoitus, siinä on järkeä. Olen onnellinen siitä
      Ikävä
      57
      957
    9. Kannattaa muistaa nainen

Vanha Patu on vanha Patu. Nuorempi aina parempi.
      Ikävä
      98
      867
    10. Oho! Farmi Suomi -kisassa yllätyskäänne - Myös Wallu Valpio lankeaa ansaan: "En tiedä, kumpi..."

Nyt kisa kovenee ja kierrepalloja tulee, jopa Wallulle! Farmi Suomi onkin kaivannut lisää buustia ja nyt sitä tulee. Lu
      Tv-sarjat
      4
      843
    Aihe